Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
nee hoor Phoebje is jullie nooit zat.

Maar het hele relatie/tinder/naarstigopzoek-gedoe wel...



En jullie positieve verhalen ben ik wel een beetje zat... Nee hoor,

ik gun het iedereen alleen waarom het bij mij niet lukken wil, geen idee.

De mannen die met mij daten willen wil ik niet en die ik wel wil doen

moeilijk. Why o Why..
Alle reacties Link kopieren
Heeee mijn verhalen zijn verre van positief ;)
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Straks wil die van mij toch geen relatie! Alleen voor de seks yo.



Je weet maar nooit



Als ik straks maar wel een baan heb. Ik wil rijkdom! Een eigen appartement! Zomer! Jurkjes!



Ahem.



Geelstipje
Houden zo GS

(ik ben gemeen vandaag...)
Alle reacties Link kopieren
@GeleStip Goeie vraag, opzich vind ik het wel spannend, weer contact hebben met iemand. Maar om met meerdere contact te hebben gaat tegen m'n gevoel in. Ben er net pas achter dat je ontdekking uit kunt zetten dus dat heb ik nu maar gedaan. Eerst maar leuk chatten met m'n eerste match. Ben zoiezo qua jongens altijd wel wat afstandelijk en verlegen, ik moet er gewoon weer even inkomen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
@destiny: je gaat wel snel joh. Maar goed, als dit jou goed doet, wie ben ik dan om te oordelen. Veel Tinder plezier en welkom hier.



@gs: heb ik iets gemist? Wat gaat er niet goed?



@Joys: nee! Niet negatief doen!



@Phoebsel: foei! Niet gemeen zijn. *trekt je bak citroenijs weg*



Hier gaat het weer minder. Vandaag weer bij huisarts geweest. Weer een kuur en prednison rijker helaas. Bedrust. Ugh krijg er wat van :(
Carpe Diem!
Bah MP. Het zit je niet mee! Sterkte maar weer. Hopelijk helpt de gestolen citroenijs iets.



Ik dacht, ik ga even met de negatieve flow mee , voor phoeb!



Familie en vriendin zaten weer te grappen dat hij met Pasen moet komen
Jeetje MP, wat vervelend... ik wens je veel sterkte.



mea culpa... ik zal niet meer gemeen doen...

Ik ben niet superdeprie hoor, maar af en toe vind ik het gewoon lastig

om er vertrouwen in te hebben en ben ik bang dat ik gewoon niet gemaakt

ben voor de liefde...



Nou ja eigenlijk wil ik me er vooral niet zo op focussen maar het wat loslaten.

Maar ja, loslaten is eng..

Pffff wat word ik soms moe van mezelf... ;)
Alle reacties Link kopieren
Oke help, ik heb heel leuk gepraat met een jongen op tinder, maar nu ik zijn Fb heb gevonden en dus meer foto's van hem heb gezien, zie ik dus dat het totaal niet mijn type is waar ik op zou kunnen vallen. Hebben jullie dit ook meegemaakt en hoe ga ik dit netjes afhandelen. .?
Alle reacties Link kopieren
@MP Ja joh ik gooi mijn leven om in 1 weekend. Ging van een tv die ik wel leuk vond naar 'shit tv is toch saai'. En toen was er nog de 'oude date' die ik had laten varen omdat hij in een drukke periode mij gewoon een week niks had gestuurd maar die nadat ik hem dat laatst aangaf aan een terugwinpoging was begonnen waar ik nu voor ben gevallen



@Destiny hoe lang praat je al met hem? Op zich kun je gewoon de match opheffen. Of even niet meer reageren en de match opheffen. Of aangeven dat je vreest dat hij toch niet je type is en daarna de match opheffen. (mocht je het per se netjes willen doen is die laatste optie het best) Daarna ben je er vanaf



@phoebs moet jij niet eens op rantsoen? Even niet daten. Even niet nadenken? Laten we een lijstje maken van wat er tof is aan je leven. Ik begin wel:

- Je bent een enorm toffe Viva forummer
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
@GeleStip ik heb nog maar 2x met hem gechat, maar dat was alleen maar positief en dezelfde interesses. Beetje raar om dan ineens te zeggen je bent niet mijn type. Denk dat ik het toch zo ga aanpakken: tijdje niet tegen hem praten en dan toegeven dat het nog te vroeg is voor mij en dat ik nog met m'n ex zit, dat ik het hierbij wil laten..
Alle reacties Link kopieren
Oke laat maar ik heb er toch maar voor gekozen om de match op te heffen,😱 sneuuu!
Alle reacties Link kopieren
@Destiny goedzo, na 2x chatten hoeft hij ook helemaal niet te weten dat het te vroeg voor je is. Daar heeft hij niks mee te maken Maar hij komt er vast wel overheen, genoeg tindervisjes in de zee
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Destiny: dit heb ik ook zo vaak, dat ik op een gegeven moment wel een beetje

weet dat het niet gaat werken/dat het niet goed voelt.

En dat is dan een heel gevecht omdat je het lullig vind iemand er zo maar uit te bonjouren.

Maar ja je kan toch moeilijk daten met iemand puur uit schuldgevoel.

Je mag ook wel een beetje aan je zelf denken...



GS: ja eigenlijk wel... maar dat lukt niet helemaal/geen zin in enz.

Heb sinds gister een nieuwe match die ik erg cute vind... kan 100.000

redenen hebben en ik hoef het echt niet op mezelf te betrekken maar

uuhhmm hij heeft nog niks gezegd...

En dat ga je dan toch weer op jezelf betrekken waardoor je je niet heel erg

blij gaat voelen.

dank dank... uuhhmm nog meer leuk?

-dat ik kan doen en laten wat ik wil

-geen onzinnige discussies

-ik kan de hele dag zingen zonder commentaar

-kan aan mezelf werken.

Zo goed GS?



Van de andere kant, zo'n drama is het allemaal niet en ik zie niet in waarom

ik zou stoppen met Tinderen. Wat is er mis met mensen leren kennen..



Al zit ik net te denken, dat als zo'n jong niks zegt ik daar toch niet erg blij van word

en weer de neiging heb om te denken 'het wordt niks met mij..'

Dus wat dat betreft miss. zou wat rust niet slecht zijn.

Maar dan ga ik mn huidige matches er niet uit gooien hoor...
Alle reacties Link kopieren
@phoebe hij is gewoon geïntimideerd door jouw geweldige uitstraling dus nu weet hij niet wat hij moet zeggen. Duuuuuh.



En mensen zomaar leren kennen is geen garantie voor stressvrij daten. Ik ben ( en was) nu met mijn 'oude' date net zo nerveus en gestressed als met tv.



En ja, nu elke dag iets extra's voor op de lijst ;)
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control


Ja en sommige mensen zijn ook wel eens bezig.



Er kunnen 100.000 redenen zijn... ik ga echt kappen met alles op mezelf betrekken.
Hoi! Ik ben nieuw hier, vind het leuk jullie verhalen te lezen en wil zelf ook even van me afschrijven haha!

Via Tinder een aantal dates gehad, vaak zag de man mij wel zitten maar ik hem niet. Kies altijd exemplaren uit de buurt zodat we altijd spontaan kunnen afspreken en het niet zo'n "dingetje" wordt. Had ik er nu een uit een stad een eind verderop, geen idee hoe hij in mijn lijst kwam want mijn afstand staat op 8 km, en deze woont meer dan 30 km ver weg.

Na wekenlang appen eindelijk een keer kunnen afspreken, superleuk, elkaar nog een paar keer gezien. Het is niks serieus maar het was wel heel uh, gezellig, en ook gewoon leuk. En nu, ineens, hoor ik niks meer! Waarom! Was ik te aanhankelijk, deed ik juist te "stoer" (hij wil geen afhankelijk meisje), heb ik teveel geappt, is 'ie al moe van me, heeft ie een ander? Ik wil hem niet claimen ofzo, hoef ook niet echt een relatie met hem, maar vind het toch een beetje vreemd en niet echt respectvol.



/meh.
Welkom hier. Nou doe je precies wat ik ook snel doe en wat nergens op slaat: het op jezelf betrekken. Niet doen want dat slaat nergens op.

Het kan 100.000 redenen hebben, mensen zijn ook wel eens bezig enz.

Maak je niet druk... en mocht hij ineens geen interesse hebben, ja dan niet. Niet jouw probleem. (Ok dit zeg ik ook tegen mezelf )
quote:phoebe1982 schreef op 31 maart 2015 @ 11:06:

Welkom hier. Nou doe je precies wat ik ook snel doe en wat nergens op slaat: het op jezelf betrekken. Niet doen want dat slaat nergens op.

Het kan 100.000 redenen hebben, mensen zijn ook wel eens bezig enz.

Maak je niet druk... en mocht hij ineens geen interesse hebben, ja dan niet. Niet jouw probleem. (Ok dit zeg ik ook tegen mezelf )



Jaaaaaaa je hebt ook gelijk. Zat ook steeds op tinder te kijken of 'ie nog online was, zo suf! Heb nu alles maar gewoon verwijderd, lekker from scratch als ik er straks weer zin in heb. Binnenkort ook een date met een oude vlam en van de leuke tinderexemplaren heb ik het telnr toch al...



Wat denk jij - wachten tot hij wat laat horen of gewoon nog een keer wat sturen?
Alle reacties Link kopieren
@Cherry hoe lang geleden is het? Heb je al een keer zelf een berichtje gestuurd? Anders gewoon roepen: 'Heee, leef je nog?' o.i.d. Dan weet je tenminste iets. En anders zou ik een berichtje sturen dat het jammer is dat hij niet meer reageert en het daarbij laten.



En inderdaad niet op jezelf betrekken.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
quote:GeleStip schreef op 31 maart 2015 @ 11:52:

@Cherry hoe lang geleden is het? Heb je al een keer zelf een berichtje gestuurd? Anders gewoon roepen: 'Heee, leef je nog?' o.i.d. Dan weet je tenminste iets. En anders zou ik een berichtje sturen dat het jammer is dat hij niet meer reageert en het daarbij laten.



En inderdaad niet op jezelf betrekken. Hmm van bijna elke dag heen en weer naar niets meer vanaf afgelopen vrijdag. Weet wel zeker dat ie het heeft gelezen enzo, was ook geen moeilijk bericht. Maar ja zoiets zal ik maar doen... toch jammer hoor.
Alle reacties Link kopieren
@Cherry meh rot zeg :( Nouja, ze weten niet wat ze missen!
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
quote:GeleStip schreef op 31 maart 2015 @ 13:16:

@Cherry meh rot zeg :( Nouja, ze weten niet wat ze missen! Hihi dat weet ie wel :P nou goed we zullen zien, ga nog wel wat sturen morgen ofzo en anders de prullenbak in met die gast
Of een beetje geduld hebben... soms hebben mensen wat anders te doen..

Hier begint het aardig gezellig te worden sinds mijn allereerste (eigenlijk

enige echte ) Tindervlammetje weer terug is... .



Of en hoe dat verder gaat, geen idee, denk ik niet overna.

Ik zie wel wat er gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekke vraag maar, als jullie een match hebben op tinder en je hebt het leuk, praat wat met elkaar via fb blabla.. ga je dan ook kijken of die nog op tinder zit? want hoe dan ook als ik iemand leuk vind ga ik écht niet met nog 10 anderen zitten praten .. of ben ik dat alleen?



En na hoeveel tijd neem je initiatief om te gaan daten als het voorstel niet van de man zelf komt? of is dat 'not done'?



@phoebe ik herken je wel hoor, ik heb net hetzelfde probleem als jij ik vind mensen leuk die mij niet leuk vinden en andersom. Er vroeg paar dagen geleden iemand om te daten maar eigelijk is hij zo mijn type niet :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven