Wat voor stomme dingen kan jij niet?

14-04-2014 06:47 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het nutteloze talent topic, hier een topic van makkelijke en stomme dingen die je niet kan.



Ik trap af: ik kan een reclame folder lezen, zonder dan ook een ding te onthouden, het dringt gewoon niet tot me door!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 14 april 2014 @ 13:06:

[...]





Geen idee,dat kan ik dus ook niet! Ik krijg het niet eens van de rol af.Herkenbaar plakt aan alle kanten en uiteindelijk heb ik 1 zielig sliertje...
.
Alle reacties Link kopieren
In parkeergarages onthoud ik ook nooit waar ik sta. Vrienden van mij, houden het bewust zelf al in de gaten en vragen naderhand aan mij "weet jij waar we staan"? En ik loop altijd verkeerd, standaard op de verkeerde verdieping en aan de hele andere kant.
.
Alle reacties Link kopieren
Boeren etc kan ik inderdaad ook niet maar daar ben ik niet zo rouwig om.
.
Alle reacties Link kopieren
Zoveel dingen die herkenbaar zijn.



Het niet kunnen duiken, invlechten, rek en strekoefeningen haha.

Hoofdrekenen is ook zo iets. Zou het zo graag willen, maar het lukt me gewoon niet.



Ook in 1 keer zeggen hoeveel er van iets is.



Voorbeeldje:





Als iemand mij vraagt hoeveel kegels hier staan moet ik eerst gaan tellen. Of ik moet het antwoord uit mijn hoofd al weten dan gaat het wel snel



Op sommige (niet-leuke) momenten kan ik gewoon niet mijn lach inhouden. Als er iemand boos is bijvoorbeeld. Of als het glad is en iemand glijdt met zijn billen 3 traptreden naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moondancer schreef op 14 april 2014 @ 07:39:

Ik kan niet met mijn vingers knippenDit dus. Ik dacht dat ik de enige was.
Gezegdes en spreekwoorden, ik combineer er onbewust vaak 2 tot 1 nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet leuk lachen op foto's. Ziet er altijd heel stom uit.

Ik kan niet knipogen zonder eerst allebei mijn ogen dicht te doen en dan de rechter open te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 14 april 2014 @ 13:55:

Ik heb echt nul talent voor het huishouden en handwerken.

Met huishouden weet ik vaak niet waar ik in godsnaam moet beginnen, als ik dan begin dan zie ik honderd andere klusjes die wel "even" tussendoor kunnen met als gevolg dat het lijkt alsof er een bom ontploft is en ik blij ben als ik rond etenstijd de boel weer gefatsoeneerd heb Ik heb het inmiddels maar geaccepteerd want het gaat echt niet beter worden.

Handwerken, wat een gepruts! En ik moest vroeger op de lagere school borduren, haken, breien en nog zo wat van die handelingen waardoor lijkt alsof ik motorisch gestoord ben. Heb zelfs nog op naailes gezeten toen mijn ouders nog niet door hadden dat mijn talent daar zeker niet lag, halve blouse gemaakt en toen weg gemieterd en nooit meer gehandwerkt, halleluja





Heerlijk omschreven!



Dat van dat huishouden herken ik.

Bij mij komt daar nog bij dat, op het moment dat ik midden tussen de teringzooi zit, ik meestal geen zin en energie meer heb. Het liefst zou ik dan jankend ter aarde storten tussen de schoonmaakspullen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 14 april 2014 @ 16:04:

[...]







Heerlijk omschreven!



Dat van dat huishouden herken ik.

Bij mij komt daar nog bij dat, op het moment dat ik midden tussen de teringzooi zit, ik meestal geen zin en energie meer heb. Het liefst zou ik dan jankend ter aarde storten tussen de schoonmaakspullen. +10000
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 14 april 2014 @ 13:39:

Ik kan niet mijn salontafel lakken. Verkeerde verft gekocht en nú lijkt het een plastic tafel. Mijn lieveling tafel



IK ben goed ziek van, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen en hopen dan de beits niet te diep in het hout is ingetrokken, en vooral verft advies vragen in de winkel.



Waarom, waarom heb ik dit gedaan?



Ahw wat zonde! Zou ik ook de pest over in hebben. Heb je een schuurmachine? Scheelt enorm veel werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet fluiten, niet met mijn vingers knippen en ik kan de nagels van mijn rechterhand niet lakken zonder een stuk van mijn vingers mee te lakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet bokkie-springen. Op middelbare school hebben 2 gymleraren aan iedere kant me over de bok proberen te krijgen. Op het moment dat ik spring krijg ik mijn benen niet uit elkaar.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Alle reacties Link kopieren
Het is maar één kompas.

(Alhoewel, er zit er natuurlijk ook een op mijn telefoon...)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bepalen waar noord/oost/zuid/west is

de weg ergens naartoe vindenDe weg ergens naartoe vinden kan ik ook niet, maar ik heb altijd een kompas in mijn tas.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Autorijden. De handstand. Schaatsen. Hardlopen. Springen. En ik vergeet er vast nog een heleboel.



Het fijne van dit topic is dan weer wel dat je ook altijd dingen voorbij ziet komen die je wél kunt. Daar klamp ik me dan maar aan vast.
quote:Lotte35 schreef op 14 april 2014 @ 16:04:

[...]







Heerlijk omschreven!



Dat van dat huishouden herken ik.

Bij mij komt daar nog bij dat, op het moment dat ik midden tussen de teringzooi zit, ik meestal geen zin en energie meer heb. Het liefst zou ik dan jankend ter aarde storten tussen de schoonmaakspullen.





Ik ben blij dat ik niet de enige kluns ben

En er halverwege geen zin meer in hebben komt me ook bekent voor
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet 'tongrollen' je tong tot een rolletje vormen zeg maar mega irritant want de hele familie kan het behalve ik! Ik mis dat gen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet fietsen met een tas aan het stuur.



Ik kan niet op een barkruk zitten.



Een vriendin van mij kan niet normaal uit een auto stappen. Vind ik dan. Zij stapt eerst met haar linkerbeen naar buiten (let wel: hiel naar achter), dan volgt haar kont, dan haar rechterbeen. Vervolgens duwt ze met twee vuisten in haar stoelzitting om een zetje mee te geven. Ze krijgt het niet voor elkaar om dat anders te doen. Oogt zo heerlijk nietvrouwelijk.
Ik kan mijn tong niet oprollen terwijl anderen om mij heen het allemaal lijken te kunnen. Ik kan niet haken (alleen rechttoe, rechtaan) en niet breien (idem). Terwijl ik het wel graag wil kunnen en ook vaak oefen. Ik kan niet boeren. Ik kan geen radslag en geen handstand. Ik kan niet fluiten op mijn vingers. En ik kan geen bokje springen (jullie begrijpen, ik was heel slecht in gym).



Hmmm, triest rijtje zo.



(Ik kan gelukkig ook veel dingen wel. Ik heb een onfeilbaar richtinggevoel bijvoorbeeld.)
Alle reacties Link kopieren
Yeah! Ik kan met al mijn vingers fluiten, en heel hard, doet mezelf pijn in de oren. (en ja, dat vinden heel veel mensen geweldig haha)

Ok daar tegenover staat dat ik me bijna op alles bij de rest kan aansluiten, met op 1: zo stijf als een plank en totaal niet lenig. Ik ben de meest onlenige mens.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet fietsen met een 'losse' fiets naast me (zonder iemand erop). Het ziet er altijd simpel uit als anderen het doen, maar ik haak sturen in elkaar of de fietsen rijden te ver uit elkaar.



Je hebt er niet echt iets aan maar ik vind dat ik Nederlander dat eigenlijk gewoon moet kunnen.
Accept what you can't change, change what you can't accept
Alle reacties Link kopieren
ik heb niet zo'n goed geheugen. collega's kunnen zo allemaal getallen en feiten opdreunen, ik moet het echt nakijken. heeft ook als gevolg dat ik echt geen talen kon op school. ik heb het op gevoel/ door het te doen moeten leren. frans en duits, echt een drama.





Anne en SeBas dat oprollen van je tong is een erfelijk iets, net zoals het hebben van oorlelletjes. Je kunt het of je kunt het niet, schuld van je ouders
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet fluiten..
Ik kan niet breien, boeren, met vingers fluiten, kaart lezen en ik kan niet huppelen.



Dat huppelen was nog een gedoe want mijn moeder moest naar de schooldokter ervoor. Ik zou motorisch gestoord zijn

Mijn moeder keek me aan, zei: je kan toch springen? Ja. Je kant toch hinkelen? Ja. Je kan toch op je zij heen en weer lopen. Ja Je kan toch op een rechte lijn lopen. Ja

Nou zegt ze dan valt het allemaal wel mee en ze gaf aan weer verder te gaan met de belangrijke zaken des levens. Ach ja.

Nu probeer ik het heel soms, denk dat goed na, zie voor me hoe ik huppel, zet mijn beste beentje voor en...... stop na 2 tellen vol verwarring en op het punt om te vallen of ik ben al gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet fluiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven