Vamos a la Mexico! (niet)

07-06-2007 23:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
OLA MUCHACHA'S en DEEL 18  echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook slapen, morgen vroeg is het weer 7 uur als de wekker gaat.



Sunny en M'leentje, welterusten meisjes tot morgen..

Lekker slapen, en morgen weer gezond op *;



Daaaaaaaaaaaag.
Alle reacties Link kopieren
Moge ladies,



Ik hoop dat het snel wat cooler wordt, het is zo benauwd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Mogge (plak) morgen meiden,



Pffffffff soort benauwd hier, om half 7 nog een heleharde plensbui gehad van ongeveer een 2 minuten, en toen was het weer over.



Lalein zit op dat andere topic te posten :).  Nou voor de rest weinig te melden, moet zo met zuigman om boodschappen ( kan zelf nog niet autorijden) dussss........



Tot strakjes....
Alle reacties Link kopieren
Mogge (plak) morgen meiden,:o:?:$:D ( snap er zelf ook niks van )



Pffffffff soort benauwd hier, om half 7 nog een heleharde plensbui gehad van ongeveer een 2 minuten, en toen was het weer over.



Lalein zit op dat andere topic te posten :).  Nou voor de rest weinig te melden, moet zo met zuigman om boodschappen ( kan zelf nog niet autorijden) dussss........



Tot strakjes....
Alle reacties Link kopieren
Waahahahhahahhahha Kijk eens even op de Sex pijlerT het topic: Mijn vriend vingert zijn anus! :o



Ik lig in een deuk op de vroege merrugu
Alle reacties Link kopieren
Zo. T is tien uur geweest de all inclusive is van start. Dus: fruitontbijt met een banana colada:





Ga ook ff een koffie bestellen...
Alle reacties Link kopieren
Mamz je zit in t verrkeerde topic...die gaat vanmiddag op slot!Lees maar ff terug hihi
Alle reacties Link kopieren
En dan toch al een keer of twee over Overige gescrold, ben niet zo helder dus. Effe een boterham pakken.
Alle reacties Link kopieren


En dan toch al een keer of twee over Overige gescrold, ben niet zo helder dus. Effe een boterham pakken.



Daar hebben we de ober voor mamz.....
Alle reacties Link kopieren
Zo ik kom ook even op de borrel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even weg, ga t stadje in, stukkie over de boulevard wandelen,. beetje in de zon zitten in een briesje tussen de mexicaanse muziek  en me volgooien in el tequila casa.



(feitelijk ga ik natuurlijk gewoon in die klamme pleurishitte in de auto, zoon naar creche brengen, naar de Appie, de Hema, en de Zara, maar alla, het eerste klinkt leuker en after all, we zitten in PLaya del Carmen.)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet helaas vervelende financieele dingen regelen. Ook heel prettig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
MIjn god is heel nederland met vakantie ofzo? Overal staan mensen, rijen en nog meer rijen met mensen erin. Om gek van te worden.

Maar k heb alles wat ik moest hebben.



Is er nog iemand?
Alle reacties Link kopieren
buenos días amigas!!!



como estas??? Mexico es mui bien y yo n'es mui cansado hoy para yo a un buena noche!!!!



buenos tardes y a despues!!!!





(kleine vertaling: hoe is het? mexico is erg mooi en ik ben niet meer moe vandaag omdat ik een goede nacht heb gehad



ik wens jullie een goede avond en tot later!!!!)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig we zitten in Mexico!

Ik kom maar ff langswippen hoor, straks lekker bbq'en en een lekker koud bierje!
Alle reacties Link kopieren
Corona bier is zo lekker. Heb een keer een programma gezien hoe ze dat maken. Van de agave. Erg leuk om te zien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hola, que tal?



Ik zit trillend van nijd en verdriet achter mijn pc. Hoe naar kunnen sommige mensen zijn?



Ik had dus seks met een klant die mij willens en wetens zonder condoom neukte, ik had het pas na enkele stoten door. Ik voel mij misbruikt en ben bang voor een SOA natuurlijk.



Oke, tegen mijn ex-vriend heb ik niet gezegd dat het een klant was, maar een kerel uit de kroeg. Hij hoefde mij niet meer, heeft zelf iemand waar hij mee neukt en zei dat ik dat ook maar meost gaan doen. Nou oke, klant zou hij niet aankunnen dus maakte ik er maar 'een man uit de kroeg' van. Hij sprak me na een radiostilte aan en somehow kwamen we hierop uit. En wat ik nooit had verwacht: hij was zo kwaad dat ik seks had gehad met iemand en vond dat het mijn eigen domme stomme schuld was en nee, die man heeft mij niet onheus behandeld en nee, het is geen misbruik van vertrouwen want ik ben vies en goor.



God, wat heb ik ooit in die vent gezien. Het gáát niet om jou, hufter!



Oke, sorry voor mijn negatieve bijdrage maar ik sta onder zoveel stress dat ik bang ben te ontploffen zo.



Het positieve nieuws is natuurlijk dat we in mexico zitten, 35 graden, leuke man (heb pas een heel leuke kerel uit Mexico ontmoet, helaas bezet) erbij en een tequila in één keer achterover!



X
Alle reacties Link kopieren
God meis, wat een rot situatie. Denk je het onder controle te hebben, overkomt je dit. Wat zal er veel door je heen gaan. Die ex, was dat die vriend waar het een beetje aan/uit mee ging. Waarvan je niet goed wist wat mee te doen?

Heb je dit nare voorval wel gemeld bij je buro? Ik krijg zo'n naar gevoel als iemand willens en wetens het zonder (willen) doen. Ik zou toch maar een test laten doen. Ik weet niet zo goed wat verder nog je rechten zijn om aktie te ondernemen. Ook een teleurstelling hoe je ex reageerde. Beetje vreemd na jullie geschiedenis. Nou sla even een tequila of iets anders naar achter, probeer rustig te worden en te bedenken wat je nu verder kan doen. Heb je het buro al wel gesproken? Doe rustig aan. *;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


God meis, wat een rot situatie. Denk je het onder controle te hebben, overkomt je dit. Wat zal er veel door je heen gaan. Die ex, was dat die vriend waar het een beetje aan/uit mee ging. Waarvan je niet goed wist wat mee te doen?

Heb je dit nare voorval wel gemeld bij je buro? Ik krijg zo'n naar gevoel als iemand willens en wetens het zonder (willen) doen. Ik zou toch maar een test laten doen. Ik weet niet zo goed wat verder nog je rechten zijn om aktie te ondernemen. Ook een teleurstelling hoe je ex reageerde. Beetje vreemd na jullie geschiedenis. Nou sla even een tequila of iets anders naar achter, probeer rustig te worden en te bedenken wat je nu verder kan doen. Heb je het buro al wel gesproken? Doe rustig aan. *; 
Hey MV, ja uiteraard heb ik het met mijn bureau er over gehad. Ik ga ook zeker testen maar de SOA-poli zei me 2 weken te wachten. Gelukkig had i khet op tijd door.



Het is nu gewoon dat ik een trap nakrijg door zoveel onbegrip van iemand die ik vertrouwde. Da's inderdaad diezelfde man. Nu per sms zegtie wel dat hij niet alles meende, maar ja, wat is niet alles he? Dat doet me nog het meest pijn:je rot en misbruikt voelen en iemand die zegt dat het allemaal mijn eigen schuld is.



Nou ja, tequilafles komt mákkelijk leeg (al ligt mijn studieboek psychiatrie ernstig verwaarloosd in een hoekje) en limbodansen (is dat Mexicaans?) kan ik na een flesje ook best:D
Alle reacties Link kopieren
Na een fles tequila spreek ik ook Mexicaans en nog 7 talen.



Ja ik begrijp je onmacht. Denk je je hart te kunnen luchten krijg je zo'n onbehouwen "mannen" opmerking. Alsof je daar op zat te wachten. En hoe goed je elkaar begreep, zo veel onbegrip lijkt er wel te zijn op het moment dat het uit is. Het maakt je nog kwaaier dan je al was. En een smsje, lullo, pak de telefoon en zeg wat je wel bedoelde.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Pers! Wat naar! *; voor jou! En een virtuele schop voor die klant en je ex...

Ik heb geen tequila in huis, maar ik heb een lekkere mojito voor je gemaakt, hoop dat je daar ook blij mee bent ;)





Hier is de regen en onweer gearriveerd, bij jou ook al MV? Alhoewel... volgens mij komt het uit jouw richting...

Heerlijk! Ik kwam thuis van werk en ben maar meteen weer onder de douche gedoken. Vies en plakkerig, bah!

Dus die regen is ook wel even verfrissend :D
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook. Er kwam opeens een wind aanzetten. Niet normaal. Mooit gezicht aan het water, hele hoge golfjes. Nu onweer en regen. Ik vind het niet erg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vanmorgen een stukje op tv van 'Tros Muziekfeest of het plein' o.i.d. en Guuw Meeuwis zong zijn irritante liedje weer. Bah! Die blijft altijd zo in je hoofd zitten dus uiteindelijk liep ik hier zelf maar 'We zijn naar Mexico gekomen, het land van liefde en van zòn!' te zingen. En het lukte, ik was eindelijk het liedje van Guus weer kwijt.



Daarna ging ik boodschappen doen voor het eten vanavond en ik ga 'Mexicaanse Krieltjes' eten! :D



Dus een behoorlijk Mexicaans dagje vandaag, goed hè? ;)
Alle reacties Link kopieren
Was het 't nummer gedenggedeng van Guus?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Was het 't nummer gedenggedeng van Guus?





Nope... een andere irritante. Geen idee hoe het verder gaat maar dit is het refrein:





Ik heb tranen gelachen, onnozel gedaan en tenslotte tevreden.. het licht uitgedaan.



Ik moet nu oppassen dat ik 'm niet weer in m'n hoofd krijg :P



Alle nummers van Guus zijn rete-irritant... en Guus zelf ook, bah!



Ik heb vandaag trouwens een sexy acteur in zijn badjas gezien ;) :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven