Vamos a la Mexico! (niet)

07-06-2007 23:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
OLA MUCHACHA'S en DEEL 18  echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, dan is toch alle lol eraf ;)



Ik kan alleen zo gauw geen recept vinden, zit nu op ah.nl te zoeken...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook net wakker!

Voel me nog een beetje gaar van gisteravond, maar ik moet zo weer aan de studie.



BBQ is letterlijk beetje in het water gevallen, dan maar binnen op een bakplaat al het vlees gedumpt. Maarja er was nog een hoop over, dus vanavond maar met een klein groepje de resten wegwerken. Hopelijk kan de BBQ dit keer wel aan ;)
Alle reacties Link kopieren


Nee joh, dan is toch alle lol eraf ;)



Ik kan alleen zo gauw geen recept vinden, zit nu op ah.nl te zoeken...

Om even ontopic te blijven. Ik heb wel een heel lekker gerecht. Mexican salsa wrap. (mexicaanse salsaburgers).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hé goeiemorgen Yoyo!

Ja, dat was dan inderdaad wel balen van die regen...



Het is hier nog best fris, wordt het straks warmer?



Ik ga zelf wel een hamburger brouwen van wat ik in huis heb: gehakt, zout, peper, paneermeel, uitje, knoflook... Even kijken of ze nog wat lekkere kruiden in de supermarkt hebben.

Hè... ik krijg er trek van... terwijl ik toch echt tot vanavond moet wachten!



Hoe gaa het trouwens op je stage yoyo? Nog steeds zo zwaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren en eergisteren op dezelfde school in een andere klas stagegelopen, omdat het toch mijn laatste 2 weken zijn. Was echt ontzettend leuk! Kids vonden de lessen ook heel leuk. Ben blij dat ik er weer beetje plezier in heb...



Tja bij die andere groep wordt het drama steeds groter. Leerkracht ziet er zelfs tegenop om het nog de laatste 4 weken uit te moeten houden. Maargoed, dan gaan ze van school en mogen zorginstellingen het werk verder doen...
Alle reacties Link kopieren
waarom wil je perse zelf hamburgers maken?
Alle reacties Link kopieren


waarom wil je perse zelf hamburgers maken?





Omdat ik dat leuk vind... beetje uitproberen :)

Heb nu al een paar keer zo'n heerlijke ambachtelijke hamburger in de stad gegeten dus nu ga ik kijken of ik dat kan evenaren :P



Jeetje, klinkt echt niet goed in de klas...

Is het een school in jouw durpie of ergens anders?
Alle reacties Link kopieren
Jeujjj! Er zijn trouwens al 5 leden in mijn groep-hyve! :D
Alle reacties Link kopieren




quote: yoyo2 reageerde



waarom wil je perse zelf hamburgers maken? Jeetje, klinkt echt niet goed in de klas...

Is het een school in jouw durpie of ergens anders?



Is in het centrum van MV der stad. En ja, veel probleemgevallen komen vooral door de gezinssituaties. En de ouders hebben er ook totaal geen grip meer op. Ze zijn 11/12, maar het zijn echt al van die straatjongeren die ruiten ingooien e.d.



Mogen wij jouw hamburgers dan ook proeven?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal niet relaxed Yoyo.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hè bah... klinkt echt niet relaxed inderdaad.

Gelukkig is het bijna vakantie.



Als m'n hamburgers lukken dan nodig ik jullie wel een keer uit! Moet ze natuurlijk eerst zelf voorproeven ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja... zul je altijd zien: over 2 dagen loopt mijn (gewonnen) lidmaatschap van Parship af. Omdat ik het allemaal maar onzin vind ga ik 'm niet verlengen. En nu heb ik een leuk contactverzoek van iemand met een heel leuk profiel... :o

Hmmm... zal ik 'm m'n email geven?
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb je een alternatief emailadres?



Mijn vriendin heeft er ook heel kort op gestaan. Maar ze vond het toch niets. Ze heeft zich lid gemaakt van leukemensenontmoeten. Dat is dus niet met de intentie om een partner te zoeken maar gewoon met allerlei mensen leuke dingen te ondernemen. Binnenkort ga ik een keer mee als introducee. Laatst zouden we naar de picknick in het Vondelpark gaan maar ik had netelroos.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Yep, dat emailadres wat jullie ook hebben...



Het is eigenlijk helemaal niks voor mij. Het is dat ik dit lidmaatschap gewonnen heb, maar ik zat er echt niet op te wachten.

Log ook bijna nooit in en reageer ook nooit meer op contactverzoeken, maar deze is wel erg interessant! :P

Ik herinnerde me dat 'm lidmaatschap bijna is afgelopen, dus ik nam weer eens een kijkje. Dit contactverzoek is van afgelopen woensdag.



Klinkt ook wel leuk, een picknick in het Vondelpark! Komt er binnenkort weer zoiets waar je wel mee naar toe kan?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!!!



Pers, hoe is het meid? ik jank met je mee!!! schrok wel van je verhaal. je mag mensen die zonder condoom willen toch gewoon weigeren? en die ex is ook niet de aardigste volgens mij. arme jij *;

heb een verschrikkelijke dag achter de rug en hij gaat nog even verder.

voor het eerst ruzie met vriend... was het zat dat hij alles lijkt af te kraken om mij heen. paar voorbeelden:

goh, die nieuwe banken die je krijgt zien er slechter uit dan die wat je hebt

goh, eten ze bij jou thuis altijd zo ongezond? "nee, ze hadden eens zin in iets lekkers"

wanneer ga je nog eens poetsen bij je thuis "als ik met jou was en kook klaar ben"

ga je niet meer douchen vandaag? "jawel, als ik me om ga kleden duh"

waarom heb je dat soepblik niet weggedaan? "omdat bij jou thuis alle afval gescheiden wordt en ik niet weet waar het blik staat"

weet je, hij bedoelt het niet verkeerd, maar zegt het op een totaal verkeerde toon snap je?



en als ik dan zeg dat ik het vervelend vind dat ie die dingen afkraakt, ben ik een zeikerd, terwijl ik wel al de hele week voor hem kook en was...een bedankje zou op zijn plaats zijn in plaats van dit.

was ie net nog hier om de oude banken weg te halen, kan er geen kusje of lief woord vanaf, want meneer is zo druk. ik bellen, neemt hij niet op. pas na 5x neemt ie op...jah, zit even in de auto met een vriend, kan nu niet bellen, ik zie je vanavond....

en dus zit ik de hele dag met een rotgevoel over een ruzie die niet uitgepraat is. kan ik slecht tegen, ik ben iemand die alles direct wil uitpraten.

dus ik bang....paniek....huil-en gilbui (niet aan de foon trouwens) dacht, hij wil me vast niet meer, raak in paniek en bel weer...neemt wel op en heb echt als een klein kind gevraagd of ie echt niet weg wil bij me en nog van me houdt....het antwoord was ja gelukkig, maar voel me net zo goed klote.

grrrr iemand opbeurende woorden?
Alle reacties Link kopieren
Moet je hier even kijken Agent



hier
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hey Lalein,



*;, meis waarom ben je zo onzeker?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Wist ik het maar mv...eigenlijk....ik weet het ook....ben gewoon nog steeds bang dat hij me verlaat...omdat hij toen hij het uitmaakte naar zijn ex terug ging. daar ben ik misschien weer bang voor...ik weet het niet.....jank de ogen uit mijn kop......gek he.....

misschien is het verlatingsangst? weet er niet veel van, maar heb er wel eens van gehoord...

snif
Alle reacties Link kopieren
Leintje, helaas geen opbeurende woorden van deze kant. Ben doodgegooid met kritiek, en nee, dat was geen kritiek, dat was alleen maar dat 'ie iets wilde zeggen, moest ik me niet zo'n druk om maken.

Misschien was 'ie een keer met het verkeerde been uit bed gestapt?

Als 'ie structureel kritisch is: even goed opletten dat je desondanks die opmerkingen je vrij voelt om je eigen gang te blijven gaan.
Alle reacties Link kopieren
Leintje, helaas geen opbeurende woorden van deze kant. Ben doodgegooid met kritiek, en nee, dat was geen kritiek, dat was alleen maar dat 'ie iets wilde zeggen, moest ik me niet zo'n druk om maken.

Misschien was 'ie een keer met het verkeerde been uit bed gestapt?

Als 'ie structureel kritisch is: even goed opletten dat je desondanks die opmerkingen je vrij voelt om je eigen gang te blijven gaan.
dat is bij vriendjelief ook. hij zegt het alleen altijd op erg kritische  "jij doet het fout" toon. heb ik hem al eens op gewezen en gisteren weer, maar hij schijnt die fout niet in te zien, ook niet als we er rustig over praten nadat de bui over is zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Hey, fijn dat jullie me even komen opzoeken in Mexico.:D
Alle reacties Link kopieren
Hey, fijn dat jullie me even komen opzoeken in Mexico.:D
Er zit geen 5 in de tijd dus nog geen borrel voor jou :).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik was dus ook een zeikerd. Jij kan helemaal niet tegen kritiek, werd me toegeroepen -klopt overigens- en op een gegeven moment begon elke zin met ''t Is geen kritiek hoor' ...

Op een gegeven moment had ik dan zoiets van 'zal wel' of 'wat jij wilt joh'. Kritiek op zich word je vanzelf immuun voor op een gegeven moment, alleen als hij de bedoeling heeft om jou daardoor te veranderen, dan is het oppassen geblazen. Verder moet je ze niet de kost geven, denk ik, de mensen die zich van kritiek bedienen. Ik kan er tegen mijn kleine mormeltjes ook nogal wat van :$ en jong geleerd is oud gedaan en zo.  

Hoe ver kom je met humor? Als je zijn kritiek gevat weet te pareren haalt dat de angel wel uit de lucht, als het goed is.

Trek je er in elk geval niet te veel van aan, het is zijn probleem, niet het jouwe.
Alle reacties Link kopieren




quote: minny reageerde



Hey, fijn dat jullie me even komen opzoeken in Mexico.:D

Er zit geen 5 in de tijd dus nog geen borrel voor jou :).

Weleens van tijdsverschil gehoord?

Alle reacties Link kopieren
Lalein, ik weet niet in hoeverre je angst terecht is. Je schrijft al een zin dat ik denk, ja even terug gegaan naar zijn ex, dat kan een reeele angst zijn. Als het niet goed is uitgepraat of hij jou toch niet het vertrouwen geeft dat het een eenmalig foutje is geweest dan kan ik mij voorstellen dat je onzeker bent. Maar misschien was je het al hiervoor. Ik weet uit eigen ervaring hoe erg verlatingsangst is en hoeveel je ermee kapot maakt. Je zou voor jezelf moeten kijken in hoeverre en hoelang dit in je leven speelt. Misschien anders toch eerst aan jezelf werken. Uiteraard is communicatie met je vriend het belangrijkste. Voor jou om hem duidelijk te maken wat het met je doet hoe hij tegen je doet. En kijk ook of hij het wil begrijpen of schuift hij jouw probleempjes van tafel van je moet niet zeuren. Wederzijds een beetje rekening houden met elkaars gevoelens.

Ik heb destijds je topic niet gelezen. En erna vergeten terug te lezen, denk dat het er nu niet meer is. Maar als er dingen in de relatie niet goed zitten moet je er iets mee doen. Maar ook als het "alleen" maar jouw onzekerheid is. Want er zullen wel meer ruzies komen en als dat je zo overstuur maakt zit er meer achter. Misschien zie ik het verkeerd hoor, jammer dat ik dat topic nooit gelezen heb.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven