Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@nevermind ik praat niet met mensen via fb na tinder maar op whatsapp. Ik heb wel de neiging gehad om te checken of ze nog op tinder zaten als er een date aan zat te komen maar ik vond het niet per se erg. Ik had zelf ook wat meer gesprekken naast elkaar lopen.



En ik kwam meestal met het initiatief al na een week, misschien 2 omdat ik ongeduldig ben. En not done hoef je niet eens aan te denken. Ik vind het juist stoer als een vrouw het vraagt.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Nevermind ik heb dat ook..

Maar ik probeer dat een beetje te beperken.

Beetje vreemd om te verwachten dat je al de enige bent enzo.

Bovendien dan word ik weer onzeker/betrek het op mezelf enz.



Bovendien klets ik ook wel eens met meerdere.. krijg je geen boete voor..
Als ik een match heb en die leuk vind en hem op whatsapp heb, haal ik hem het liefst uit mijn tindermatcheslijst. Dan kan ik ook niet obsessief checken. Ik ken mezelf
Alle reacties Link kopieren
@phoebe, ja idd haha das waar, en eigelijk moet je dat juist niet op jezelf betrekken.



@cherry, Slim idee! Misschien moet ik dat eens doen!



@Gs, om een of andere reden als ik het zelf vraag (en ja, ze zeggen altijd dat het oké is) dan komt er op een of andere manier nooit iets van.. :/ Dus op den duur durf ik het al niet meer vragen want ik weet toch dat ze ofwel de date niet leuk vinden (ah nee, anders hadden ze me vast zelf wel gevraagd) ofwel hebben ze slappe excuses om toch maar niet af te spreken en verdwijnt het contact na een tijdje. T is niet zo dat ik claimerig loop te doen, wil gewoon geen tijd verspillen aan dates als ik toch al weet dat er langs de andere kant minder interesse is .. of isdat stom?
Hoe doen jullie dat toch? Hoe lang modder je aan met iemand als je diegene niet leuk vindt op tinder? Als ik na een gesprek de man niks aan vind is het delete voor ze een voorstel kunnen doen
Alle reacties Link kopieren
@joys, Bij mij is het dus dat IK als vrouw zijnde een voorstel doe maar dat die mannen dus blijkbaar wat aanmodderen maar er nooit iets serieus van komt. Dus dat ze akkoord gaan met een date en vervolgens niks meer laten horen, of dat we iets afspreken en er ineens iets tussenkomt en dan ook niks meer laten horen .... Word daar een beetje moedeloos van. Heb ook altijd de indruk dat ik diegene ben die altijd maar iets moet zeggen ofzo ... meh
Herkenbaar Nevermind.

Ik maak me er echter niet zo druk om.



Het is gewoon een manier om mensen te leren kennen.

Ja je kan een persoon treffen met wie het echt klikt enzovoort,

maar ik denk niet dat je je daar al te veel op moet focussen.

Al doe ik dat zelf stiekem ook wel hoor..
Alle reacties Link kopieren
@nevermind stel je dan ook direct een tijd en datum voor? Want dan ben ej er gelijk uit.



@joyce jaaa ik heb hetzelfde hoor, ik modder hooguit een paar chats aan als het nog niet helemaal loopt maar meestal duurt dat niet lang :P



En ik heb zojuist mijn tv geappt dat ik het niet zie zitten om nog een keer af te spreken. Dus niet echt meer mijn tv. Maar nu ben ik op de een of andere manier bang of nerveus hoe hij reageert. I'm weird.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Gs hou nou es gauw op... je bent eerlijk geweest. Dat is beter dan iemand aan het lijntje houden.

Daar is niks vreemds aan. Punt uit.
Precies. Punt uit. Klaro.



Heb wel eens iemand gehad die raar reageerde. Toen was ik nog blijer dat ik van hem af was.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een "Is goed" "Dacht ik al". I did it!
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
@GS: Nette reactie! En goed van jou ook natuurlijk.
Goed gedaan Stipje echt beter voor die kerel om te weten waar hij aan toe is dan in het duister te tasten.

Ik ben vandaag "per ongeluk" mijn mobiel vergeten zodat ik niet obsessief kan checken. Triest eigenlijk, maar dan ben ik wel wat vrolijker en kan ik ook wat werk doen.

Mocht deze TV (staat voor tindervlam denk ik of niet?) echt niet meer reageren, dan ga ik na Pasen weer eens verder kijken.
quote:GeleStip schreef op 01 april 2015 @ 07:19:

Ik kreeg een "Is goed" "Dacht ik al". I did it!

Ik vind het ook altijd lastig hoor.. maar zoals ik al zei, om blijven gaan

met iemand waar je op een of andere manier geen goed gevoel bij hebt

is niet eerlijk tegenover die persoon en ook niet tegenover jezelf.



Ik heb ook weer leuk Tinder-nieuws

(ja ik weet wat ik zei van de week... ik hou me er weer totaal

niet aan zoals gewoonlijk.. )

Ik heb 2 heeeeele leuke tv's, zoals ik al gezegd had is tv 1 alias

hoofdtv terug en nog een andere. Allebei heeeeeel erg leuk.

Ik denk er verder niet over na en zie wel wat er gaat gebeuren.

(wie er het eerste een datevoorstel doet enz)

Heb overigens mn profiel wel weer even niet-zichtbaar gezet

en ik heb dus wel even swipe-pauze.
Alle reacties Link kopieren
Vond het ook al helemaal niet netjes tegenover m'n oude vlam die nu weer in beeld is, dus dat het moest gebeuren was zeker maar vond het lastig. Gelukkig is het nu klaar.



@phoebs wat leuuuuuk :D Zie je nou wel, komt vanzelf goed. Niet te veel stressen en goooo with the floowww ;)



@Cherry herkenbaar. Ik moet dan wel altijd uitkijken dat ik niet teleurgesteld wordt dat ik, als ik dan thuis kom, van bijna niemand berichtjes heb ontvangen :P
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Daar gaan we weer...

Ik moet toch wel heel erg denken een 1 van de 2.

(de met stip binnengekomen nieuwe )

Het was bij mij meteen raak toen ik zn foto zag,

vooral vanwege zn lieve uitstraling (SK heeft hem al gekeurd

) .

Gister tijd met hem zitten babbelen, erg leuke gozer

met hele droge humor.

Hij had het geloof ik al een beetje over daten dus dat komt hopelijk

(heel erg hopelijk...) wel goed.

Zucht... daar gaan we weer...



Wat zouden al die tindervlammen er trouwens van vinden dat

ze hier uitgebreid besproken worden... ?

Ach wat niet weet wat niet deert...
Hihi phoebe dat gaat snel bij jou! Ik vind ook snel mensen erg leuk, maar wel pas als ik ze gezien heb. Alhoewel dat bij de laatste TV eigenlijk ook al begon voor ik hem had gezien. Raar eigenlijk he!



En Stipje ja inderdaad. Maar vast wel van vrienden ofzo, maar dan toch teleurgesteld zijn als de man in kwestie niets heft laten horen. Fijn dat ik niet de ben met dit gedrag
Ja erg he..

Ik kan er ook niks aan doen, het voelt gewoon heel erg goed. Hij is overigens wel de 1e waar bij ik bij de foto's

meteen een BAM gevoel had. Gewoon een lieve uitstraling. (dat vond SK ook trouwens)

Ik plan het ook niet, het gebeurt gewoon.

Ik heb nu dus ff swipe pauze maar als ik wel swipe dan doe ik dat niet echt met verwachtingen.

Bij deze had ik ook even geduld nodig (er zijn mensen die een RL hebben)

en daar werd ik wel nerveus van want ik vind hem heel erg cute!!

En grappig, en lief en........ zucht....

(daar gaan we weer... . Ik word moe van mij...)



Vind het wel een beetje lullig tegenover tv 1, maar van de andere kant

zolang ik met geen van beiden gedate heb (en tv 1 vaag blijt)

vind ik niet dat ik iets fout doe.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben veel te kieskeurig.. ik vind bijna niemand knap genoeg op tinder. Het is niet zo dat ik op super knap val, maar hij moet iets hebben en dat ''iets' kom ik niet veel tegen..

Hier schiet het dus niet echt op haha.
Mijn tv's krijg je niet..



(Zijn ook te oud denk ik..)
Alle reacties Link kopieren
Ik leef nog. Maar heb niets gezelligs te melden.



Hoe staat het leven hier?
Carpe Diem!
Nou hier is het te gezellig ben ik bang... twee tegelijk die ik best wel leuk ga vinden en een tv1 die steeds minder vaag word.. helluup!!

Nou ja, nu hoef ik nog niet te kiezen..



Heb ik weer hoor..

Eerst niks, en ineens twee...
Alle reacties Link kopieren
@phoebs niks mis mee Rustig aan, geniet er eens van!!
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Haha toe maar 2 tv's. Indd, geniet er nog ff van..



Ik heb ook weer een match. Toch weer 1 die qua uiterlijk niet echt m'n type is maar ziet er wel leuk uit dus ik moet me niet zo op 1 type vastpinnen. Het gesprek verloopt nog niet heel soepel, ben benieuwd
quote:GeleStip schreef op 02 april 2015 @ 12:57:

@phoebs niks mis mee Rustig aan, geniet er eens van!! doe ik ook wel hoor... al geloof ik wel dat ik al een lichte voorkeur heb. (Al is die anders dan gister dus ik twijfel of het betrouwbaar is.. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven