Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan heb je inderdaad weinig geluk tot nu toe meido.



Sinds vandaag aan het appen met een man. Tot nu toe wel leuk. Hoop dat er een date uit gaat voortkomen.



Ook nog contact met een man via de site, maar dat loopt stroef. Echt zo van ik stel een vraag en hij geeft antwoord. Soms stelt hij niet eens een wedervraag. Dus dat ga ik denk ik maar afkappen, schiet niet op.



Soms krijg je ook rare berichtjes op edarling hoor. Vanochtend een man uit Parijs die dan alleen maar "Hi" stuurt en daarna, toen ik niet reageerde, you seems to be interesting." Daar ga ik dus niet op in. Ja, ik heb hem alleen kort laten weten dat ik met iemand anders date ( wat nog niet helemaal klopt natuurlijk) en heb het nu als het goed is geblokkeerd,
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Foutje
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Vanavond maar weer even bijlezen.

Ik heb binnenkort weer een date, sinds maanden (wou maaanden schrijven maar dat is de verkeerde spelling).



Hoe gaan jullie om met eventuele verwarring als jullie met 3 of meer tegelijkertijd chatten? Liefst spreek ik na een paar keer chatten af, maar sommige meiden chatten eerst liever nog een tijd door.

Je denkt misschien een player, was het maar zo. Ik moet best wel lang zoeken (veel ontmoeten) voordat ik iemand vind die een beetje in de buurt van dezelfde lijn zit als ik.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je het je voorstellen als het er 8 zijn...
Alle reacties Link kopieren
Imogen, jij bent ook lekker het veld aan het bespelen.



Nee, ik zou gek worden. Nouja gek, verward.

Hou jij ze als nummers in je hoofd?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Nee juist als namen met gezichten Plus ze zijn allemaal verschillend. En ik stop ook regelmatig met een chat als ik het saai vind worden. En soms lees ik even terug als ik het niet meer zeker weet.
Alle reacties Link kopieren
En als ik echt geinteresseerd ben in iemand dan hou ik de rest af totdat ik weet of het iets is.
Alle reacties Link kopieren
@Systeemkast: Kan me dat goed voorstellen hoor, dat je niet te lang wilt chatten. Heb zelf nog niet verwarring gehad. Wel een man die tijdens de date iets zei, en toen ik niet wist waar hij op doelde zei 'nee, oeps, dat was met iemand anders' *die moest zich wel schamen ;)



Ik moest toch Tinder ook eens uitproberen. Heb net wat gezwiept, en een stuk of 10 contacten. Maar nu nog gesprekken...wel wat geprobeerd, maar vooral.. *stilte.
Alle reacties Link kopieren
Qian, das tinder. Ga ervan uit dat maar 1 op de 10 a 20 ook daadwerkelijk reageert. Soms is het meer, maar ik heb het idee dat mannen heel makkelijk naar rechts swipen en pas als er een match is echt kijken of ze het wat vinden. Terwijl ik iig altijd alle foto's bekeek en tekst (zonder tekst sowieso no) voordat ik iemand likede.



Ik ben er nu af, omdat er teveel shit op staat. Even weekje rust gehad en nu op okc. Das wel leuk. Chatten met kerels uit new york enzo.
Alle reacties Link kopieren
Het appen gaat bij mij niet echt soepel. Hij wilde appen omdat dat makkelijker communiceert, maar vervolgens appen we bijna niet. Hij mag nu het initiatief nemen voor een gesprekje, ik ga even in de afwachtende houding...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
@Imogen: Goed te weten dat `t zo werkt op Tinder, hoef ik niet zoveel te verwachten.

@Renske: Klinkt logisch, als t voelt als trekken aan een doodpaard kan je beter even wachten.



Twijfel aan mezelf. *schaam* Is het gek dat ik het fijn vind dat een man (waar ik al mee heb gezoend) af en toe lieve/leuke openingen/afsluiten/complimentjes geeft tijdens het smsen of bij `n afspraakje?

Het lijkt zo iets onzinnigs, maar vind het zo jammer dat zijn berichten zijn alsof we elkaar zelden hebben gezien. Sluit zijn berichten gewoon niet af en zegt gewoon 'hey'.

Zijn mannen gewoon zo? De man heeft me namelijk wel verklapt dat hij me echt graag ziet, en dat geloof ik wel. Maar verder komt er zo weinig liefs uit. Of dat ie vorige keer opeens snel weg moest nadat we zoenden, en toen plots daarop was gericht, terwijl ik dan nog zo graag even iets liefs uitwissel, dan weet ik dat het dus niet een afwijzing is. Maar heb zo graag dat iemand dan nog wel even zegt dat het echt fijn was, jammer dat ie weg moet, zoiets...
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 28 augustus 2014 @ 13:57:

Vanavond maar weer even bijlezen.

Ik heb binnenkort weer een date, sinds maanden (wou maaanden schrijven maar dat is de verkeerde spelling).

Und, wie war`s?
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Een tijdje geleden heb ik hier al wat geschreven over mijn eerste Tinder date (o.a. hier, maar ook in dit topic: Oude liefde herboren? ).



Ondertussen is de tweede date gepland voor morgenavond. Ik heb er op zich wel zin in maar denk ook dat zij verder is dan ik ben. Ik zag de vorige keer achteraf meer als een kennismaking dan als een echte date.



Ik moet verder zeggen dat ongeveer 8 van de 10 vrouwen wel op mijn berichtjes reageren. Zo serieus als mijn allereerste match, waarmee ik dus weer ga daten, is het echter nog niet geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hi thomas, dat komt omdat de vrouwen je al leuk vonden, anders zouden ze niet naar rechts swipen. Dus als je dan ook een normaal bericht stuurt, dan krijg je ook wel antwoord.



Bij mannen is dat volgens mij vaak anders, die kijken pas of ze het echt iets vinden bij een match of een bericht , en reageren daarom ook vaak niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 29 augustus 2014 @ 11:27:

Sluit zijn berichten gewoon niet af en zegt gewoon 'hey'.

Zijn mannen gewoon zo?



Wat bedoel je hiermee?



De profielteksten lees ik alleen als het een twijfelgevalletje is. Of als het een match is natuurlijk, maar anders puur op uiterlijk bij Tinder.

Een man, of misschien is het alleen gelimiteerd tot een bepaalde groep waarin ik me bevind, moet erg veel swipen voordat er matches zijn.



En mijn ervaring is juist dat de meiden vaak niet reageren. Kan aan mijn matige touchscreen typen liggen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde dat ik zelf berichtjes afsluit met ' liefs, Qian'. Of iets anders (knuffel, tot snel, kus!, was fijn je te zien, etc etc). En bij de opening soms iets anders dan ´hoi of hey´´ Maar hij niet.

*denk dat ik zeur..sorry.
Alle reacties Link kopieren
Bhaahaaaaa qian! Dat zijn mannen! Er zitten er af en toe een paar tussen die wel wat meer hun best doen, maar meestal is dat als ze heeeeeeel erg hun best doen. Zeg maar. Lol
Alle reacties Link kopieren
Haha, goed te weten, Imogen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 29 augustus 2014 @ 11:37:

[...]



Und, wie war`s?



Leuk gezellig gekletst, maar helaas niet mijn type (ik de hare denk ik ook niet). Weinig raakvlakken en dan denk ik niet dat het wat wordt. Voor de rest was er ook niet echt een wilde aantrekking, meer alsof we collega's/klasgenoten waren die even samen ergens wat dronken en na kletsten. Maar weer verder zoeken.



Nog even over dat Tinder mannen die moeite moeten doen verhaal.

Doen jullie wel eens moeite? Of is het direct next als de man niet alles op alles zet om je te vermaken?

Heb ooit gehoord dat het van twee kanten moet komen, maar persoonlijk ervaar ik meer dat ik het gesprek gaande moet houden. Kan zijn dat ik net de minder geïnteresseerde vrouwen tegen ben gekomen op paiq.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zit op Pepper gebeurt echt totaal niks nog
Live like it's your last day.
Alle reacties Link kopieren
@systeemkast : ik als vrouw vind het leuk om door de man 'veroverd' te worden, ben daar vrij ouderwets in. Maar merk regelmatig bij mannen op Paiq dat ze wat afwachtender zijn.



'Potentiële date-man' van Paiq komt als t goed is vandaag terug van vakantie....zal me benieuwen of ik voor woensdagavond van vernomen heb, anders is het voor mij exit. In dit geval ga ik niet achter hem aanlopen.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk moet het van twee kanten komen, maar mannen mogen zeker wel net een beetje meer hun best doen. Idd dat veroveren moet er wel een beetje inzitten... Maar too desperate is ook niet goed. lastig he? Bijv. Zo'n kerel die op de eerste date al " in het midden" wil afspreken is dus echt een no-no. Als het de eerste date heeft geklikt vind ik het echt geen probleem om zijn kant op te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:imogen75 schreef op 01 september 2014 @ 15:52:

maar mannen mogen zeker wel net een beetje meer hun best doen. .



Nou valt me dit op, mede omdat ik zo subjectief als de pest ben + weinig sjans heb, maar wordt er dan op een andere manier evenwicht in de situatie gebracht? Het voorstellen doen, contact opnemen en betalen hoort allemaal onder het 'jagen' van de man. Maar dan is er dus iets van een prijs als de buit eenmaal binnen is? Mag de man dan het één en ander verwachten?



Ontopic, Tinderdate afgesproken voor deze week. Heb er zin in, ze ziet er heel leuk uit, echt mijn type. Hopelijk ga ik niet meteen weer op formele zakelijke modus, om haar niet weg te jagen met mijn afgezaagde flauwe humor. Brrrr, tijd voor alcohol, of een big mac.

Big mac, ik heb honger.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Tja evenwicht. Ik denk dat idd de eerste stappen meer door de man worden gedaan, maar als de klik er dan is dan zou er wel evenwicht moeten zijn, dan betaal ik ook een keer, dan stuur ik ook als eerste een berichtje in de ochtend dat soort dingen. Maar ik ken vriendinnen die altijd voor zich laten betalen etc. en die kerels maar rennen. Ik gedraag me veel gelijkwaardiger en heb juist het idee dat ik daar mannen eennbeetje van afschrik. Dusss... Moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook raar vinden als de dame op de eerste date voorstelt om te betalen. En ik denk ook best dat bij de tweede date etc. er veel meer balans in zit. Alleen bleef het bij mij bijna altijd bij de eerste date. Dan begint het wel een beetje eentonig te worden.

Haha, die vriendinnen, meer geld over voor schoenen

Ik krijg dan wel een beetje het rare idee dat de man dan snel seks mag verwachten. Beetje de betaalde liefde vibe. Fout ik weet het.

Toch vind ik de, jij doet je best maar, ik ben de prinses op het voetstuk/prijs, idee ook best fout.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven