Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:



Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!



Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Alle reacties Link kopieren
Als je wakker bent en je koffie op hebt zou ik wel graag een nietribbenkneuzende omhelzing hebben.

Ik ben zo bang dat mijn zoon zich net zo moeilijk door het leven moet worstelen als ik vroeger moest... de gemiddelde oester bespreekt meer gevoelens dan hij dus ik weet niet eens of het alleen mijn angsten zijn of ook echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 08 juni 2011 @ 09:52:

Dankje zonneschijn.. Nu moet ik er van huilen, ff alles eruit



Och lieverd.... nog één dan

en nog één

en nog meer!
Alle reacties Link kopieren
Heb je misschien ergens in een dekenkist op zolder nog een dekentje liggen? Dan wil ik die graag, liefst mét een aai over m'n bol rond een uurtje of 10 / half 11 vanavond. Ik heb helemaal niets ergs in mijn leven (gelukkig!) maar slaap de laatste tijd zo slecht en woelig. Toegedekt worden met een dekentje, aai over m'n bol en een kus m'n voorhoofd zou heel fijn zijn. Oh, en misschien kun je dan ook op zo'n zachte manier zeggen: "Ga maar lekker slapen." ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer. Wat fijn dat er over en weer 'datwatnodigis-dingen' wordt uitgedeeld.



Ik heb even gekeken en heb inderdaad nu ook de opmerkingen:



- Het komt allemaal goed

- Het gaat voorbij, echt!



Ook heb ik:



-'Wat een hufter zeg!, je bent veel beter af zonder hem!'



Misschien dat daar behoefte aan is?



Opmerkingen als 'ik had het je toch gezegd', 'eigen schuld' en 'zie je nu wel?' heb ik lang geleden al weggedaan. Daar voel je je niet beter van en ze helpen toch niet.



Ga ik nu even teruglezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag : wat een hufter zeg, je bent veel beter af zonder hem! En ook knuffels en klopjes (ja ik ben veeleisend..)
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juni 2011 @ 01:22:

Die wil ik ook wel.



Gaat laatste tijd niet lekker, het is nu meer vallen dan weer opstaan. Maar ik blijf denken dat ook ik het geluk met alles ga vinden. :-)



TrustenHè, Zwitsal Nijntje toch. Dat klinkt niet fijn nee. En je denkt goed hoor: het wordt beter! Hierbij:
Alle reacties Link kopieren
quote:_yellowlove_ schreef op 08 juni 2011 @ 10:50:

Ik wil graag : wat een hufter zeg, je bent veel beter af zonder hem! En ook knuffels en klopjes (ja ik ben veeleisend..)Yellow: Tssss, wat een ontzettende hufter zeg! Wat denkt-ie wel niet!! Je bent ècht veel beter af zonder hem! en klopjes op je rug. Nog een tissue voor de zekerheid. Snuit er hard in en gooi die naar zijn kop (of stuur hem naar hem op want je wilt hem nooit meer zien!). Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Friezin71 schreef op 08 juni 2011 @ 10:32:

Heb je misschien ergens in een dekenkist op zolder nog een dekentje liggen? Dan wil ik die graag, liefst mét een aai over m'n bol rond een uurtje of 10 / half 11 vanavond. Ik heb helemaal niets ergs in mijn leven (gelukkig!) maar slaap de laatste tijd zo slecht en woelig. Toegedekt worden met een dekentje, aai over m'n bol en een kus m'n voorhoofd zou heel fijn zijn. Oh, en misschien kun je dan ook op zo'n zachte manier zeggen: "Ga maar lekker slapen." ?



Kijk eens.... een lekker warme deken



Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:augustusbloem schreef op 08 juni 2011 @ 01:27:

Ja 2reebruineogen ,ik heb ook een hoop liggen in kastjes en laden.Maar het punt bij mij is : ik geeft het alleen maar aan anderen ,bijna nooit aan mezelf.Dus moet ik voor dat soort dingen naar anderen toe ,terwijl ik zelf toch ook echt genoeg heb...





Welterusten Augustusbloem, nemen is moeilijker dan geven hè? Hier voor jou:
Alle reacties Link kopieren
Ah, fijn, kopjekoffie! Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy17 schreef op 08 juni 2011 @ 01:55:

Wat leuk graag een knuffel voor jou ook. Zou graag een willen, omdat ik weer niet kan slapen omdat ik hem mis omdat ik weet dat hij niet meer terugkomt. : hug:Noline, sorry dat ik je post niet meer meekreeg. Hoop dat je lekker hebt geslapen. Misschien is mijn optie: 'Wat een hufter zeg!, je bent véél beter af zonder hem!' at voor jou? Of ligt het anders? In ieder geval een:
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 08 juni 2011 @ 03:38:

kan er ook iemand een slaapliedje voor me zingen?? Ben klaarwakker Jou ook gemist Friezin, maar vanavond om 10 komt ik je instoppen hoor, mèt slaapliedje en een aai.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag geknuffeld worden.....in de richting van: "Het komt allemaal goed schatje". ?!
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 08 juni 2011 @ 10:53:

[...]





Kijk eens.... een lekker warme deken



[afbeelding]Aaah, Kopjekoffie. Wat een mooie deken voor Friezin.
Alle reacties Link kopieren
quote:cestla4 schreef op 08 juni 2011 @ 07:47:

Wat een ontzettend lief topic 2reebruineogen! Mijn dag begint dankzij jou fantastisch, word hier zo vrolijk van! Thanks .... Hier alvast een :gif: voor jou, bewaar m maar voor als je m eens kunt gebruiken, hij werkt voor alles! ... Tralalalalala (gaat vrolijk verder leven...)Cestla, dat is een erg bijzonder knuffel, dank je wel! Ik denk dat ik hem bamiddag gebruik, ok?
Alle reacties Link kopieren
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 10:57:

[...]





Jou ook gemist Friezin, maar vanavond om 10 komt ik je instoppen hoor, mèt slaapliedje en een aai.



Oh heerlijk!! Heb er nu al zin aan

Kun je er dan ook voor zorgen, dat de werklui morgen wat later beginnen?? Ik bedoel: kwart voor 7 is toch wel heel vroeg!!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 08 juni 2011 @ 09:36:

Ja!

Kom maar op!

Er mag geknuffeld worden!

Oehoe, hiero!Eleonora. Kont-ie: een: , nog 1: en een arm om de schouder (vond ik net) ook nog erbij!
Alle reacties Link kopieren
Hihihi, het lijkt alsof de Friezinnen( en -etjes) niet kunnen slapen. Tot vanavond 2reebruineogen!
Alle reacties Link kopieren
zou graag een drupje zelfverzekerdheid, mijn schouders naar achter en een vleugje schop onder de kont met daar achteraan een aai over de bol willen hebben....als het mogelijk is...



Heb vandaag ff een negatief zelfbeeld, ondanks dat het juist heel erg goed met me gaat lichamelijk...ik zie het ff niet zo vandaag...
ik heb aan alledrie behoefde .

ben een enorme knuffelkont, maar knuffel zo veel dat

ze soms op zijn.

(met gevolg dat mijn katten protesteren want die willen de hele dag knuffelen)

dus kom maar op....
Ronnie, je bent een schat.
Alle reacties Link kopieren
quote:miekie1 schreef op 08 juni 2011 @ 09:39:

Ja graag!!! Knuffel m'n buik en roep gelijk even door m'n navel dat de baby nu wel geboren mag worden!!!!



Mieke: hier is de buikknuffel:

En: Baby, wil jij wel eens heel snel geboren worden? Tss, lekker liggen kun je straks ook nog wel. En, je moeder heeft lekker melk voor je. Als je er uit komt, een bochtje naar links en dan rechtdoor naar boven.



Succes trouwens Mieke met de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Friezin71 schreef op 08 juni 2011 @ 11:01:

Hihihi, het lijkt alsof de Friezinnen( en -etjes) niet kunnen slapen. Tot vanavond 2reebruineogen!Zou het aan de omgeving of zo liggen?? Of ben je stiekem een buuf die ook last heeft van het lawaai van die werklui??
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 08 juni 2011 @ 09:44:

Jaa mag ik ook een knuffel?

Mijn oom is gister op jonge leeftijd overleden, hij is mijn vader achterna gegaan op dezelfde leeftijd... Mijn werk lukt niet..mijn zoontje is chaggie en mijn gehaktballen (zie topic) blijven mislukken..Hè Meesje toch, dat is naar. Die is voor jou. Wat rottig zeg. En maak je nu niet druk over gehaktballen. Trek een pot knakworsten open en zet je zoontje voor de TV. Let nu maar even op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Nog wat mooie uitspraken van Loesje...



WORD IK VANMORGEN WAKKER

LIGT DE WERELD OP MIJN STOEP Loesje spreuk



HET WAS ZO DONKER DAT IK OVERAL LICHTPUNTJES ZAG. Loesje spreuk



GENIET NOOIT MET MATE Loesje spreuk
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven