Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Tomcat, ik ben ook bang voor een afwijzing, maar ik denk dat ik het ga wagen. Ik houd je op de hoogte wat ee uitkomt!
quote:aquariusje7700 schreef op 30 april 2017 @ 10:21:

Hoi Tomcat,

Zou je voor mij kaarten willen leggen?



Kom ik ooit de juiste partner tegen of hoe stel ik me daarvoor open?

En op het werk loopt het ook al jaren tussen rennen en stilstaan.



Alvast bedankt !



Je komt zelf naar voren als persoon die graag met kracht controle op haar leven heeft, je houdt niet zo van onverwachte gebeurtenissen buiten je controle.



Qua liefde/partner doe je jezelf tekort omdat je waarschijnlijk niet teveel maar een beetje het verkeerde wenst.

Het werkt positief als je een relatie meer beschouwd als 2 gelijkwaardigen die samen hun leven opbouwen, ervan genieten samen

Minder het droombeeld van de prins en de romantische liefde en ze leefden nog lang en gelukkig

De waarschijnlijke uitkomst is snel nieuws maar wel van ver, kans dat je binnenkort in contact komt met iemand die niet zo dichtbi woont.



Qua werk ben je behoorlijk bekwaam en kunnen anderen van je leren, het is in je nadeel om te twijfelen en onterecht bang te zijn op werkgebied, dat is niet nodig. Het is in je voordeel om je werk eens van een afstandje te beschouwen, kijk eens uit andere zichtpunten naar jezelf en je prestaties, wat doe je eigenlijk en waarom, ben je nog niet toe aan wat anders of zie je misschien bepaalde kansen of waardering niet?

De waarschijnlijke uitkomst hier is een gulheid waar deze verdiend is.

Als je kansen ziet om vooruit te komen in functie of salaris, doe gerust navraag, als je het verdiend dan krijg je het.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 01 mei 2017 @ 10:15:

De waarschijnlijke uitkomst is snel nieuws maar wel van ver, kans dat je binnenkort in contact komt met iemand die niet zo dichtbi woont.Dank je wel tomcat!

Minder leuk nieuws voor de date deze week die om de hoek woont
quote:Renegade_30 schreef op 30 april 2017 @ 14:07:

[...]





Hihi, sorry. Vriendschappen en werk dan .



Edit: weer te algemeen sorry.



Vriendschap: in het verleden vriendschappen verloren door wellicht ruzie. Met toenmalige vriendin M ruzie gehad omdat ik me niet als een vriendin gedroeg omdat ik niet binnen een dag heb gereageerd en ik een lang bericht heb gestuurd met punten waarom ik me benadeeld voel door haar. Op dit moment wel uitgepraat (wel mijn initiatief), maar het leek haar niet te interesseren naar mijn gevoel. Hierdoor is de vriendengroep misschien wel uit elkaar gegaan.



Twee punten: 1. Op dit moment wel weer contact met vriendin van oude groep, C. Eigenlijk heb ik geen wat ik van haar kan verwachten. Ze liet niet veel meer horen toen ik in die tijd ruzie had met M. Pas na 2 jaar weer na een verjaardag weer contact. Ik weet niet of ik hier de moeite in moet steken.

2. Nadat de vriendingroep beetje uit elkaar is gevallen, was vriend R er best verdrietig over en hij hoopte dat de vriendengroep weer bij elkaar kwam. Hij deed zelf geen moeite voor. Hij had ooit aan mij aangegeven dat hij mij niet kwijt wilde als een vriendin, maar neemt zelf nooit het initiatief tot contact, vriendschap intact te houden en zelfs de moeite om te reageren. Ik had dit ooit aangegeven waarmee ik zat, maar hij reageerde niet. Daarna nooit meer iets gehoord. Eigenlijk zou ik me niet druk moeten maken, maar de vriendschap heeft wel iets voor mij betekent en maak ik me stiekem welnzorgennaagenzien zijn persoonlijke aard. Ook hiervan ben ik benieuwd of hier wel een toekomst in zit qua vriendschap.



Eh, hoe specifiek moet ik zijn



Ik heb gelegd over hoe jij het beste met vriendschappen in het algemeen kan omgaan.



Het is in jouw voordeel om zelf de controle te nemen, niet teveel leunen op wat anderen misschien wel of niet willen, van jezelf uitgaan, wat wil jij en hoe wil jij er wel of niet voor je vrienden zijn. Wat in je nadeel werkt is gereserveerd zijn, doen of niet doen, mensen toelaten of niet toelaten maar niet hafslachtig en voorzichtig met mensen omgaan, dat werkt tegen je.

De waarschijnlijke toekomst is het vrolijke begin van een nieuwe fase..hetzij met nieuwe vrienden, hetzij met oude vrienden, je vriendschappen komen weer op de rails.
quote:aquariusje7700 schreef op 01 mei 2017 @ 10:19:

[...]

Dank je wel tomcat!

Minder leuk nieuws voor de date deze week die om de hoek woont Ik heb het heel vaak ook fout hoor ;)
quote:Cadance schreef op 30 april 2017 @ 14:13:

Hoi Tomcat, zou je voor mij nog eens kaarten willen leggen? Kun je kijken naar de relatie met mijn moeder? Dank je alvast!



Er ligt iets van contracten of juridisch richting je moeder? het is daarbij voordelig om dit in te steken als iets waarvan je kan leren, niet bij voorbaat een plan trekken en dit volgen, sta er open in en leer ervan.

De waarschijnlijke uitkomst is geluk met familie/gezin..
Zou je voor mij kunnen leggen? Ik kan wel wat wijsheid gebruiken.



Ben ik op de goede weg betreft de'basis,'?

En daaruit voortvloeiend; werk; zal het mij lukken om mijn doelen te bereiken en ben ik op de goede weg?

Vooral werk ben ik erg onzeker over op het moment.

Ik heb zo veel dat ik wil vragen maar laten we hier maar mee beginnen.
quote:paperlantern schreef op 30 april 2017 @ 14:16:

Hallo Tomcat. Leuk dat je dit doet.

Ik ben benieuwd hoe het mij in mijn werk zal vergaan volgend jaar. Heb afgelopen jaren veel verdriet gehad en ben sinds een paar jaar een nieuwe weg/ land ingeslagen. Maar sta vaak in dubio. Veel te kiezen voor volgend jaar.



Boeiende kaarten..



Je ziet je werk niet helemaal voor wat het is, misschien maak je het te mooi of misschien kan je niet alle aspecten zien.

Het is in je voordeel om je te richten op geluk in de thuissituatie met gezin/familie maar in het nadeel als je daarbij teveel de rol van de "moeder" op je neemt die voor alles en iedereen zorgt.

De waarschijnlijke uitkomst is een periode waarin je energie en inspiratie opdoet om je dromen waar te gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 01 mei 2017 @ 10:26:

[...]





Er ligt iets van contracten of juridisch richting je moeder? het is daarbij voordelig om dit in te steken als iets waarvan je kan leren, niet bij voorbaat een plan trekken en dit volgen, sta er open in en leer ervan.

De waarschijnlijke uitkomst is geluk met familie/gezin..Dank je Tomcat. Contracten of juridisch kan ik niet plaatsen. Zowel letterlijk als symbolisch niet
quote:-Raindrops- schreef op 30 april 2017 @ 14:58:

Mag ik ook een vraag stellen?



Wordt ik gelukkiger van terug gaan naar m'n ex of verder met m'n nieuwe vlam?



Dat is aan jou,



Je ex vervult deels je wensen maar op termijn moet je al zijn aspecten bekijken, ook de minder leuke

Je nieuwe vlam heeft serieuze intenties, op termijn lijkt het een natuurlijk verloop te hebben waarbij je altijd kan kiezen om mee te gaan met heo het loopt of in te grijpen.
quote:gaultier schreef op 30 april 2017 @ 21:51:

Hoi Tomcat, van die sollicitatie heeft hij dus niks gehoord. Nu is er dus ook de mogelijkheid om voor familie te werken in een familiezaak. Ik raad dat af maar hij ziet het wel zitten.

Ik vraag me af hoe dat dan zal uitpakken?

Bedankt weer!ik zou even wachten tot hij wat hoort
quote:PoasAaier schreef op 01 mei 2017 @ 10:26:

Zou je voor mij kunnen leggen? Ik kan wel wat wijsheid gebruiken.



Ben ik op de goede weg betreft de'basis,'?

En daaruit voortvloeiend; werk; zal het mij lukken om mijn doelen te bereiken en ben ik op de goede weg?

Vooral werk ben ik erg onzeker over op het moment.

Ik heb zo veel dat ik wil vragen maar laten we hier maar mee beginnen.



Werk lijkt nogal onstuimig op het moment. Het is in je voordeel om je dromen na te streven en je intuitie te volgen, probeer het gewoon en richt je dan op inhoud van je werk, niet direct op de beloning. Het is in je nadeel om nu teveel op beloning te richten.

Er komt iets of iemand aan die een einde brengt aan de periode van ontevredenheid.
Klaar !
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, ik zie ineens dit topic weer en je hebt een paar maanden geleden voor mij de kaarten gelegd. Ik heb dat laatst nog eens nagelezen en het klopt perfect! Ik heb niet teruggelezen welk systeem je hanteert nu voor het kaartlezen (wie er aan de beurt is), maar mocht je nog kaarten voor me willen leggen, dan ben ik heel benieuwd wat ik over een tijdje op werkgebied ga doen. Dat is nu een grote vraag voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Hoi tomcat. Ik was benieuwd of de kaarten iets vertellen over of mijn tweede kind ( ben nu zwanger) een jongen of meisje gaat zijn.
quote:tomcat schreef op 01 mei 2017 @ 10:34:

[...]





ik zou even wachten tot hij wat hoort



Helaas, afgewezen.

Er is op het moment niet veel keus dan het aanbod van familie aan te nemen denken ik Beter iets dan niks. En blijven solliciteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 30 april 2017 @ 10:01:

[...]





IN het algemeen je minder aantrekken van adviezen, vertrouw op wat jij rechtvaargide verdeling vindt en je moet nog even geduld hebben totdat je kan tonen wat je kan.

Mensen die je emotioneel/spiritueel adviseren die kan je beter even op afstand houden en mensen die je op materieel/zakelijk advies adviseren die werken averechts.. echt op je eigen mening en oordeel afgaan op dit moment.



In de toekomst ligt mogelijk een nieuwe onderneming voor je, mogelijk dat je hiervoor moet reizen, dit zal een succesvol zijn.Dank je wel Tomcat. Fijn dat je dit doet. Ik ga ermee aan de gang en laat het weten hoe get verder gaat!
hallo Tomcat.



Ik heb maar één wens in mijn leven en de vraag is, komt deze uit?
Ik heb je nog een pb gestuurd, maar via deze weg makkelijker denk ik; wat betekent een krachtkaart?
Hoi Tomcat,



ik heb een specifieke vraag : komt het goed met mijn werk , ik moet een keuze maken , blijven of gaan.
Hoi Tomcat,



Ik heb weer gesolliciteerd zou je kunnen kijken of dit team bij me zou passen?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi tomkat, hoe verloopt mijn liefdesleven?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 01 mei 2017 @ 10:21:

[...]





Ik heb gelegd over hoe jij het beste met vriendschappen in het algemeen kan omgaan.



Het is in jouw voordeel om zelf de controle te nemen, niet teveel leunen op wat anderen misschien wel of niet willen, van jezelf uitgaan, wat wil jij en hoe wil jij er wel of niet voor je vrienden zijn. Wat in je nadeel werkt is gereserveerd zijn, doen of niet doen, mensen toelaten of niet toelaten maar niet hafslachtig en voorzichtig met mensen omgaan, dat werkt tegen je.

De waarschijnlijke toekomst is het vrolijke begin van een nieuwe fase..hetzij met nieuwe vrienden, hetzij met oude vrienden, je vriendschappen komen weer op de rails.



Dank je wel. Erg tof dat je dit doet.



Ik wist niet in hoeverre ik specifiek moet zijn.



Ik merk wel dat als ik zelf de controle neem, dat de meeste mensen ook geneigd zijn om moeite te doen. Doen of niet doen komt me ook erg bekend voor omdat ik soms wel twijfels heb.

Ik heb wel een vraag over dat voorzichtig omgaan met mensen, dat het nadelig voor mij is. Hoogstwaarschijnlijk hebben we beiden verschillende interpretaties over. In welk opzicht werkt het nadelig voor mij? Is dat voor mijzelf of meer jegens de ander persoon.



En wat is deze waarschijnlijke toekomstige nieuwe fase waarover jij het hebt ? Ik ben namelijk wel erg nieuwsgierig nu
Alle reacties Link kopieren
Hallo tomcat. Ik zou graag willen weten of ik liefde zal vinden en of dit nog lang duurt. Terugkijkend besef ik mij dat ik het nooit heb mogen ervaren en ik ben benieuwd of al deze hindernissen en hartepijn later mogen leiden tot iets moois.
Hoi tomcat. Ik vraag me af hoe de toekomst van mijn relatie er uit zal zien. Qua kinderwens, trouwen of zie je juist iets waardoor dit helemaal geen goed idee is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven