meest bizarrre forumervaring

16-10-2011 00:11 1877 berichten
Wat zijn zo jullie meest bijgebleven forumervaringen? Hoeft niet van dit forum te zijn uiteraard.



Meest bizarre vond ik 'n man die z'n eigen dood in scene had gezet, op het laatst postte zijn dochter zogenaamd voor hem vanaf zijn sterfbed. Later kwam echter uit dat ie de boel gewoon had opgelicht. Ik was toen net nieuw op dat forum, dus was er niet echt bij betrokken, maar de betrokkenen waren er wel allemaal echt ingestonken.



Nog 'n lullige, een vrouw op 'n forum postte vrij herkenbaar en gedroeg zich vaak als 'n viswijf, toen heeft iemand van 't forum haar werk gegoogled en daar doorgegeven dat hun werkneemster de hele tijd zat te forummen onder werktijd. Voor haar is het gelukkig met 'n sisser afgelopen, maar als forummers onder elkaar is het natuurlijk not done om in 't privéleven van medeforummers te wroeten op 'n manier dat iemand er persoonlijke schade van had kunnen ondervinden.



Wie heeft nog bizarrere ervaringen?
Ik vind die verhalen als verliefd op de buurman wel leuk, maar jammer dat ze er geen fatsoenlijk eind aan breien.

Bedoel, het hoeft allemaal geen waarheid te zijn wat men hier schrijft, maar wie A zegt moet ook B zeggen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Dat topic met die kussende buurman in de gang.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ow die was al genoemd zie ik .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:just-juul schreef op 16 oktober 2011 @ 00:18:

Dat onderwerp waar niet over gesproken mag worden.



Ja ik ook (als we het over hetzelfde tenminste hebben). Moet er nog geregeld aan denken, schreef toen elke dag op dat topic, heb me ook nog wel schuldig gevoeld.



Verder zelf nog wel het een en ander hele rare dingen meegemaakt hier bij het forum maar goed, sommige dingen blijven je verbazen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Persoonlijk vind ik de leukste en meest bizarre ervaring dat op mijn verzoek Elnien iets heel positiefs heeft gezegd over baby's, kinderen krijgen etc.
Er was wat langer geleden een (verzonnen) topic over een terminaal kind. De details staan me niet meer bij, maar daarvan was ik echt geschokt. Dat je zoiets bedenkt.
quote:twompie schreef op 16 oktober 2011 @ 00:44:

Persoonlijk vind ik de leukste en meest bizarre ervaring dat op mijn verzoek Elnien iets heel positiefs heeft gezegd over baby's, kinderen krijgen etc.Haha, da's waar ook ja, om je stem te ronselen voor de hoofdprijs die ook daadwerkelijk gewonnen werd door vriendins dochter.
quote:Guinnevere schreef op 16 oktober 2011 @ 00:42:

istar: je bedoelt [...] :DNope! Een echte forummer, [...];-]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 11:51
Reden: Noemen gebruikersnaam = NAW gegevens
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:twompie schreef op 16 oktober 2011 @ 00:42:

[...]





TO heeft 8 minuten geleden gepost.Oh ok, maar TO is EN en die is altijd vroeg op. Dus ik dacht dat ze wel zou slapen inmiddels
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:46:

Er was wat langer geleden een (verzonnen) topic over een terminaal kind. De details staan me niet meer bij, maar daarvan was ik echt geschokt. Dat je zoiets bedenkt.



Op een ander forum ook, achteraf is uitgekomen dat die forumster haar kind al voor het schrijven van het topic zelf had omgebracht. Dan ga je best wel stuk als je dat ontdekt.



En toch... was dat niet hetgene wat op het puntje van m'n toetsenbord ligt.
HIER ISTIE DAN! Het meest bizare moment van Elnien op dit forum



(uh... mag je wel uit andere topics quoten? Het is voor de leuk dus kan wel toch?)



quote:elninjoo schreef op 19 januari 2011 @ 20:55:

Als ik die avatar van Larisjse zie dan denk ik elke keer, wat 'n ontzettend leuke baby en zo lief ook!



En hartstikke bedankt voor al je stemmen Twompie!





[...]

Helene31, is dat lang geleden?
Loep jezelf 'even' Madhe.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog steeds niet waar iedereen het (vooral niet) over heeft.



Anyway, wat mij vooral is bijgebleven is de verdwijning van vele forummers nu ongeveer een jaar geleden.



Verder moet ik even denken. Er komt vast nog wel wat boven.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ook op 'n ander forum: moderators die hun hele subforum deleten omdat ze 'n meningsverschil met iemand hadden. Je wist 's avonds als je naar bed ging nooit wat er de volgende ochtend nog van 't forum over was.
Alle reacties Link kopieren
quote:phoolan schreef op 16 oktober 2011 @ 00:19:

[...]





?

....

Sorry, ik kan er niets over zeggen. Zij die weten waar het over gaat weten het nog wel...



Dat was me wat toen ! pfffff.
Alle reacties Link kopieren
quote:twompie schreef op 16 oktober 2011 @ 00:49:

HIER ISTIE DAN! Het meest bizare moment van Elnien op dit forum



(uh... mag je wel uit andere topics quoten? Het is voor de leuk dus kan wel toch?)





[...]



En gaat dat dan over een mensenbaby of over een konijn/kat/hond?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:louisavuitton schreef op 16 oktober 2011 @ 00:50:

Helene31, is dat lang geleden?Paar jaar. Heel precies weet ik het niet.
quote:twompie schreef op 16 oktober 2011 @ 00:49:

HIER ISTIE DAN! Het meest bizare moment van Elnien op dit forum



(uh... mag je wel uit andere topics quoten? Het is voor de leuk dus kan wel toch?

[...]

Van mij mag je hoor!
quote:istar_ schreef op 16 oktober 2011 @ 00:47:

[...]



Nope! Een echte forummer, [...] Deed ie dat echt? Ik vond dat altijd zo'n sukkel. Met dat gewauwel van hem over "de liefde". Vond ik altijd zo'n gevalletje "de klok horen luiden maar werkelijk geen flauw idee waar de klepel hangt'. Hij had een weekje gecamd met een mede-forummer en toen verveelden ze de rest met hun verliefdheid. Ze hielden zogenaamd van elkaar, maar ze hadden elkaar nog nooit in het echt gezien. De liefde was overigens snel over nadat dat dus gebeurde
en wat is het onderwerp waar niet over gesproken mag worden? Kan iemand dat even hier neerzetten? 1 minuutje? Kan ik daarna rustig gaan slapen :)-
Alle reacties Link kopieren
quote:just-juul schreef op 16 oktober 2011 @ 00:52:

[...]



....

Sorry, ik kan er niets over zeggen. Zij die weten waar het over gaat weten het nog wel...



Dat was me wat toen ! pfffff.Ooooow dat ja!!!! Jemig....
Alle reacties Link kopieren
Wie bén jij, Rosalita?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Sommige verhalen krijg ik de rillingen van: een dood faken? Hoe zijn ze d'r achtergekomen dat het nep was? En geld aftroggelen? Erg.



Trouwens, mensen praten hier over een onderwerp waar ''niemand iets van mag weten''. Begin er dan simpelweg helemaal niet over a.u.b. (wie A zegt moet ook B zeggen vind) aangezien er mensen zijn die nieuwsgierig worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liv schreef op 16 oktober 2011 @ 00:53:

[...]





Ooooow dat ja!!!! Jemig....





Ik kan er nog stil van worden. Soms een beetje om grinniken, maar man oh man wat hebben we toen allemaal meegemaakt zeg.



Dat was nog voor dat andere gebeurde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven