Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat leuk! Nog nooit gedaan maar ik zou ook graag willen weten wat jullie kaarten over mij te zeggen hebben. Liefst in een privé berichtje
Mag ik ook?

Een algemene?
quote:Bambi schreef op 21 december 2016 @ 16:10:

Mag ik ook?

Een algemene?Sorry, effe off topic. Bambi! Waar is je leuke ava gebleven!
Heb even een kerst outfitje aan, niet mooi?

Kijk m'n rooie strik dan! En bretels!
quote:Bambi schreef op 21 december 2016 @ 16:24:

Heb even een kerst outfitje aan, niet mooi?

Kijk m'n rooie strik dan! En bretels! Moest gewoon even goed kijken hoor, je ziet er zo volwassen uit nu
Dat kaartje leggen gaat wel erg snel, Of schrijf jij je teksten tijdens het leggen, Cateau?
Alle reacties Link kopieren
Oooo ik zou ook wel willen. Stuur je me een prive bericht?
Sorry Bruise, ik snap niet wat je bedoelt.
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 14:34:

[...]



Ik heb je een berichtje gestuurd.

Wil je voor mij ook een legging doen?

Doe maar een algemene of een liefde
Jij legt toch kaarten begrijp ik? Dat je snel uitslagen hebt, van wat de kaarten jou vertellen.
En of je dus tijdens het kaart leggen hier al schrijft wat de kaarten zeggen. Of is het maar één kaart die jou alles verteld?



Je foto kon ik niet zien, dan moest ik inloggen bij google.
quote:Bruise schreef op 21 december 2016 @ 16:33:

Jij legt toch kaarten begrijp ik? Dat je snel uitslagen hebt, van wat de kaarten jou vertellen.Het is al heel lang geleden dat ik in een boek moest kijken om te zien wat een kaart betekent.
quote:Bruise schreef op 21 december 2016 @ 16:35:

En of je dus tijdens het kaart leggen hier al schrijft wat de kaarten zeggen. Of is het maar één kaart die jou alles verteld?



Je foto kon ik niet zien, dan moest ik inloggen bij google.Ik leg er tien en dan schrijf ik.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een drukte! Ik wil ook wel, wel liever via PB..
Er zijn natuurlijk tig manieren van kaarten leggen, maar ik dacht dat je daar (ook zonder boek) wel wat langer over zou doen.

Maar leuk hoor, ga zo door.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje ik ben erg benieuwd naar het kaart leggen (en ik kon je foto niet zien). Zou je er in algemene zin wat meer over willen vertellen, over hoe het werkt.

Pak je een vast aantal kaarten, of verschilt dat per persoon of vraag? Wat voor soort vragen kun je beantwoorden middels het leggen van kaarten? Zeggen losse kaarten iets, of gaat het om een combinatie van kaarten?



Ben gewoon erg nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook? Graag via pb
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 11:22:

Ja leuk! Doe maar voor mij. Een algemene legging. Algemeen gaat het uitstekend met je, je hebt je zaken op orde op financieel gebied en hebt genoeg wilskracht en zelfvertrouwen o tegenslagen te overwinnen. Er staat geluk te wachten op het gebied van liefde en/of vriendschap.
quote:Kanon schreef op 21 december 2016 @ 16:41:

Cateautje ik ben erg benieuwd naar het kaart leggen (en ik kon je foto niet zien). Zou je er in algemene zin wat meer over willen vertellen, over hoe het werkt.

Pak je een vast aantal kaarten, of verschilt dat per persoon of vraag? Wat voor soort vragen kun je beantwoorden middels het leggen van kaarten? Zeggen losse kaarten iets, of gaat het om een combinatie van kaarten?



Ben gewoon erg nieuwsgierig

Ik heb na 35 jaar nog steeds geen flauw idee hoe het werkt.

Het ligt aan de legging hoeveel kaarten ik gebruik en het ligt aan de vraag wat voor legging ik gebruik.

Ik kan van alles beantwoorden, maar kreeg vanmiddag een vraag die ik dus niet kon beantwoorden en dat heb ik dan ook eerlijk verteld.

Ik werk met een combinatie van kaarten, maar een enkele kaart kan wel iets vertellen over de algemene sfeer van een bepaalde dag of moment.
quote:tomcat schreef op 21 december 2016 @ 16:44:

[...]





Algemeen gaat het uitstekend met je, je hebt je zaken op orde op financieel gebied en hebt genoeg wilskracht en zelfvertrouwen o tegenslagen te overwinnen. Er staat geluk te wachten op het gebied van liefde en/of vriendschap.Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 16:45:

[...]



Ik heb na 35 jaar nog steeds geen flauw idee hoe het werkt.

Het ligt aan de legging hoeveel kaarten ik gebruik en het ligt aan de vraag wat voor legging ik gebruik.

Ik kan van alles beantwoorden, maar kreeg vanmiddag een vraag die ik dus niet kon beantwoorden en dat heb ik dan ook eerlijk verteld.

Ik werk met een combinatie van kaarten, maar een enkele kaart kan wel iets vertellen over de algemene sfeer van een bepaalde dag of moment.Leuk dat je uitleg geeft, echt een interessant onderwerp!
quote:Angeltie schreef op 21 december 2016 @ 11:23:

Voor mij ook algemeen. Ben benieuwd!Een aantal zaken hebben zich meer dan uitbetaald, het lijkt erop dat je op dit moment aan het plannen bent om binnenkort een nieuw pad in te slaan wat mogelijk is geworden door die uitbetaling
quote:ChillBill schreef op 21 december 2016 @ 11:27:

Jaaa! Ik wil ook wel Nu de zaken thuis op orde zijn ben je aan het leren geslagen, door het gekeerde zal je binnenkort je creatieve ei kwijt kunnen
Cateau, dikke smakkerd van mij als bedankje voor de genomen moeite!
quote:Smoos schreef op 21 december 2016 @ 11:29:

Ik ook!!Je hebt dingen bereikt en bent n uin een fase waar je de zken evalueert, eens van een andere kant bekijkt. Het zou best een kunnen dat de evalutaie ertoe leidt dat je wat zaken uit het verleden, waar je plezier aan terug denkt en die je geen windeieren hebben gelegd, opnieuw op gaat pakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven