Bevrijden uit huwelijk

11-04-2016 14:22 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een getrouwde vrouw van 43 jaar en heb 3 kinderen en ik zit met het volgende. Mijn relatie met mijn man is al een tijdje een broer/zus relatie en ik heb ondertussen een speciale (getrouwde) man leren kennen waar ik mij heel prettig bij voel. Hij geeft mij liefde en aandacht die ik nog nooit op deze manier gekregen heb. Hij ondersteund mij met alles en geeft mij eindelijk de moed om tegen mijn man te gaan zeggen dat ik hem wil gaan verlaten. (hij gaat zelf ook weg bij zijn vrouw) . Nu zou je denken wat is het probleem? Het probleem is dat ik hem geweldig vindt en onze seksuele aantrekking is ook goed maar diep in mijn hart weet ik dat hij niet de man is met wie ik oud wil worden. Ik wil graag eerlijk tegen hem zijn maar ik heb hem ook nodig om uit mijn huwelijk te ontsnappen.



Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 14 april 2016 @ 09:18:

Ben je er nog TO? Hier een ervaringsdeskundige.



Mijn minnaar liet me inzien dat mijn huwelijk niet goed was, en hij gaf me de moed om tegen mijn dominante man te zeggen dat ik echt wou scheiden. Mijn minnaar gaf steeds aan dat hij met mij verder wou, hij trok me bijv mee naar etalages van juweliers, sprak echt over een toekomst samen.

Vlak voor ik mijn scheiding in gang zette, werd mijn minnaar thuis betrapt, en verbrak hij alle contact. Hij koos dus voor haar. Wat ik overigens toen al niet heel erg vond want ik zag heel veel beren op de weg bij een toekomst samen. Nu ben ik ontzettend blij dat ik niet met hem samen ben.



En weet je, ik bleek de kracht te bezitten om zonder hulp van een andere man mijn scheiding door te zetten. Ik had hem niet nodig.

Jij kunt dat ook alleen. Echt. Zet beiden aan de kant, wel zo eerlijk, en doe het alleen. Je zult gaan inzien dat jij wel sterk bent. Enorm goed voor je eigenwaarde.Een aantal dingen komen mij wel heel bekend voor. Zet mij wel aan het denken! dankje
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 15 april 2016 @ 12:25:

[...]





Een aantal dingen komen mij wel heel bekend voor. Zet mij wel aan het denken! dankjeheeft hij ook kinderen ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 13 april 2016 @ 14:51:

Hij is geen willekeurige vent. Hij is een man waar ik heel veel voor voel en graag bij ben. Maar oud worden met hem... daar twijfel ik aan.Maar ondanks de twijfel maak je toch zijn gezin ook maar kapot....Sjiek hoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:chineesje2000 schreef op 15 april 2016 @ 12:55:

[...]



Maar ondanks de twijfel maak je toch zijn gezin ook maar kapot....Sjiek hoor..



Hij maakt zelf zijn gezin kapot. Hij kiest er zelf voor om vreemd te gaan.



Neemt niet weg dat TO idd wel beter nu eerlijk tegen hem kan zijn, ipv wachten tot hij bij zijn vrouw weg gaat om hem vervolgens te dumpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiswa schreef op 15 april 2016 @ 13:02:

[...]





Hij maakt zelf zijn gezin kapot. Hij kiest er zelf voor om vreemd te gaan.



Neemt niet weg dat TO idd wel beter nu eerlijk tegen hem kan zijn, ipv wachten tot hij bij zijn vrouw weg gaat om hem vervolgens te dumpen.





ZIJ en HIJ maken 2 gezinnen kapot, die van haar met kinderen en die van hem (met kind(eren)?)

het zijn ze beiden die dat dat doen..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 15 april 2016 @ 13:05:

[...]





ZIJ en HIJ maken 2 gezinnen kapot, die van haar met kinderen en die van hem (met kind(eren)?)

het zijn ze beiden die dat dat doen..Klopt, hij is net zo schuldig maar hij denkt dat hij een toekomst met TO heeft terwijl zij al weet dat dit het niet gaat worden. Dan moet ze zo eerlijk zijn hem dit te laten weten.
Alle reacties Link kopieren
ja maar dat gaat zij niet doen.. dat komt wel een beetje naar voor naar aanleiding van haar berichten..





SNEU geval ben je eigenlijk als je iemand anders nodig hebt om uit een huwelijk bevrijd te worden





het ergste is dat hier kinderen bij betrokken zijn. niet misschien alleen die van TO maar ook die van haar lover..

echt verschrikkelijk..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Als hij gaat scheiden, gaat hij scheiden, zolang hij dat maar niet doet met het idee met jou verder te kunnen want dan draag jij toch een beetje verantwoordelijkheid voor de ontstane situatie. Heeft hij dit idee TO? Zo ja, dan denk ik dat je ook een zorgplicht hebt naar hem om je twijfel te uiten. Dat hoef je overigens niet alleen voor hem te doen, maar ook voor zijn gezin. Als jij twijfelt, uit je dit dan ook?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
quote:Marana_ schreef op 14 april 2016 @ 09:18:



En weet je, ik bleek de kracht te bezitten om zonder hulp van een andere man mijn scheiding door te zetten. Ik had hem niet nodig.

Jij kunt dat ook alleen. Echt. Zet beiden aan de kant, wel zo eerlijk, en doe het alleen. Je zult gaan inzien dat jij wel sterk bent. Enorm goed voor je eigenwaarde.Dit dus, en die eigenwaarde heb je nodig straks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Baggal schreef op 15 april 2016 @ 13:21:

Als hij gaat scheiden, gaat hij scheiden, zolang hij dat maar niet doet met het idee met jou verder te kunnen want dan draag jij toch een beetje verantwoordelijkheid voor de ontstane situatie. Heeft hij dit idee TO? Zo ja, dan denk ik dat je ook een zorgplicht hebt naar hem om je twijfel te uiten. Dat hoef je overigens niet alleen voor hem te doen, maar ook voor zijn gezin. Als jij twijfelt, uit je dit dan ook?+1
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 11 april 2016 @ 18:09:

[...]





Geen verstand van vrouwen en geen verstand van spelling. Dat is een wel heel onhandige combinatie van handicaps op een vrouwenforum.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 11 april 2016 @ 18:21:

Dan zullen mijn ogen wel 'slecht' zijn.

Ik zie zoveel schoonheden van 43+ jr.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 13 april 2016 @ 14:51:

Hij is geen willekeurige vent. Hij is een man waar ik heel veel voor voel en graag bij ben. Maar oud worden met hem... daar twijfel ik aan.





Voel je veel voor deze man, of vind je het wel lekker weer eens bemind te worden en het gevoel te hebben het waard te zijn?



Verder: zoek hulp bij een vriendin, je ouders of andere familie. Zoek hulp bij de huisarts, psych of wie dan ook, maar níet bij een getrouwde man, waarmee je je eigen man en zijn vrouw bedriegt en waarvan je weet dat je hem ook zult dumpen. (met behulp van wéér een andere man?)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 14 april 2016 @ 10:05:

maar goed



even een vraagje ?



heeft je neukertje ook een gezin met kinderen ?Nee hij is kinderloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 15 april 2016 @ 13:47:

[...]





Voel je veel voor deze man, of vind je het wel lekker weer eens bemind te worden en het gevoel te hebben het waard te zijn?



Verder: zoek hulp bij een vriendin, je ouders of andere familie. Zoek hulp bij de huisarts, psych of wie dan ook, maar níet bij een getrouwde man, waarmee je je eigen man en zijn vrouw bedriegt en waarvan je weet dat je hem ook zult dumpen. (met behulp van wéér een andere man?)Ik voel heel veel voor hem en gebruik hem niet als minnaar, want ik zie hem veel meer als partner. We hebben lange gesprekken en doen ook gezellig dingen samen. Maar ik ben bang dat wij te verschillend zijn om een lange toekomst samen te hebben ( hoewel ik dat wel hoop )
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 15 april 2016 @ 15:10:

[...]





Ik voel heel veel voor hem en gebruik hem niet als minnaar, want ik zie hem veel meer als partner. We hebben lange gesprekken en doen ook gezellig dingen samen. Maar ik ben bang dat wij te verschillend zijn om een lange toekomst samen te hebben ( hoewel ik dat wel hoop )Dat is temeer een reden om deze affaire te stoppen en hulp bij relatietherapeut / vriendin / huisarts / psycholoog te zoeken.
Die affaire zal mij een worst zijn, maar het gezwam en goedpraten daarvan over het feit dat je hem nodig hebt om te kunnen ontsnappen uit je huwelijk stoort me enorm.

Neem je verantwoordelijkheid voor je eigen leven!
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 15 april 2016 @ 15:04:

[...]





Nee hij is kinderloos.mooi !
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
lieve allemaal, bedankt voor jullie reacties Het heeft mij geholpen om alles weer in de juiste verhoudingen te zien. Ik heb besloten om eerlijk tegen mijn man en vriend te zijn en toch te gaan voor mijn huwelijk!!! ik voel me zo opgelucht liefs xxxxxx
Ik wens je veel rust en geluk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Inmiddels heb ik alles verteld zowel aan mijn man als vriend en werk ik samen met mijn man aan onze toekomst. Ben zo blij met deze stap xxxxx
Top, ik wens je het allerbeste!
Alle reacties Link kopieren
mooi.. een toekomst samen of apart ? ach nou maakt ook niet uit,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 02 mei 2016 @ 12:36:

mooi.. een toekomst samen of apart ? ach nou maakt ook niet uit,Een toekomst samen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 02 mei 2016 @ 13:25:

[...]





Een toekomst samen!!



mooi

succes !!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven