Wat voor stomme dingen kan jij niet?

14-04-2014 06:47 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het nutteloze talent topic, hier een topic van makkelijke en stomme dingen die je niet kan.



Ik trap af: ik kan een reclame folder lezen, zonder dan ook een ding te onthouden, het dringt gewoon niet tot me door!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 14 april 2014 @ 09:38:

[...]





Jazeker!Handig, moet ik maar een keer opzoeken
Alle reacties Link kopieren
op mijn vingers fluiten

schaatsen

skiën

de handstand

inparkeren

bepalen waar noord/oost/zuid/west is

de weg ergens naartoe vinden

dansen





Verder is mijn gezicht een open boek, dat ik niet goed in de plooi kan houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op 14 april 2014 @ 11:43:





Oh, en ik kan geen huishoudfolie hanteren. Hoe doen mensen dat, bij mij frommelt het meteen in elkaar, vreselijk spul.Geen idee,dat kan ik dus ook niet! Ik krijg het niet eens van de rol af.
Ik weet het verschil tussen rechts en links niet goed. Ergens weet ik het natuurlijk wel, maar het gaat altijd mis. Iemand zegt: "Je moet hier naar links" dan ga ik spontaan naar rechts. Nu beginnen zelfs de kinderen al met: "Mamaaaaa. Links is de andere kant !"
Ik kan niet op mijn vingers fluiten.

Ik kan met moeite in kleermakerszit zitten, maar dan niet mijn onderarmen op de grond leggen (coolingdown oefening in de sportschool).

Ik kan het woord manipulatief niet fatsoenlijk uitspreken.
Ik maak berekeningen die gaan over miljoenen, maar 3x4? Geen idee! Ik kan niet hoofdrekenen.NPV calculaties draai ik m'n hand niet voor om, maar kom niet met 5+8-7.......
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet fluiten.

Ik kan mijn haar niet vlechten.

Ik kan niet met gestrekte benen en gebogen rug met mijn vingertoppen mijn tenen aanraken.

Een kartonnen doos met bijv. oud papier krijg ik niet goed dicht als ie vol is. Ik snap nooit hoe dat werkt.
Alle reacties Link kopieren
- op mijn vingers fluiten

- iets zagen (hout, metaal of figuurzagen), gaat scheef of het zaagje breekt. Hoef het gelukkig niet meer te doen, maar vroeger op school wel.

- lang onder water zwemmen

- zelf pasta maken, heb de kracht niet om het deeg zo dun te krijgen, dus het wordt niet goed gaar

- hard rennen, dan struikel ik op den duur
Alle reacties Link kopieren
Links en rechts vind ik ook verwarrend. Ik heb meer met die kant en dan die kant in gebarentaal. Richtingsgevoel heb ik weer wel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet kaartlezen en niet autorijden.
Alle reacties Link kopieren
Links is de kant waar je met je wijsvinger en je duim een L kan maken. Zo onthield ik het altijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet mijn salontafel lakken. Verkeerde verft gekocht en nú lijkt het een plastic tafel. Mijn lieveling tafel



IK ben goed ziek van, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen en hopen dan de beits niet te diep in het hout is ingetrokken, en vooral verft advies vragen in de winkel.



Waarom, waarom heb ik dit gedaan?



Ah, ik kan ook niet pannenkoeken bakken.
Ik heb echt nul talent voor het huishouden en handwerken.

Met huishouden weet ik vaak niet waar ik in godsnaam moet beginnen, als ik dan begin dan zie ik honderd andere klusjes die wel "even" tussendoor kunnen met als gevolg dat het lijkt alsof er een bom ontploft is en ik blij ben als ik rond etenstijd de boel weer gefatsoeneerd heb Ik heb het inmiddels maar geaccepteerd want het gaat echt niet beter worden.

Handwerken, wat een gepruts! En ik moest vroeger op de lagere school borduren, haken, breien en nog zo wat van die handelingen waardoor lijkt alsof ik motorisch gestoord ben. Heb zelfs nog op naailes gezeten toen mijn ouders nog niet door hadden dat mijn talent daar zeker niet lag, halve blouse gemaakt en toen weg gemieterd en nooit meer gehandwerkt, halleluja
Alle reacties Link kopieren
Ik bedenk me ook net dat ik niet kan solderen, wat een crime was dat altijd op school. Net als figuurzagen, heb gezworen het nooit meer te doen.



Autorijden kan ik ook niet, tenminste als er geen ander verkeer is zou ik het nog wel kunnen maar ik durf niet.
quote:GreetBilspleet schreef op 14 april 2014 @ 07:51:

Ik kan het woord 'reiskredietbrief' niet uitspreken zonder erover te struikelen.



haha, dat heb ik met pneumonie. Ga standaard de mist in, maar ach, dan wordt er tijdens de ochtendoverdracht ook nog eens gelachen



daarnaast kan ik niet op mijn vingers fluiten en verdwaal ik volgens vriend nog in de kruidvat
Ik kan niet op mijn vingers fluiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet snorkelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik weet het verschil tussen links en rechts niet als ik geen tijd krijg om erover na te denken. Ik weet het wel maar als iemand tegen mij zegt: ga nu naar links... tja dan ehhhhh.... ...



Ik heb ook geen richtingsgevoel en ik let ook nooit op als ik mee rijdt met iemand. Ik kan 100 keer met iemand mee rijden en als ik dan zelf daarheen moet dan weet ik de weg niet



Zo vergeet ik ook altijd op welke verdieping van de parkeergarage de auto geparkeerd staat!



Verder kan ik mijn grote tenen niet buigen, ik mis een kootje in het midden. En de rest van mijn tenen kan ik niet los van elkaar bewegen.
Oh en duiken kan ik alleen als ik mijn neus dicht knijp door het rubber van de bril heen. Zodra ik mijn hand weg haal dan ga ik half hyperventileren
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen touwtje springen, nooit gekund, tenzij anderen 'draaien' met het touw. En ik kan niet zingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028, 1 uur geleden

Links is de kant waar je met je wijsvinger en je duim een L kan maken. Zo onthield ik het altijd.

Zo onthoud ik het ook, maar praktisch is toch anders. Ik moet dus altijd eerst naar mijn handen kijken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik kan geen stokbroodjes of pistoletjes open snijden zonder een vingertop te verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet mijn tong dubbel vouwen.

Ik heb geen richtingsgevoel.
I choose happy!
Ik kan geen handstand, radslag en ik kan niet op mijn vingers fluiten. Bokspringen kan ik ook niet. Oh en duiken kan ik niet, al helemaal niet van de duikplank (maar dat heeft ook met niet durven te maken).
Alle reacties Link kopieren
Als ik op mijn rug lig, kan ik niet mijn gestrekte armen langs mijn hoofd op de grond leggen. Ik kom maar tot de helft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven