Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Lotgenoten meeting . Lading tissues mee en brullen. .
Het is het missen wat zo'n pijn doet bij mij. Net alsof ik nooit weer zo'n man ga tegen komen. Heb hem in mijn hoofd zo ideaal gemaakt op een voetstuk gezet. Wordt er zelf maf van. Alleen maar het mooie zien, de leuke dingen en vooral het gevoel wat toen nog zo mooi was en vooral zo intiem. De dingen die hij me zei, het samen zijn en verbonden voelen, de mooie en diepe gesprekken. En dan komt de klap!!!! Het is over!! Je voelt je wankel en je hoofd maakt overuren. Tenminste bij mij omdat het via de telefoon ging. Steeds aan het denken, analyseren, zoveel vragen en onrust. Miscommunicatie!!! Dat vooral. Zoveel emoties en dan elkaar verkeerd begrijpen wat hem waarschijnlijk alleen maar verder van mij heeft afgeduwd. Zo dom, je kunt toch met zoveel emoties niet alles via de app doen? Je kan het dan toch heel anders opvatten

/lezen. En dat!!!!! Vooral dat laat me niet los. Vind het zo laf, en had het zo niet verwacht van hem. Dus moet ik vooral nu ook proberen die "nare" kant van hem te zien en mijzelf dan beloven dat ik veel beter verdien!! Heb geen haast want heb nu nog te veel hartzeer. Moet nog niet aan mannen denken. Wil eerst aan mijzelf werken, heb een deuk in mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld opgelopen. Nu had ik al last van onzekerheid en wil daar echt mee aan de slag. En dan, tja dan zien we wel wat op mijn pad komt. Heb wel bepaalde type mannen waar ik voor val. Netjes/casual gekleed, goed verzorgd, mooie brede schouders/body, groter als mij, sprekende ogen, ouder als mij, beetje stoer maar toch een knuffelvent . Haren netjes verzorgd, of kaal. Ook sexy . En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Precies wat ik ook had.

Dan vraag jij jezelf af of je nog ooit zo'n diepe band met iemand kan krijgen.. Iemand die alle gekke kanten van je accepteert en iemand die jou door en door kent.

En jij moet jezelf inderdaad tijd geven. Huil het lekker uit (niet te lang in blijven hangen natuurlijk) en ga fijn tijd aan jezelf besteden.. die mannen komen later vanzelf wel
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft dus inderdaad een ander.
ooo...Pollewop...:( knuffel... Mannen kunnen zo ontzettend snel overstappen..verbaas me elke keer.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo komen mannen over zijn liefdesverdriet heem, met een andere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond kon ik niet slapen door steeds maar aan mijn ex te denken. Ik vroeg me af of er nog mensen zijn in mijn situaties en hier kwam ik uit op dit forum. Mijn relatie van 1,5jaar is al 5 dagen gedaan. Het is al de tweede keer dat hij het gedaan heeft gemaakt, na de eerste keer heeft hij me 3 weken genegeerd, overal verwijderd en geblokkeerd op sociale media sites. Na 3 weken heeft hij weer contact gezocht en nu heb ik het gevoel dat ik mij laten vangen heb. Want nu voor de tweede keer is mijn hart gebroken en ben ik weer overal geblokkeerd en kan ik niets van contact zoeken. Ik zit al 5 dagen binnen series te bekijken en na te denken of ik hem ooit nog ga horen.. Deze keer zei hij dat hij nooit nog iets zou laten horen van hem. Maar ja mss is het maar beter ook zo denk ik dan. Ik mis hem zo maar ja. Hebben jullie nog tips om mij buiten te krijgen en er zo weinig mogelijk aan te denken?
Alle reacties Link kopieren
Boterbloempje, welkom en wat bot dat je gelijk overal geblokkeerd bent. Tips om hier overheen te komen hebben wij (nog) niet voor je. We zitten er zelf middenin.



Pollewop, voor jou!!!! Hoe weet je zeker dat hij een ander heeft? Ik heb dat vermoeden overigens ook hoor. Nu ik als een volleerd stalker whatsapp tijden check zie ik dat hij tot 2 uur 's nachts appt (en dat is vast niet met zijn moeder) of dat hij vanaf 9 uur niet meer online is.



Wanneer stopt dit? Laten we met z'n allen een keer uit gaan en een nieuwe man scoren. Zij kunnen het blijkbaar ook zonder problemen en wij blijven achter met ons verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Pff, idd. Mijn ex heb ik gister nog gesproken en voelt zich goed, maar zei er wel bij dat zijn terugslag altijd later komt..



Hij whatsappte vanavond per ongeluk happy bday naar m'n zus, maar dat moest iemand anders zijn met dezelfde naam. Ik weet precies wie en ik weet nu ook weer gelijk dat hij contact zoekt met meiden, om z'n aandacht te krijgen. Hij kan heel slecht alleen zijn.. Wel &@?! omdat te weten, maar ach, zo komt ie er achter dat ik toch echt veel leuker ben..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het uit zijn eigen mond gehoord. Ik ben stuk, andere keer meer. Dit is mijn ergste angst. En die is er dus nu.
Alle reacties Link kopieren
Na twee weken al. En ze zijn al gezellig samen naar Parijs geweest. Ik huil me helemaal gek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem meteen van alle social media gegooid, telefoonnummer weg en whap ook eraf. Een ander is bij mij exit. Te vaak meegemaakt / in drie relaties bedrogen. Ik brand van binnen van ellende.
Oo pollewop... Vind het heel erg voor je. Sleep de thee, chocola en dekentje voor je mee....klote. Vertelde hij het gewoon zo even tussen door?



Mijn ex heeft een foto van mij geliked. Tja moet nu geen hoop creëeren. Aan de andere kant. Lekker laten...denk ik maar.... Geen contact is het rustigst.....
Alle reacties Link kopieren
Maka, mijn ex liket alles van me. Puur schuldgevoel. Heb chat ook verwijderd van fb. Ik wil NIKS meer van hem zien of horen.
Pfff. Ja misschien, ja, het is toch het beste om alle lijntjes door te snijden..pollewop...
Ook lekker voor zijn huidige 'vriendin'.... Dat ie alles van zijn ex liked..
Pollewop . Wat erg! Dan stort alles in. Bah ik voel met je mee! Zorg goed voor jezelf. Weet dat het moeilijk is. Het is een nachtmerrie en je zou zo hopen dat je het gedroomd hebt. Dit voelt echt kloten. Mannen grrrr. Tuurlijk lopen er ook echte mannen rond. En weet je sommige mannen zoeken gelijk wat anders. En vaak gaat dat niet werken. Het is een afleiding voor hun verdriet. Ze gaan er vaak anders mee om. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als me dat te oren zou komen dat hij een ander heeft. En van de andere kant denk Ik "Oké ik zou het niet kunnen, heb tijd nodig voor mijzelf". En als ik mijzelf weer kan zijn ben ik veel gelukkiger ook in een relatie. Sterkte pollewop. Probeer rustig te gaan slapen. En praat hier lekker van je af.
Alle reacties Link kopieren
Ik leef met je mee pollewop. Hier speelt er ook iets maar daar zal hij nooit eerlijk over zijn om mij niet te kwetsen dus ik vraag er ook maar niet naar. Vanmorgen zat ik weer met tranen in mijn ogen in de auto. Tot nu toe heb ik het gevoel dat ik nog maanden liefdesverdriet zal hebben. Sommige mensen gaan zo makkelijk door. Kon ik dat maar.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad sommige mensen gaan zo makkelijk door. Ik keek deze ochtend naar mijn gsm en zag een snapchat die verstuurd was deze nacht van een gemeenschappelijke vriend van mijn ex. Het was een foto van mijn ex, ze waren samen aan het uitgaan. Dat kan ik dus echt nu nog niet en dan gaat hij zo makkelijk weg en hij is precies al op zoek naar een ander. pft :(
Alle reacties Link kopieren
Pollewop wat klote voor je.. Wees maar lekker boos op hem, dat verdient ie zeker!!



Idd het is heel moeilijk te verkroppen dat mensen zo makkelijk alweer doorgaan. Bij mij geeft het heel sterk het gevoel dat ik het niet waard ben om om te rouwen of om te missen. En het is ook heel moeilijk dat mijn plek in de familie dus nu alweer opgevuld wordt. Dat hij 'mijn' koosnaampjes nu tegen haar zegt.. ARGH
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al van het begin af aan mee en ik leef zoveel met jullie mee, maka22, Pollewop75 en alle anderen, maar nu wil ik even reageren.



@Pollewop, sterkte. Ik weet zo'n beetje hoe afschuwelijk je je nu voelt.

@Maka22, goed bezig. In ieder geval is je huis nu lekker schoon en opgeruimd ;) Knap dat het je lukt om geen contact meer te zoeken.



Zelf heb ik veel gehad aan het boek van Jan Geurts 'verslaafd aan liefde'. Nadat twee mensen me er, los van elkaar, op hadden gewezen, ben ik het maar eens gaan lezen. Ik zeg niet dat iedereen liefdesverslaafd is, maar zijn boek helpt om in te zien hoe je je eigenwaarde volkomen afhankelijk maakt van een ander wanneer je verliefd bent, en hoe miserabel het daarom voelt als een relatie voorbij is. In zijn boek legt hij uit waarom mensen dit doen, hoe begrijpelijk dit ook is, maar ook wat je er aan kunt doen om onvoorwaardelijk van jezelf te kunnen houden, en daarmee dus ook onvoorwaardelijk van anderen kunt houden, of ze nou in je leven komen of daar weer uit verdwijnen. Op you tube zag ik in vierdelig interview met Bram van Splunteren die Jan Geurtz hierover heeft geinterviewd. Kijk er anders even naar, hij legt het namelijk veel beter uit dan ik doe. www.youtube.com/watch?v=SXUg8z-E91s



ZIjn boek heeft me geholpen maar ik ben er nog niet. Ik worstel nog steeds met emoties: boos, verdrietig, gelaten, gefrustreerd. Mijn ex was ook mijn beste vriend die ik, voordat we een relatie kregen, al heel veel jaren kende. De momenten samen waren voor mij heel waardevol: veel gepraat, gelachen, en het was heerlijk samen in bed. Tijd was er niet veel, omdat hij naast zijn fulltime baan een zware studie doet. Ik nam genoegen met de weinige tijd die er beschikbaar was, maakte me zorgen om hem, ondersteunde hem daar waar mogelijk. Hij maakte het telefonisch uit en ik kreeg te horen dat er al een ander was die 'op alle fronten bij hem past'. Ook zij zijn inmiddels samen op vakantie geweest, iets waarvoor hij met mij 'geen tijd' voor had.



Ik wil niet verbitterd worden, maar ik ben het wel een beetje. Vandaar dat ik jullie volg. En ik hoop dat het jullie allemaal snel wat beter gaat, dat er om al die exen straks geen traan meer gelaten wordt, en dat de mooie herinneringen gekoesterd kunnen blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet stoppen met huilen. Ben weer terug bij af.



Eleutheria, dank voor je lange reactie. Ik ga er binnenkort naar kijken. Ik herken erg veel in jouw verhaal over je relatie. de laatste anderhalf jaar waren voor ons allebei zwaar, en nu... nu heeft hij alles op de rit en daar plukt de nieuwe vrouw de vruchten van.



Ik voel me afgedankt, uitgekotst, aan de kant geschoven. Na twee weken al een ander... Alle fijne dingen gewoon weg, en dus nu met zijn nieuwe vriendin doen. Het spookt de hele tijd in mijn hoofd rond:alles wat wij samen hadden, dat is er niet meer en hij gaat vrolijk door met een nieuwe. Samen naar Parijs, ik kan er wel van kotsen.En ik word gewoon afgeserveerd, zoek jij het zelf maar uit.

Om het te downgraden voor me sprak hij over haar als 'een zomerflirt' 'gewoon lol, gezellig' en 'niet nog echt serieus', en ja het is erg rap'. Zij staat er hetzelfde in volgens hem (uhuh, leer mij vrouwen kennen). Ze vraagt ook niet wat de status is. Hij denkt nog wel aan me, aan de dingen die we deden - maar ondertussen heeft ie dus gewoon een nieuwe chick. beats me hoe je dat doet. Ik ben er letterlijk ziek van, eet al twee dagen niet. Die heftige huilbuien en paniek zijn ook weer terug.

Ik raak ook verbitterd merk ik, dit is de vierde op rij die een ander heeft (de anderen tijdens de relatie, kwam ik erna achter). Ik begin er nooit meer aan. Ik WIST gewoon dat er iets was, maar kon vinger er niet opleggen. En dit is door mijn andere ervaringen met mannen mijn grootste angst. En daar zit ik nu dus in.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de egopost. Aan iedereen hier: heel veel knuffels van me.



Monroe, Jennifer, Maka, Langeleis, en alle anderen: ik ben ZO blij dat we hier kunnen schrijven. En ik denk ook echt aan jullie, maar nu zit mijn hoofd vol met mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Deze moet ik maar weer eens uit het vet halen: http://youtu.be/zyFzpBAZICc
Alle reacties Link kopieren
Het geeft niet Pollewop, gooi die egoposts er maar uit. We snappen het! Heb je mensen in jouw omgeving waar jij je hart nog kunt luchten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven