De ouderensoos 2

18-04-2017 14:58 1167 berichten
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.



Dit is deel een De ouderensoos



Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.



Welkom!











Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
12-05-2017 11:26
Via Condidas?

Oeps ja je hebt gelijk niet helemaal correct geschreven :twijfelend: hahahahah
Via con Dios. heet deze Belgische pop groep. Hadden 1 grote hit , wanneer weet ik niet meer.
Een vriendin van mij had kaartjes voor een concert van hun. Ik hobbelde gewoon mee, :popcorn: maar vond het uiteindelijk best wel een goed concert. :lol:
Alle reacties Link kopieren
leclair schreef:
12-05-2017 12:40

Oeps ja je hebt gelijk niet helemaal correct geschreven :twijfelend: hahahahah
Via con Dios. heet deze Belgische pop groep. Hadden 1 grote hit , wanneer weet ik niet meer.
Een vriendin van mij had kaartjes voor een concert van hun. Ik hobbelde gewoon mee, :popcorn: maar vond het uiteindelijk best wel een goed concert. :lol:
Vaya con Dios volgens mij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Oeh, 200 euro voor een Stoneskaartje is wel erg idioot, hoewel ik er wel van houd. Ik ga eigenlijk nooit meer naar van die grote stadionconcerten, ik kan niet zo lang staan. Mijn laatste concert was er eentje van Nena en Kim Wilde, was hier redelijk in de buurt.
Is voor mij ook jeugdsentiment, ik was echt fan in de brugklas. De dames doen het nog steeds goed en het lollige was dat de pubers van toen er nu ook allemaal bij waren. Ietsje ouder en grijzer maar nog steeds fan :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
ZO dames lachuhh hier.

Tijdens de landskampioenswedstrijd van Feijenoord, hoorde ik op mijn dakterras al het gejoel . Ondanks dat ik zelf niets met voetballen heb, vind ik dit toch wel hartverwarmend.

Straks komt onze logé die helemaal vanuit Groningen, naar deze wedstrijd is komen kijken.
Tja hij wil natuurlijk wel morgen op de Coolsingel zijn helden zien. :)

Ik heb gewoon gewerkt en net thuis. Nog een verdere fijne zondag meisjes.
Alle reacties Link kopieren
ZO dames lachuhh hier.

Tijdens de landskampioenswedstrijd van Feijenoord, hoorde ik op mijn dakterras al het gejoel . Ondanks dat ik zelf niets met voetballen heb, vind ik dit toch wel hartverwarmend.

Straks komt onze logé die helemaal vanuit Groningen, naar deze wedstrijd is komen kijken.
Tja hij wil natuurlijk wel morgen op de Coolsingel zijn helden zien. :)

Ik heb gewoon gewerkt en net thuis. Nog een verdere fijne zondag meisjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik had the Stones nog wel graag gezien, maar het is erg duur, en ik had waarschijnlijk toch geen kaartje gekregen. Het was rap uitverkocht. Maar ach..volgende maand naar retropop in Emmen. Ook leuk, allemaal jeugdsentiment. Supertramps Rodger Hodgson, Smokeyzanger Chris Norman, Pretenders, Doe Maar, Fischer z...wordt ook wel genieten
Ik houd van 60/70's bands. Zo heb ik the Animals, Zombies, Fortunes, Tremeloes gezien. En the Golden Earring natuurlijk. Ook ABC, OMD en Level 42. En Madness. 80er jaren vind ik dus ook leuk. Ik vind festivals leuk, een beetje dat Woodstock gevoel. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de kaartjes voor de Stones te duur. Voor dat geld koop ik een stapel concert-DVD's.

Wat een ramp trouwens, dit nieuwe forum. Ik moet opnieuw inloggen om te kunnen reageren. en het duurt minutenlang voordat een reactie geplaatst is.
Alle reacties Link kopieren
Melden in de daarvoor bestemde topics, Amarna.

Ik ga in sept naar Neil Diamond. :yes:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Och ja Neil Daimond..Love on the rocks...vind ik zo'n mooi nummer. En dan keihard meebleren in de auto :biggrin:
Gaf hij enkele jaren geleden hier tijdens een concert een vrouw uit het publiek niet een stomend hete zoen? ;-D
Die ouwe snoeperd...
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt. Dat was in Manchester. Helaas was ik het niet.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
;-D nou grijp je kans in september! Wie weet...diep decollete, shady eyes.. :rofl:
Het lijkt me zo'n sympathieke man, sommige mannen blijven interessant, zelfs al zijn ze oud.
RockOla schreef:
18-05-2017 14:10
;-D nou grijp je kans in september! Wie weet...diep decollete, shady eyes.. :rofl:
Het lijkt me zo'n sympathieke man, sommige mannen blijven interessant, zelfs al zijn ze oud.
Sean Connory :-]
herfstappeltaart schreef:
18-05-2017 15:31
Sean Connory :-]
Fout gespeld, moet zijn Connery, blijft een geweldige man. Oud en wel :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Jazeker! Een echte kerel! :biggrin:
Zo worden ze volgens mij niet meer gemaakt. Al die gladjakkerige kereltjes tegenwoordig.. :'(
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
18-05-2017 14:10
;-D nou grijp je kans in september! Wie weet...diep decollete, shady eyes.. :rofl:
Het lijkt me zo'n sympathieke man, sommige mannen blijven interessant, zelfs al zijn ze oud.
Vak A, rij 11. Wat denk je zelf :yes:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
18-05-2017 15:47
Vak A, rij 11. Wat denk je zelf :yes:
Diamonds are forever!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
:rofl: go for it!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 2 jaar geleden Tom Jones zag optreden stond ik helemaal vooraan.(per ongeluk eigenlijk) De slipjes vlogen over me heen op het podium :biggrin:
Er stonden echt oude dametjes te krijsen als pubers: Tommy!, Tommy!... :facepalm: o my god.... :rofl:
Maar die ouwe lul gaf me toch een show...respect!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel mijn man bij me en mijn vader en schoonmoeder. Die moeten zich maar vermaken als ik backstage ga :puh:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: ja dat moet dan maar, het is niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Mogge meisjes
Heerlijk te lezen . ( was ff werken :D )

JA zucht Jean Connery. IK vond hem als "jonge" man niet interessant, Juist nu vind ik het een mooie man.

En en zijn rol in de film Finding Forrester of die van de Highlander vond ik hem geweldig. :)

Jasmijn Ik ben helemaal jaloers hahaha, geweldig Neal Diamond. Heel veel luistergenot straks in September.

Tom JOnes vind ik ook goed.

Mijn Laatste concert was in het nieuwe luxor Theater van de Pink-Floyd Project. In eerste instantie was ik nogal sceptisch. Leuk zo'n band, maar konden zij inderdaad zo goed zijn. Ja dat was zo. :)
anoniem_121993 wijzigde dit bericht op 19-05-2017 09:22
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
en pfff even wennen aan het nieuwe forum. soms kan ik geen reacties geven, dan wordt het geen ik getikt heb, niet geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Zo vind ik ook de film One's upon a time in the west goed. Met niet alleen waanzinnig mooie muziek maar ook de mooie sterren erin.
Jason Robards, Henry Fonda en Charles Bronson. Las laatst ergens dat Charles Bronson op het laatst van zijn leven enorm dement geworden was. Achhhhhhhhhhhh.. :cry:

Of de nog levende Morgan Freeman , Clint Eastwood , Jack NIckolson en Robert Redford voor mij mooie mannen. :)
ZO vind ik MArk HArmon ( uit NCIS ) ook een man hoe ouder hoe mooier. :hello: :-D
anoniem_121993 wijzigde dit bericht op 19-05-2017 09:32
87.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hm 2x geplaatst. wat een gedoe. hahahah.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook dol op Robert DeNiro, Al Pacino, Jack Nicholson en Jeff Bridges.
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven