meest bizarrre forumervaring

16-10-2011 00:11 1877 berichten
Wat zijn zo jullie meest bijgebleven forumervaringen? Hoeft niet van dit forum te zijn uiteraard.



Meest bizarre vond ik 'n man die z'n eigen dood in scene had gezet, op het laatst postte zijn dochter zogenaamd voor hem vanaf zijn sterfbed. Later kwam echter uit dat ie de boel gewoon had opgelicht. Ik was toen net nieuw op dat forum, dus was er niet echt bij betrokken, maar de betrokkenen waren er wel allemaal echt ingestonken.



Nog 'n lullige, een vrouw op 'n forum postte vrij herkenbaar en gedroeg zich vaak als 'n viswijf, toen heeft iemand van 't forum haar werk gegoogled en daar doorgegeven dat hun werkneemster de hele tijd zat te forummen onder werktijd. Voor haar is het gelukkig met 'n sisser afgelopen, maar als forummers onder elkaar is het natuurlijk not done om in 't privéleven van medeforummers te wroeten op 'n manier dat iemand er persoonlijke schade van had kunnen ondervinden.



Wie heeft nog bizarrere ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Als ik zeg dat ik rond april 2009 ben gaan forummen.... kan ik 'er' dan bij geweest zijn of niet?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:just-juul schreef op 16 oktober 2011 @ 00:52:

[...]



....

Sorry, ik kan er niets over zeggen. Zij die weten waar het over gaat weten het nog wel...



Dat was me wat toen ! pfffff.Mijn God. Nu je het zegt! dat was echt heftig.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2011 @ 00:54:

Wie bén jij, Rosalita?In geen geval het onderwerp van [...] affectie
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 11:55
Reden: Noemen gebruikersnaam = NAW gegevens
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Of diegene die echt ALLES op t forum zette, wat ze droeg, at, haar vrienden, nagellak, die was ook best..indrukwekkend
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 oktober 2011 @ 00:53:

[...]





Deed ie dat echt? Ik vond dat altijd zo'n sukkel. Met dat gewauwel van hem over "de liefde". Vond ik altijd zo'n gevalletje "de klok horen luiden maar werkelijk geen flauw idee waar de klepel hangt'. Hij had een weekje gecamd met een mede-forummer en toen verveelden ze de rest met hun verliefdheid. Ze hielden zogenaamd van elkaar, maar ze hadden elkaar nog nooit in het echt gezien. De liefde was overigens snel over nadat dat dus gebeurde

Yep



En die grote liefde was J.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 oktober 2011 @ 00:51:

Ook op 'n ander forum: moderators die hun hele subforum deleten omdat ze 'n meningsverschil met iemand hadden. Je wist 's avonds als je naar bed ging nooit wat er de volgende ochtend nog van 't forum over was. Weet je zeker dat dat op een ander forum was?
Alle reacties Link kopieren
Oja maar die ene nacht was ook bijzonder. En die dag die daarop volgde. En dat we het allemaal zo anders hadden verwacht en de verbazing die er toen hing....



Dat zal ik ook nooit vergeten.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 oktober 2011 @ 00:55:

[...]





In geen geval het onderwerp van [...] affectie

J, bedoel je?

Neuh,....dat had ik door.

Maar wie dan wél?



En Helene heeft zich volgens mij ook omgedoopt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom willen jullie niet zeggen wát het was maar praten jullie er wel over?
Alle reacties Link kopieren
Blegh. Nu wil ik ook weten wat dat grote geheim is. Lekker vaag gedoe weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:55:

Als ik zeg dat ik rond april 2009 ben gaan forummen.... kan ik 'er' dan bij geweest zijn of niet?Die ene was er mss voor. Die andere wellicht er net na. Maar ook daar wil ik liever niet te diep op ingaan
quote:Splinter02 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:57:

[...]



Weet je zeker dat dat op een ander forum was? Ja, dat weet ik zeker. Is dat hier ook wel 'ns gebeurd dan? Zou hier volgens mij nog veel meer ophef geven (meer leden) als bijv. opeens het hele subforum 'kinderen' gedelete zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:58:

Waarom willen jullie niet zeggen wát het was maar praten jullie er wel over?Waarom zoveel interesse ? Je bent pas net lid.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:58:

Waarom willen jullie niet zeggen wát het was maar praten jullie er wel over?Dat levert ons wrs een perma op. Daarom ook het topic waar we het niet over mogen hebben.
Bgb, ik zit al jaren onder dezelfde naam op het forum. Ik ben niet gewisseld van nickname.
Alle reacties Link kopieren
quote:just-juul schreef op 16 oktober 2011 @ 00:59:

[...]





Die ene was er mss voor. Die andere wellicht er net na. Maar ook daar wil ik liever niet te diep op ingaan Nou, spannend hoor. Lijkt de AIVD wel
Alle reacties Link kopieren
Ik moet maar weer eens met wat mensen van de ouwe garde gaan meeten
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
http://www.viva.nl/2009/09/23/het-is-maar-internet/
Alle reacties Link kopieren
Jeetje! Wat ben ik nog een groentje!



Ben ook erg nieuwsgierig geworden naar de dingen die voor mijn tijd gebeurd zijn. Is blijkbaar erg heftig geweest!



Verder geen bizarre ervaringen.. Al vond ik het verhaal van dat meisje dat het deed met haar stiefvader indrukwekkend. Daarna bleek het allemaal fake te zijn. (halverwege het topic al) Ik ben er toen wel achter gekomen hoe het dus ook kan gaan op een forum.
Niet bizar, wel aangrijpend vond ik het topic van [...] en later haar mams.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 11:58
Reden: Noemen gebruikersnaam = NAW gegevens
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 oktober 2011 @ 01:00:

Bgb, ik zit al jaren onder dezelfde naam op het forum. Ik ben niet gewisseld van nickname.





O.

Bizar.



Sorry. Ik ben héél slecht in nicks onthouden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BGB, ik ben omgedoopt ja. Meerdere keren hoor, ik blijf graag anoniem dus ik wissel af en toe.
Alle reacties Link kopieren
Ben enigszins verbaasd dat die blog nog altijd terug te vinden is.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Damn... ik ben hier al zo'n 8 jaar actief, maar heb geen idee waar het over gaat Ik geef toe dat ik niet alles heb gelezen; wellicht zal een lichtje gaan branden als ik de rest ook lees
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:50:

Loep jezelf 'even' Madhe.



Die's gek!



Gaat hem niet worden hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven