Hoe laat is het?? Deel XXXII

02-04-2013 19:36 2701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is:



Tijd voor een nieuw seizoen.

Tijd om je winterjas uit te doen.

Tijd dat de lente eindelijk eens gaat beginnen.

Tijd voor gesprekken met Viva-vriendinnen.

Tijd om die in dit topic voort te zetten.

Tijd om op de tijd te blijven letten.

Tijd is en blijft hier een essentieel en belangrijk begrip.

Dús plaats onder iedere post altijd het juiste tijdstip!









19:36
Alle reacties Link kopieren
Ha Greentje! Super zeg dat je een vakantie hebt geboekt! Ik weet het nog van de vorige keer. Dat vond ik destijds nogal heldhaftig van je! De voorbereidingen en het verheugen op een vakantie zijn vaak al net zo leuk als het op vakantie zijn an sich.



Mijn zus kon komen vandaag en we zijn een klein stukje gaan wandelen. Heerlijk die warmte! Maar niet om heel lang vol te houden, dus hebben we na dat korte wandelingetje een ijsje in de tuin gegeten en daarna weer gauw naar binnen.

Ze had wat dwarsliggers (kennen jullie die?) meegenomen en daarmee zit ik nu lekker op de bank. Wat fris erbij en een lekkere koek.... dat is best wel fijn!



Wat hebben jullie gedaan vandaag? Buiten geweest of koelte gezocht in huis?



16.43
Alle reacties Link kopieren
Oh Veraan, ik heb over je gedroomd vannacht! We lagen naast elkaar op zaal in het ziekenhuis en we hadden het reuze naar ons zin. Totdat de dokter kwam zeggen dat ik naar huis mocht en dat jij nog moest blijven. Ik wilde helemaal niet weg, omdat ik het zo gezellig vond samen met jou. Maar ik móest weg!

Was zó gelukkig toen ik wakker werd en gewoon in mijn eigen bed lag!! Al had ik het wel gezellig gevonden hoor om samen met je te kletsen, maar dan niét in een ziekenhuis!



16.51
Alle reacties Link kopieren
Dwarsliggers zijn boeken toch? Die andersom op de bladzijdes geprint zijn zodat je ze liggend makkelijker kan lezen?

Leuk dat je zus kwam en jullie even buiten geweest zijn. Een ijsje klinkt ook goed!!

Die droom, hihi.. Dan beter niet in een ZKH kamer nee! Maar gewoon op een tuinstoel ofzo!



Leuk zeg Green! Ik weet je vorige reis ook nog! Met die mooie foto van die trein!

Ga je weer die kant op?



Ik heb een leuke dag gehad gisteren. Lekker van de zon genoten en ook ijs gegeten.



10.15
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Ik lig nog lekker in bed. Kijken hoe lang ik het volhou voor m'n maag om eten gaat vragen.



Boeken lezen is heerlijk, doe ik te weinig! Misschien vandaag weer.



Hebben jullie leuke plannen voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen plannen!

Eigenlijk zouden we twee dingen 'moeten' maar beiden is een stuk met de auto en we hebben in allebei niet zo'n zin. Dus denk dat het lekker een rustig dagje thuis wordt.



11.17
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Wat grappig Meike, dat je dit hebt gedroomd! Al hoop ik dat dit nooit waarheid word. Ik klets liever met je ergens anders dan in een ziekenhuis!



Wat leuk dat je weer een reis gaat maken, Green! Ik kan me de foto's van je vorige reis ook nog wel herinneren.



Wat is het aldoor warm hè. Hier staat momenteel een onweersbui op uitbarsten. Hopelijk geeft dat even wat verkoeling.



19.56
Alle reacties Link kopieren
Klopt Janna, dat die dwarsliggers boekjes zijn die je makkelijk kunt lezen terwijl je ligt, maar ook als je in de trein staat. Niet dat ik dat ooit doe, maar mijn zus en zwager dus wel. Het zijn heel kleine boekjes dus je stopt ze makkelijk weg in je zak of voorvak van je tas.



Frizz, hoe lang heb je het volgehouden in bed tot je maag ging knorren? en wat heb je toen gegeten? Yoghurt met bosbessen en muesli? Of hoe was het ook alweer????



Veraan, we moeten idd maar eens wat afspreken! BUITEN het ziekenhuis!



Ik ga nu weer naar dromenland toe en hoop jullie daar te spreken over leuke dingen op leuke plekken!



Dag!



0.11
Alle reacties Link kopieren
Jeeeee! Het is weer lekker zomerweer!!!

Ik ben net thuis en ga zo lekker naar het park!



17.42
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariquita schreef op 22 juli 2014 @ 00:11:



Frizz, hoe lang heb je het volgehouden in bed tot je maag ging knorren? en wat heb je toen gegeten? Yoghurt met bosbessen en muesli? Of hoe was het ook alweer????







Haha je weet het nog!



Ik kan echt lang in bed liggen trouwens, op mijn eerste weekenddag. Dan ben ik vaak zó moe!
Alle reacties Link kopieren
Nou als je de mogelijkheid hebt het weekend, Frizz, dan moet je daar toch gewoon gebruik van maken en lekker blijven liggen?? Gelijk heb je hoor!

Het is trouwens alweer bijna weekend, he? Morgen is het al de helft van de week!



Was het lekker in het park, Janna? Heb je gewandeld of op een kleedje gelegen?

Zijn jullie ook zo panisch van teken?? Eh,,, ik dus wel.

Zijn jullie weleens gebeten? Ik wel en ik vond het vreselijk dat beest in mijn been. Spuiten, infusen en al dat soort dingen,.. kan ik tegen, maar téken...... brrrr.....



Nu zo maar eens gaan slapen..



Slaap lekker!



22.37
Alle reacties Link kopieren
Ik vind teken ook heel eng! Gelukkig geen ervaring mee. Maar wel met bloedzuigers in de jungle. Brrrrrr!
Alle reacties Link kopieren
Ja een grote handdoek hadden we mee!

Ik heb zelf nog nooit een teek gehad, maar op kamp ze wel vaak bij kinderen eruit gehaald met zo'n tekenpen.

Spuiten en bloedprikken gaat inmiddels goed, een infuus (in je hand) haat ik.



22.58
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren




Iedereen lekker op het terras?







16.40
Alle reacties Link kopieren




Nee was aan het werken...



20.54
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Janna, ik ga nu naar een andere regio op vakantie. Leuk dat jullie het nog weten



Meike, leuk dat je zus vorig weekend langskwam! En grappig dat je over Verana droomde (al was de context natuurlijk wat minder).



Hebben jullie de afgelopen dagen nog een beetje kunnen genieten van het weer? En hebben jullie een leuk weekend?



Ik ben gisteren een dagje weggeweest. Was heel leuk! En nu ben ik vooral heel lui...



13.17
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens besloten om af te gaan bouwen met medicatie. Vind het wel echt spannend eigenlijk. Het gaat nu gewoon goed met me , maar ik hoop dat dat natuurlijk ook zo blijft. Misschien oppervlakkig, maar een belangrijke reden is ook dat ik graag weer mijn oude lichaam terug wil, want ben er ook zo'n 10 kilo door aangekomen. Voel me best wel 'dik' ook , nu iedereen luchtiger gekleed gaat met deze mooie temperaturen. Heb best wel moeite om zelf wat luchtiger gekleed te gaan.

Eigenlijk heb ik mijn leven prima op orde nu, alleen wil ik nu nog graag m'n oude lichaam weer terug.



13.43
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je voor medicatie Green? Fluoxetine?



Ik ben vrij vandaag, maar pffff! Wat een bagger weer!!



12u
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Hier scheen de hele dag de zon Nu is het wel zwaar bewolkt, maar volgens mij wordt hier geen regen verwacht.



Green, inderdaad spannend om je medicatie af te bouwen! Maar ik kan me best voorstellen dat je je oude lichaam terug wilt, 10 kilo aankomen is best veel. Fijn te lezen dat het verder goed met je gaat!



19.55
Alle reacties Link kopieren
Haha, jij woont echt in een ander land Veraan!



Ik zou 10 kilo aankomen ook moeilijk vinden! Lijkt me door een zwangerschap al raar, laat staan door medicatie.



22.38
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Janna, nee geen fluoxetine, heb een ander antidepressivum en daarnaast ook een antipsychoticum.

Ik sport ook wel, maar dat helpt niet echt wat betreft afvallen (maar misschien was ik zonder sporten wel meer aangekomen).



Hier was er inderdaad helemaal geen wateroverlast etc. Vandaag ook best goed weer! Hoe was dat bij jou Janna?



En hoe gaat het met jou Verana?

En met de rest?



20.32
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat je sowieso kan vragen om het af te bouwen green? Dat is nl waarschijnlijk sowieso medicatie die je af moet bouwen (ipv van dat je er in 1x mee kan stoppen).



Bij mij viel de wateroverlast gelukkig mee! Stonden geen straten en huizen blank hier!

Maar mooi weer ook weer niet 😜



Nu lekker slapen, morgen gaat m'n wekker weer vroeg. Nou ja, het alarm van m'n mobiel



23.05
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren




17.32
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren






19.52
Alle reacties Link kopieren
Green, kan me voorstellen dat je de medicatie af wilt bouwen. Het beste is om dat in overleg te doen (hoor wie het zegt! )

Het is natuurlijk niet leuk om 10 kilo erbij te hebben gekregen door medicijnen en ik vind het dus ook heel begrijpelijk dat je je oude figuur weer terug wilt. Dat zal ook heus wel gebeuren.

Heb je het al wel met je behandelaar besproken en vond/vindt hij het een goed idee? Als het nu goed gaat met je zal hij/zij er vast wel voor openstaan?



19.59

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven