Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.

24-08-2015 23:02 3016 berichten
Welkom in Deel V ! Waar Kitlers & Co ongestoord door plakken!



-Kitler

Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.

-To kitler

Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.



Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest or sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!



“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally !







Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :

Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !





Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.

Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !



Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
@Charlotte zal je zien dat die domme koe gaat lopen janken. En dan is het te hopen dat je leidinggevende daar niet voor zwicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 25 augustus 2015 @ 10:14:

[...]





Ehm....huh? Verkeerde topic.
Home is where your wifi connects automatically.
Alle reacties Link kopieren
Heb gelukkig al eerder hier gepost. Heb de rode loper al gehad, hoor

Maar het blijft lastig, hier bijlezen en de rest van het VF niet verwaarlozen. Daarom heb ik nu twee tabbladen open staan. Tijdens het reageren stond een van mijn kinderen naast me met iets heel interessants over Minecraft ( ) en was ik afgeleid... Sorry hoor!
Home is where your wifi connects automatically.
Alle reacties Link kopieren
hier geen gedoe met Ziggo, maar ik ben oud-UPC-klant, schijnt uit te maken





Max, geweldig die kinderen van jou
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Charlie, kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:TardarSauce schreef op 25 augustus 2015 @ 10:38:

@Charlotte zal je zien dat die domme koe gaat lopen janken. En dan is het te hopen dat je leidinggevende daar niet voor zwicht.



Ze kwam de kamer binnenstormen begon meteen te gillen dat WIJ haar een hak proberen te zetten en dat wij haar niet mogen en de pik op haar hebben. Daarna smeet ze scheldend haar toegangspas en sleutel naar mijn collega en riep dat wij onze trekken nog zouden krjigen. En toen ze stormde het gebouw uit.



Collega en ik keken elkaar aan en hadden zoiets van HUH
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 25 augustus 2015 @ 11:32:

[...]





Ze kwam de kamer binnenstormen begon meteen te gillen dat WIJ haar een hak proberen te zetten en dat wij haar niet mogen en de pik op haar hebben. Daarna smeet ze scheldend haar toegangspas en sleutel naar mijn collega en riep dat wij onze trekken nog zouden krjigen. En toen ze stormde het gebouw uit.



Collega en ik keken elkaar aan en hadden zoiets van HUH



Oh.....oké.....da's ook een reactie ja



Straks toch maar even heul goed om je heen als je naar huis gaat, die trekken achtervolgen je misschien helemaal naar huis. Dan weten ze meteen waar je huis woont en zo. En anders als je thuis binnenkomt, misschien liggen die trekken nl. al binnen, heeft ze ze laten bezorgen en heeft de buurman/vrouw ze even netjes voor je aangenomen, je weet maar nooit hè!

Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 25 augustus 2015 @ 11:50:

[...]





Oh.....oké.....da's ook een reactie ja



Straks toch maar even heul goed om je heen als je naar huis gaat, die trekken achtervolgen je misschien helemaal naar huis. Dan weten ze meteen waar je huis woont en zo. En anders als je thuis binnenkomt, misschien liggen die trekken nl. al binnen, heeft ze ze laten bezorgen en heeft de buurman/vrouw ze even netjes voor je aangenomen, je weet maar nooit hè!

Ja dat zou heel goed kunnen met haar weet je het maar nooit
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat de fuk is dat voor zieke biatch
quote:Staalwol schreef op 25 augustus 2015 @ 07:48:

Koffie!



Omdat je van sommige dingen nooit genoeg kunt hebben



En neen, kan nog geen plaatjes plakken ;)



Schatje ik hou van je!



Kitlers, zeg allemaal eens hoi tegen mijn vriendje
Hoooooiii vriendje van Mel!!
Hail hydra!
Wel ff de moddereters mailen anders vinden ze je een dubbelnickert
en rol ff een rode loper voor hem uit
we zitten niet op zelfde IP Tardar, maakt het dan ook nog uit? we zitten wel af en toe op dezelfde wifi.
Alle reacties Link kopieren
quote:TardarSauce schreef op 25 augustus 2015 @ 12:34:

Wat de fuk is dat voor zieke biatchGeen idee ik ben nog steeds overdonderd door haar reactie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:melbrw schreef op 25 augustus 2015 @ 12:41:

en rol ff een rode loper voor hem uit



Is een zwarte niet toepasselijker?



Oh! Whoehhahahaha!! Kan wel zien dat ik ooit blonT was, zit er nog helemaal in.

Ik reageerde op die link, had helemaal niet door dat het écht bedoeld was
Alle reacties Link kopieren
Staalwol welkom hier
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 25 augustus 2015 @ 11:32:

[...]





Ze kwam de kamer binnenstormen begon meteen te gillen dat WIJ haar een hak proberen te zetten en dat wij haar niet mogen en de pik op haar hebben. Daarna smeet ze scheldend haar toegangspas en sleutel naar mijn collega en riep dat wij onze trekken nog zouden krjigen. En toen ze stormde het gebouw uit.



Collega en ik keken elkaar aan en hadden zoiets van HUH

Wat een maf mens!

Ik denk dat je dit nu wel even nodig hebt:

Kan iemand even die loper doen? Zit achter de laptop en die vindt blijkbaar dat ik dan geen plaatjes mag doen
quote:neener-neener schreef op 25 augustus 2015 @ 12:47:

[...]





Ik denk dat je dit nu wel even nodig hebt:

[afbeelding]
Welkom staalwol!

Alle reacties Link kopieren
quote:neener-neener schreef op 25 augustus 2015 @ 12:47:

[...]





[afbeelding]

Wat een maf mens!

Ik denk dat je dit nu wel even nodig hebt:

[afbeelding]Ja lief plaatje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Thanks Neener!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven