meest bizarrre forumervaring

16-10-2011 00:11 1877 berichten
Wat zijn zo jullie meest bijgebleven forumervaringen? Hoeft niet van dit forum te zijn uiteraard.



Meest bizarre vond ik 'n man die z'n eigen dood in scene had gezet, op het laatst postte zijn dochter zogenaamd voor hem vanaf zijn sterfbed. Later kwam echter uit dat ie de boel gewoon had opgelicht. Ik was toen net nieuw op dat forum, dus was er niet echt bij betrokken, maar de betrokkenen waren er wel allemaal echt ingestonken.



Nog 'n lullige, een vrouw op 'n forum postte vrij herkenbaar en gedroeg zich vaak als 'n viswijf, toen heeft iemand van 't forum haar werk gegoogled en daar doorgegeven dat hun werkneemster de hele tijd zat te forummen onder werktijd. Voor haar is het gelukkig met 'n sisser afgelopen, maar als forummers onder elkaar is het natuurlijk not done om in 't privéleven van medeforummers te wroeten op 'n manier dat iemand er persoonlijke schade van had kunnen ondervinden.



Wie heeft nog bizarrere ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:57:

Oja maar die ene nacht was ook bijzonder. En die dag die daarop volgde. En dat we het allemaal zo anders hadden verwacht en de verbazing die er toen hing....



Dat zal ik ook nooit vergeten.



Oooooh, ........... ik weet opeens waar je op doelt.

Ja, klopt, dat was ook schokkend.

Maar buiten dat en dat andere dan, kalme boel hier hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2011 @ 01:02:

[...]





O.

Bizar.



Sorry. Ik ben héél slecht in nicks onthouden.Lijk ik op iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 16 oktober 2011 @ 01:02:

BGB, ik ben omgedoopt ja. Meerdere keren hoor, ik blijf graag anoniem dus ik wissel af en toe.Je hebt groot gelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vond het biecht topic altijd errug leuk, jammer dat ie verwijderd is!



Schreef nl ook weleens
Meest bizarre forumervaring; El Ninjoo.

Zelden zoiets meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 oktober 2011 @ 01:04:

[...]





Lijk ik op iemand?Bizar dat jouw naam me niks zegt. Maar nogmaals; ben slecht in namen. En als mensen dan ook nog weleens van plaatje wisselen dan ben ik het helemaal kwijt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
[...] natuurlijk met haar psychopatische ortodox-joodse vriend.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 12:05
Reden: Noemen gebruikersnaam = NAW gegevens
% gewijzigd
Wat is dat toch voor raar gedoe hier soms. Dat typische 'ons kent ons' sfeertje.
Alle reacties Link kopieren
Vond het biecht topic altijd erg leuk, janmer dat het verwijderd is!



Schreef stiekem ook weleens
Alle reacties Link kopieren
Sorry 2 keer, aaifoon app hé
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2011 @ 01:06:

[...]





Bizar dat jouw naam me niks zegt. Maar nogmaals; ben slecht in namen. En als mensen dan ook nog weleens van plaatje wisselen dan ben ik het helemaal kwijt.Ik zit hier eigenlijk al vanaf 2004. Maar ik behoor ook niet tot clubjes, kliekjes etc. En ik heb ook geen contact met forummers. Vind dat ook het prettigst.
quote:louisavuitton schreef op 16 oktober 2011 @ 01:06:

Wat is dat toch voor raar gedoe hier soms. Dat typische 'ons kent ons' sfeertje.irritant ja, speelde zich volgens mij vooral in de nachtploeg af want ik heb er ook niet veel van meegekregen
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 01:01:

http://www.viva.nl/2009/09/23/het-is-maar-internet/





Da's best knap gevonden voor een nieuwe forummer.

Goed, hoor!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 oktober 2011 @ 01:10:

[...]



irritant ja, speelde zich volgens mij vooral in de nachtploeg af want ik heb er ook niet veel van meegekregenHet is nu nacht . Welkom!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:elninjoo schreef op 16 oktober 2011 @ 01:10:

[...]



irritant ja, speelde zich volgens mij vooral in de nachtploeg af want ik heb er ook niet veel van meegekregenHet klopt wel dat de vreemdste dingen en leukste rellen 's nachts plaatsvinden. Buiten zicht van de mods.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 oktober 2011 @ 01:09:

[...]





Ik zit hier eigenlijk al vanaf 2004. Maar ik behoor ook niet tot clubjes, kliekjes etc. En ik heb ook geen contact met forummers. Vind dat ook het prettigst.Juist de mensen die niet in een groepje schrijven ken ik. Er zitten vast 1000'den vrouwen op kletstopics wiens naam ik niet ken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 16 oktober 2011 @ 01:06:

Wat is dat toch voor raar gedoe hier soms. Dat typische 'ons kent ons' sfeertje.Niet heel gek als je sommige forummers al tien jaar of langer tegenkomt. Dan heb je daar nou eenmaal net wat meer mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:58:

Waarom willen jullie niet zeggen wát het was maar praten jullie er wel over?



En zonder dat iemand zegt waar het over gaat weet jij het opeens te googlen?



Ghe, wie heeft er dan niet over wie die voor deze nick was?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 oktober 2011 @ 01:10:

[...]



irritant ja, speelde zich volgens mij vooral in de nachtploeg af want ik heb er ook niet veel van meegekregenIk ben doorgaans niet van de nachtploeg ( is dat net zo iets als een groepje ? ) maar ik weet nog wel van toen. Bizarre situatie en wending was het.
Alle reacties Link kopieren
Ook vrij bizar: iemand die me op en forum mijn, correcte, adres noemde, inclusief de belofte me met geweld te verhinderen nog eens jarig te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar dat d'r niet over gepraat mag worden. Waarom niet? Als er maar geen namen genoemd worden toch?



Trouwens; ik snap de beweegreden niet van de mensen die hier op internet een zelfmoordaankondiging doen? Dat is toch vragen om aandacht en gered worden?



Als jij écht dood wil, dan doe je 't ''stiekem'' zodat niemand je kan redden en de hulp te laat is. Vreemd om er zoveel onschuldige mensen bij te betrekken.
Alle reacties Link kopieren
Ha ja en dan werden de sporen gewist voordat de ochtendploeg arriveerde...



Soms wel bizar hoe er één nacht iets aan de hand kan zijn, de volgende ochtend is het weg en toch lijkt ie-de-reen die nacht erbij geweest te zijn. (bedoel nu niets in het bijzonder)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Meest bizarre:

De oplichting die me op dit forum zelf overkwam zo'n 6 jaar geleden. Heeft gediend tot het Hoge Gerechtshof waarna ik op al punten gelijk heb gekregen.



En de gevolgen/issues van de destijds 'viva'chat met J&S en de oplichting via R&L bij een meet.



Meest storende:

Het Tiel geval. Volgens was het nummerzoveel die noemde dat dit bij sommigen gevoelig ligt. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik meer van de situatie weet dan de forummers samen. Daarbij, net zoals behaalde resultaten in het verleden geen garantie zijn voor de toekomst geldt i.m.o. ook dat fouten uit het verleden geen 'feit' zijn voor de toekomst.



Categorie verwonderlijk: dat waar niet over gesproken mag worden



Meest aangrijpende/ontroerende de topics: van Mims over Hero en van IBI over Patrick.



Topics waarbij ik me afvraag hoe het met TO gaat:

[...]F. (bakkerij, vreemdgaande partner, ingewikkelde relatie)



Meest irritante: de bannenregen cq het vertrek van veel fijne forummers.
quote:Enn schreef op 16 oktober 2011 @ 01:11:

[...]



Het is nu nacht . Welkom!Haha, ja nu kan ik 'ns zien hoe de andere helft leeft
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2011 @ 01:12:

[...]



Juist de mensen die niet in een groepje schrijven ken ik. Er zitten vast 1000'den vrouwen op kletstopics wiens naam ik niet ken.Ik ben eigenlijk een soort Dries Roelvink. Al lange tijd bezig, maar ik word maar niet beroemd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven