Vamos a la Mexico! (niet)

07-06-2007 23:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
OLA MUCHACHA'S en DEEL 18  echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Richard Gere?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Neeeee... Haha!

Een nederlandse acteur... Zit in een NL film over schnitzels en staat nu op 'mijn' festival geprogrammeerd. Die zijn al aan het repeteren.

En meer zeg ik niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh een schnitselboy hoef ik niet, ik heb al genoeg gehaktballen gehad. ;). Behalve voor Chris Zegers maak ik een uitzondering.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet maar eens gaan koken...

Begin eindelijk trek te krijgen.



Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen tv gids en ik kijk bijna nooit tv. Ja kookprogramma's vind ik erg leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Ik heb geen tv gids en ik kijk bijna nooit tv. Ja kookprogramma's vind ik erg leuk.





Dan zou ik toch maar wat vaker tv kijken... Richard Gere is nu op RTL7!

En net was Chris Zegers even op Discovery, in een reclame ;)





http://www.tvgids.nl
Alle reacties Link kopieren
Pffff... ik ben eigenlijk best moe, ben blij dat het weekend is.

Om 23:15u komt Little Britain op tv, hoop dat ik dan nog wakker ben ;)
Alle reacties Link kopieren
Agent!!! Nu op Ned1 Guus Meeuwis hihihi, Ja hoor hij heeft het licht  uit gedaan :D
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa!! HELLUP!

Ik zapte er net langs...



Heb zojuist m'n eerste publieke hyve gemaakt! Ik heb nóg een eigen groepje :P
Alle reacties Link kopieren


Jaaaaaa!! HELLUP!

Ik zapte er net langs...



Heb zojuist m'n eerste publieke hyve gemaakt! Ik heb nóg een eigen groepje :P

Ik snap er geen ruk van, van heel dat Hyves niet. Maar wat voor een groepje heb je dan?? Ook met van die gexellige meiden? Dat kan niet, die zitten hier...:D
Alle reacties Link kopieren




quote: AgentL reageerde



Jaaaaaa!! HELLUP!

Ik zapte er net langs...



Heb zojuist m'n eerste publieke hyve gemaakt! Ik heb nóg een eigen groepje :P





Ik snap er geen ruk van, van heel dat Hyves niet. Maar wat voor een groepje heb je dan?? Ook met van die gezellige meiden? Dat kan niet, die zitten hier...:D
Alle reacties Link kopieren
Hoi maiden :R



Heb ik net een formuliertje op zak voor bloedonderzoek naar diabetes, schildklierafwijkingen, en dat soort meuk, kom ik erachter dat ik misschien wel hypoglykemie kan hebben. Da's pas erg erg: dan mag je je niet meer te buiten gaan aan suikers en zoetwaren.

't Is wel de moeite van een test op mezelf waard: die vermoeidheid begint echt uit de klauwen te lopen hier. Heb vanmiddag de hele middag voor pampus gelegen. O ja, en ik had ook een pilletje tegen de hoofdpijn genomen. Die pilletjes knijpen je bloedvaten dicht dus da's ook niet zo gek dan: voor pampus liggen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje mamzie, das niet niks!!

Dan moet je je hier maar te buiten gaan aan lekkers...

Begin maar vast:





Ik heb een Hyves van 'mijn' festival gemaakt Zuigie ;)

Zijn allemaal gezellige mensen daar... hihi
Alle reacties Link kopieren
Djiezus! Er komt weer enorm noodweer deze kant op...

De rookpluimen van de fabrieken hier een eind verderop lopen gewoon horizontaal ipv verticaal! :?
Alle reacties Link kopieren
Buenas tardes chicas,

mn vlucht had wat vertraging (dat heb je he, met die low cost maatschappijen :P)

hoe is het met jullie?

t weer hier in engeland is helemaal niet zo slecht als in nederland, lijkt eigenlijk wel zomer, nou maar hopen dat dat noodweer niet deze kant op komt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond vroeg zitten genieten van het naderende onweer, ben pas bij regen naar binnen gegaan. Middelste en Muis hebben nog even gedouched in de regen :)

Ben gek op onweer, het kan me niet hard genoeg gaan. Hier was het een vrij braaf buitje. Dat die schatten niet gelijk bang werden, vond ik dus wel heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in Yoghurtgums... heeft iemand er toevallig wat voor mij? :P
Alle reacties Link kopieren
Ik ben moe, heb zin om op bed tv te kijken maar die is kapot. Had weer een fijn gesprek met ex. Wat een lullo kan het soms zijn. Bah. Mijlenver van elkaar vandaan op dit moment gevoelsmatig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar dat het dan een ex is myleentje... Exit d'r mee!

Probeer het van je af te zetten, eet wat chocolade, want dat helpt :)



Ik ga zo ook maar tanden poetsen en op bed, m'n groepshyve ziet er mooi uit :D
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahah, ik ben denk een van de weinige vrouwen die geen chocolade eet. Ik lust het wel maar eet het niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Och Myleen, weet je wel wat je mist?!?! :o

Neem d'r eentje:





Dan eet ik de rest wel ;)





Ik ga slapen, Vamos!
Alle reacties Link kopieren
Truste meis, je mag ze allemaal hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel lachen hoor. Er is een tijd geleden een discussie geweest of 2 "verschillende" lachende mannetjes dezelfde persoon waren. De ene ....smiled en de ander .....lacht. Hele discussies want het was zogenaamd niet dezelfde persoon. Ik heb het niet bijgehouden maar al weken beiden niet gezien. En prompt posten ze allebei weer sinds weken weer "tegelijk", uiteraard mag het niet in hetzelfde topic. Maar wat een toeval he!!!! Ja ik zit even te denken over het onderwerp toeval. Tuuk is het in hun geval niet waar . Maar echte toeval is wel een leuk onderwerp.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Ligt iedereen nog op bed?

Ik ben al sinds 8u wakker en nu even online om een recept voor hamburgers te zoeken. Wil ze zelf maken dit weekend :)
Alle reacties Link kopieren
Moge Ladies,



Nee ik was al om half 8 wakker. Wat ambitieus Agent, zelf hamburgers maken. Kan je niet bij de super of de slager een hamburger halen en dan zelf bakken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven