Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ik heb weer belabberd geslapen, ik heb het uiteindelijk maar opgegeven. Gelukkig is er airco op mijn werk, en is het buiten toch ook wel wat afgekoeld. Ik hoop dat jullie wat beter hebben geslapen!!



Update: ik schaam me dood, maar heb me zojuist ziek gemeld, ik ben gewoon een wrak.
Was hier wel een goede nacht, koeler met een klein windje, alles tegen elkaar open en toen wilde ik zelfs een lakentje over!



Alleen toen ik vanochtend beneden kwam, gatverdamme, de woonkamer leek wel een sauna.

Nu al een uurtje de schuifpui open, en een zeurende kat voor de kamerdeur (ik heb binnenkatten dus ze mag niet naar buiten)

Koelt nu een beetje af.
Ik werd vanmorgen wakker met het geluid van de regen

In 1 klap klaarwakker. Nu staat alles tegen elkaar open en koelt het heerlijk af. Mijn humeur is niet meer stuk te krijgen en mijn hoofdpijn neemt snel af. Eindelijk regen, beter dan die grafhitte van de afgelopen dagen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Vanochtend was het buiten koel. Binnen nog niet, hopelijk komt dat snel.

Ik meld me in dit topic alleen als het 30+ is. Ben niet echt een zomerhater, maar wel een hevige 30+ hater.

Ben het hele weekend niet lekker geweest van de warmte. Misselijk, hoofdpijn, moe. Gelukkig slaap ik wel goed.

Heel herkenbaar, dat je dit weer lekker "moet" vinden.

Toch kreeg ik bijval toen ik zei dat ik me niet prettig voel met zulke temperaturen, we zijn echt de enigen niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 21 juli 2014 @ 08:47:

Goedemorgen dames,

Vanochtend was het buiten koel. Binnen nog niet, hopelijk komt dat snel.

Ik meld me in dit topic alleen als het 30+ is. Ben niet echt een zomerhater, maar wel een hevige 30+ hater.

Ben het hele weekend niet lekker geweest van de warmte. Misselijk, hoofdpijn, moe. Gelukkig slaap ik wel goed.

Heel herkenbaar, dat je dit weer lekker "moet" vinden.

Toch kreeg ik bijval toen ik zei dat ik me niet prettig voel met zulke temperaturen, we zijn echt de enigen niet!Sterkte ermee! Gelukkig is het bewolkt en regent het. Yes!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
[quote]blue_lagoon schreef op 20 juli 2014 @ 23:49:

Op het weerbericht hebben ze het over een 'zwoele nacht'

Ik noem dat een ranzige plaknacht.



De rest van de week wordt het ook kutweer.





Daar sluit ik me helemaal bij aan



Ik ben dolblij dat het regent hier.Helaas wil het binnen (28 graden) nog niet afkoelen, maar het platte dak hierboven is inmiddels in ieder geval geen braadpan meer!
Wat een héérlijk weertje helemaal blij hier
quote:LunaLoona schreef op 20 juli 2014 @ 22:27:

[...]









Wie weet, wie weet....



Maar van mij mogen jullie al stoppen, hoor! En Lady Ziva: ik ben ook blij dat je geen last van de warmte hebt. Want als alleen degenen die bezwijmen van de warmte willen dansen, zou het nooit meer regenen...



Wij hebben te hard gedanst

Als jullie nu een zonnedansje voor mij doen, dan laat ik de koelere lucht en de regen bij jullie



Ladies geniet lekker van de koelte! Hoop dat jullie weer snel fit zijn.
Wat is het heerlijk vandaag! Eindelijk de boel weer doorwaaien. Zaterdag 35 graden was me echt te warm. Ben ziek en werd er alleen maar zieker door... ben er klaar mee. Max 24 graden en dan wel met windje graag!
Alle reacties Link kopieren
Het heeft eventjes flink geregend maar dat was helaas ook zo weer voorbij en het is hier nog steeds snikheet.



Net wel weer een lekkere ijskoude douche genomen en dat heeft me goed gedaan. Zit nu fris en geparfumeerd op de bank met alleen een flodderjurkje aan. Zou ik normaal niet aantrekken maar het is nu eenmaal zomer.
quote:blue_lagoon schreef op 21 juli 2014 @ 19:18:

Het heeft eventjes flink geregend maar dat was helaas ook zo weer voorbij en het is hier nog steeds snikheet.



Net wel weer een lekkere ijskoude douche genomen en dat heeft me goed gedaan. Zit nu fris en geparfumeerd op de bank met alleen een flodderjurkje aan. Zou ik normaal niet aantrekken maar het is nu eenmaal zomer. Ruilen? Hier regent het al de hele dag (soms even niet) en is de temperatuur gezakt naar 19 graden. Brrr.
Alle reacties Link kopieren
Ja graag ruilen



Ik ben gewoon vergeten hoe het is om het ijskoud te hebben en vraag me af of ik dat gevoel ooit nog ga ervaren...
Ik vind het lekker vandaag. We hebben net even fijn buiten koffie gedronken, in de regen . De hitte zit nog steeds in mijn lichaam, maar het wordt wel rap minder zo.



Vanmorgen om half zes was het echt nog plakkerig warm, en ik zag allemaal mensen fietsen met jassen en lange broeken. Daar snap ik nou geen bal van he, ik begin al te zweten als ik ernaar kijk.
Alle reacties Link kopieren
Daar moet ik ook niet aan denken, in mijn losse flodderjurkje is het nu net acceptabel en geloof me, ik draag dat ding echt niet voor mijn lol.



Wat verlang ik naar mijn mooie kleren... en mijn laarzen en sjaals! En mijn muts en mooie handschoenen!



Heb mijn reisgidsen met noordelijke bestemmingen er weer bij gepakt, om me een klein beetje op te vrolijken.



En vanavond Droomhuis Gezocht kijken, lekker suf programma maar ik vind het stiekem leuk, net zoals Ik vertrek

Vanavond in het programma: Noorwegen!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 20 juli 2014 @ 23:49:

Op het weerbericht hebben ze het over een 'zwoele nacht'

Ik noem dat een ranzige plaknacht.



De rest van de week wordt het ook kutweer.

Tot zover het weerbericht van blue_lagoon
Alle reacties Link kopieren
Lekker! Lichte regen de hele dag (goed voor de plantjes), een aangename temperatuur met maxima van 19 tot 24 graden (heel normaal) en zwaar bewolkt. Eindelijk weer een dagje om lekker een boek te lezen of gewoon naar de stad gaan zoeken naar zwemkleding. Bijna iedereen had een jas en lange broek aan. Koukleumen noem ik ze! Ik had gewoon een T-shirt en korte broek aan. Mijn lichaam voelt nu veel minder warm!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Ja, een jas. For God sake, een jas. Ik doe pas een jas aan als het vijftien graden vriest. Afgelopen winter heb ik geen jas gezien, nou ja aan de kapstok dan. Een jas, tsssss.
Oh ja, en ik wil helemaal geen zwoele nacht. Ik heb het hier al eens eerder geschreven: het woord 'zwoel' suggereert voor mijn iets met seks, en als er iets is waar ik tijdens zo'n plaknacht echt heel erg niet aan moet denken is het wel seks. Ik vind het al erg genoeg om in mijn eentje mijn bed uit te moeten drijven van het zweet, daar heb ik echt geen gezelschap bij nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2014 @ 20:17:

Oh ja, en ik wil helemaal geen zwoele nacht. Ik heb het hier al eens eerder geschreven: het woord 'zwoel' suggereert voor mijn iets met seks, en als er iets is waar ik tijdens zo'n plaknacht echt heel erg niet aan moet denken is het wel seks. Ik vind het al erg genoeg om in mijn eentje mijn bed uit te moeten drijven van het zweet, daar heb ik echt geen gezelschap bij nodig.



Inderdaad! Ik snap echt niet dat de heersende tendens is dat mensen veel meer zin hebben als het zomer is. Juist in de winter kan ik me er veel bij voorstellen: het is donker en koud, je kruipt samen vroeg onder de wol... Lekker knus...



Met dit weer wil ik alleen maar op mijn rug of buik liggen met mijn benen wijd en dat is het, haha! Verder wil ik met dit weer ruimte, heel veel ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat ik de hitte overleefd heb! Wat een ellende!

Gelukkig is het alweer 21 juli; over een maandje gaan we écht richting herfst! YES!!
Alle reacties Link kopieren
Geen Droomhuis Gezocht vanavond

Verdomme, had me er echt op verheugd.



Verder is het de zomer gelukt: het heeft me eronder gekregen. Ben gevloerd en lig voor pampus op de bank. Ik kan niet meer... en dan is juli nog niet eens voorbij en augustus moet nog komen

Wat een pure doffe ellende zeg.
quote:emma12345 schreef op 21 juli 2014 @ 20:39:

Ben blij dat ik de hitte overleefd heb! Wat een ellende!

Gelukkig is het alweer 21 juli; over een maandje gaan we écht richting herfst! YES!!Ik wil geen partypooper wezen hoor, maar ook in september en oktober kan het nog rustig 25 graden worden. Eén keer heb ik zelfs in november nog meegemaakt dat het 23 graden werd. Was wel grappig, liep ik in het bos tussen de afgevallen bladeren foto's te maken van paddenstoelen, in een korte broek en een t-shirt . In 1989 was dat of zo, dus toen was de global warming ook nog niet in de mode.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Lady-Voldemort, een paar jaar geleden op 1 oktober 25 graden. Wat een horror-dag was dat. Ben bang dat we weer zo'n 'winter' krijgen als afgelopen jaar.



September verheug ik me sowieso niet op, pas eind oktober begin november komen de lichtpuntjes voor mij. Hopelijk, dit jaar

Heb dus sowieso nog een hele lange weg te gaan. Zit er echt even helemaal doorheen. Vanaf morgen wordt het namelijk ook weer zonovergoten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2014 @ 21:46:

[...]



Ik wil geen partypooper wezen hoor, maar ook in september en oktober kan het nog rustig 25 graden worden. Eén keer heb ik zelfs in november nog meegemaakt dat het 23 graden werd. Was wel grappig, liep ik in het bos tussen de afgevallen bladeren foto's te maken van paddenstoelen, in een korte broek en een t-shirt . In 1989 was dat of zo, dus toen was de global warming ook nog niet in de mode.Toen was ik nog een kleuter en had ik dat besef gelukkig nog niet. Maar in november 23 graden... Wat een pure horror!
Alle reacties Link kopieren
Boomschors, vervelend voor je. Slaaptekort kan je echt nekken.



Siska, ik weet helemaal hoe dat gaat! Wij hebben ook binnenkatten, dus echt goed doorwaaien doet het bij ons nooit. Beneden is het dan wel weer minder warm dan boven. Maar 25 graden vind ik nog steeds teveel als het buiten 20 graden is. Waarom warmt een huis snel op en koelt het zo langzaam af?



Novidada, die regen was heerlijk! Ik heb vanochtend een hele tijd op het balkon gestaan, in de regen. Ik werd wel een beetje raar aangekeken door een mevrouw die voorbij fietste met een paraplu boven haar hoofd... Maar wat koelde dat lekker af!



LadyZiva, oooh, wat vervelend voor jou! Stuur al die regen maar hier naar toe, dan stuur ik de warme lucht wel naar jou! Wapper de wapper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven