Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:



Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!



Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Titsandwits schreef op 08 juni 2011 @ 09:47:

@ 2reebruineogen: kun je me gewoon even vast houden....??Ja hoor Tistandwits. Bij deze. Soms is dat inderdaad het enige dat je nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonneschijn10 schreef op 08 juni 2011 @ 09:48:

Oooooohhhh, ik wil ook graag één......! Alsjeblieft Zon!
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend lief topic reebruineogen!

Hier een paar knuffels, schouderklopjes, bemoedigende woorden, een snufje ai over bol en een zakdoekje tegen natte ogen om je op weg te helpen, deel ze maar uit aan wie ze nodig heeft.



Oh en speciaal voor jou deze omdat dit zo lief van je is, en deze voor je geweldige idee!
"Mensen zullen vergeten wat je zei. Mensen zullen vergeten wat je deed. Maar mensen zullen nooit vergeten hoe je hen liet voelen." ( Maya Angelou )
Alle reacties Link kopieren
quote:Tikker schreef op 08 juni 2011 @ 09:49:

Ik wil graag een knuffel aanvragen voor een andere forumster die over 3 kwartier een hele zware operatie ondergaat.



Miekie! Mike-Y kom d'r uut nu!!! Tuurlijk. Een knuffel: Ook deze misschien: 'komt allemaal goed'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 08 juni 2011 @ 11:01:

zou graag een drupje zelfverzekerdheid, mijn schouders naar achter en een vleugje schop onder de kont met daar achteraan een aai over de bol willen hebben....als het mogelijk is...



Heb vandaag ff een negatief zelfbeeld, ondanks dat het juist heel erg goed met me gaat lichamelijk...ik zie het ff niet zo vandaag...



Speciaal voor jou deze Loesje spreuk



WIE BEN IK OM AAN MIJZELF TE TWIJFELEN. Loesje spreuk
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:miekie1 schreef op 08 juni 2011 @ 09:52:

Tikker

Laat mijn knuffel maar zitten, geef die knuffel van mij maar liever aan die forumster die Tikker bedoeld. Zij heeft het het hardste nodig.

Mike-Y komt er vanzelf wel uit.Heel lief van je Mieke, maar zo werkt het niet hoor! Beetje knuffels teruggeven zeker. Nog een voor jou:
Alle reacties Link kopieren
aawww wat lief van je kopjekoffie!!! Ga gelijk een dubbele cappuccino pakken
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik heb ook iets om te doneren, er ligt hier nog zo'n restje kriebelen-over-je-rug. Vast wel iemand die je daar blij mee kan maken. Ik heb hem bij je op de stoel gelegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamzelle schreef op 08 juni 2011 @ 10:12:

Als je wakker bent en je koffie op hebt zou ik wel graag een nietribbenkneuzende omhelzing hebben.

Ik ben zo bang dat mijn zoon zich net zo moeilijk door het leven moet worstelen als ik vroeger moest... de gemiddelde oester bespreekt meer gevoelens dan hij dus ik weet niet eens of het alleen mijn angsten zijn of ook echt.Ach Mamzelle toch. Dat is inderdaad lastig. Vergeet niet dat hij wel mooi jou heeft hè? En je klinkt als een lief mens.
Alle reacties Link kopieren
TO: allereerst voor jou een omhelzing! Van het bemoedigende en vrolijke soort.

Wat een leuk initiatief, ook al is het forum IRL wel ver weg...





En joepie, hier ook zin in knuffs. Van het warme soort, vol sprankels en het-komt-goed-vibes.....



Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:breezerananas schreef op 08 juni 2011 @ 10:58:

Ik wil ook graag geknuffeld worden.....in de richting van: "Het komt allemaal goed schatje". ?!Breezerananas: het komt ècht allemaal goed schatje. Dat zie je nu nog niet, maar ècht, het komt allemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
ik gooi het maar even neer ik voel me depressief en dat komt omdat mijn vader weer kanker heeft en chemo al niet meer kan , 24 juni horen we wat ze dan nog wel kunnen/gaan doen

mijn man is pas vanavond rond 9 uur thuis en ik ben vandaag alleen thuis met een ziek kindje ik voel me KUT en ik loop de hele dag al te janken probeer afleiding te zoeken maar het wil nog niet helemaal werken pffff geduld..........
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 08 juni 2011 @ 11:00:

[...]





Oh heerlijk!! Heb er nu al zin aan

Kun je er dan ook voor zorgen, dat de werklui morgen wat later beginnen?? Ik bedoel: kwart voor 7 is toch wel heel vroeg!! Komt goed Friezin. Hoewel dat van die werklui wat lastig ligt ben ik bang. Als ik daarmee begin te knuffelen.... (maar het is inderdaad a-sociaal vroeg! Dus: 'begrijpend knikje'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 08 juni 2011 @ 11:01:

zou graag een drupje zelfverzekerdheid, mijn schouders naar achter en een vleugje schop onder de kont met daar achteraan een aai over de bol willen hebben....als het mogelijk is...



Heb vandaag ff een negatief zelfbeeld, ondanks dat het juist heel erg goed met me gaat lichamelijk...ik zie het ff niet zo vandaag...Ik heb hier nog een jerrycan zelfverzekerheid staan (gebruik het zelf toch niet), dus die straal ik even door. Aai over de bol: check! Ik heb mijn schoppen onder de komt tijden geleden al weggedaan: je gaat je daar nl niet beter van voelen. Maar wel een hele dikke:
Alle reacties Link kopieren
hallo!

mag ik als niet zo frequenter-forummer ook een knuffel, wat sterkte en het gevoel dat ik er niet alleen voor sta?

met mijn zoon gaat het helemaal niet goed (syndroom van asperger), ik weet niet hoe ik hem moet helpen, mijn peettante ligt in het ziekenhuis en het gaat niet goed met haar, ik ben nog steeds werkloos en mijn man vond het gister nodig om ruzie te maken....
Alle reacties Link kopieren
quote:Missphoebe schreef op 08 juni 2011 @ 11:03:

ik heb aan alledrie behoefde .

ben een enorme knuffelkont, maar knuffel zo veel dat

ze soms op zijn.

(met gevolg dat mijn katten protesteren want die willen de hele dag knuffelen)

dus kom maar op....Wat lief van jou dat je zo om je heen knuffelt Missphoebe! Hier een nieuwe voorraad: (6-pack).
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 08 juni 2011 @ 11:04:

Ronnie, je bent een schat. Jij anders ook Cis! Wat seg ik! Je ben Gout! Eerlek!
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 08 juni 2011 @ 11:09:

Nog wat mooie uitspraken van Loesje...



WORD IK VANMORGEN WAKKER

LIGT DE WERELD OP MIJN STOEP Loesje spreuk



HET WAS ZO DONKER DAT IK OVERAL LICHTPUNTJES ZAG. Loesje spreuk



GENIET NOOIT MET MATE Loesje spreukDat zijn inderdaad erg mooie KK!
Alle reacties Link kopieren
quote:BJF33 schreef op 08 juni 2011 @ 11:11:

Wat een ontzettend lief topic reebruineogen!

Hier een paar knuffels, schouderklopjes, bemoedigende woorden, een snufje ai over bol en een zakdoekje tegen natte ogen om je op weg te helpen, deel ze maar uit aan wie ze nodig heeft.



Oh en speciaal voor jou deze omdat dit zo lief van je is, en deze voor je geweldige idee!Ah, dank je wel BJF. Hier voor jou een hele aparte (hij is een beetje fluoriserend):
Alle reacties Link kopieren
quote:Friezin71 schreef op 08 juni 2011 @ 11:15:

Oh, en ik heb ook iets om te doneren, er ligt hier nog zo'n restje kriebelen-over-je-rug. Vast wel iemand die je daar blij mee kan maken. Ik heb hem bij je op de stoel gelegd.Ik heb hem gevonden Friezin! Inderdaad wel een fraai exemplaar. Dat je die zomaar wegdoet spreekt van karakter,
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook even? Ik weet dat het mijn baan is waar ik zelf voor kies en met volle teugen van geniet maar vannacht om half 4 op moeten staan en overmorgen weer voor op en neertjes in Europa is niet van het allerfijnste. Mag ik een meelijdende blik en even een aai over mijn bol?



Dan zal ik uitdelen aan wie ze nog meer nodig heeft!
Alle reacties Link kopieren
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 11:27:

[...]





Ah, dank je wel BJF. Hier voor jou een hele aparte (hij is een beetje fluoriserend): Graag gedaan hoor. En dank je voor de aparte knuffel, ben er erg blij mee.
"Mensen zullen vergeten wat je zei. Mensen zullen vergeten wat je deed. Maar mensen zullen nooit vergeten hoe je hen liet voelen." ( Maya Angelou )
Alle reacties Link kopieren
quote:roosdezoveelste schreef op 08 juni 2011 @ 11:18:

ik gooi het maar even neer ik voel me depressief en dat komt omdat mijn vader weer kanker heeft en chemo al niet meer kan , 24 juni horen we wat ze dan nog wel kunnen/gaan doen

mijn man is pas vanavond rond 9 uur thuis en ik ben vandaag alleen thuis met een ziek kindje ik voel me KUT en ik loop de hele dag al te janken probeer afleiding te zoeken maar het wil nog niet helemaal werken pffff geduld..........



Dat is erg erg heftig Roos. Misschien moet je jezelf maar even niet forceren en je verdriet de vrije loop laten. Dat is soms gezonder. Maar een ziek kindje om voor te zorgen maakt dat niet gemakkelijk.

Standje de dag zo goed mogelijk doorkomen is hier op zijn plaats. Kan je man eerder naar huis bv? Als niemand bij kan springen dan deel je de dag in stukken. Stuk 1 is bv tot 12 uur en dan ga je wat eten etc.

Wel heel veel voor jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:widajo schreef op 08 juni 2011 @ 11:22:

hallo!

mag ik als niet zo frequenter-forummer ook een knuffel, wat sterkte en het gevoel dat ik er niet alleen voor sta?

met mijn zoon gaat het helemaal niet goed (syndroom van asperger), ik weet niet hoe ik hem moet helpen, mijn peettante ligt in het ziekenhuis en het gaat niet goed met haar, ik ben nog steeds werkloos en mijn man vond het gister nodig om ruzie te maken.... Tuurlijk mag dat Widajo. Er komt wel veel tegelijk dan. Hier 4 knuffels: Voor alles een aparte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stess_to_be schreef op 08 juni 2011 @ 11:31:

Mag ik ook even? Ik weet dat het mijn baan is waar ik zelf voor kies en met volle teugen van geniet maar vannacht om half 4 op moeten staan en overmorgen weer voor op en neertjes in Europa is niet van het allerfijnste. Mag ik een meelijdende blik en even een aai over mijn bol?



Dan zal ik uitdelen aan wie ze nog meer nodig heeft!Tuurlijk mag je ook even. Zelfs met een top-baan hoef je niet de hele tijd 'Bhagwan-Blij' rond te lopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven