Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.

24-08-2015 23:02 3016 berichten
Welkom in Deel V ! Waar Kitlers & Co ongestoord door plakken!



-Kitler

Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.

-To kitler

Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.



Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest or sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!



“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally !







Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :

Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !





Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.

Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !



Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor plaatjes met het werk van andere falende (uitzend)krachten?



Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 25 augustus 2015 @ 14:09:

[...]





van een afstandje was het hilarisch Ja als iemand anders was overkomen had ik het ook hilarisch gevonden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 25 augustus 2015 @ 14:10:

[...]





Dat is ook zo, alleen maar frustrerend. Maar ja, eerlijk is eerlijk....ze heeft ons wel vermaakt

Hopelijk krijgen jullie nu iemand die op z'n minst ook oplet als er wat wordt uitgelegd.Ja dat hoop ik ook. Leidinggevende weet wie er morgen komt maar wil niks zeggen is een verassing zegt ze. Nu maar hopen dat het een aangename verassing is en geen onaangename
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 25 augustus 2015 @ 14:20:

Tijd voor plaatjes met het werk van andere falende (uitzend)krachten?



[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Overigens dacht ik aanvankelijk dat kitler een samentrekking was van ketel en Hitler. Zoals deze dus:



Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Zo dan?



Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 25 augustus 2015 @ 14:23:

[...]





Ja dat hoop ik ook. Leidinggevende weet wie er morgen komt maar wil niks zeggen is een verassing zegt ze. Nu maar hopen dat het een aangename verassing is en geen onaangename



Nee toch?!?! Dat gaat hoe dan ook heul naar worden kan ik je garanderen



quote:Satchel schreef op 25 augustus 2015 @ 14:26:

Zo dan?



[afbeelding]HELLUP!! Ik ben kleurenblind geworden!
Alle reacties Link kopieren
Beetje groot, maar met zo'n fout mag dat ook wel, vind ik



Spreuken 18:2
quote:Satchel schreef op 25 augustus 2015 @ 14:34:

Beetje groot, maar met zo'n fout mag dat ook wel, vind ik



[afbeelding]





quote:SherlotteHolmes schreef op 25 augustus 2015 @ 14:34:

[afbeelding]Hmmmm.....mjammie!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 25 augustus 2015 @ 14:29:

[...]





Nee toch?!?! Dat gaat hoe dan ook heul naar worden kan ik je garanderen



Als OHUM terugkomt wel ja
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Schat, je leidinggevende wil iemand gaan ver-assen morgen!!

Creepy......



Burn baby burn!



Oh nee mijn vriend komt morgen weer thuis na 2 weken varen. En als je dan 2 weken droog staat, dan begint de boel te kriebelen.

Stoute schoenen aan, een seks berichtje sturen... Per ongeluk naar mijn baas.
quote:SherlotteHolmes schreef op 25 augustus 2015 @ 14:47:

Oh nee mijn vriend komt morgen weer thuis na 2 weken varen. En als je dan 2 weken droog staat, dan begint de boel te kriebelen.

Stoute schoenen aan, een seks berichtje sturen... Per ongeluk naar mijn baas. Sorry, maar.......
quote:SherlotteHolmes schreef op 25 augustus 2015 @ 14:47:

Oh nee mijn vriend komt morgen weer thuis na 2 weken varen. En als je dan 2 weken droog staat, dan begint de boel te kriebelen.

Stoute schoenen aan, een seks berichtje sturen... Per ongeluk naar mijn baas. wat stond er precies in?
quote:melbrw schreef op 25 augustus 2015 @ 14:50:

[...]





wat stond er precies in? Ik draai er in ieder geval niet om heen.
quote:SherlotteHolmes schreef op 25 augustus 2015 @ 14:52:

[...]





Ik draai er in ieder geval niet om heen. gewoon zeggen dat Anonymus je telefoon gehackt heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven