Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.

24-08-2015 23:02 3016 berichten
Welkom in Deel V ! Waar Kitlers & Co ongestoord door plakken!



-Kitler

Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.

-To kitler

Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.



Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest or sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!



“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally !







Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :

Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !





Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.

Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !



Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
Goedemorgen trouwens


Ooooooh!! Híér zijn jullie!! Ik was jullie helemaal kwijhijt!



Zoek net Kitler 4 op, zie ik dat er 10 uur geleden voor het laatst gepost is.

10 uur?!?! Dàhkannieh







De OP is prachtig Enora
Oh, ja....tuurlijk..... Goeiemorgen!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, net een gesprek gehad met mijn leidinggevende en aangegeven dat ik niet meer kan en wil samenwerken met OHUM. Ik ben vandaag bijna een uur bezig geweest om haar fout van gisteren met verwisselde brieven te herstellen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Benieuwd hoe het afloopt, Charlotte. Frustrerend, iemand die meer in de soep laat lopen dan degelijk werk verricht. Gelukkig heb je het al een keer met haar er over gehad.



Zoon wilde niet naar school. 'Ik moet in de groep die letters oefent terwijl ik al lees!'

'Weet juf dat je al kan lezen?'

'Nee, moet dat dan?'

'Schatje, liefje, hartje, duifje, als jij niet aan juf laat horen dat je kan lezen, wéét ze toch niet dat je alle letters al kent en zo ook al aan elkaar kan plakken?'

'Oh... nou, dan ga ik haar straks wel even voorlezen. Als ze dan maar niet in slaap valt...'



Op school juf maar even apart genomen. Hij was eind vorig schooljaar nog met de letters bezig. Wist inderdaad niet dat zoon nu al leest. Even met zoon apart, zoon pakt het voorleesboek (geen AVI-1 maar een écht voorleesboek) van tafel een leest vlot de eerst zes zinnen voor. Juf valt van stoel. Zoon heel guitig: 'Jaha, dat had U niet verwacht, hé!! Maar 'zandbakafdekzeil' vond ik wel een moeilijk woord, hoor!'



Hij zit nu in de AVI-lezen groep
quote:charlottew88 schreef op 25 augustus 2015 @ 09:38:

Goedemorgen, net een gesprek gehad met mijn leidinggevende en aangegeven dat ik niet meer kan en wil samenwerken met OHUM. Ik ben vandaag bijna een uur bezig geweest om haar fout van gisteren met verwisselde brieven te herstellen Oeh!! Wat zei leidinggevende?
quote:OlympeMaxime schreef op 25 augustus 2015 @ 09:48:

Benieuwd hoe het afloopt, Charlotte. Frustrerend, iemand die meer in de soep laat lopen dan degelijk werk verricht. Gelukkig heb je het al een keer met haar er over gehad.



Zoon wilde niet naar school. 'Ik moet in de groep die letters oefent terwijl ik al lees!'

'Weet juf dat je al kan lezen?'

'Nee, moet dat dan?'

'Schatje, liefje, hartje, duifje, als jij niet aan juf laat horen dat je kan lezen, wéét ze toch niet dat je alle letters al kent en zo ook al aan elkaar kan plakken?'

'Oh... nou, dan ga ik haar straks wel even voorlezen. Als ze dan maar niet in slaap valt...'



Op school juf maar even apart genomen. Hij was eind vorig schooljaar nog met de letters bezig. Wist inderdaad niet dat zoon nu al leest. Even met zoon apart, zoon pakt het voorleesboek (geen AVI-1 maar een écht voorleesboek) van tafel een leest vlot de eerst zes zinnen voor. Juf valt van stoel. Zoon heel guitig: 'Jaha, dat had U niet verwacht, hé!! Maar 'zandbakafdekzeil' vond ik wel een moeilijk woord, hoor!'



Hij zit nu in de AVI-lezen groep



Hahahaha!! Die reacties ook "als ze dan maar niet in slaap valt..." en "maar zandbakafdekzeil vond ik wel een moeilijk woord" (oh écht? )



Hoe snel dat lezen gaat hè, als het er eenmaal in zit. Dat zit wel goed zo te zien.



Oh...en heb je wel de juf weer opgeraapt?
Juf was helemaal apetrots! Zij heeft toch de basis gelegd, en dat met een liefde voor lezen in dit gezin heeft dat er in de zomervakantie voor gezorgd dat hij van letters leren naar lezen gegaan is in 6 weken. Ben blij dat hij het zo vroeg aangeeft. Dochter kreeg nog via het oude systeem leesles (hakken-plakken), en vlak voor de Kerstvakantie kregen we een gesprekje met juf omdat ze die hakken-plakken fase maar niet voorbij leek te komen. Toen viel ík van mijn stoel, want thuis zat ze al de Dolfje Weerwolfje boeken aan ons voor te lezen. Maar eens nagevraagd bij dochter, 'ja, juf had gezegd dat we moeten hakken en plakken, en niet in één keer lezen'. Dus tegen juf gezegd dat ze maar eens tegen dochter moest zeggen dat ze niet meer hoeft te hakken en plakken (want dat nam ze niet van óns aan, juf had gezegd hakken-plakken, dus zij bleef hakken-plakken ). Toen las ze wél opeens vlot! Meteen doorgetoetst, is ze van startniveau (begin groep 3) naar M5 (middenniveau groep 5) gegaan. Juf snapte toen ook meteen dat dochter echt letterlijk gezegd moet worden dat ze een stapje verder mag als ze dat kan. Anders blijft ze het braaf doen zoals juf het gezegd heeft. En niets meer dan dat. Maar daar zijn we bij haar vaker tegenaan gelopen hoor.
anoniem_208095 wijzigde dit bericht op 25-08-2015 10:16
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een en/of-rekening waar alles op binnenkomt, en alles ook van betaald wordt. Geen gedoe over wie wat betaalt of hoeveel binnenbrengt. Ik verdien minder en doe meer thuis, omdat ik de tijd ervoor heb. Over kleine zaken wordt niet overlegd, over de wat grotere uitgaven wel. Daar hebben we ook nog nooit ruzie over gehad. Het kan zo simpel zijn. Het scheelt wel dat we een redelijk overeenkomend bestedingspatroon hebben. We hebben geen van beide bijv. een dure hobby.
Home is where your wifi connects automatically.
Alle reacties Link kopieren
quote:OlympeMaxime schreef op 25 augustus 2015 @ 09:48:

Benieuwd hoe het afloopt, Charlotte. Frustrerend, iemand die meer in de soep laat lopen dan degelijk werk verricht. Gelukkig heb je het al een keer met haar er over gehad.



Zoon wilde niet naar school. 'Ik moet in de groep die letters oefent terwijl ik al lees!'

'Weet juf dat je al kan lezen?'

'Nee, moet dat dan?'

'Schatje, liefje, hartje, duifje, als jij niet aan juf laat horen dat je kan lezen, wéét ze toch niet dat je alle letters al kent en zo ook al aan elkaar kan plakken?'

'Oh... nou, dan ga ik haar straks wel even voorlezen. Als ze dan maar niet in slaap valt...'



Op school juf maar even apart genomen. Hij was eind vorig schooljaar nog met de letters bezig. Wist inderdaad niet dat zoon nu al leest. Even met zoon apart, zoon pakt het voorleesboek (geen AVI-1 maar een écht voorleesboek) van tafel een leest vlot de eerst zes zinnen voor. Juf valt van stoel. Zoon heel guitig: 'Jaha, dat had U niet verwacht, hé!! Maar 'zandbakafdekzeil' vond ik wel een moeilijk woord, hoor!'



Hij zit nu in de AVI-lezen groep
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Welpie schreef op 25 augustus 2015 @ 10:12:

Wij hebben een en/of-rekening waar alles op binnenkomt, en alles ook van betaald wordt. Geen gedoe over wie wat betaalt of hoeveel binnenbrengt. Ik verdien minder en doe meer thuis, omdat ik de tijd ervoor heb. Over kleine zaken wordt niet overlegd, over de wat grotere uitgaven wel. Daar hebben we ook nog nooit ruzie over gehad. Het kan zo simpel zijn. Het scheelt wel dat we een redelijk overeenkomend bestedingspatroon hebben. We hebben geen van beide bijv. een dure hobby.Ehm....huh?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 25 augustus 2015 @ 09:51:

[...]





Oeh!! Wat zei leidinggevende?Ze zei dat ze met OHUM in gesprek gaat en dat zij mij begrijpt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Welpie schreef op 25 augustus 2015 @ 10:12:

Wij hebben een en/of-rekening waar alles op binnenkomt, en alles ook van betaald wordt. Geen gedoe over wie wat betaalt of hoeveel binnenbrengt. Ik verdien minder en doe meer thuis, omdat ik de tijd ervoor heb. Over kleine zaken wordt niet overlegd, over de wat grotere uitgaven wel. Daar hebben we ook nog nooit ruzie over gehad. Het kan zo simpel zijn. Het scheelt wel dat we een redelijk overeenkomend bestedingspatroon hebben. We hebben geen van beide bijv. een dure hobby.Welkom Welpie! Stiekem meelezen, he! En dan per ongeluk hier posten!

Alle reacties Link kopieren
Even een

Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:OlympeMaxime schreef op 25 augustus 2015 @ 10:19:

[...]



Welkom Welpie! Stiekem meelezen, he! En dan per ongeluk hier posten!

[afbeelding]
quote:charlottew88 schreef op 25 augustus 2015 @ 10:15:

[...]





Ze zei dat ze met OHUM in gesprek gaat en dat zij mij begrijpt.Dat is in ieder geval vast iets dan. Hopelijk levert het nog wat op ook. (hè hè... eindelijk kan ik 'm gebruiken...)
Urgh Ziggo ligt er weer uit. Ditkeer internet EN tv. Tot 13:30. Thank god heb ik nog een paar seizoenen Parks and Recreation op de HD staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:TardarSauce schreef op 25 augustus 2015 @ 10:30:

Urgh Ziggo ligt er weer uit. Ditkeer internet EN tv. Tot 13:30. Thank god heb ik nog een paar seizoenen Parks and Recreation op de HD staan.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Welpie heeft al eerder gepost toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 25 augustus 2015 @ 10:24:

[...]





Dat is in ieder geval vast iets dan. Hopelijk levert het nog wat op ook. (hè hè... eindelijk kan ik 'm gebruiken...)Dat hoop ik ook ze zijn nu in gesprek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:OlympeMaxime schreef op 25 augustus 2015 @ 10:19:

[...]



Welkom Welpie! Stiekem meelezen, he! En dan per ongeluk hier posten!

[afbeelding]







Leuke verhalen ook weer over je kinderen
April en Andy hebben gezoend joeheeee
Hmmm ziggo heeft wel vaak last de laatste tijd, tijd voor wat anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven