Hoe vaak ga jij in 2014 op vakantie? en waarheen?

22-04-2014 18:35 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trap af; 2x weekendje citytrip binnen Europa (Londen en Lissabon) misschien nog 1 week zonvakantie, maar dit is nog niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hilary schreef op 22 april 2014 @ 20:20:

[...]





Wow, die twee reizen zijn een van mijn dromen! Heb je leuke tips voor Wenen? En wens jullie een prachtige reis toe in september!







Wenen was echt prachtig! We zijn er 5 dagen geweest en hebben oa gezien:

- Mozarthuis

- Prater (met mooi historisch reuzenrad)

- Secession gebouw

- de Opera en omgeving

- Naschmarkt (het eetgedeelte) en omgeving.

- fietsen huren via Citybike Wien (DIKKE aanrader).

- Spaanse Rijschool (we hebben de ochtendtraining van de Lippizaners bijgewoond).

- er zijn zoveel mooie parken om lekker te relaxen.

- Schloss Schonbrunn (Sissi) en Schonbrunn Zoo, het park om het slot heen is mega groot. We hebben er maar een klein stukje van gezien.

- gewoon lekker dolen door de stad, alles is indrukwekkend.

- Heel veel musea, wij hebben gekozen voor het Albertina museum, met veel info over het leven van de Habsburgers.

- Niet gedaan, maar als we meer tijd hadden gehad, was een trip over de Donau naar Bratislava ook leuk geweest.



Vergeet iig niet om de originele Wiener Schitzel, Kaiserschmarrn en Sacher torte te gaan eten



Ik vond het een zeer indrukwekkende stad. Fietsen kan er heel goed met de Citybikes. De fietspaden zijn zeer goed aangelegd (bijna net zoals in NL) en je ziet zoveel, echt leuk.
Alle reacties Link kopieren
Begin januari 4 dagen Disneyland geweest. Vanmorgen boot geboekt kiel-Göteborg, Oslo- frederikshavn. De 3 weken daartussen nog open, dus de voorpret van plannen maken komt nog. Die 3 weken toppen we dan af met legoland voor de kindjes. Ergens in herfst nog 4 dagen weg met vriendinnen. Rond kerst waarschijnlijk nog weekend weg met andere vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Hier te moe voor vakantie en niet veel geld, dus 0,0.

(vindt mijn krantenwijkbaas en vrijwilligerswerk wel prima;)
Alle reacties Link kopieren
Ik volg nu al 2 jaar Spaanse les en ben sindsdien nog niet in Spanje geweest, dus daar hoop ik dit jaar nog heen te gaan. Maar omdat ik wegens ontslag geen vaste baan heb momenteel en nu in ieder geval tot september onder de pannen ben, kan ik voor die tijd niet weg. En daarna gaat een eventuele nieuwe baan voor. Maar mocht ik niet meteen iets nieuws vinden, vlieg ik toch lekker even een weekje naar het zonnige zuiden hoor!
Alle reacties Link kopieren
Zomervakantie: 3 weken Frankrijk. En waarschijnlijk nog een weekendje Berlijn om een vriendin op te zoeken.
Bedankt voor de tips arpeggio! De citybike was ik zelf niet opgekomen en de trip over de Donau lijkt me ook super. En natuurlijk wil ik de culinaire dingen proeven daar Schonbrunn lijkt me sowieso fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
2x, citytrip Barcelona en 3 weken Java/Bali
Alle reacties Link kopieren
Weekje Lefkas in juni en in september nog een weekje griekenland,maar nog niet bekend welk eiland,deze laatste week boek ik pas kort voor vertrek.
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Alle reacties Link kopieren
in mei 3 weken thailand. In juni een weekje duitsland met familie en in juli nog een lang weekend spanje met 10 vriendinnen.



En dan misschien in de nazomer nog wel iets met een vriendin.



Ben hiervoor jaren niet geweest overigens..
Alle reacties Link kopieren
Nergens heen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk al die vakantieplannen!



In januari zijn we een weekend weggeweest in Nederland.



In juni gaan we 2 weken op pad, eerst een lang weekend België en dan door naar Frankrijk (Parijs en de Allier).



In november willen we naar Curacao, staat nog niet 100% vast, zou ook Bonaire kunnen worden of een combinatie.



En misschien nog een keer een weekendje weg, maar dat zien we nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Week endje Ameland in januari, weekje Monaco eind maart, weekje Mallorca in september en ik ben nu nog op zoek naar een leuke vakantie in juli voor 2 weken. Ik denk dat dat weer een grieks eiland gaat worden. Als iemand nog een ander goed idee heeft, hoor ik het graag:)
De plannen waren:

- mei midweek Bosrijk huisje in Efteling

- september 1,5 Griekenland



Het is geworden:

September 3,5 week naar Canada!
Al geweest:

- in februari 3 weken Thailand

- met pasen een lang weekend Ardennen



Nog in de planning:

- Lang weekend Leeuwarden

- Weekje Zeeland

- 2 weken Frankrijk



En dan zijn mijn vakantiedagen op...
Alle reacties Link kopieren
.......
vaika wijzigde dit bericht op 06-04-2015 22:18
Reden: ......
% gewijzigd
Met de krokus een weekje wezen skiën in Oosterijk. Einde van de maand hebben we een weekendje weg naar Drenthe en dan eind juni gaan we twee weken naar Oostenrijk.. In de herfstvakantie met de hele familie een week naar Mallorca (oma wordt 80 en dat moet gevierd worden ) en dan met de kerst straks nog een week skiën in Oostenrijk.. Zin in....!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven