Wat voor stomme dingen kan jij niet?

14-04-2014 06:47 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het nutteloze talent topic, hier een topic van makkelijke en stomme dingen die je niet kan.



Ik trap af: ik kan een reclame folder lezen, zonder dan ook een ding te onthouden, het dringt gewoon niet tot me door!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:EvyBlissy schreef op 14 april 2014 @ 09:20:



Ik kan mijn haar niet zelf fohnen (heb het al zo vaak geprobeerd!!)





Kortom: ik kan van alles niet.



*gaat in hoekje huilen*



Sorry, moest hier wel om lachen. Hoe kun je nou je eigen haar niet kunnen föhnen?!



Nu ik erover nadenk, ik kan mijn eigen wenkbrauwen niet epileren...
Alle reacties Link kopieren
Inparkeren
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet knipogen.

Ook niet schaatsen of skaten.

En niet op mijn vingers fluiten.

Vast nog wel meer maar kan er zo even niet opkomen.
Alle reacties Link kopieren
Een knoopje leggen in een opgeblazen ballon. Bij de feestwinkel verkopen ze pompjes om balonnen op te blazen, maar zou er ook een dingetje bestaan om er een knoop in te leggen?
quote:soof86 schreef op 14 april 2014 @ 09:35:

Een knoopje leggen in een opgeblazen ballon. Bij de feestwinkel verkopen ze pompjes om balonnen op te blazen, maar zou er ook een dingetje bestaan om er een knoop in te leggen?Jazeker!
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n fitness klasje meehupsen zodat het ook nog ergens op lijkt.

Ik voel me net een olifant in dat soort lessen en heb het opgegeven. Ik ga wel fietsen en hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen goede biefstuk bakken, of ze zijn te rood en daar gruwel ik van of het wordt een schoenzool.



Ik kan niet opdrukken en juist dat moet vaak bij bootcamp.



Breien en haken etc kan ik ook niet en dat lijkt me soms best leuk om wel te kunnen.





En ik kan geen shag draaien, nu rook ik niet meer dus dat is niet erg maar wilde dat vroeger en het werd nooit iets.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een stijve plank. Als ik mijn handen op de vloer moet leggen bij sport dan lukt dat nooit. Ik kan amper de vloer raken met de toppen van mijn vingers.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik kan geen staartdelingen maken, het kwartje is gewoon nooit gevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GreetBilspleet schreef op 14 april 2014 @ 07:51:

Ik kan het woord 'reiskredietbrief' niet uitspreken zonder erover te struikelen.Mijn man kan aluminium niet zeggen en vitrinekast ook niet
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Azile schreef op 14 april 2014 @ 08:09:

Iets zien in zo'n 3D plaatje. Hoe lang en hoe scheel ik ook kijk, het is me nog nooit gelukt.



[afbeelding]Ik ook niet, hoogstens een gemeleerd tapijt of een tv scherm zonder bereik, in ieder geval geen dansende elfjes en vrolijk dansende kaboutertjes tijdens een picknik op een zonnige lentedag
Ik kan geen fiets tekenen, dan heb ik het voorbeeld nodig van een verkeersbord.
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 14 april 2014 @ 09:26:

[...]





Sorry, moest hier wel om lachen. Hoe kun je nou je eigen haar niet kunnen föhnen?! Ik heb een goeie kapster, die prima tips geeft. En als zij me fohnt zie ik er uit als Gisele Bundchen (nou ja...) Als ik het zelf probeer, dan zie ik er uit als koningin Beatrix.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, herkenbare dingen allemaal! Shag draaien idd; ik mocht vroeger wel eens oefenen met de shagbuil v vrienden, totdat ze dan een berg mislukte gebochelde propjes-shaggies van me terugkregen en ze me een shagbuil-verbod oplegden.

En w.b. de sportlessen/klasjes; dat olifantgevoel is heel herkenbaar! Plus dat ik alles in spiegelbeeld schijn te doen; groep gaat naar links, ik naar rechts, en dat lessenlang stug volhouden met genante botsingen en gestruikel als gevolg Ik ben ook verbannen naar de toestellen en loopband...
Alle reacties Link kopieren
quote:Azile schreef op 14 april 2014 @ 08:09:

Iets zien in zo'n 3D plaatje. Hoe lang en hoe scheel ik ook kijk, het is me nog nooit gelukt.



[afbeelding]



+1



Dat kan ik ook niet.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen ballon opblazen en niet fluiten
Ik kan niet met losse handen trappen op- of aflopen. Ik lazer geheid naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn vingers fluiten



Kauwgombubbels blazen



Knipogen met rechts (maar de meeste mensen kunnen alleen knipogen met hun dominante kant - ik dus alleen links)



Deeg uitrollen



Vroeger op school was ik een kruk met turnen. Met name de lange mat had ik de schurft aan. Koprol, handstand, radslag. Ik kon er niets van. Wàt een opluchting dat dat niet meer hoefde na de middelbare school.
Op m'n vingers fluiten kan ik ook niet.

De instructrice in zo'n sportklasje meteen nadoen... vergeet het maar.

Ballonnen opblazen lukt me ook bijna nooit. Laat staan een knoopje erin leggen.

Ik kan geen tunneltje (u-vorm) maken met m'n tong.

Strijken... zucht... Ik begin er maar niet meer aan.
Verven (muren dan he). Wat een drama vind ik dat. Het ziet er.nooit mooi uit, ik vind het vermoeiend, het stinkt en degene die zelfs nog het meest onder de verf zit ben ik zelf. In mijn volgende huis zul je mij ook geen kwast meer zien aanraken. Gelukkig zijn er genoeg dingen die ik dan weer wel kan.
In kleermakerzit zitten... was altijd mijn favo houding tot ik problemen kreeg in mijn lijf. stom stom stom
Alle reacties Link kopieren
In een kermisattractie zonder daarna over m'n nek te gaan.

Eigenlijk word ik op een schommel al misselijk.

Dat is niet wereldschokkend, maar toch best jammer.

Attractieparken vind ik best leuk, maar ik kan nergens tegen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet op mijn vingers fluiten en naar links draaien. Dan struikel ik over mijn eigen benen heen, voeten blokkeren. Met stijldansen en salsadansen was ik altijd de sjaak als we naar links moesten draaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet op mijn vingers fluiten en ook niet met mijn vingers knippen. Ik kan ook mijn haar niet vlechten, laat staan invlechten!

Ik kan ook niet meer zonder handen fietsen, vroeger wel maar nu ga ik gelijk op m'n smoel.
Ik kan niet op mijn vingers fluiten, ik kan niet opdrukken (alleen twee keer op mijn knieen, maar niet 'echt'), in kan niet in een kleermakerszit zitten, ik kan niet duiken (meer omdat ik het niet echt durf). Sowieso heel veel bewegings- en sportdingen kan ik niet goed, omdat ik motorisch niet geweldig ben en ook veel dingen niet durf.



Oh, en ik kan geen huishoudfolie hanteren. Hoe doen mensen dat, bij mij frommelt het meteen in elkaar, vreselijk spul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven