Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 20 juli 2014 @ 20:09:

[...]



Ook een beetje met Gene toch?



(en met 'Good Morning' natuurlijk! Good mornin', good mornin', we've talked the whole night through, Good mornin', good mornin' to you!)Oh, good morning, ja dat is ook een heerlijk lied! Ik wist niet dat dat ook van hem was. Dus nu ben ik dankzij jou ook een beetje Gene-fan!
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 20 juli 2014 @ 20:10:

[...]



Haha, dat wist ik niet! Hier betekent het een soort van lieverd

Ik sta te dansen, helpt het al??Jaaaaaaaaaaaaaa! Dank je, dank je, dank je! Je bent een sjattepoemelke, hoor. Ik was even weg, ik stond op ons balkon in de regen te dansen. *omhoog, omlaag, traaalalalalalaaaa*
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 20 juli 2014 @ 20:15:

[...]



Deze kat hopst vrolijk mee vandaag, baat het niet dan schaadt het niet!



Het helpt echt! Het gaat al wat harder regenen!



*habakababa, maak een regenboog!*



Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 20 juli 2014 @ 21:48:

[...]





Jaaaaaaaaaaaaaa! Dank je, dank je, dank je! Je bent een sjattepoemelke, hoor. Ik was even weg, ik stond op ons balkon in de regen te dansen. *omhoog, omlaag, traaalalalalalaaaa* Wel in je blote billen hé
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:Boomschors schreef op 20 juli 2014 @ 20:16:

Ik geloof dat ik deze zomer dit topic pas echt begin te begrijpen.



En als ik in het Nederlands googel dan vind ik niet zoveel maar in het Engels wel. Blijkbaar kan je ook al in de pre-menopause overgevoelig worden voor warmte.



Nou ja. Ik heb de herfst/winter altijd ook erg leuk gevonden, had dan het gevoel dat ik minder "hoefde". Als ik uit mijn werk kwam lekker kaarsjes aan en een avond onder een dekentje ... heerlijk. Een heerlijk geborgen gevoel, buiten donker, binnen warm en gezellig. En 's nachts lekker onder je dekbed kruipen i.p.v. een laken dat gaat plakken en je dus maar weer van je af gooit.



Klopt. Mijn moeder dreef jaren voor de menopauze ook ineens haar bed uit. Dat was ze niet gewend. En soms helpt het snappen waar iets vandaan komt al een beetje in het omgaan ermee en accepteren ervan.



En ik was het even vergeten, bij deze alsnog: welkom bij dit topic, Boomschors! Ik ben ook pas sinds kort uit de (winterkleding)kast,



Ik vond de herfst ook altijd heerlijk, het was net alsof de wereld een beetje helderder en mooier was. Ik snap nu pas dat dat komt doordat de zomer te heet en de zon te fel voor mij was. Hierdoor gaat je lichaam op spaarstand in de zomer (de hersenen soms ook!) en knijp je automatisch je ogen dicht. In de herfst neemt de hitte af, kun je weer goed om je heen kijken, doet je lichaam weer mee, kun je weer helder denken. Het voelt soms net alsof je pas in de herfst weer goed kunt ademhalen, alsof je dan pas weer leeft! Pff, nu ik dit zo opschrijf snap ik pas echt wat de impact is van niet tegen warmte en zon kunnen...
anoniem_202213 wijzigde dit bericht op 20-07-2014 22:30
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 20 juli 2014 @ 21:44:

[...]





Oh, good morning, ja dat is ook een heerlijk lied! Ik wist niet dat dat ook van hem was. Dus nu ben ik dankzij jou ook een beetje Gene-fan!



Ik ben fan van de oude Hollywoodfilms in Technicolor

Spektakelfilms en musicals, heerlijk gewoon........met White Christmas als een van mijn favoriete natuurlijk.
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 20 juli 2014 @ 21:53:

[...]





Wel in je blote billen hé







Nog even niet, hoor, de balkondeur staat nog open...



Alle reacties Link kopieren
Buiten koelt het nu aardig af, maar binnen.... alles open wat open kan en nog altijd 27,5 graden helaas.

Ik hoop vannacht met de iets koelere lucht wel beter te slapen dan de laatste dagen. Inmiddels niet alleen uit mijn doen door de hitte maar ook door slaaptekort geloof ik. Heb net mijn eigen plaatselijke regenbui gecreeerd (las iets zieligs wat eigenlijk niet eens zo heel zielig is en begon spontaan te huilen.....zal wel van de hitte komen) maar eigenlijk kreeg ik het daar alleen maar warmer van.

Ik doe zo wel een regendansje onder de koude douche
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voor je valt...
Jippie het werkt!!!!!!!! Ik blaas nog even wat wolken rond:



Ik begin nu langzaam moe te worden van het dansen. En ook een beetje kramp en zo. Mag ik al stoppen??
Alle reacties Link kopieren
quote:katinka32 schreef op 20 juli 2014 @ 22:03:

Buiten koelt het nu aardig af, maar binnen.... alles open wat open kan en nog altijd 27,5 graden helaas.

Ik hoop vannacht met de iets koelere lucht wel beter te slapen dan de laatste dagen. Inmiddels niet alleen uit mijn doen door de hitte maar ook door slaaptekort geloof ik. Heb net mijn eigen plaatselijke regenbui gecreeerd (las iets zieligs wat eigenlijk niet eens zo heel zielig is en begon spontaan te huilen.....zal wel van de hitte komen) maar eigenlijk kreeg ik het daar alleen maar warmer van.

Ik doe zo wel een regendansje onder de koude douche



Je raakt gewoon oververmoeid van dit weer joh!

Hier binnenook no steeds veel warmer dan buiten, echt niet fijn

Ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt.
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 20 juli 2014 @ 22:04:

Jippie het werkt!!!!!!!! Ik blaas nog even wat wolken rond:[img]http://emoticoner.com/files/emoticons/w ... 1292330537[/img] [img]http://emoticoner.com/files/emoticons/w ... 1292330538[/img] [img]http://emoticoner.com/files/emoticons/w ... 1292330538[/img]



Ik begin nu langzaam moe te worden van het dansen. En ook een beetje kramp en zo. Mag ik al stoppen??



Hé, jij was de aanstichter van dit hele regendans-gedoe hoor. Ik hops nog steeds rond voor de ventilator in de nude...

Dus nog ff doordansen hé...........
It's hip(ster) to be square!
quote:hipstercat schreef op 20 juli 2014 @ 22:07:

[...]





Hé, jij was de aanstichter van dit hele regendans-gedoe hoor. Ik hops nog steeds rond voor de ventilator in de nude...

Dus nog ff doordansen hé...........



Pfieuw, oké dan.



Hoe vervelend ik dit weer voor jullie vind, ik ben blij dat ik geen last heb van de warmte. Er zou geen Lady Ziva meer over zijn als ik elke dag zo hard moest dansen, pfffffff



Volgens mij vind jij dat nude hopsen voor de ventilator stiekem wel erg leuk en verfrissend Je overbuurman misschien ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 20 juli 2014 @ 21:57:

[...]





Klopt. Mijn moeder dreef jaren voor de menopauze ook ineens haar bed uit. Dat was ze niet gewend. En soms helpt het snappen waar iets vandaan komt al een beetje in het omgaan en accepteren ervan.



En ik was het even vergeten, bij deze alsnog: welkom bij dit topic, Boomschors!



Dankjewel!



En inderdaad, het helpt in het omgaan ermee en bij mij zelfs in het accepteren van iets dat volgens mij al jaren sudderde. Ik bedoel: als ik naar mijn kleding kijk heb ik veel meer winter- dan zomerkleren. Hetzelfde geldt voor parfums; ik heb eigenlijk maar één zomerparfum en de rest is allemaal geschikter voor koeler weer.



Nog een mooie winterfilm trouwens: It's a Wonderful Life.
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 20 juli 2014 @ 22:12:

[...]





Pfieuw, oké dan.



Hoe vervelend ik dit weer voor jullie vind, ik ben blij dat ik geen last heb van de warmte. Er zou geen Lady Ziva meer over zijn als ik elke dag zo hard moest dansen, pfffffff



Volgens mij vind jij dat nude hopsen voor de ventilator stiekem wel erg leuk en verfrissend Je overbuurman misschien ook wel.



~

Ha, ha, thank God voor de zonwering, dat wil ik die arme man echt niet aan doen hoor!



Ach, je moet maar zo denken, sportschool kun je deze week gewoon overslaan.



Ben ook wel moe nu, denk dat het tijd is om naar bed te gaan.
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar mijn mandje dames!



Hopelijk morgen een koelere dag dan vandaag.

Weltrusten!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 20 juli 2014 @ 22:00:

[...]



Ik ben fan van de oude Hollywoodfilms in Technicolor

Spektakelfilms en musicals, heerlijk gewoon........met White Christmas als een van mijn favoriete natuurlijk.



Ja, fantastisch, white christmas, van Bing Crosby! *raakt al helemaal in hogere kerstsferen*



anoniem_202213 wijzigde dit bericht op 20-07-2014 22:22
Reden: Plaatje wil niet
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:katinka32 schreef op 20 juli 2014 @ 22:03:

Buiten koelt het nu aardig af, maar binnen.... alles open wat open kan en nog altijd 27,5 graden helaas.

Ik hoop vannacht met de iets koelere lucht wel beter te slapen dan de laatste dagen. Inmiddels niet alleen uit mijn doen door de hitte maar ook door slaaptekort geloof ik. Heb net mijn eigen plaatselijke regenbui gecreeerd (las iets zieligs wat eigenlijk niet eens zo heel zielig is en begon spontaan te huilen.....zal wel van de hitte komen) maar eigenlijk kreeg ik het daar alleen maar warmer van.

Ik doe zo wel een regendansje onder de koude douche Slaaptekort maakt inderdaad alles nog een beetje erger... Sterkte, en dans lekker je regendans onder de lauwe douche!
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 20 juli 2014 @ 22:12:

[...]





Pfieuw, oké dan.



Hoe vervelend ik dit weer voor jullie vind, ik ben blij dat ik geen last heb van de warmte. Er zou geen Lady Ziva meer over zijn als ik elke dag zo hard moest dansen, pfffffff



Volgens mij vind jij dat nude hopsen voor de ventilator stiekem wel erg leuk en verfrissend Je overbuurman misschien ook wel.







Wie weet, wie weet....



Maar van mij mogen jullie al stoppen, hoor! En Lady Ziva: ik ben ook blij dat je geen last van de warmte hebt. Want als alleen degenen die bezwijmen van de warmte willen dansen, zou het nooit meer regenen...
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 20 juli 2014 @ 22:20:

Ik ga naar mijn mandje dames!



Hopelijk morgen een koelere dag dan vandaag.

Weltrusten! Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan NYC in een ander topic:



Alle reacties Link kopieren
Net bij Spuiten&Slikken Op Reis een item over Iran wat ik erg boeiend vind. Maar kon het niet afkijken... Het lukt me niet. Ik moest gewoon douchen.



Heb dus net een heerlijke koude douche genomen en direct weer in de ventilator gaan zitten met een ijskoud flesje Spa Rood in mijn nek.



Wat een heerlijk plaatje LadyZiva, dat zwembad in die sneeuw-omgeving. Heb hem opgeslagen.



Voel me nu eindelijk weer een beetje mens, ben benieuwd hoelang dat zal duren.
Alle reacties Link kopieren
Blue Lagoon, fijn dat je je weer een beetje mens voelt!



Ik heb net de kamerdeur dichtgedaan (de katten liggen boven) en de balkondeur open. Het is hier nog steeds 26 graden, binnen dan. Ik hoop dat het vannacht meer afkoelt, zodat morgen een beetje meevalt.
Alle reacties Link kopieren




I'm dreaming of a white christmas.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk plaatje, LunaLoona!
Alle reacties Link kopieren
Op het weerbericht hebben ze het over een 'zwoele nacht'

Ik noem dat een ranzige plaknacht.



De rest van de week wordt het ook kutweer.

Tot zover het weerbericht van blue_lagoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven