Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd zo sneu om iemand af te moeten wijzen, ik ben best sociaal en kan dus tijdens een date leuk praten, interesse tonen, luisteren en lachen maar ik merk dat ik daarmee wel maak dat de jongens vaak nog vaker willen afspreken terwijl ik er weinig/niets bij voel. Argh. Ik ben te lief ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Vind het een beetje sneu/kinderachtig? over komen als ik NU nog een berichtje erachter stuurd of hij een keertje wat wil gaan drinken met mij?

Als hij hier weer niks op terug stuurt voel ik me nog slechter en stommer als dat ik me nu voel,waarschijnlijk....



Misschien heeft hij er wel geen zin meer in nu......



Immers heeft hij wel aangegeven dat hij dat eigenlijk veel te weinig doet..Was dit een hint van hem om mij te peilen of ik zin heb om ergens wat te gaan drinken met hem,misschien?
Alle reacties Link kopieren
Seriously summer. Het is heel simpel: wil jij met hem afspreken? Ja of nee?



Ja: je stuurt berichtje dat je zijn bericht nu pas leest en dat je je afvraagt of jullie niet eens moeten gaan meeten f2f

Nee: je doet niets.



Het ergste wat je kuntvoverkomen is dat hij niet reageert of nee zegt. Nou boohoo. NEXT!
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar HIJ geeft dus niet gereageerd op mijn bericht.

Klinkt heel simpel zo zwart op wit eigenlijk

Waarschijnlijk heeft hij er geen zin meer in? om berichtjes te sturen kmdat ik laatst ook niet helemaal duidelijk was
Alle reacties Link kopieren
Ah ok dan begreep ik dat verkeerd. Tja dan nog. Wat is het ergste dat je kunt overkomen. Hem nog een berichtje sturen of hij evennwil reageren of laten gaan. Tis maar netbhoe graag jij hem wilt ontmoeten. Nee heb je en ja kun je krijgen
@ imogen, kijk naar tv-series, films en boeken. De man is daarin vaak iemand die de vrouw moet redden. Een film waarin Ramba haar man moet redden die door terroristen gegijzeld wordt niet gemaakt omdat een hulpeloze man in essentie voor beide geslachten een loser is.



Vaak is het ook in die media geaccepteerd dat vrouwen emotioneel overreageren zonder dat ze onze sympathie verliezen terwijl mannen alles gelaten moeten ondergaan.



Dit geeft aan dat een hulpeloze vrouw stevig in onze cultuur verankerd zit en dat mannen daar ook gevoelig voor zijn. Stoere vrouwen zijn moeilijker want zij doorbreken de stereotypes van onze cultuur. Er zijn veel minder draaiboeken voor beschikbaar.
Alle reacties Link kopieren
@imogen



Onzekerheid en twijfels hield me eerst al tegen om hem een berichtje te sturen om misschien een keertje iets af te spreken..Heb toen een soort van hint gestuurd,die leek hij wel min of meer te begrijpen maar toen heb ik het met een geintje weg gewuifd..

Daarop is zijn reactie,suggestie van mijn kant, dat hij daarom nu niks terug stuurt...

Daarom vind ik het nu een beetje ongepast om het alsnog te sturen naar hem?

Alhoewel hij eerst min of meer liet doorschemeren dat hij wel wilde afspreken denk ik nu dat hij mij niet meer ziet zitten...
Alle reacties Link kopieren
Niemand die wil reageren op mijn bericht van vanmorgen?
Alle reacties Link kopieren
@snoopy



Ik begrijp dat je hem checkt op whatsapp en zo. Maar beter doe je dat gewoon niet. Wat schiet je daar mee op. Waarom stuur je hem geen berichtje? Krijg je misschien antwoord. Ik zou alleen niet vragen wat ie op paiq deed. Maar hadden jullie van te voren afgesproken dat er contact zou zijn?



Met jezelf pijnigen en naar zijn online tijden kijken en jezelf verbijten bereik je niks.

Als hij aan jou denkt dan stuurt hij jou wel een bericht. Wil je niet zolang wachten schrijf hen!
Niemand heeft zichzelf gemaakt of jij soms wel ?
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem maar een berichtje Snoopy, kan je gelijk zien hie hij terug reageert...misschien is er wel niks aan de hand, en zit je je eigen nu gek te maken voor niks!
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals summer, als je het niet gewoon op de man af vraagt zul je het nooit weten.



Sybreed, je hebt waarschijnlijk gelijk. Wel een beetje jammer van al die mannen die klagen over dit soort vrouwen, mij dan vervolgens even leuk vinden maar dan al snel toch weer terugvallen op de drama queens.



En om dit te onderstrepen had ik zelf laatst een uitglijer, ik overreageerde totaal op iets (had n kutweek en de bekende druppel). Dat was overigens op dat akkefietje van de week. Deze nieuwe man blijft nu terugkomen en contact opnemen. Terwijl je zou verwachten dat ie had gerend voor zn leven na mijn belachelijke uitbarsting. Lijkt wel of hij me nu nog leuker vindt. Maar WTF, ik gedroeg me echt als een imbeciel!



En snoopy, je zat zelf ook op paiq anders had je het niet gezien. Ik zat ook soms op tinder alleen maar om de foto's nog ns te bekijken van de lover van dat moment... Online betekent nog niet actief. En wat mij betreft kan dat allemaal. Pas als je tegen elkaar hebt uitgesproken om niet meer te daten en het te gaan proberen ligt alles open. Zo werkt het moderne internet daten nou eenmaal.
@ Snoopy.



Wij kunnen net zo goed niet weten wat er aan de hand is. Maar nog steeds op de site kijken is totaal niet verdacht, sterker nog, dat kun je alleen controleren door zelf online te zijn. Wat wil dat zeggen...



Het helpt echt als je jezelf tijdens daten leert zien zoals jij naar anderen kijkt, namelijk een profiel met foto van iemand die je verder niet kent. Net zoals jij hen moet kennen en daarbij risico's loopt, lopen zij die ook. De meeste mensen gaan daarvoor echt niet stoppen met sites checken. Laat je niet gek maken, het ergste wat er kan gebeuren is dat je op zoek moet naar een andere. En dat is niet erg...
Alle reacties Link kopieren
@imogen75 ik heb een berichtje gestuurd maar geen reactie...Dus denk dat ik genoeg weet?!

Immers geen antwoord is bij mij een nee
Alle reacties Link kopieren
Goed van je. Het ligt dan iig niet aan jou. Als hij geeneens de beleefdheid heeft om op het tweede berichtje te reageren: NEXT!
Alle reacties Link kopieren
begrijp er echt niks van.

Hrtstikke leuk contact en oprecht geintresseerd, dus dacht ik vraag hem mee om wat te drinken.

Het lag er dik bovenop dat hij wel wilde...

Maar geen reactie gehad...Kan de hoogste boom in dus.
Alle reacties Link kopieren
We hebben afgesproken - of dat deelde hij mee - dat we elkaar zouden zien en spreken na de reis. T valt me alleen op dat hij, nadat wij overgingen van chatten van Paiq naar Facebook en Whatsapp, niet meer online was op Paiq en sinds 2 dagen voor zijn vertrek en nu hij daar zit ook weer.



Hij is erg voorzichtig / terughoudend, bepaalt aan de hand van de ontmoeting straks pas of we gaan daten of niet.
Alle reacties Link kopieren
Goh of het echt internet daten is. Technisch wel.



Mijn man leren kennen op Facebook.

Veel gemeenschappelijke vrienden 2 chats gehad en direct afgesproken en sjah 6 jaar later nu



Héél leuke tip hierover wel op zijn amerikaans maar top "Catfish"

http://watchseries.lt/serie/catfish:_the_tv_show



1 ding wees voorzichtig met dit.

Heb je gemeenschappelijke vrienden vraag even achter hem.

Geen gemeenschappelijke vrienden probeer zeker eerst eens te videochatten en spreek neutraal af
Alle reacties Link kopieren
quote:annlo schreef op 25 augustus 2014 @ 15:22:

Héél leuke tip hierover wel op zijn amerikaans maar top "Catfish"

http://watchseries.lt/serie/catfish:_the_tv_show

Mooi dat dat zo goed is gelopen is Annlo.

Oe, Nev (die presentator) is een leuke man!
Alle reacties Link kopieren
hi allemaal, ik heb niet alles gelezen maar krijg de indruk dat jullie wel meer ervaring hebben met internetdating. Ik wilde iets vragen, via tinder heb ik iemand ontmoet begin augustus (1 augustus om precies te zijn) en in het begin niet veel contact, hij dacht dat hij me kende en ik nam tinder niet echt serieus. Na 5 dagen, zie ik nu, kregen we dus meer contact, over op whatsapp, leuke gesprekken en sinds 2-3 weken dus dagelijks contact waarbij hij ook veel interesse toont. Ik heb zoiets van dat appen heeft me lang genoeg geduurd, ik wil weleens bellen/afspreken maar wil eigenlijk dat hij met dit voorstel komt. Ik heb het idee dat dit nog wel eens heel lang zou kunnen duren als het aan hem ligt. Begin me nu ook af te vragen of hij uberhaupt wel wil daten, vandaag zei hij meissie, dan denk ik van uhm ok (dat zeg je eerder tegen een vriendin). Wel zei hij eerder dat hij dacht dat ik wel een vrouw met inhoud was (wel weer leuk om te horen -:) ) Maar een maand is m.i. best lang, wat vinden jullie? en wat zouden jullie doen? ik vind het tegenstrijdig, hij toont veel interesse, vertelt waar ie mee bezig is en ook gewoon kletsen over andere dingen maar dus geen voorstel om af te spreken. O ja, voor de goede orde, hij heeft geen vriendin oid, heb zn fb al gecheckt
Alle reacties Link kopieren
Na een maand. Ik zou het gewoon vragen! Als ik met een leuke man aan het appen was dan zag ik hem soms al dezelfde dag! En soms wat later. Maar nooit meer dan paar dagen, anders bloedt het wel dood.



Wat is er mis met: goh, we kletsen zo gezellig ik heb het idee dat ik je al ken, zullen we niet eens een biertje/koffie doen?
Alle reacties Link kopieren
Af en toe vraag ik me echt af hoe Paiq matcht..Ja ik ben idd zelf wel ook nog online op paiq geweest. Zat 1 gesprek bij dat wel aardig was maar ook 2 gesprekken die niks waren. Verliepen gewoon stroef.



Blijkbaar waren potentiële date-man en ik tegelijk online...gemist want hij zei niks....
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier vaak dat `t gewoon makkelijk moet gaan in `t begin... is dat ook echt zo? `t vlam in de pan gevoel?

Ik twijfel zo..die lieve, mooie man, goede gesprekken, gezoend, meerdere dates gehad. Fijne avonden. Vind hem inspirerend, maar hij maakt bij mij niet die spirit los. Meer een soort prettige rust. En `t ergert me nu al dat we op elkaar lijken (qua innerlijk .
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt wel goed Qian, als je innrlijk op elkaar lijkt.



Ik geef het maar weer op voorlopig w.b daten.

Ik had vandaag een date, maar die had zich bedacht.Mij voor niks op hem laten wachten bij een coffeebreak.Ondertussen hij mij geblokkeerd op de site.Wat zijn dat voor manieren?

en hij leek zo leuk en beschaafd op de site...
@ snoopy, paiq matcht op basis van gegevens en net als alle systemen zijn ze puur gebaseerd op statistieken en zijn beter dan willekeurig iemand van straat plukken. Daar is alles mee gezegd, want niet-meetbare zaken kan niet gematcht worden.



Als ik kijk naar okc, dat volledig inzichtelijk maakt hoe ze je match berekenen, valt mij op dat mijn hun matches niet echt slecht zijn. Bij lage scores zie ik wel zaken die een echt relatieprobleem kunnen zijn. Dat wil niet zeggen dat hoge matches allemaal bij mij passen, maar zouden voor Indiase ouders een goede leidraad zijn als ze een kandidaat voor hun kind zochten.



@ Qian, dat klinkt eigenlijk niet slecht....



@ meido, laat de eikels niet winnen! Gewoon even balen en verder gaan.



Bij de lijst van rare profielen: ik heb nu een profielfoto gevonden waarop de vrouw in zeer innige omhelzing met een man verkeerd. Ja, ze is single op haar profiel en zoekt een relatie.



het valt me trouwens op dat nogal eens een man doodleuk tussen de vrouwenprofielen zit. Hebben jullie dat ook, omgekeerd dan?
Alle reacties Link kopieren
Sybreed, ik heb al heel veel teleurstellingen via internet gehad!

Man 1 wilde nog wel met mij chatten maar had ondertussen iemand anders ontmoet.

Man 2 koos ook voor iemand anders, na heel lang twijfelen

Man 3 bleek in de schuldsanering en kon nog geen bioskaartje betalen

Man 4 kwam niet opdagen

Man 5 bleek in het echt een rare snuiter

Man 6 bleek alleen sex te willen, ook al zei hij van niet

Man 7 bleek een moederskindje en wilde liever een uitkering dan werken

Man 8 had 50 kilo overgewicht

Man 9 bleek nog met zijn ex in 1 huis te wonen

Man 10 zei al na 1 minuut dat het niks werd tussen ons



Etc etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven