Help!!!! Mijn vrouw duimt.

13-04-2012 14:57 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva forummers,



Met enige schroom open ik een nieuw onderwerp.



Al vanaf dat wij samen zijn heeft mijn vrouw de vervelende eigenschap dat ze duimt. Meestal doet ze dit tijdens het slapen. Niet zo heel erg zou je zeggen.

De laatste 3 jaar duimt ze ook als ik erbij ben. Dus beneden tijdens TV kijken of als ze een boekje zit te lezen. Ik heb haar verteld dat ik me er echt aan stoor.

Nu probeert ze er wel rekening mee te houden en beneden komt het niet zo heel vaak meer voor.

Maar op bed doet ze het nog steeds heel vaak. Ik begin er echt een afkeer van te krijgen. Ik heb haar dat ook regelmatig verteld maar ze zegt dat ze er echt geen erg in heeft dat ze het doet.



Het is de laatste tijd zelfs zo erg dat mijn sexuele behoefte er door beïnvloed wordt.



Ik heb er al veel met haar over gesproken maar dat lost niks op.



Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik hiermee? Zijn er middelen om het tegen te houden?
quote:fashionvictim schreef op 13 april 2012 @ 15:45:

Wow, ongelooflijk dat er nog zoveel vrouwen duimen en het ook nog goed praten. Ik kan me goed voorstellen dat je het een afknapper vind, Bram. Ik vind het ook een mega turn off, net zoals een volwassene die een speen in zijn bek douwt ook een afknapper zou zijn.



Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zo een enorme afknapper vind dat ik aan mezelf merk dat ik zelfs in dit topic al denk "iiiieeeeeeeeeeuuuuuuuuuuwwwwwwwww" en ineens anders naar de voor mij bekende nicknames kijk.



Dit dacht ik ook, maar ik twijfelde bij het lezen of ik dat wel op zou schrijven .



Ik zou het een mega-afknapper vinden. Mijn fijne partner, al duimend naast mij op de bank. En geil zou ik er zeker niet van worden.

En schattig? Houd toch op. Als kind prima, maar als volwassen vrouw en miss moeder?



Ik vind dat je best kunt vragen of iemand er mee wil stoppen als je in gezelschap bent. Iemand gaat toch ook niet naast zijn partner uitgebreid uit zijn neus eten? Of andere ranzige dingen doen? Al slapend kun je er niet zo veel aan doen wrs, maar je een beetje inhouden qua gek gedrag is toch niet zoveel gevraagd?
Ach ja, het is ook gewoon een vervelende en beschamende gewoonte. Maar sommige dingen blijven gewoon zo.



Trouwens, even OT, FashionVictim, ik had nog een verzoek bij je ingediend om even mijn quote te verwijderen in dat topic over die babynamen
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 13 april 2012 @ 15:55:

Ach ja, het is ook gewoon een vervelende en beschamende gewoonte. Maar sommige dingen blijven gewoon zo.



Trouwens, even OT, FashionVictim, ik had nog een verzoek bij je ingediend om even mijn quote te verwijderen in dat topic over die babynamen Dat had ik al lang gedaan, hoor.
Am Yisrael Chai!
Oh, wat ben je geweldig! Dan heb ik niets gezegd. Had al een paar dagen niet gekeken Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Geen dank, hoor. Kan het topic nu ook niet meer vinden, maar had het direct gedaan toen jij weer gereageerd had, toen zag ik je vraag pas.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik duimde ook ( tot mijn pubertijd en ik ben inmiddels al half bejaard dus al járen gestopt), maar heb mezelf een alternatief aangeleerd: ik móest nml érgens op zuigen ( nee niet dááraan nee) en nu slurp ik mijn onderlip naar beneden als ik heel moe ben ( soort zuigen op onderlip dus). Ook geen porum, maar minder 'erg' dan duimen denk ik dan maar :-)

Alhoewel, ik vind duimende vrouwen wel schattig. Duimende mannen echt totaal niet. Tja oneerlijk he? Dat is dan maar zo

Snap alleen niet dat TO er zo'n ding van maakt. Als de vrouw maar niet overal te pas en te onpas dat ding in haar bakkus steekt, lijkt het me niet een heel groot probleem. Beter duimen dan roken denk ik dan maar
Alle reacties Link kopieren
Ik fietste laatst ergens, en vlak voor mij stak een (volwassen) stel de straat over, hand in hand, en de vrouw had haar duim in de mond.

Mijn mond viel open! Ongelooflijk, nog nooit gezien dat een volwassene dit deed, tenzij het een mongooltje was of zo, daar is het niet raar.

Daarom verbaast het me dat zoveel mensen dit nog doen. Zou je het aantrekkelijk vinden als je man een baby fetish had en luiers aantrok en over de vloer kroop?

Het is zo kinderlijk, dat het mij ook enorm zou afstoten. Je krijgt toch geen sexuele gevoelens bij iemand die zn duim in de mond heeft? Dat neigt naar pedofilie als het wel zo is.
Oeps, ik heb net gekeken en ik bedoelde die quote voor degene die je verwijderd hebt... Die staat er nog steeds! (Ik evalueer één keer in de zoveel tijd mijn bijdrages en verwijder degenen waar iets teveel info in staat. Die quote en de daarop volgende antwoorden geven iets teveel prijs ;) )
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 13 april 2012 @ 15:36:

[...]

Ik zorgde wel altijd dat ik niet gesnapt werd haha! Maar ja, nu ben ik 28 en zit nog steeds met dit "probleem". Had me beter wel kunnen laten snappen denk ik....whahahhaa, ja achteraf ben ik wel dankbaar, ik heb gelukkig mooie tanden eraan gehouden, maar duim-sessie samen met mijn lievelings-popje zit er niet meer in! Ergens vond ik mijn spleetje tussen mijn tanden wel leuk! Damn ouders ook!
Alle reacties Link kopieren
Het duimen vind ik echt niets. Mijn zus ging er vrij lang mee door, totdat ze in de puberteit kwam; toen hield ze ermee op.



Ik vind het niet alleen niet schattig, maar lang duimen, vooral met blijvend gebit, vind ik onverantwoord. Het verplaatst en verdraait namelijk de tanden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
@rozehanddoek, kan je het topic dan even uppen of linken, want ik weet niet meer welk topic het was.



On topic:



@Lightsoul,



Ik heb ook die associatie met geestelijk gehandicapten. Zelfs bij kinderen ouder dan twee vind ik duimen er echt uitzien alsof het kind niet helemaal honderd is, heel erg is dat eigenlijk. Kinderen krijgen er zo'n dom hoofd van.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 13 april 2012 @ 15:47:

Ik snap trouwens ook echt niet dat mensen zeggen het 'schattig' te vinden of zeggen zelf 'schattig' te zijn omdat ze duimen. Wat is er nou schattig aan een volwassene die zich als een baby gedraagt? Sterker, zelfs bij babies is duimen niet schattig.Ik vind het echt anti-geil. Maar dat heb ik ook met nagelbijten. En volwassen vrouwen die met een knuffeltje slapen. Of een pyama dragen met een fluffy konijn er op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach joh, hier is het toch altijd hetzelfde. Als een vrouw iets sufs doet moet het allemaal 'maar kunnen', maar als er hier een vrouw een topic had geopend over d'r volwassen vent die op de bank zat te duimen, was het 'Run Forrest, run!' geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 april 2012 @ 16:08:

[...]





Ik vind het echt anti-geil. Maar dat heb ik ook met nagelbijten. En volwassen vrouwen die met een knuffeltje slapen. Of een pyama dragen met een fluffy konijn er op.Hartgrondig mee eens.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 13 april 2012 @ 16:08:

Ach joh, hier is het toch altijd hetzelfde. Als een vrouw iets sufs doet moet het allemaal 'maar kunnen', maar als er hier een vrouw een topic had geopend over d'r volwassen vent die op de bank zat te duimen, was het 'Run Forrest, run!' geweest.Ha, ha, inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind baby's met een speentje nog wel leuk, tót ze rond de 1 zijn dan is het over en klaar en vind ik het geen porum meer. Itt tot een peutertje met een duimpje in de mond, laat staan een baby met een duimpje in de mond dat vind ik zo uberschattig

Een peuter, of de horror een kleuter met een speen vind ik er pas achterlijk uit zien, over niet helemaal honderd gesproken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een hele grote hekel aan duimen. Je krijgt er een vieze natte mond en handen van. Ik hou mijn lippen en handen graag droog, en duimen past daar op geen enkele manier bij. Ik heb maar één man van ongeveer mijn leeftijd (misschien iets jonger) nog zien duimen. Ik vind dat echt heel raar. Echter hij is bovengemiddeld begaafd, dus niet eens verstandelijk gehandicapt.



Net zoals Fashionvictim vind ik duimen bij mensen met een verstandelijke handicap (ik zeg liever "verstandelijk") normaler dan mensen zonder die handicap.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamena schreef op 13 april 2012 @ 16:14:

Ik vind baby's met een speentje nog wel leuk, tót ze rond de 1 zijn dan is het over en klaar en vind ik het geen porum meer. Itt tot een peutertje met een duimpje in de mond, laat staan een baby met een duimpje in de mond dat vind ik zo uberschattig

Een peuter, of de horror een kleuter met een speen vind ik er pas achterlijk uit zien, over niet helemaal honderd gesproken





Ik vind spenen er ook niet uitzien bij alles wat ouder dan een jaar is, maar een duim vind ik nóg erger. Vies en je kind ziet er uit alsof het niet helemaal goed is, dat geldt wat mij betreft dus voor zowel spenen als duimen. Het enige voordeel van een speen als je kind dat na het eerste jaar nog doet is in ieder geval dat je die gewoon in de vuilnisbak kunt mieteren.



Maar als het bij peuters al zo erg is, kan je nagaan hoe een volwassene met een duim in zijn mond er dan wel niet uitziet.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Een volwassene met een duim in zijn of haar mond, dat ziet er net zo gross uit als een kind van vijf dat borstvoeding krijgt. Bitty!
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 13 april 2012 @ 16:19:

Een volwassene met een duim in zijn of haar mond, dat ziet er net zo gross uit als een kind van vijf dat borstvoeding krijgt. Bitty!Bitty! Die is goed inderdaad haha....
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook nog. En mijn vriend ook.
Alle reacties Link kopieren
Nee het is inderdaad geen gezicht een volwassene met een duim in de mond. Dat ben ik helemaal met je eens, maar uit jou verhaal blijkt dat ze er wel haar best voor doet om het te voorkomen. Ik heb het vroeger ook gedaan (tot mijn 12de denk ik). Smeer iets op de duim dat erg smerig smaakt en lang blijft zitten, van die langhoudende parfum of iets dergelijks dat wil nog wel eens helpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 13 april 2012 @ 15:20:

Is dit trouwens je nr 1 of nr 2?



Gewoon, voor de duidelijkheid.Goeie vraag! Ik vind duimen bij volwassenen vreemd, maar als jij (TO) vreemdgaat mag zij best duimen.
Alle reacties Link kopieren
duimen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
duimen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven