en toen was het over........

16-01-2013 16:31 439 berichten
Mijn man heeft me gisteren verteld dat we gaan scheiden, hij voelt niks meer voor me en wil er ook niet meer aan werken.

Hij heeft het meteen aan zijn familie en de kinderen verteld, alleen de jongste weet het nog niet, die hoort het vanavond.

Ze is 6 en ik ben zo bang voor haar reactie, je is helemaal gek met haar vader.

Ik wil dit helemaal niet , ik hou nog zo veel van hem en kan me een leven zonder hem helemaal niet voorstellen.

Wie heeft dit ook een keer bij de hand gehad en hoe reageerde jou dochtertje??

En wat moet ik nu in godsnaam doen???, uitkering aanvragen , huis regelen???

Ik weet het niet meer, help!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor je, TO. Hij komt echt dominant over.
hij gaat niet zegt ie net, ik ga pas in het weekend
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_ammie schreef op 16 januari 2013 @ 16:58:

Dan heb je toch recht op partner alimentatie. Maar je zal idd een baan moeten zoeken.



Uiteindelijk wel natuurlijk, maar dat kan wel een week of drie wachten. Misschien kunnen jullie een mediator erbij betrekken, die probeert dan voor beide partijen de scheiding zo prettig mogelijk te laten verlopen en is natuurlijk bekend met wat er allemaal bij komt kijken.



Ik wens je heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:bordie2 schreef op 16 januari 2013 @ 17:38:

hij gaat niet zegt ie net, ik ga pas in het weekendOh?? Jij hebt ook nog wat te zeggen!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Zo herkenbaar die bom..........

Ook ik zat met 2 huilende kinderen, wist niet waar het vandaan kwam maar moest door!

Uiteindelijk red je het wel, altijd.



Nu nog, ruim twee jaar later, is hij goed in bommen werpen. Mijn meiden zijn nu pubers en trekken zich weinig van hem aan.

Ik ben degene die brokken opruimt en dat is zwaar. Maar hopelijk zien ze later in dat ok er wel altijd was.



Werk vinden is niet makkelijk nu. Maar ook ik zou zorgen dat hij eerst vertrekt.

Rust scheelt al een hele hoop

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Kan er vanavond iemand bij je zijn?



Wat een rotsituatie zeg.. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Bordie2, pijnlijk! en heel veel sterkte en succes.



Jullie hebben een koophuis? of kan je hem er uitzetten?
unisex account ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:bordie2 schreef op 16 januari 2013 @ 17:38:

hij gaat niet zegt ie net, ik ga pas in het weekend



Dat beslist hij toch niet in zijn eentje?

Dus hij dropt een bom, en wil dan nog thuis blijven ook?



Hier heb jij ook iets over te zeggen hoor!

Daarom is het misschien verstandig als er iemand bij je is..
Alle reacties Link kopieren
Krijg de indruk van een dominante man die meestal zijn zin wel krijgt. Dit is het moment om te stoppen met toegeven aan zijn grillen TO... Kom op, verman je (al is het maar voor nu) en sta voor jezelf, je kunt het!
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels krijg je hier zo veel adviezen over hulp erbij halen. Heb je dat al gedaan??
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Dat komt wel heel erg uit de lucht vallen TO, wat verschrikkelijk voor je, waren er spanningen oid? Tjonge wat een hel.
Wat naar bordie. Een mediator is denk ik een goed idee. Heb je iemand om even op terug te vallen, nu? Vriendinnen, broers of zussen of eventueel je ouders?
Alle reacties Link kopieren
Even tussendoor: waarom heet je bordie? Heb je een borderline persoonlijkheidsstoornis?
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Zie net een topic van je uit 2011 toen deed je vent ook wel rare dingen ik bedoel chatten met andere vrouwen en zeggen dat hij vrijgezel was?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp iets niet helemaal; je vraagt wat je allemaal moet doen, moet aanvragen, moet regelen etc maar je bent (zoals ik het lees) al eens eerder gescheiden...

Dan weet je dat toch?
Bordie2, heb je al eens gewerkt?

En hoe ging het met de eerste scheiding? Was dat ook zo'n bom die gedropt werd? Of ging dat in overleg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Debora schreef op 16 januari 2013 @ 17:59:

Even tussendoor: waarom heet je bordie? Heb je een borderline persoonlijkheidsstoornis?Lekker belangrijk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag anders aan de oppas of je kind daar vannacht kan blijven. Ze heeft er niks aan om vanavond de inzet van een hele strijd te worden. Of regel anders dat ze naar opa en oma kan.



Ik neem aan dat je vent in ieder geval wel op de bank slaapt dan?



Hij heeft het zijn familie verteld zeg je. Is er iemand die contact met je heeft opgenomen om te vragen hoe het met je gaat en of je alles geregeld krijgt?

Je oudste zoon wil naar zijn vader toe, en die andere zoon, waar wil hij blijven?
Alle reacties Link kopieren
Hey heel veel sterkte de komende tijd. Je hebt al veel tips hierboven gekregen. Zet nu zijn koffers buiten en de deur op slot zodat hij snel genoeg doorkrijgt dat het gras ergens anders niet groener is. Hij dropt de bom dus zal zelf de gevolgen zo snel mogelijk moeten onder vinden. Maak je geen zorgen om de praktische dingen die volgen vanzelf, zolang de scheiding niet officieel is zal hij voor jou en de kids moeten zorgen. Alvast een dikke knufffel
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 16 januari 2013 @ 18:13:

Je oudste zoon wil naar zijn vader toe, en die andere zoon, waar wil hij blijven?En als ik het goed begreep zijn de oudste twee alleen haar kinderen en is alleen de jongste van hen samen.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk dat hij het op deze manier aanpakt!! Ik heb ook nog even geloept en vraag me toch af of hij geen ander heeft. Hij heeft immers eerder tegen je gelogen en je 'bedrogen'.
Alle reacties Link kopieren
quote:TaraD schreef op 16 januari 2013 @ 18:34:

Wat vreselijk dat hij het op deze manier aanpakt!! Ik heb ook nog even geloept en vraag me toch af of hij geen ander heeft. Hij heeft immers eerder tegen je gelogen en je 'bedrogen'.Is op dit moment helemaal niet relevant!
Alle reacties Link kopieren
quote:ritmo schreef op 16 januari 2013 @ 18:44:

[...]

Is op dit moment helemaal niet relevant!



Dat mag jij vinden (en ben ik deels met je eens) maar het verklaart vaak wel waarom hij de dingen aanpakt zoals hij nu doet.



Het is hoe dan ook ellendig, ik wens je sterkte TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven