Wat niemand van mij weet...

06-11-2013 13:48 750 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat ik met een knuffel slaap.



Deel geheimen, groot of klein.

Wie volgt?
Alle reacties Link kopieren
Mijn geheim?



Dat ik op het Viva-forum zit.
Geweldig topic! Vooral het gevallen wijnglas :-)



Ik kijk graag tekenfilms... ben bijna dertig :-)
quote:Egidius schreef op 06 november 2013 @ 15:24:

[...]





Ik ben een man, maar verder ben ik het met je eens.Oh sorry daarvoor. Ik wist dat niet. Veranderd overigens niks aan mijn mening erover.
quote:PlofKipje84 schreef op 06 november 2013 @ 15:32:

Geweldig topic! Vooral het gevallen wijnglas :-)



Ik kijk graag tekenfilms... ben bijna dertig :-)



Ik hou ook van tekenfilms.



Vooraal Phineas en Ferb. En Fairly odd parents
Alle reacties Link kopieren
quote:http://www.vergeefmij.nl/:

660510388

Posted di, 22/10/2013 - 15:29 by Anoniem

M.: ik ben verliefd op je. F.



login of registreer om te reageren
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik vroeger aardig wat xtc/drugs heb gebruikt,meer dan dat ik nu ooit toe zal geven.

(ben nu geheelonthouder,hele goede baan met voorbeeldfunctie en in zeer nette omgeving) niemand die dat bij mij verwachtte omdat ik nu zo netjes ben(alleen mijn nieuwe tandarts toen ik verhuisd ben zag het gelijk)
Alle reacties Link kopieren
Oh voordat ook mij ip-adres bij de politie terecht komt: diep van binnen meen ik dat waarschijnlijk niet hè. Is dan even de emotie ofzo. Laat ik het daar maar op houden.
Mij maakt het bijna niet uit welke tekenfilm :-) vriendlief is net zo erg. Is dus ons geheim... :-)
Oh en programma's zoals iCarly, Ned's survivalgids, Victorious enzo kijk ik ook graag Het liefst in het Engels gewoon, maar als ze het gevoice-overt hebben vind ik het zelfs nog te pruimen.



Maar mijn vriend weet dit wel, dus telt eigenlijk niet
Alle reacties Link kopieren
quote:PlofKipje84 schreef op 06 november 2013 @ 15:32:

Geweldig topic! Vooral het gevallen wijnglas :-)



Ik kijk graag tekenfilms... ben bijna dertig :-)My little pony, Barbie films en Winxclub kijk ik graag. Vooral Winxclub
anoniem_171934 wijzigde dit bericht op 06-11-2013 16:05
Reden: tikfout
% gewijzigd
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethduke1976 schreef op 06 november 2013 @ 15:31:

Ik wens iemand morsdood.

Nog nooit laten blijken of gezegd en ik zal het altijd ontkennen. Is gewoon een typefoutje Dit. En het liefst op een gruwelijke manier ook. Daarnaast heb ik een hartgrondige hekel aan de kinderen van mijn man. So, I said it....
quote:Egidius schreef op 06 november 2013 @ 15:29:

[...]





Jouw mening. Voor mij was het wel enigszins boeiend. Ik had geld nodig, viel toch op mannen en had het onderschat. Jong en stom.Ik vind het ook wel boeiend, vooral zo tussen de bekentenissen over knuffelbeesten en stinkwinden is het toch een van de boeiendere bijdragen. Raar dat juist deze eruit wordt gepikt voor een 'lekker boeiend'.
Alle reacties Link kopieren
Verliefd op ....... .. .......
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:elisabethduke1976 schreef op 06 november 2013 @ 15:31:

Ik wens iemand morsdood.

Nog nooit laten blijken of gezegd en ik zal het altijd ontkennen. Is gewoon een typefoutje Ik ben mezelf al jaren aan het genezen van die wens, maar het blijft moeilijk omdat de redenen erachter steeds weer actueel blijven en hoeveel duizend keer vergeven is genoeg.
Dat ik me altijd excuseer tegen de koffiekopjes als ze uit de vaatwasser komen. Hebben ze gezellig naast elkaar gestaan, zet ik ze in een andere combinatie in het kastje...



En ik moet eigenlijk al heel lang mijn auto verkopen. Veel te groot en duur. Helemaal niet meer nodig... Kan het nog goed betalen hoor, maar echt nergens voor nodig. Daarnaast wordt hij te oud, maar ik kan geen afscheid nemen...



En verder wil ik helemaal niet meer dat mijn schoonouders hier oppassen en allerlei klusjes doen.... ik wordt er heeeeel boos van steeds, terwijl ik ze alleen maar lief wil vinden, maar ze zijn zoooo aanwezig als ze hier zijn....





En heeeel stiekem vind ik die ene collega van die andere afdeling zo enorm gezellig... ik ga maar niet te vaak bij hem langs...
Egidius, ben eigenlijk wel benieuwd of je er hedendaags nog veel last van ervaart. Ten eerste om je geheim een geheim te laten zijn maar ook of je die gebeurtenissen zelf nog impact hebben op je leven nu.
Ik heb een frummeldoekje, ben vorig jaar uit de kast gekomen tegenover mijn kinderen en die lagen helemaal in een deuk
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 06 november 2013 @ 15:40:

[...]





Ik vind het ook wel boeiend, vooral zo tussen de bekentenissen over knuffelbeesten en stinkwinden is het toch een van de boeiendere bijdragen. Raar dat juist deze eruit wordt gepikt voor een 'lekker boeiend'.Daarom vond ik het ook zo'n onaardige opmerking. Bij kleine geheimen zoals dat knuffelbeest kan je nog zeggen dat je het niet boeiend vindt. Al is het voor TO vast wel een groot iets als dit het ergste is dat ze kan bedenken. Maar die van Egidius vind ik best heftig.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Dat ik soms naar filmpjes op www.popthatzit.com kijk en er nog van geniet ook. Te erg!
quote:Egidius schreef op 06 november 2013 @ 15:29:

[...]





Jouw mening. Voor mij was het wel enigszins boeiend. Ik had geld nodig, viel toch op mannen en had het onderschat. Jong en stom.Ja Egidius het was mijn hetero manier om te zeggen dat je voor mij niks meer of minder bent sinds ik dit weet. Maar dat had je wel door toch? Kusje op je voorhoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 06 november 2013 @ 15:45:

Ik heb een frummeldoekje, ben vorig jaar uit de kast gekomen tegenover mijn kinderen en die lagen helemaal in een deuk Wat is een frummeldoekje?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Dat ik als heel onafhankelijke, feministische "kan het zelver" diep in mijn hart echt wel romantisch ben...
Ok



relatief goor: dat ik mijn nagels afbijt er op kauw en die dan als tandenstoker gebruik...
quote:wollenstonecraft schreef op 06 november 2013 @ 15:58:

Dat ik als heel onafhankelijke, feministische "kan het zelver" diep in mijn hart echt wel romantisch ben...Lieve lady, zonder romantiek is echt feminisme niet mogelijk, anders word je zo'n beulah Ballbricker en ik neem aan dat jij dat niet bent.
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken ook tekenfilms! Soms wel het hele weekend lang!!!



Ik kan slecht geheimen bewaren. Bij 90% van de gevallen vertel ik het aan iemand die ik kan vertrouwen en daar voel ik me dan weer erg schuldig over.



Ik heb dezelfde gevoelens tegenover mijn schoenen en neem ook als ik afscheid van ze moet nemen de hoogte punten met ze door. Van het laatste paar heb ik een foto gemaakt omdat we echt door dik en dun zijn gegaan.



Ik bewaar heeeeel veel dingen waar een herinnering aan zitten om er dan jaren later achter gekomen dat de herinnering aan het ding weg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven