Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat de herfst snel begint. Ik heb het zo gehad met deze walgelijke temperaturen. Ik zit thuis met griep en deze hitte vind ik vreselijk.

Kom maar op met de pakken sneeuw!
liedje
Alle reacties Link kopieren
Zondag is de kans op regen groter en wordt het een graad of 20. Het weer is na het weekeinde licht wisselvallig, met maxima net onder de 20 graden.



Yeah!!!! We gaan onder de 20..
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws, Nellie.
Alle reacties Link kopieren
Winterliefhebbers eenzaam? Nee hoor, wat een onzin.

Ik houd ook van zomer en de zon, kortom van alle seizoenen.

Maar de herfst en de winter vind ik gezelliger. Lekker binnen met een leuke film en warme chocolademelk. Of een wandeling waar je van die frisse rode wangen van krijgt. Voetstappen maken in versgevallen sneeuw.

Maar het grootste voordeel voor mijn van herfst en winter is voor mij kleding. Laarzen, vesten, jasjes etc. staan mij veel beter dan flodderjurken en slippers.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 05 september 2013 @ 21:26:

Dreamer, ik red me wel hoor. Goede airco op werk en goede tips op het forum.



Ik weet niet of je ervan houdt en hoe je budget is, maar ik zag toevallig vandeweek 100% katoenen vesten op de Gaastra site.



*probeert een beetje mee te denken*



Lief van je!



Misschien moet ik daar inderdaad maar eens aan, want ik probeer ook altijd nog zo goedkoop mogelijk, terwijl ik beter eens wat goed en duurder kan aanschaffen, waarschijnlijk.
Later is nu
Lislislislis, vanwaar dan dat vooroordeel over die eenzame mensen? Ik herken mij er ook totaal niet in.



Als je misschien bedoelt: "mensen die van rust houden en niet van mensenmassa's" dan zou het wel kunnen kloppen. Ik ga veel liever wandelen in het bos in de herfst of door de sneeuw, alleen met mijn partner/gezin/een kleine groep, om na afloop te genieten van een rode port of warme chocomel bij een knisperend haardvuurtje, dan dat ik volgepropt hutje-mutje op een strand lig en tot in de late uurtjes muziek en geschreeuw hoor van mensen die de hele nacht buiten zijn.



Eenzaamheid suggereert een negatieve emotie, waar iemand onder lijdt. Maar wellicht bedoelde je wat anders, ik weet het niet?
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
En happy new topic natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Bijna afgelopen hopelijk nu, dat warme weer! Ik hoop op een lekkere onweersbui vanavond!



Ik las hier iets over kussentjes, ik heb ook elk seizoen andere kussentjes op de bank en ik heb mijn herfstkussens er nu opgedaan. Het zijn zwarte met lichtroze en paarse bloemen en een donkergroene fluwelen.

In de winter heb ik witte kussens van verschillende materialen (gebreid, fluweel, pluizig) en het leuke kussentje van de blokker erbij (ik heb die met het roodborstje in de sneeuw).

Zoals dit plaatje wordt het dan:

http://i0.wp.com/divaanib ... es/2013/06/ohjapehmis.jpg





Ik ben echt helemaal klaar voor de winter! Heb al een nieuwe winterjas gekocht, echt superblij mee, en schoenen en een heleboel mooie vesten.

En ik heb net mijn favoriete kerstliedje geluisterd, ben er helemaal door opgevrolijkt:

http://www.youtube.com/watch?v=pL1PAJrXnBg



Sterkte vandaag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Vanaf zondag is het onder de 20 °C, heerlijk!

Geniet er van allemaal.



Fijn dat dit TOPIC doorgaat!!!!!!!

Het vorige topic heeft me de zomer door geholpen, dank jullie wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben die zon zoooooooo zat!!!! Bah, bah..



Zo, dat moest er echt even uit
NYC, ik voel me ook vaak misselijk gedurende de dag met die hitte. Vervelend he?



Rifkaa

Leuk je weer te zien!



Marez, ik ben ook blij met het nieuwe topic.



Nellie, ik heb het ook helemaal gehad. Deze dagen voelen voor mij echt als een flinke trap na. Hopelijk hebben we het hierna echt gehad en kunnen de fijne tijden beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Boehoeh ik ben het allemaal even zat! Het weer, mijn studie, maar vooral: mezelf!! En balen dat er geen budget is om onbesnut nieuwe winterkleding te shoppen :(

Vorig jaar een prachtige nieuwe garderobe bijeen gesprokkeld omdat ik 8 kilo was aangekomen.

Nu is er ineens weer 5 kilo af en zijn alle jasjes te groot! Bweeek.



Bellatrix, hoe kwam jij er achter dat jouw koelsysteem het niet deed? Was dat door een opname? Het lijkt me knap vervelend, ik kan ook steeds minder goed tegen hitte lijkt wel, maar toch heb ik het in de winter ook vaak koud.
Because it says so in the book!
Alle reacties Link kopieren
Nog een maandje en dan kunnen we weer lekker blaadjes schoppen en hazelnoten zoeken in het bos.



Oh Ninika, wat een heerlijk en prachtig plaatje! Heb 'm meteen opgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, het gaat hier los over een half uur als ik buienradar en buienalarm mag geloven! Ik zit klaar
Alle reacties Link kopieren
Prachtig Ninika die foto, hij staat op het buitenboord geheugen van m'n computer. Het is misschien gek, maar de herfstkleuren ontroeren me zo, het is zo wonderlijk.



Het regent nu in Maarssen en ik hoorde een donder, lekker.......yeh!
Alle reacties Link kopieren
quote:mayhem schreef op 06 september 2013 @ 14:31:

Rifkaa

Leuk je weer te zien!

Hey Mayhem! Insgelijks!



Zonder het te weten hebben jullie mij toch weer de zomer doorgesleept hoor! Als ik het weer eens niet meer zag zitten vanwege de overmaat aan zon en warmte (en dat was vaak deze zomer!) dan las ik hier toch weer even mee. En putte dan troost uit de wetenschap dat ik niet de enige was. Gedeelde smart is toch halve smart!



Hopelijk waren de afgelopen hete dagen de laatste stuiptrekkingen van deze zomer en gaan we nu echt de goede kant op. Hier is het net begonnen met regenen!
Hoi Rifkaa,

Fijn dat je nog iets aan ons hebt gehad deze zomer! En inderdaad, gedeelde smart is halve smart



Hier nog geen regen te zien, dat blijft hier op de een of andere manier altijd uit. Maar de zon moet ooit verdwijnen
Alle reacties Link kopieren
Hier is het nu donker en grijs en regen en onweer, wel even lekker hoor
.
Pffffft... heb het helemaal gehad met dit pokkenweer. Het is echt bloedheet ben zo bang... voor wat er eventueel nog voor horror komt deze zomer/nazomer. Ik wil KOU! Ik wil vrieskou en guur, donker, stormachtig weer.



Maar nee hoor, het is 'lekker tropisch'



Zit er echt even helemaal doorheen. Hoelang gaat dit nog duren? Na het weekend wordt het minder warm, maar het zou zomaar kunnen dat die rottemperaturen daarna gewoon weer fijn op gaan lopen. Hoop echt dat dit het laatste pak slaag na is!
Ik heb op 1 september heel triomfantelijk allerlei zomerkleding naar zolder gebracht, gewoon uit principe, omdat ik mijn truitjes met lange mouwen aan wil en mijn mooie suede sneakers of bruine leren laarzen.

Maar het gevolg is dat ik het eigenlijk gewoon nog warmer heb. Topjes dragen gaat me echt te ver. Wat er echt teveel uitziet s "zomer" (topjes, korte broeken etc.) moet van mij in de zolderkast blijven tot 21 juni.



Herkennen jullie het dat je je eigenlijk te warm/herfstig kleedt omdat je gewoon hóópt op meer herfstachtig weer?
quote:NYC schreef op 06 september 2013 @ 17:35:

Herkennen jullie het dat je je eigenlijk te warm/herfstig kleedt omdat je gewoon hóópt op meer herfstachtig weer?



Dat heb ik tot zes jaar geleden trouw gedaan. Maar kwam erachter dat het me niets hielp, zweette eigenlijk alleen maar meer dus besloot het mezelf gemakkelijk te maken en maar gewoon 'luchtige' kleding te blijven dragen zolang dat ^^&^#^#@@**&^^#weer nog duurt. De kleding waar ik van houd is gewoon zelfmoord met dit pokkenweer.



Tja, de gifbeker moet nu eenmaal helemaal leeg...
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk topic!!

Kan niet wachten totdat ik mijn autoruiten weer mag krabben!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven