Wie wil er een extra topic met strengere napraat?

16-12-2014 18:00 385 berichten
Eentje waar niet offtopic gepraat mag worden, waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden?



Dus we houden napraat deel 13/14 enz. zoals die nu is.

Die we Napraat met offtopic kletsen noemen en dan een nieuwe schone voor de niet kletsers?

Zeg Napraat niet offtopic kletsen deel 1?





Een discussie over het huidige napraat en de invulling hoeven we hier niet nog eens te houden denk ik?

Dat is al 13 delen lang aan de gang en de opperMod vind dat er offtopic geklets mag worden.



AANVULLING: Ik vind het topic zoals het nu is met oftopic geklets af en toe prima. Als ik wat wil weten lees ik even terug of vraag het gewoon. Maar zo denkt niet iedereen er over, vandaar mijn vraag.



Aanvulling nummer 2: Ik zie weinig animo voor een droog napraat topic op een paar forummers na.



Mochten er toch nog heel veel forummers komen na deze post die daar echt naar verlangen... je staat vrij om dat verlangen kenbaar te maken bij de Mods. Ik ga niet een extra topic aanvragen.

Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?

Totaal aantal stemmen: 118

Ja, graag. (42%)
Nee, niet nodig. (26%)
Kan me niet boeien... (31%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 19:59:

[...]





Hou nou es op met die :facepalm; joh. Dat komt echt zo ongezellig over, en ik ben nog wel met je eens dat de boel gewoon zo kan blijven als die is. Met dien verstande dus dat niet-kletsers zich ook gewoon welkom moeten kunnen voelen daar.



Waarom? Ik vind (let op he: ik vind) het facepalm.

Dat mag.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 19:57:

[...]





Ik vind het hele idee belachelijk



(ik vind he, mijn mening)Ik ook, maar blijkbaar is er een behoefte aan gezien discussie op discussie, ik wilde weten hoeveel behoefte.
quote:MonteCara schreef op 16 december 2014 @ 19:59:

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Gestaft!! Haske offtopic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 16 december 2014 @ 19:58:

[...]



Zoiets ja





Af en toe laat ik mijn ogen gaan over dat napraattopic. Er wordt enorm gekletst en enorm gepraat en vaak genoeg ook tegelijkertijd.

Mij doet deze discussie denken aan het klassieke geval van de 'zwijgers' versus de 'praters' in een groep. De eerste vinden dat ze te weinig aandacht krijgen of ruimte om hun zegje te doen. Die tweede groep zegt dat: laat het dan weten als je wat wilt vertellen. Houden wij ons mond. Zijn de zwijgers boos. Omdat ze nu met hun neus op de eigen verantwoordelijkheid worden gedrukt. Moeten ze ineens actie gaan ondernemen, dat was natuurlijk niet de bedoeling.....
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 19:59:

[...]





Hou nou es op met die joh. Dat komt echt zo ongezellig over, en ik ben nog wel met je eens dat de boel gewoon zo kan blijven als die is. Met dien verstande dus dat niet-kletsers zich ook gewoon welkom moeten kunnen voelen daar.Ik ook, maar dat word niet helemaal begrepen, ik heb een aanvulling in mijn OP geplaatst onderin voor als er nog iemand iemand niet zo goed kan lezen.
quote:Bieb2.0 schreef op 16 december 2014 @ 20:02:

[...]



Gestaft!! Haske offtopic.
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 20:00:

[...]





Waarom? Ik vind (let op he: ik vind) het facepalm.

Dat mag.Je mag ook gewoon sorry zeggen hoor, niet erg als je het een keer verkeerd begrepen hebt.
quote:skurar schreef op 16 december 2014 @ 20:04:

[...]







Af en toe laat ik mijn ogen gaan over dat napraattopic. Er wordt enorm gekletst en enorm gepraat en vaak genoeg ook tegelijkertijd.

Mij doet deze discussie denken aan het klassieke geval van de 'zwijgers' versus de 'praters' in een groep. De eerste vinden dat ze te weinig aandacht krijgen of ruimte om hun zegje te doen. Die tweede groep zegt dat: laat het dan weten als je wat wilt vertellen. Houden wij ons mond. Zijn de zwijgers boos. Omdat ze nu met hun neus op de eigen verantwoordelijkheid worden gedrukt. Moeten ze ineens actie gaan ondernemen, dat was natuurlijk niet de bedoeling.....Huis- tuin- en keukenpsycholobrabbel doet het hier ook niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 19:37:

[...]





Ja ik wil wel mijn rel-alerts.Dat bedoel ik maar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 18:58:

[...]





Nee, want op de napraat is offtopic kletsen gewoon toegestaan. Er zijn alleen mensen die behoefte hebben aan een napraat waar striktere regels gelden.Ik lees: sommigen kunnen niet met vrijheid omgaan.
Nou vind allemaal nog van erg weinig animo getuigen. Kijken wat vanavond nog brengt...
quote:vivamila schreef op 16 december 2014 @ 19:47:

[...]





Blijft probleem dat er enorm veel pagina's niks zeggend klets-materiaal doorheen gaat elke dag. Je kan niet even snel een update lezen of zien wat er speelde die dag. Open sfeer lijkt me al helemaal ijdele hoop.



Wat is dat nou weer voor rare opmerking. Als er wel ergens een open sfeer is.....



En daarbij; het is geen updatetopic te uwer efficiëntie.
quote:skurar schreef op 16 december 2014 @ 19:56:

Begrijp ik het nu goed?

Omdat het vandaag de hele dag over beleid is gegaan op het napraattopic, moet er een strenger napraattopic geopend worden zodat daar over beleid gesproken kan worden?
Ik vind het napraat topic prima zoals hij is. Ik word alleen een beetje moe van die eeuwige discussie. Ik zie wel wat het wordt.
quote:elfje12 schreef op 16 december 2014 @ 20:33:

Ik vind het napraat topic prima zoals hij is. Ik word alleen een beetje moe van die eeuwige discussie. Ik zie wel wat het wordt.Ik ook, vandaar dit idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 20:05:

[...]





Je mag ook gewoon sorry zeggen hoor, niet erg als je het een keer verkeerd begrepen hebt. Of je interpreteert de facepalm niet als persoonlijk, maar als mijn uiting over mijn mening
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:skurar schreef op 16 december 2014 @ 20:04:

[...]







Af en toe laat ik mijn ogen gaan over dat napraattopic. Er wordt enorm gekletst en enorm gepraat en vaak genoeg ook tegelijkertijd.

Mij doet deze discussie denken aan het klassieke geval van de 'zwijgers' versus de 'praters' in een groep. De eerste vinden dat ze te weinig aandacht krijgen of ruimte om hun zegje te doen. Die tweede groep zegt dat: laat het dan weten als je wat wilt vertellen. Houden wij ons mond. Zijn de zwijgers boos. Omdat ze nu met hun neus op de eigen verantwoordelijkheid worden gedrukt. Moeten ze ineens actie gaan ondernemen, dat was natuurlijk niet de bedoeling.....Wow, goede analyse.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 20:07:

[...]





Huis- tuin- en keukenpsycholobrabbel doet het hier ook niet zo goed.Nee
Al een account? Log dan hier in.
Eens met de spiegologische beschouwing.
Alle reacties Link kopieren
Niet eens met de beschouwing. Er zijn een aantal forummers die nu niet komen omdat er gekletst wordt ipv nagepraat. Jammer vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat dit dé manier is om Napraat om zeep te helpen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 16 december 2014 @ 21:14:

Niet eens met de beschouwing. Er zijn een aantal forummers die nu niet komen omdat er gekletst wordt ipv nagepraat. Jammer vind ik.Dit dus. En waarom kan er niet een apart kletstopic geopend worden? Of beter, waarom loopt dat niet? Omdat er dan aan bepaalde regels gehouden moet worden?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 16 december 2014 @ 21:16:

Ik ben bang dat dit dé manier is om Napraat om zeep te helpen.





Je bent niet de enige die dat vind inderdaad, ik zie ook weinig voordeel behalve dat er een aantal forummers wel blij worden van een kale napraat en andere weer dat het gezeur erover dan ook stopt.

Maar IK ga dit plan niet neerleggen bij de Mods, er is weinig behoefte aan een droge extra napraat zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 16 december 2014 @ 21:20:

[...]





Dit dus. En waarom kan er niet een apart kletstopic geopend worden? Of beter, waarom loopt dat niet? Omdat er dan aan bepaalde regels gehouden moet worden?



Tja, waarom dat Napraat-Kletstopic niet loopt.....als jij het weet mag je het zeggen.



Omdat er geen behoefte aan was, denk ik. Want in het Napraat mag er ook offtopic gekletst worden.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:viennas schreef op 16 december 2014 @ 21:20:

[...]





Dit dus. En waarom kan er niet een apart kletstopic geopend worden? Of beter, waarom loopt dat niet? Omdat er dan aan bepaalde regels gehouden moet worden?



Ja dat denk ik, dat is namelijk ook al geprobeerd en dat werkt niet.



Persoonlijk vind ik dat je gewoon moet vragen en posten wat je wil zoals het er in de OP gemeld staat door de MOD.

En als je geen zin hebt om te lezen stel je meteen de vraag heb ik wat gemist of wat vinden jullie van dit en dit. Super makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven