Wat niemand van mij weet...

06-11-2013 13:48 750 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat ik met een knuffel slaap.



Deel geheimen, groot of klein.

Wie volgt?
Alle reacties Link kopieren
Dat ik bepaalde dingen weet van een groep mensen waar ik eigenlijk niet mijn mond over zou moeten houden maar dat toch doe.



Oja en ik ben ook erg op uiterlijk gericht. Meer dan zou moeten
.
quote:zoembaya schreef op 06 november 2013 @ 15:04:

[...]





Ik kwam ze laatst tegen toen ze aanspoelden op het strand in Honolulu. Ze zijn nog altijd gelukkig getrouwd en je moest de groeten hebben.Oh wat fijn! en gelukkig zijn ze niet naar een ander paar voeten gegaan als rebound toen ik afscheid van ze nam. Zo jaloers ben ik dan ook wel weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:hyale schreef op 06 november 2013 @ 14:57:

Dat ik verborgen houd dat mijn broer nog aan de drugs zit. Hij mocht alleen thuis wonen als hij clean was en ik wil niet dat hij op straat terecht komt of bij zijn foute vrienden. :(Zou ik ook gedaan hebben denk.
.
quote:badmeester schreef op 06 november 2013 @ 14:58:

Jeetje dat is toch allemaal helemaal niet erg enzo?



Ik heb echt een paar hele gore eigenschappen die ik hier echt niet ga delen, want ik ben ook totaal niet anoniem meer namelijk.Doe eens een boekje open Badmeester
Alle reacties Link kopieren
quote:krekeltje-87 schreef op woensdag 06 november 2013 14:07 Dat ik wanneer ik een wind heb gelaten toch even moet ruiken ben jij mij partner toevallig die hier stiekum op het forum zit!! Die doet dat ook en doe ik net of ik het niet zie
Oja, en ik verveel me op sommige dagen heel erg op het werk. Maar doe dan altijd alsof ik erg druk ben.. Omdat ik me er een beetje voor schaam
quote:damina schreef op woensdag 06 november 2013 14:32 Nee, echt niet.Seks in ruil voor geld.
quote:Underkoffer schreef op 06 november 2013 @ 15:08:

[...]





Doe eens een boekje open Badmeester Nee ik heb al met mijn kop op t forum gestaan, de meeste weten al in welke straat ik woon, serieus als ik dat ook nog ga vertellen dan is t niet goed meer hoor
dat ik als kind niet alleen mijn vingernagels maar ook die van mijn tenen beet. (kan er nu gelukkig niet meer bij)



ik werk met tieners en af en toe zie ik er best eentje waar ik hele geile gedachten van krijg.



dat is me regelmatig voel zoals die vrouw in de reclame die vriendelijk knikkend haar werk uitloopt en dan in de auto al haar frustraties eruit gooit op heavy metal muziek.
quote:Egidius schreef op 06 november 2013 @ 15:12:

[...]





Seks in ruil voor geld.Lekker boeiend
quote:badmeester schreef op 06 november 2013 @ 15:16:

[...]





Lekker boeiendIk snap wel dat ze het liever geheim wil houden. Zou ik denk ik ook doen.. Voor jou is het 'lekker boeiend' maar heel veel mensen kijken hier heel anders tegenaan
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 06 november 2013 @ 15:16:

[...]





Lekker boeiendNou zeg, lekker onaardig. Ga je dat van elk geheim zeggen?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Ik bij gewone gesprekken opeens kan denken; wat zou er gebeuren als ik deze persoon out of the blue zou zoenen..
Alle reacties Link kopieren
Van die flesjes waar kindjes uit drinken. Ik heb er een, en ik zeg tegen mijn man dat het is voor als mijn nichtje komt en mijn broer vergeet haar eigen flesje mee te geven. Daar was het in eerste instantie ook voor.... Maar eigenlijk drink ik er nu alleen zelf weleens thee of warme melk met honing uit.
[quote]Underkoffer schreef op 06 november 2013 @ 15:02:

[...]





Ik liet een keer een wijnglas vallen, die viel kapot op de grond en ik zei echt uit reflex: OH SORRY gaat het?!



Ik zit hier hardop te lachen
Alle reacties Link kopieren
Dat ik in een grijs gebied geld verdien.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit als man op het Viva forum.
quote:femselien schreef op 06 november 2013 @ 15:19:

[...]





Nou zeg, lekker onaardig. Ga je dat van elk geheim zeggen?Ik vind dat helemaal niet onaardig van mij. Benieuwd hoe het op egidius overkomt. Die heeft recht van spreken.
Alle reacties Link kopieren
Oja en het familieschandaal... dingen die familie dus uiteraard wel weten maar nieuwe mensen of een eventuele potentiele lover nee nee... no go. Ik heb eigenlijk best veel geheimen omdat ik ook een raar leven heb denk. Maar eerlijk gezegd kan ik best met geheimpjes leven en ach mn leven is verre van saai
.
quote:Underkoffer schreef op woensdag 06 november 2013 15:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="badmeester in "Wat niemand van mij weet..."" class="messagelink">badmeester schreef op 06 november 2013 @ 15:16</a>:</b>

[...]





Lekker boeiend</div></blockquote>Ik snap wel dat ze het liever geheim wil houden. Zou ik denk ik ook doen.. Voor jou is het 'lekker boeiend' maar heel veel mensen kijken hier heel anders tegenaan Ik ben een man, maar verder ben ik het met je eens.
quote:singlish schreef op 06 november 2013 @ 15:20:

Ik bij gewone gesprekken opeens kan denken; wat zou er gebeuren als ik deze persoon out of the blue zou zoenen..







zulke dingen denk ik ook wel eens!
Alle reacties Link kopieren
O je bent een man. Dat wist ik niet.
.
quote:badmeester schreef op woensdag 06 november 2013 15:22 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="femselien in "Wat niemand van mij weet..."" class="messagelink">femselien schreef op 06 november 2013 @ 15:19</a>:</b>

[...]





Nou zeg, lekker onaardig. Ga je dat van elk geheim zeggen?</div></blockquote>Ik vind dat helemaal niet onaardig van mij. Benieuwd hoe het op egidius overkomt. Die heeft recht van spreken. Jouw mening. Voor mij was het wel enigszins boeiend. Ik had geld nodig, viel toch op mannen en had het onderschat. Jong en stom.
Alle reacties Link kopieren
Ik wens iemand morsdood.

Nog nooit laten blijken of gezegd en ik zal het altijd ontkennen. Is gewoon een typefoutje
Alle reacties Link kopieren
Ik plas onder de douche.



Ik heb een vibo onder mijn kussen, voor als mijn man er geen zin in heeft. Ik kom bijna elke dag klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven