Internetdaten - Deel 5

03-01-2016 17:36 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
2016 is begonnen. Een nieuw jaar met veelal nieuwe voornemens, en bij velen staat het vinden van een partner hoog op de lijst. Vele van ons schrijven en discussiëren al langer over dit onderwerp, en daardoor zijn we ondertussen alweer beland bij deel 5 van ons topic.



Iedereen is welkom om mee te lezen en te schrijven. Echte regels zijn er niet. Respect voor elkaar is belangrijk! De schrijfsters (en schrijvers) zijn in het algemeen lief voor elkaar, maar ook recht door zee en direct. Dat maakt dit zo'n geweldig topic!



Dus heb je vragen mbt Internetdaten? Of heb je juist twijfels? Is je relatie na vele jaren eraan, of ben je al een dating veteraan? Moet je echt even je verhaal kwijt over die geweldige of misschien wel verschrikkelijke date? Hier kan het allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ja! Bij mij staat ie op 45-55+.
oooohhhh ik heb de proef eens op de som genomen en hem op de max leeftijd gezet en zie inderdaad wat mannen van 90+ voorbij komen.

Ik dacht dat ik aardig doorgewinterd was, maar ik heb weer wat geleerd
Amy die 'getrouwde man' woont intussen netjes in zijn eigen huis

Thee so far so good, leuk, we zien wel...
Steeds meer en meer mannen zetten in hun Tinderprofiel waar ze naar op zoek zijn. Erg handig.
Eigen huis of niet; nog steeds 'getrouwd' toch?
Ik ben al weer iets minder beroerd als gisteren, kan weer schrijven.



Welkom Brennan en Judy!



@ Judy. 50 dates doorgaan lijkt mij vrij moeizaam. Lijkt er soms wel op dat het zo lang moet duren.



@ amy, ik zie ook mensen redelijk snel slagen, maar aan de andere kant staan ze er na een paar jaar toch weer op. Het is maar wat je succes noemt.



@ mok, ik leer ook weer bij. 100+ voor seks.



Eerlijk gezegd is het aanbod op elke site matig, want als jij je kan aanmelden kan iedereen het. Het zou natuurlijk grappig zijn als er een site was met echt alleen leuke mensen. Maar dat zou betekenen dat je zelf ook geselecteerd en uitgemeten moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Getrouwd? Das niet zo raar hoor. Juist als je heel goed uit elkaar gaat. Ik ken ook n paar mensen die nog getrouwd zijn. Heeft ook voordelen (financieel bijv) maar deze mensen zijn heel erg uit elkaar en hebben ook al nieuwe relaties enzo. Beter zo dan niet getrouwd en wel vreemdgaan. Getrouwd is niet meer dan n papiertje.
@Imo, dat bedoelde ik niet hoor. Maakte er gewoon een grapje over met een follow-up question. Geen aanval. Overigens; als ik het me goed herinner is die van van Treez nog maar heel recent uit elkaar. Maar da's weer een heel ander verhaal en Treez moet het lekker zelf weten
Met Tinder heb ik geen ervaring, mijn broer die al jaren een stabiele relatie heeft zit daar voor de lol op (zijn vriendin weet ervan). Als hij er op zit wat voor kerels zitten er dan nog meer op zonder een relatie willen.



Bij the innercircle hebben ze trouwens een selectie, ook geen garantie dat er mannen zijn die alleen op seks uit zijn. Ze selecteren daar op statistiek, ze willen de man/vrouw verhouding gelijk hebben en de leeftijden gelijk verdeeld. En toen de hele KLM zich op een gegeven moment ging aanmelden hebben ze iedereen die bij KLM werkt een tijdje niet geaccepteerd. Moet wel zeggen dat het voor mijn "vijvertje" op dit moment het beste aanbod heeft.



Getrouwd of niet, zolang de man er maar eerlijk over is naar beide vrouwen.
Ik heb net een date gehad, het was heel gezellig! Hij ziet er leuk uit, net als op de foto. Hij was wel zenuwachtig en wat verlegen. Dus ik praatte honderduit, hij een stuk minder ;)

Maar ik vind het wel schattig. Hij had ook nooit eerder gedate. Hij zei dat hij mij nog wel eens wou zien, en ik wil dat ook! Vind het helemaal geen bezwaar dat hij wat verlegen is, misschien komt hij vanzelf wel los.. Ik voelde me wel op mijn gemak bij hem, hoewel dat lastig is om na zo'n eerste date te bepalen. En kijk er erg naar uit om hem weer te zien! Jammer dat de avond zo snel voorbij was!

Wat een verschil met mijn vorige date, daar zag ik er gewoon tegenop. Steeds stelde hij mijn kennis op de proef, dan voelde ik mij oerdom Deze date was ook op zoek naar een 'intelligente vrouw' , waardoor ik wel even in de stress schoot. Maar volgens mij heb ik geen domme indruk gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed, Rebecca! Maak je alleen niet al te druk of je een domme indruk hebt achtergelaten., maar liever over hoe jij hem vindt. Wel fijn dat je je op je gemak voelde!
Alle reacties Link kopieren
Intelligent of niet. Zegt niet zoveel over jouw intelligentie maar meer over hoe de ander is. Want wat is intelligent? Een gesprek kunnen ophouden of n raket ontwikkelen?
Een IQ-test met uitslag 130-plus? 😜



Ik vind het ook een beetje gek om dat in een profiel te zetten. Ik nam het wel mee in mijn zoekcriteria, maar om expliciet aan te geven? Neuh. Heeft in mijn ogen ook weinig zin. Het zijn voor mij ook kleine dingen die ik niet eens kan verwoorden waar ik enthousiast over word of juist niet. Heb ook een nogal eigen manier van denken, associëren, humor. Dat moet gewoon een beetje passen.

@Amy, misschien heb jij dat ook? Zoals je weet stond mijn huidige match ook niet om de hoek 😉
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2016 11:10
Reden: Hengelen
% gewijzigd
Ik vind het een afknapper als iemand dat heel bewust in zijn profiel zet. Niemand wil toch een domme partner?

Bovendien kun je op heel veel manieren intelligent zijn.



Rebecca: ga vooral van jezelf uit, niet van de ander.



Amy: eens met opvatting over getrouwd zijn. Fijn dat je je alweer iets beter voelt!



Pat: klinkt ook een stuk relaxter met wat lopende lijntjes.



Syb: fijn dat je je beter voelt! En waar over de sites. Ik zie daar toch altijd wel dezelfde types rondzwerven. Zo werd ik met mijn (bijna verlopen RP abo) aangeschreven door dezelfde als op lexa. Toen ik vriendelijk bedankte met de opmerking dat we op lexa ook al contact hadden gehad en toen besloten geen contact te houden, was ik uiteraard een bitch die altijd ongelukkig alleen zou blijven. Tsja...



Date: gisteren een aparte date gehad. leuke vent, maar ik klapte volledig dicht in de zin van mijn beschermmuur stond volledig omhoog. Het viel hem op (hij benoemde dat ik "afstand" hield in verhouding met date 1) maar ik had het best zwaar om die muur te laten zakken. Waar dat nou weer vandaan komt...zucht...
Alle reacties Link kopieren
quote:Karel1961 schreef op 06 februari 2016 @ 09:16:

[...]Over intelligentie gesproken
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2016 11:10
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
quote:Theemok1 schreef op 06 februari 2016 @ 09:21:

[...]



Over intelligentie gesproken +1
Alle reacties Link kopieren
@Karel1961: de vrijgezelle Vivadames zijn niet leuk voor jou
't Komt allemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Cool, ik denk dat het Sheldon character 130 plus heeft, maar toch heeft ie vaak geen idee....
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mensen. Ik breek weer even in na een poos weggeweest te zijn.



Ik ben toch bang dat het niet gaat werken met Muzikant. We hebben er beide toch veel moeite mee. Ik merk dat ik het slecht trek om hem zo weinig te zien.

Ik heb een poos terug voor mezelf besloten dat ik een periode naar het buitenland wil en daarom ging het vooral mis. Hij vond dat heel moeilijk en was daar zelfs een beetje gekwetst door. Terwijl ik vind dat dat andersom natuurlijk ook gebeurd. Hij is steeds weg, en ik moet dat maar goed vinden en op hem wachten. Zo bedoelt hij het niet, maar zo komt dat wel op mij over. Ook al bedoelt hij het rationeel niet zo geloof ik wel dat hij graag iemand wil die op hem wacht en met hem mee kan. En ik wil mijn eigen leven leiden.

Ik hoopte ergens dat het juist goed zou passen: twee vrije types, die zich daarin zouden vinden en elkaar juist zouden begrijpen. Maar als je beide te vrij bent, zie je elkaar gewoon nooit en blijf je elkaar missen en onbedoeld kwetsen. Het is een beetje wat ik van tevoren al wist eigenlijk, maar toch geprobeerd. Geen spijt.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat jammer Wink. Maar zo te horen heb je er goed over nagedacht. Dan hoef je inderdaad geen spijt te hebben. En toch is het au. Knuf voor jou!
Mikki, jammer dat de date geen succes was, gaf hij met opmerkingen of gedrag aanleiding om extra op je hoede te zijn. Of komt het doordat je hem leuk vind en daardoor door hem misschien meer gekwetst kan worden dan dat je zou willen?



Wink, jammer dat het niet werkt, het klonk zo veelbelovend.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ,



Ik kom ook weer even boven drijven. Ik zit nu op mijn telefoon, niet echt ideaal om een lang stuk te typen. Maar ik ga toch een poging wagen.



Amy : van de week kon ik niet slapen en toen hen ik snachts een stuk bij gelezen. O.a. ook jou lange post. Geheugen als een zeef momenteel dus weet niet meer wat ik precies terug wilde schrijven maar de strekking: natuurlijk ben jij WEL een leuk mens! Je straalt alleen denk ik, net als bijvoorbeeld Imo, onafhankelijkheid en kracht uit. Mannen schrikken daar misschien van of vinden het moeilijk. Daardoor heb je misschien minder vaak het gevoel dat zowel jij als hij écht " de klik" voelen.

Mij heeft het Hulp zoeken wel geholpen. Je leert dingen over jezelf en krijgt weer andere inzichten. Ik had trouwens niet door dat het al vijf maanden aan de gang was tussen jullie. Wel slap van hem dat ie er toen pas voor uit kwam wat zijn intenties waren. Je hebt zo je best gedaan om je open te stellen. Dit Had je écht niet verdiend. NNM massage bleek zak hooi man. Eikel. Voor jou een



Wink: wat jammer! Dat "je het eigenlijk al wist" wil niet zeggen dat je het niet moet proberen. Ook voor jou



Syb: Beterschap! Het is een rot griep dit jaar!



Pat: Hoe is het met je lijntjes? Al uitgelopen tot meer?



Mikki: jammer dat de tweede date wat stroever ging. Geen idee waar dat aan lag?



Treez: heel eerlijk gezegd geloof ik ook nooit zo dat beginnende relaties kunnen slagen als iemand net "vrij" is. Maat je kunt de uitzondering op de regel zijn natuurlijk.



Imo: misschien heb ik het gemist maar hoe is het nu tussen jou en Latter?



Mok: wat een lul die tinderman! Beter kwijt dan rijk! Nu dus een date in de planning met een ex date en een rp man?



Cool: fijn dat het goed gaat tussen jullie!



Boe: wel goed dat je K nog iets hebt gestuurd en dat hij ook nog reageerde. Je hebt het er in ieder geval niet bij laten zitten. Wel jammer dat het zo liep na een leuke date. Nu even pauze?



Nijn: goed dat je buurman hebt genegeerd. Volgens mij heb je zijn ego geknakt. . Hoe is het met buitenlandman?



Tot zover even.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
[quote]Re__ske schreef op 06 februari 2016 @ 19:49:



Fout
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Rens: heerlijk vooruitzicht, die vakantie ! Balen dat het nu zo druk is.



Ik heb net de tweede date gehad met borreldate. Was onverwachts leuk en gezellig. Voorlopig geen reden om het af te kappen. Die red flags die ik eerder zag heeft ie voor een heel groot deel ontkracht.



Maandag eerste date met ex-date. Het contact is superleuk. .. ik krijg straks nog een luxeprobleem. ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven