Haat aan vreemdgangers

26-06-2011 12:59 225 berichten
Dit topic is om je kwaadheid, verdriet, schuldgevoel, wraakgevoel, nouja alle mogelijke gevoelens neer te zetten die te maken hebben met vreemdgaan.



Of je nu dader bent, bedrogene of minna(a)r(es), wees niet bang om te spuien wat je te spuien hebt.

Ik zal zelf beginnen: ik ben verschrikkelijk boos, voel me gebruikt, boos op hem, boos op mezelf en dat ik in zijn mooie praatjes trapte,

Ben gekwetst, verdrietig dat het niet werkte tussen ons, voel me te kijk gezet en ben nogmaals HEEL ERG BOOS op die vieze, leugenachtige, ijskoude bedrieger!!!!! GRRRRR
Alle reacties Link kopieren
quote:kalliope1986 schreef op 26 juni 2011 @ 15:28:

En als ik een kerel mee uit de kroeg naar huis sleep voor een leuke nacht en hij blijkt een vriendin te hebben is het niet mijn pakkie-an, dat is zijn verantwoordelijkheid...



Dus dames als je man vreemd gaat (en dan voornamelijk 1x) het is zijn schuld, niet de vrouw waarmee hij het doet...wel als jij van die vriendin af weet.. dat vind ik nog erger, heb je dan geen enkel gevoel ? verplaats je eens in die partner
Alle reacties Link kopieren
Maar als je daar niet vanaf weet niet Chantalo. Ik heb ook wel eens one night stands gehad, misschien hadden die wel vriendinnen, volgens hun niet. Maar dat zegt natuurlijk niks.

Mochten ze die nacht vreemdgegaan zijn met mij is dat niet mijn schuld aangezien ik niet wist dat ze bezet waren.

als ik dat wel weet ga ik er niet mee naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Zou TO ook dit draadje geopend hebben als zij niet was gedumpt?

Ook zij was mede vennoot van de firma List & Bedrog, was er toen enige vorm van compassie voor de echtgenote van de slagershond ?



Duur emotioneel cursusgeld, hopelijk dat TO hier een les uit getrokken heeft, en bedenk dat zij van de slagershond af is, zijn onwetende ( ? ) vrouw niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 15:34:

Maar als je daar niet vanaf weet niet Chantalo. Ik heb ook wel eens one night stands gehad, misschien hadden die wel vriendinnen, volgens hun niet. Maar dat zegt natuurlijk niks.

Mochten ze die nacht vreemdgegaan zijn met mij is dat niet mijn schuld aangezien ik niet wist dat ze bezet waren.

als ik dat wel weet ga ik er niet mee naar huis.Tuurlijk als je er niet van af weet kan jij er ook niets aan doen, maar in het geval van TO die dus wel degelijk af wist van de andere partner vind ik dat heel erg ........
Alle reacties Link kopieren
Chantalo, als hij zegt dat ie geen vriendin heeft, hoe kan ik dat checken?



En tsja ik heb wel met een bezet iemand aangelegd (was wel redelijk dronken), maar ik dwing niemand.....



en qua gevoel, dat heb ik wel maar niet zoals de meeste vrouwen ;)....



(leuk topic om werk activiteiten te vermijden)
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 15:34:

Maar als je daar niet vanaf weet niet Chantalo. Ik heb ook wel eens one night stands gehad, misschien hadden die wel vriendinnen, volgens hun niet. Maar dat zegt natuurlijk niks.

Mochten ze die nacht vreemdgegaan zijn met mij is dat niet mijn schuld aangezien ik niet wist dat ze bezet waren.

als ik dat wel weet ga ik er niet mee naar huis.Het betreft hier geen one night stand, zij was op een bepaald moment wel degelijk op de hoogte van zijn gehuwde status.
Alle reacties Link kopieren
Zowel de vcreemdganger als de minnares zijn bezig om de onwetende partner leeg te zuigen.

Het spelletje is ineens heel wat minder leuk en die ...ineens heel wat minder heet zodra ze het weet.
Alle reacties Link kopieren
Wynette, ik weet het niet....voel ook wel wat voor jou standpunt....



Al vind ik het primair de verantwoordelijkheid van de bezette persoon, hij heeft (neem ik aan) fysieke trouw belooft aan zijn partner...
Alle reacties Link kopieren
quote:kalliope1986 schreef op 26 juni 2011 @ 15:37:

Chantalo, als hij zegt dat ie geen vriendin heeft, hoe kan ik dat checken?



En tsja ik heb wel met een bezet iemand aangelegd (was wel redelijk dronken), maar ik dwing niemand.....



en qua gevoel, dat heb ik wel maar niet zoals de meeste vrouwen ;)....



(leuk topic om werk activiteiten te vermijden)Het gaat om TO toch ? Die was er van op de hoogte dat er een partner was...
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat het een algemene discussie was
Alle reacties Link kopieren
quote:kalliope1986 schreef op 26 juni 2011 @ 15:43:

Wynette, ik weet het niet....voel ook wel wat voor jou standpunt....



Al vind ik het primair de verantwoordelijkheid van de bezette persoon, hij heeft (neem ik aan) fysieke trouw belooft aan zijn partner...Echter dit ontslaat de minnaar of minnares niet van moreel besef. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik debet ben aan het belazeren van een onwetende echtgenote. Eerlijk duurt nog steeds het langst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arion schreef op 26 juni 2011 @ 15:47:

[...]





Echter dit ontslaat de minnaar of minnares niet van moreel besef. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik debet ben aan het belazeren van een onw

etende echtgenote. Eerlijk duurt nog steeds het langst.Ik zou het niet eens over mijn hart kunnen verkrijgen om te doen of om in geval van TO gewoon door te gaan, verliefd of niet verliefd, je zou het ook verschrikkelijk vinden als het bij jou zou gebeuren
Alle reacties Link kopieren
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:02:

En nu voel ik me gekwetst en gebruikt, wel of geen slachtoffer terzijde,Wat ik in je vorige topic al schreef, jij bent niet gebruikt, maar hebt je laten gebruiken. Als je Gretha (willekeurige naam) van 16 uit de provincie was geweest, dan was het nog te begrijpen geweest dat je in zijn mooie woorden had geloofd. Een moderne viva-vrouw zo als jij had beter kunnen weten. Dat je geloofde dat hij zijn vriendin wel zou verlaten is je eigen naïviteit geweest. Het zou je sieren als je niet in zelfmedelijden bleef wentelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:19:

Ik ben niet de vreemdganger in kwestie, ik was gewoon tot over m'n oren verliefd....Ik veroordeel je niet. Kan jouw positie zelfs nog begrijpen. Maar ik erger me gewoon dood aan jouw naiviteit en gebrek aan zelfinzicht. Verliefd zijn is nog geen vrijbrief om alle verantwoordelijkheid maar van je af te schuiven. Ook in je verliefdheid had je ervoor kunnen kiezen om andere beslissingen te maken. Namelijk te een week te wachten totdat hij werkelijk zijn beloften had waargemaakt. Jij hebt er zelf bewust voor gekozen om zijn woorden te geloven terwijl hij nog een vriendin had (even ervan uitgaande dat hij het zou uitmaken). Alleen al door toe te geven aan je verliefdheid, ben je volkomen voor je eigen genot en bevrediging gegaan en en heb je die van zijn vriendin volkomen ondergeschikt gemaakt. Als er dus al iemand het slachtoffer is, dan is zij dat. Dus kom alsjeblieft uit die rol.
Alle reacties Link kopieren
Idd, je bent geen slachtoffer, zijn vrouw is slachtoffer.

Jij bent mededader.

Alleen nu de uitkomst niet is wat je wilde ga ge janken en is hij een grote zak en jij een onschudig gevoelsmeisje.

Gek genoeg was je wel calculerend genoeg om zijn vrouw al die tijd te kunnen belazeren met hem.
quote:Christiane04 schreef op 26 juni 2011 @ 16:05:

[...]





Ik veroordeel je niet. Kan jouw positie zelfs nog begrijpen. Maar ik erger me gewoon dood aan jouw naiviteit en gebrek aan zelfinzicht. Verliefd zijn is nog geen vrijbrief om alle verantwoordelijkheid maar van je af te schuiven. Ook in je verliefdheid had je ervoor kunnen kiezen om andere beslissingen te maken. Namelijk te een week te wachten totdat hij werkelijk zijn beloften had waargemaakt. Jij hebt er zelf bewust voor gekozen om zijn woorden te geloven terwijl hij nog een vriendin had (even ervan uitgaande dat hij het zou uitmaken). Alleen al door toe te geven aan je verliefdheid, ben je volkomen voor je eigen genot en bevrediging gegaan en en heb je die van zijn vriendin volkomen ondergeschikt gemaakt. Als er dus al iemand het slachtoffer is, dan is zij dat. Dus kom alsjeblieft uit die rol.Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:44:

Vreemdgaan hoort gewoon bij het leven, je kunt het dus veroordelen tot je een ons weegt, maar het blijft gewoon bestaan, omdat de mens van nature niet monogaam is. Het is dus een hele klus om dit wel te zijn en niet iedereen kan hieraan voldoen of wil hieraan voldoen.



En het doet pijn als je er achter komt dat je bedrogen bent, zowel als zijn vrouw als als zijn minares zijnde. En zelfs de man in kwestie kan er pijn van hebben als hij echt verliefd is geworden na een jarenlange relatie die ingedut is.



Het is dus allemaal niet zo zwart/wit.Wat een gelul. Zelfs als je verliefd wordt op een ander is dat nog geen enkele reden om vreemd te gaan. Dan praat je daar eerst over met je partner, of je maakt het uit voor je met een ander naar bed gaat. Je hoeft niemand te belazeren, dus die smoes dat mensen van nature niet monogaam zouden zijn gaat niet op.
quote:yvonjaspers schreef op 26 juni 2011 @ 16:45:

[...]



Wat een gelul. Zelfs als je verliefd wordt op een ander is dat nog geen enkele reden om vreemd te gaan. Dan praat je daar eerst over met je partner, of je maakt het uit voor je met een ander naar bed gaat. Je hoeft niemand te belazeren, dus die smoes dat mensen van nature niet monogaam zouden zijn gaat niet op. Het is geen gelul en ook geen smoes, maar wetenschappelijk aangetoond dat de mens van nature niet monogaam is. Wat je verder hier mee doet als mens is een keuze, want je hebt het vermogen tot zelfregulatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 17:00:

Het is geen gelul en ook geen smoes, maar wetenschappelijk aangetoond dat de mens van nature niet monogaam is. Wat je verder hier mee doet als mens is een keuze, want je hebt het vermogen tot zelfregulatie.Dat zeg ik dus (het vetgedrukte). Niemand HOEFT dus vreemd te gaan! Al het andere zijn smoezen die erbij worden gesleept om de eigen oneerlijkheid / zwakheid / weet ik veel goed te praten.
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:51:

[...]

Ik heb in mijn directe omgeving gezien wat een vreemdgaan actie kan veroorzaken. Is gelukkig niet bij mezelf gebeurd maar wel heel dichtbij mij. Vreemdgaanders beseffen gewoon niet wat ze de partner hiermee aan kunnen doen en die minaars en minaressen beseffen dit ook niet ..Minaars/minaressen worden zelf ook vaak bedonderd, waaorm moeten die zich bezig houden met de partner van hun nieuwe geliefde? Zij hebben geen relatie met die partner. De vreemdganger wel.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:54:

[...]





Er zitten zoveel kanten aan vreemdgaan dat je als buitenstaander nooit precies weet wat er nu precies is gebeurd en vooral waarom.



Precies.

Ik ben in ieder geval blij dat ik "vreemdgangers" niet direct af serveer als slechte mensen waar ik ene hekel aan heb. Ieder mens doet dingen die een ander misschien niet begrijpt, dat maakt 'm wat mij betreft nog niet gelijk een slecht mens.
Alle reacties Link kopieren
Na TO's wraak topic ben ik alle begrip voor haar verloren. Dus als je getrouwde minnaar, waar je overigens nooit sex mee hebt gehad terugkrabbelt, is het oke om zijn relatie te verwoesten? En het dan inpakken alsof je ineens zo met zijn vrouw te doen hebt. Bah! Sodemieter toch op met je aandachttrekkerij en zoek een ongebonden vent om te vervelen.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 17:00:

[...]

Het is geen gelul en ook geen smoes, maar wetenschappelijk aangetoond dat de mens van nature niet monogaam is. Wat je verder hier mee doet als mens is een keuze, want je hebt het vermogen tot zelfregulatie.Dat laatste zit ook grenzen aan, mensen zijn lang niet in staat om alle processen in hun lichaam en geest te sturen naar eigen inzicht.
quote:yvonjaspers schreef op 26 juni 2011 @ 17:20:

[...]





Dat zeg ik dus (het vetgedrukte). Niemand HOEFT dus vreemd te gaan! Al het andere zijn smoezen die erbij worden gesleept om de eigen oneerlijkheid / zwakheid / weet ik veel goed te praten.En dus kun je beter eerst mijn posts lezen ipv direct "gelul" te roepen. Dat staat zo dom, vind je ook niet?
quote:evelynsalt schreef op 26 juni 2011 @ 14:46:

[...]





'Een kwestie van fatsoen'.....



Het gaat hier over vreemdgaan en waar val jij over? 'het domme mens'.!Dus? Betekent dat dan gelijk dat je iemand onfatsoenlijk mag behandelen? Alleen omdat diegene iets heeft gedaan wat in jouw ogen onfatsoenlijk is? Vreemde mentaliteit hou je er dan op na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven