Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Ja ik ben idd. weer een beetje aan het Tinderen, inderdaad

meer een beetje tijdverdrijf. Dat is best wel fout maar whatever.

Verder denk ik nog steeds niet te veel na en is het allemaal

best wel relax hier.



Ik zeg, in trand van een vrouw die initiatief neemt, ook heel vaak wat als eerste,

maar ik heb besloten dat ik dat mooi niet meer doe want of ze gooien je eruit

of ze zeggen niks. Ok, of ik vind ze toch niet zo interessant.

Maar goed het komt wel eens voor dat het een leuk gesprek wordt, maar lang niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
Dag dames en heren! Dreamerx weer hier, even een tijd niet hier op gezeten.

Deze dame is dus niet meer vrijgezel! hoe gaat het hier verder allemaal? heb ik nog wat spannends/leuks gemist? ;D
Just love your life.
Wat leuk Dreamer, gefeliciteerd!!

Ja je hebt de citroenijs-gate gemist... ,

meer niet...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha citroenijs hou ik toch niet van! gatver! hahahha
Just love your life.
Leuk dreamer! Veel geluk met je vlam!



En indien citroenijs niet wenselijk kan deze worden afgegeven aan de Phoebestraat 56 te Phoebedam.



Zoals je vast hebt gelezen gaat het bij mij tot nu toe wel goed!


Juist, jij snapt het...



Dreamer geen idee waarom maar we hebben het hier de laatste tijd vooral over mijn liefde voor citroenijs...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen!



Iedereen een fijn weekend gehad?



Date was hier weer geslaagd. Appert lijkt ook een sushi fan te zijn :D. Nomnomnom!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Gisteren ook date gehad. Was leuk en gezellig. Monde ook uit in meer tot meneer technische problemen ervaarde .. Dus ik ben erg benieuwd of hij een derde date aandurft :p We zullen zien.



Mocht dit niks worden ben ik even klaar met het daten, ik krijg het gevoel alsof het een moeten is geworden (nu al) ipv een leuke bezigheid. En dan denk ik dat ik me even op mezelf moet richten. Heel stom maar met m'n 28 heb ik opeens heel erg het gevoel alsof het nu "moet"..
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Ik ben leuke-date-verhalen-moe...
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier stil?

*schuift Phoebe een bak citroenijs toe*
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ja wat is het hier stil!



Gefeliciteerd Dreamer!

@Gele stip, kan toch niet anders dan vragen wat dat technische probleem dan was..;P

@misspatrice, yay leuk!



Haha phoebe dat nooit, ook al is het hier een beetje stil, te druk voor mannen, en nog steeds aan het nagenieten van het weekend!
Think less, live more
O. Sorry. Mijn date zaterdag was leuk. Lekker gegeten, erg slechte film gekeken. Nacht gebleven. Meer details krijg je niet



Nog geen awkward toekomsttalk toegepast, gewoon gezellig gehad. Hij was weer lief in daden.



We zien wel hoe het loopt.



I sound like a broken record. Phoebe wilde ook eigenlijk geen leuke verhalen dus... NEXT! Kom maar op met iedereens dramaverhalen!



En ehm... wil je nog iets van limoensaus over je citroenijs Phoebe?
Oke hier drama. Ik heb afgekapt met de leuke date voor wie ik zelfs tinder verwijderd had. Hij herinnerde me teveel aan bepaalde eigenschappen van m'n ex die om die reden oa ex is geworden. Nu het verdriet om m'n verbroken relatie met ex weer even heel heftig, zo gevoel van, wáárom kon t niet gewoon leuk en fijn zijn, wáárom lijkt t niet voor mij weggelegd, wáárom doe ik zo moeilijk.... En huilen, huilen. Niet om date maar gewoon even zwelgen voor mezelf om mijn mislukte liefdesleven.

Gelukkig heb ik een goede baan en een lieve hond en lieve ouders. Dat alles sleept me er door maar O wat doet t zeer dat ik en ex het niet konden, samen.



Zo genoeg drama?

Geef maar ijs. En een leuke romcom met Hugh Grant.
Alle reacties Link kopieren
@manouck het type technische problemen dat alleen mannen kunnen krijgen ;)



Inmiddels staat er een 3e date gepland. stiekem toch wel blij mee.



@storm wat vervelend :( onlangs zelf gehad. Mijn vorige date gaf me hetzelfde rotgevoel als m'n ex. Erg vervelend want je maakt het niet echt "af. Geloof me komt allemaal goed!!
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Krijg net een leuk apje van mijn appert: (vanmiddag wezen lunchen dus date 3 zit er alweer op :p)



Hij: Volgens een vriend van me doen we het helemaal verkeerd. Op date 3 hadden we in de slaapkamer moeten belanden i.p.v. op het terras.

Ik: Hmm, spijt?

Hij: Nee hoor. Je bent het wachten waard. Alles op zn tijd.

Ik: Oke, dus dat bewaren we dan voor als we een half jaar verder zijn?

Hij: ehm...



Lol. Laat hem nog maar even zweten. :p
Carpe Diem!
Ha MP, dan staan wij dus quitte .



Nee hoor leuke dateverhalen zijn leuk maar ik wil ook leuke dates...

(en dat heeft soms even tijd nodig met iemand die meer dan 60 uur werkt .

Maar goed geduld is een schone zaak..)



Storm: jeetje... je moet het natuurlijk zelf weten maar blijkbaar heb je

het een en ander nog niet verwerkt. Ik wil niet te direct zijn maar wat je dan gaat krijgen

is dat je date (onbewust en onbedoeld) meer een substituut is, zodat je even niet voelt.

En dat gaat natuurlijk niet werken, maar dat snap je zelf ook wel.



Alles met citroensmaak is goed, laat maar komen, het heeft geen rede

maar ik ben een beetje
Heel bericht getypt, weg ...

GeleStip hopelijk doet zijn gereedschap het bij de volgende poging wel, iig erg leuk dat de volgende date al gepland staat en het goed voelt!!



Leuk Misspatrice die plagerige appjes, en zeker leuk om te horen dat je t wachten waard bent toch!



Phoebe, je bent niet te direct hoor, ik hou van direct en to the point dus gooi weg die fluwelen handschoenen , die van mij heb ik ook nooit aan

Je hebt helemaal gelijk, ben nog te veel aan het verwerken. Einde relatie (en verloving...) en verhuisd, en hele drukke rare periode op het werk en aan t afstuderen. Ik heb eigenlijk heel erg m'n handen vol aan mezelf maar het is achteraf zeker weten een invulling geweest om er niet doorheen te hoeven. En dat krijg je dan keihard in je gezicht terug. Heb besloten dat signaal van mezelf dus ook niet te negeren en voorlopig netjes eens wel keihard die confrontatie met mezelf aan te gaan. Ik denk dat ik maar naar het topic 'alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf' ga, daar wat meer schrijven, daar heb ik wss meer aan dan hier, alhoewel erg vermakelijk en blijf ook zeker nu en dan een kijkje nemen.

Dus:

Bye all, Stormkraft gaat haar innerlijke zelf bestormen en die arme Tinder mannen pas weer als mijn innerlijke storm wat is gaan liggen. Veel geluk met alle dates!!!
sterkte Stormkraft...

Gelukkig kom je er op tijd achter, dat je er nog niet helemaal

klaar mee bent...
Sterkte stormkraft!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte storm, hopelijk zien we je af en toe nog terug hier
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Stormie! Kom idd wel nog even koekeloeren hier he! Knuffel!
Carpe Diem!
*the hills are aliiiiiiiive for the sound of music.........., ooww what a beautiful

mooooooorrning, ooww what a beautiful day...*



Gister een dippie maar nu ben ik weer vrolijk.

Liters citroenijs zijn uiteraard nog wel welkom.
Alle reacties Link kopieren
Weer een honderd of zo swipes verder, nog steeds geen match. Och, Zowel afgelopen zondag als gisteren uitstekend vermaakt met dansen. Spierpijn vandaag en ik moet vanavond nog sporten. Ik maak het mij gewoon veel te druk met dingen doen om ook nog tijd voor een eventuele Tinderdate te maken. Er staat in iedergeval een bak B&J Greek style honey thuis in de vriezer.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Als we toch over ijs bezig zijn... geef mij maar wat aardbei ijs. Of gewoon wat chocolade. :(
Carpe Diem!
Ook ik ben best wel swipe/tindermoe maar ja je moet toch

wat he... (en vooral het blind swipen, moet je daarna weer allemaal

mensen eruit gaan mieteren, voelt zo lullig.. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven