Bevrijden uit huwelijk

11-04-2016 14:22 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een getrouwde vrouw van 43 jaar en heb 3 kinderen en ik zit met het volgende. Mijn relatie met mijn man is al een tijdje een broer/zus relatie en ik heb ondertussen een speciale (getrouwde) man leren kennen waar ik mij heel prettig bij voel. Hij geeft mij liefde en aandacht die ik nog nooit op deze manier gekregen heb. Hij ondersteund mij met alles en geeft mij eindelijk de moed om tegen mijn man te gaan zeggen dat ik hem wil gaan verlaten. (hij gaat zelf ook weg bij zijn vrouw) . Nu zou je denken wat is het probleem? Het probleem is dat ik hem geweldig vindt en onze seksuele aantrekking is ook goed maar diep in mijn hart weet ik dat hij niet de man is met wie ik oud wil worden. Ik wil graag eerlijk tegen hem zijn maar ik heb hem ook nodig om uit mijn huwelijk te ontsnappen.



Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 11 april 2016 @ 18:09:

[...]





Geen verstand van vrouwen en geen verstand van spelling. Dat is een wel heel onhandige combinatie van handicaps op een vrouwenforum.Snap de link tussen vrouwen en spellen niet zo... Vrouwen zijn grammar Nazis?
Alle reacties Link kopieren
Dan zullen mijn ogen wel 'slecht' zijn.

Ik zie zoveel schoonheden van 43+ jr.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Is er nou niemand die even aanbied om deze vrouw uit haar huwelijk te bevrijden, zonder dat ze hiervoor allerlei mannenharten moet doorboren?
quote:highlander schreef op 11 april 2016 @ 18:21:

Dan zullen mijn ogen wel 'slecht' zijn.

Ik zie zoveel schoonheden van 43+ jr.Lekker ding!
Alle reacties Link kopieren
Oh, was dat het doel van dit topic?

Nou, boehoehoe Treurige moeder,

wat heb jij het toch e-norm zwaar.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Dus wat moet je doen als je uit je huwelijk wil ontsnappen..dan heb je een advocaat nodig.



Slotje?
Alle reacties Link kopieren
Dus zelfs nu je al door hebt dat het gras van de buren niet per se groener is dan je eigen gras, wil je toch naar dqt buurgras verhuizen en vanuit daar op zoek gaan naar gras dat echt groen is?



Hou gewoon op met buiten je eigen tuin te kijken en ga investeren in je eigen gras.

Je hebt voor een man gekozen en een gezin met hem gemaakt.

Een broer-zus relatie is misschien niet reuze spannend, maar wel een goed uitgangspunt.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik zeg; mest!
quote:cappi schreef op 11 april 2016 @ 17:45:

[...]





Omdat TO 43 jaar is en dan ben je afgeschreven, volgens onze ideale schoonzoon Sommige mensen zijn al heel ver voor hun 43e buitengewoon onaantrekkelijk, blijkt hier maar weer uit
quote:hebjehaarookweer schreef op 11 april 2016 @ 20:33:

[...]





Sommige mensen zijn al heel ver voor hun 43e buitengewoon onaantrekkelijk, blijkt hier maar weer uit



Dit dus. Kweek een ruggengraat. Pak je spullen en verlaat man én kinderen, als je dat zo nodig moet. Ga op een kamer 3hoog achter zitten wachten tot de scharrel die je nu hebt en je eigenlijk niet goed genoeg vindt uitgeneukt is met je.

Maar laat de kinderen met rust! Zij verdienen een stabiel leven, en geen hormonaal weekdier als moeder
Linjmh ik doelde eigenlijk op idealeschoonzoon, maar nu zie ik dat het ook voor TO opgaat. Grappig
quote:hebjehaarookweer schreef op 11 april 2016 @ 20:38:

Linjmh ik doelde eigenlijk op idealeschoonzoon, maar nu zie ik dat het ook voor TO opgaat. Grappig O echt! Ik dacht dat je inderdaad TO bedoelde!
Red die vrouw! Haar leven is een hel!

Ze zijn broer en zus! Toe nou!
Alle reacties Link kopieren
Iemand moet inderdaad bevrijd worden: jouw man, van jou en je rotstreken.



Ik hoop dat hij geen ziektes van jou en je smerige gedoe krijgt.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor alle reacties. Ook de reacties die mijn gedrag veroordelen waardeer ik. ik heb dit gedrag ook altijd veroordeeld maar als het jezelf overkomt dan is het opeens heel anders.
quote:treurigemoeder schreef op 12 april 2016 @ 14:39:

bedankt voor alle reacties. Ook de reacties die mijn gedrag veroordelen waardeer ik. ik heb dit gedrag ook altijd veroordeeld maar als het jezelf overkomt dan is het opeens heel anders.

Dan zijn alle smoezen ineens wel waarheden toch?



Wat een lafheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 12 april 2016 @ 14:39:

bedankt voor alle reacties. Ook de reacties die mijn gedrag veroordelen waardeer ik. ik heb dit gedrag ook altijd veroordeeld maar als het jezelf overkomt dan is het opeens heel anders.Ach, het overkomt je? Wat lastig dat je er zelf niks aan kunt doen!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 12 april 2016 @ 14:39:

bedankt voor alle reacties. Ook de reacties die mijn gedrag veroordelen waardeer ik. ik heb dit gedrag ook altijd veroordeeld maar als het jezelf overkomt dan is het opeens heel anders.Natuurlijk is het anders, want dan moet je recht praten wat krom is, nietwaar?! Heus - ik begrijp in zekere zin wel hoe het zo ontstaan is, maar dit wordt alleen maar een puinbak, voor zover dit al niet het geval is.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat de soap verder lopen?



Treurigemoeder wil weg bij vent en samen met neukertje bloemetjes buiten zetten.

Neukertje blijft toch bij vrouw

Vrouw van neukertje schopt neukertje buiten

Neukertje slaat jong blond strak ding aan de haak



Treurigemoeder komt over aantal maanden op VIVA forum om gal te spuwen over neukertje, want hij had van alles beloofd en ze zouden samen oud worden. En ex is een geldwolf, want die betaalt niet genoeg PA.



En dat is nog het meest positieve scenario.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 12 april 2016 @ 14:39:

bedankt voor alle reacties. Ook de reacties die mijn gedrag veroordelen waardeer ik. ik heb dit gedrag ook altijd veroordeeld maar als het jezelf overkomt dan is het opeens heel anders.Overkomt.
Ja dat heb ik ook altijd, wordt ik wakker en denk ik, chips, opeens drie minnaars naast me, hoe overkomt me dit nu weer. Mijn kinderen zijn het nu wel gewend, die zijn me ook overkomen trouwens.
Dit soort dingen "overkomt" je niet, eigenlijk zijn er in het leven maar bar weinig dingen die je echt overkomen, zoals bijv ongelukken, ziekten, overlijden of dingen die anderen doen...dus dit mag je compleet omdraaien naar je gezin, hen is dit helaas ongevraagd overkomen, wanneer hebben zij namelijk een keuze gehad?

je hebt vaak wel enigszins controle over de meeste situaties, als je wat meer vooruit denkt, en consequenties afweegt, zeker als je ook rekening met de consequenties voor anderen meeweegt, en aangezien jij een gezin hebt, had je dat gedeelte niet moeten negeren.

Dit soort situaties kun al je van mijlenver aan zien komen, en iedere stap die jij zet, heb je zelf een keuze in, of in gehad, ook als nog niet alles te overzien is, had je al eieren voor je geld kunnen kiezen, voor je in een situatie terechtkomt waar je niet in wil zitten.

Is niet altijd leuk, is niet altijd even spannend, maar zo is het wel.

Nu is het te spannend geworden, neem ik aan.

En dingen ontwijken of voor je uitschuiven, en ingaan op het moment, is op bepaalde momenten misschien heel aantrekkelijk, maar vaak bijten ze je later alsnog, en met een hoop meer rotzooi dan in de eerste instantie de bedoeling was.

En het eerste wat jij je dan afvraagt is of je eerlijk moet zijn tegen je seks-vriendje? check nou eens je prioriteiten opnieuw,

Neem zelf echt meer de regie, denk eens na over wat jouw keuzes teweeg kunnen brengen bij je eigen gezin, en dus niet alleen bij jou en je nieuwe vriend, maar ook bij de rest, die geen aandeel en keuze hebben gehad, en neem ook de verantwoordelijkheid voor wat je zelf hebt gekozen, en dan zul je zien, dat je veel minder dingen overkomen dan je denkt.

Nogmaals het is allemaal niet leuk, maar dat is het leven wel vaker niet, wees eerlijk, ga op de blaren zitten, de wereld vergaat niet, t zal alleen even heel erg klote voor je zijn, maar daar heb je zelf voor gekozen.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 12 april 2016 @ 15:36:

Ja dat heb ik ook altijd, wordt ik wakker en denk ik, chips, opeens drie minnaars naast me, hoe overkomt me dit nu weer. Mijn kinderen zijn het nu wel gewend, die zijn me ook overkomen trouwens. Het leven zit vol met overmacht.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor jouw antwoord Lucianne. wijze woorden
Alle reacties Link kopieren
maar ik heb hem zo nodig om de stap te durven nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven