Hoe vaak ga jij in 2014 op vakantie? en waarheen?

22-04-2014 18:35 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trap af; 2x weekendje citytrip binnen Europa (Londen en Lissabon) misschien nog 1 week zonvakantie, maar dit is nog niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net terug van 3 weken thailand, in juni nog een stedentripje Lissabon en hopelijk in augustus nog een week Marokko.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar 2x. We hebben er net een citytrip naar Wenen opzitten en gaan in september 4 weken naar Indonesië!
Een lang weekend op kamp met de vereniging en dat was het wel voor dit jaar.
2 x naar Rome, van de zomer weet ik nog niet, misschien naar Engeland.
Alle reacties Link kopieren
1x bungalowpark nl, 1x kamperen nl, 1x kamperen in Duitsland/Oostenrijk
Weekendje weg met vriend, low-budget.



En ik ga een weekend met m'n ouders mee. In de zomer nog wat festivals.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyq schreef op dinsdag 22 april 2014 18:36 Ik ben net terug van 3 weken thailand, in juni nog een stedentripje Lissabon en hopelijk in augustus nog een week Marokko.Wauw, heerlijk! En Lissabon was ons goed bevallen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga volgende week naar Engeland (gratis) en in de zomer een weekje low budget met mijn man naar Budapest. Vanmorgen hoorde ik dat mijn schoonouders een vakantiehuisje hebben gehuurd, dus daar gaan we vast ook nog wel een aantal dagen heen (ook gratis).
Alle reacties Link kopieren
In de zomer 2 weken naar Oostenrijk.
Mei vakantie Parijs 1 week, zomer 3 weken Scandinavië, najaar Ardèche 1 week. Aantal malen weekend kamperen in de Ardennen, in de zomer periode regelmatig. Alles kamperen met eigen middelen, low budget campings. Indien het weer goed is, anders treken we de andere kant op, waar de zon schijnt.



Kinderen gaan beide nog 1 maal apart op vakantie voor 1 week Roemenië en Wales. Man en ik nog een weekend naar Berlijn en naar Praag met de trein.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar



- januari Istanbul

- mei vakantie in bungalow in nl

- eind mei London

- juli Parijs

- augustus zomervakantie

- eind dit jaar denk ik Rome.



Deels met gezin. Deels met deel van het gezin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een week naar Lanzarote geweest,volgende maand 4 dagen naar Duitsland en dan in september 2 weken naar Italie.

Dus 3x.

En dan waarschijnlijk,zoals elk jaar als het mooi weer is,een weekend naar de camping in Zeeland als mijn schoonouders daar staan en dan misschien in oktober/november nog een weekendje in eigen land.

Oh en ik zou ook nog met een vriendin een weekendje weg doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had graag komende zomer nog een keer naar de VS gewild. Zit er niet in vrees ik. Plan is nu om begin september nog een weekje weg te gaan. Waarheen onduidelijk.
Waar zit de any-key?
Wauw zeg. Geen armoedzaaiers of zuinig-aandoeners hier?



Ik ga dit jaar een week naar Kreta, na 3 jaar niet weg te zijn geweest, megaveel zin in.
Alle reacties Link kopieren
Wij tot nu toe; weekendje in Essen in januari, weekendje aan zee in maart, in juni weekendje weg met vriendinnen, in juli 3 weken USA, in september midweek Ardennen en hopelijk in de herfst ook nog eens een weekendje weg.



Heerlijk om op pad te zijn :)! Nog niet gebonden aan kinderen of huisdieren.
Alle reacties Link kopieren
3 weken USA, jaren voor gespaard, verder niks meer, daarna is ons geld op.
In maart al 1 week Drenthe gedaan. In juni gaan we 2 weken kamperen in de Ardennen en in September gaan we een week naar Turkije. Daar tussendoor regelmatig weekend naar Duitsland naar mijn ouders (niet echt vakantie, maar zo voelt het wel)



3x echt dus, zoals de planning er nu uitziet.
In de zomervakantie 2.5 week naar Italië en als het lukt in de kerstvakantie naar een heerlijke villa op Ameland.
- in de zomer 6 weken op vakantie naar Nederland

- in oktober naar Oman of Dubai

- met kerst waarschijnlijk weer naar Nederland
Alle reacties Link kopieren
In mei een midweekje naar een huisje in Drente. In de zomer een weekje naar een waddeneiland waarschijnlijk (of ergens anders aan de Nederlandse kust).
Alle reacties Link kopieren
In maart een week naar Ijsland geweest.

In juni lang weekend stedentrip binnen Europa.

In oktober 4 weken westkust Amerika.



Héérlijk!
0 keer.
in de voorjaarsvakantie een week naar Duitsland geweest, straks nog een midweek Drenthe en in de zomer en herfst weet ik nog niet



wij gaan nooit zo ver / duur, vaak bungalows en dan een leuke aanbieding

dan gaan we in de omgeving wat leuke dingen zien en doen
Januari 3 weken naar Zuid Amerika geweest. Verder geen vakanties gepland. Eerst maar eens spaarpot weer goed aanvullen... :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven