Help!!!! Mijn vrouw duimt.

13-04-2012 14:57 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva forummers,



Met enige schroom open ik een nieuw onderwerp.



Al vanaf dat wij samen zijn heeft mijn vrouw de vervelende eigenschap dat ze duimt. Meestal doet ze dit tijdens het slapen. Niet zo heel erg zou je zeggen.

De laatste 3 jaar duimt ze ook als ik erbij ben. Dus beneden tijdens TV kijken of als ze een boekje zit te lezen. Ik heb haar verteld dat ik me er echt aan stoor.

Nu probeert ze er wel rekening mee te houden en beneden komt het niet zo heel vaak meer voor.

Maar op bed doet ze het nog steeds heel vaak. Ik begin er echt een afkeer van te krijgen. Ik heb haar dat ook regelmatig verteld maar ze zegt dat ze er echt geen erg in heeft dat ze het doet.



Het is de laatste tijd zelfs zo erg dat mijn sexuele behoefte er door beïnvloed wordt.



Ik heb er al veel met haar over gesproken maar dat lost niks op.



Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik hiermee? Zijn er middelen om het tegen te houden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 13 april 2012 @ 15:18:

Ik duimde ook gewoon met een beugel door hoor Nou mischien met een slotjes beugel, ik zat met een buitenboord ding in mijn bakkes, vergeet het maar dat ik kon duimen
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon elke keer als zij duimt, gauw je piemel ervoor in de plaats doen. Leert ze het snel genoeg af en lijdt je seksleven er ook niet meer onder.
quote:douwe30 schreef op 13 april 2012 @ 15:20:

Vraag me af wat de vrouwen ervan vinden als hun man zou duimen?



Het zou me vrij weinig kunnen schelen eigenlijk. Prima als hij dat fijn vind. Zo erg is het niet. Kijk, als hij het nou fijn zou vinden om de hele tijd aan zijn ballen te friemelen oke, maar duimen...daar zie ik weinig kwaads of verkeerds in.
Alle reacties Link kopieren
Even gemeen gedacht..Stiekum Tabasco op dr duim als ze slaapt ? Leert ze t vast wel af..niet?
quote:snoezzz schreef op 13 april 2012 @ 15:23:

Kun je niet gewoon elke keer als zij duimt, gauw je piemel ervoor in de plaats doen. Leert ze het snel genoeg af en lijdt je seksleven er ook niet meer onder.
Alle reacties Link kopieren
quote:girlxxx schreef op 13 april 2012 @ 15:23:

[...]





Nou mischien met een slotjes beugel, ik zat met een buitenboord ding in mijn bakkes, vergeet het maar dat ik kon duimen Jij had gewoon niet de goede techniek ervoor
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:girlxxx schreef op 13 april 2012 @ 15:23:

[...]





Nou mischien met een slotjes beugel, ik zat met een buitenboord ding in mijn bakkes, vergeet het maar dat ik kon duimen Misschien had ik die moeten hebben dan :P ik heb slotje gehad, zo'n plaatje en nog een ding waarbij de boven- en onderkant aan elkaar zat. Maar die deed ik gewoon nooit in, want daarmee kon ik niet duimen :')
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 13 april 2012 @ 15:23:

[...]

Het zou me vrij weinig kunnen schelen eigenlijk. Prima als hij dat fijn vind. Zo erg is het niet. Kijk, als hij het nou fijn zou vinden om de hele tijd aan zijn ballen te friemelen oke, maar duimen...daar zie ik weinig kwaads of verkeerds in.Eens
Alle reacties Link kopieren
Whahaha, snoezz! Da's een goeie!
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 13 april 2012 @ 15:22:

Interessant zo'n loepje zeg.Hoezo?
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Grappig topic dit, apart onderwerp!



Je vrouw mag het duimen best beperken voor jou, dat kan ze ook in haar eigen tijd, lijkt me. Maar, ik ben zelf ook een duimer geweest (16 jaar lang) en het is voor mij vaak een goed troostmiddel geweest. Dus als ze er echt behoefte aan heeft (erg moe, verdrietig enz.) zou ik de andere kant opkijken. Ik heb ook nog een knuffel en die ligt standaard op mijn nachtkastje, maar pak deze in bed als ik erg verdrietig ben en zou het dan ook niet waarderen als vriend er een opmerking over zou maken. Dus geven en nemen!



(Krijg wel spontaan zin om mijn duim in mijn mond te stoppen.. )
Alle reacties Link kopieren
Niet als ze slaapt hoor, dat vind ik dan weer niet kunnen. Maar wakker wel. En dan heeft er tenminste 1 iemand nog wat aan. Toch?



Misshcien merkt ze wel wel niks van
Lees ik het goed,dat scheten laten in bed ook al niet mag?? Dat is iets natuurlijks!



Duim zuigen als volwassene is inderdaad een vreselijke afknapper, en dus veel erger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 13 april 2012 @ 15:26:

[...]



Misschien had ik die moeten hebben dan :P ik heb slotje gehad, zo'n plaatje en nog een ding waarbij de boven- en onderkant aan elkaar zat. Maar die deed ik gewoon nooit in, want daarmee kon ik niet duimen :')hahahahhaa goeie idd! ik heb helemaal in het begin wel dat kreng eruit gehaald en dan lag het de volgende ochtend ergens in een hoekje, puur omdat ik wilde duimen. Helaas werd ik gesnapt en moest ik toch echt de beugel inhouden.... dat was het einde van mijn duim-carrière !
Alle reacties Link kopieren
Frummel 's nachts je worstje erin en wedden dat je hier niet meer klaagt!
Alle reacties Link kopieren
'k duim m'n vrouw ook wel 'ns...
Alle reacties Link kopieren
quote:hekje schreef op 13 april 2012 @ 15:00:

Wat vind je er zo afstotelijk aan?



Ik zou het niet leuk vinden als mijn (mannelijke) partner dit deed, het staat heel erg kinderachtig!



Mijn neef deed dit ook nog toen hij 26 was, met een watje aan zijn neus kriebelen en duimen...
quote:girlxxx schreef op 13 april 2012 @ 15:34:

[...]





hahahahhaa goeie idd! ik heb helemaal in het begin wel dat kreng eruit gehaald en dan lag het de volgende ochtend ergens in een hoekje, puur omdat ik wilde duimen. Helaas werd ik gesnapt en moest ik toch echt de beugel inhouden.... dat was het einde van mijn duim-carrière !Ik zorgde wel altijd dat ik niet gesnapt werd haha! Maar ja, nu ben ik 28 en zit nog steeds met dit "probleem". Had me beter wel kunnen laten snappen denk ik....
quote:Ivetje schreef op 13 april 2012 @ 15:26:

[...]



Misschien had ik die moeten hebben dan :P ik heb slotje gehad, zo'n plaatje en nog een ding waarbij de boven- en onderkant aan elkaar zat. Maar die deed ik gewoon nooit in, want daarmee kon ik niet duimen :')Ik kon met een buitenboordbeugel gewoon duimen hoor
.
Alle reacties Link kopieren
Wow, ongelooflijk dat er nog zoveel vrouwen duimen en het ook nog goed praten. Ik kan me goed voorstellen dat je het een afknapper vind, Bram. Ik vind het ook een mega turn off, net zoals een volwassene die een speen in zijn bek douwt ook een afknapper zou zijn.



Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zo een enorme afknapper vind dat ik aan mezelf merk dat ik zelfs in dit topic al denk "iiiieeeeeeeeeeuuuuuuuuuuwwwwwwwww" en ineens anders naar de voor mij bekende nicknames kijk.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap trouwens ook echt niet dat mensen zeggen het 'schattig' te vinden of zeggen zelf 'schattig' te zijn omdat ze duimen. Wat is er nou schattig aan een volwassene die zich als een baby gedraagt? Sterker, zelfs bij babies is duimen niet schattig.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 13 april 2012 @ 15:45:

Wow, ongelooflijk dat er nog zoveel vrouwen duimen en het ook nog goed praten. Ik vind het ook een mega turn off, net zoals een volwassene die een speen in zijn bek douwt ook een afknapper zou zijn.



Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zo een enorme afknapper vind dat ik aan mezelf merk dat ik zelfs in dit topic al denk "iiiieeeeeeeeeeuuuuuuuuuuwwwwwwwww" en ineens anders naar de voor mij bekende nicknames kijk.

Zo mee eens!
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet zo een punt van maken.
quote:fashionvictim schreef op 13 april 2012 @ 15:47:

Ik snap trouwens ook echt niet dat mensen zeggen het 'schattig' te vinden of zeggen zelf 'schattig' te zijn omdat ze duimen. Wat is er nou schattig aan een volwassene die zich als een baby gedraagt? Sterker, zelfs bij babies is duimen niet schattig.



Ik heb ook een reactie geplaatst in de trant van; mensen vinden mij schattig, van horen zeggen. Dat sloeg alleen niet op het duimen, maar op het totaal plaatje van lief, schattige uitstraling.



Verder duim ik niet in het bijzijn van anderen, omdat ik me er deels voor schaam en deels gewoon niet aantrekkelijk vind. ( Daarnaast gebeurt het misschien 1x per 2 weken) Wel vind ik het erg prettig en zal er een moment komen dat ik ermee stop, alleen al om het feit dat ik het niet vind 'passen' bij volwassen mensen. Dat moet nog even doordringen en dan volgt vanzelf de stap van het afkicken van het af en toe duimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven