Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
AmyFarahFowler: Op welke site stond jij nu dan? Ben nog erg zoekende wat ik nou leuk vind en wat het beste bij mij past.

Met deze had ik vlak voor O&N contact gekregen dus daarom duurt het wat langer met afspreken vanwege alle afspraken die al stonden. We zien wel hoe het loopt.



Zyra123: We gaan gewoon wat drinken. Kan ik na 1 drankje weer weg als het niets is. Het enige is dat ik het soms wat ongemakkelijk vind zo tegenover elkaar aan een tafeltje.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk weer een topic over internetdaten. Zelf ben ik een paar maand geleden begonnen met internetdaten. Heb toen gekozen voor paiq, aangezien dit lekker laagdrempelig is en je niet gelijk een heel profiel hoeft in te vullen. Heb met twee mannen een date gehad. Met de eerste was het gezellig, maar geen klik van mijn kant. Met de tweede heb ik meerdere dates gehad, maar uiteindelijk samen tot de conclusie gekomen dat het niets voor de langere termijn zal worden. Dit was ongeveer twee weken geleden en ik merk dat ik het toch wel weer een stap vind om weer het 'internet' op te gaan. Vind het ook erg lastig welke site nou geschikt is, zonder dat je gelijk helemaal open en bloot op internet staat. Kunnen jullie hier trouwens goed met vriendinnen over praten? Merk dat ik dit toch wat lastig vind, waarschijnlijk ook omdat zij allemaal gesetteld zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sensotouch: ik vond de eerste date ook erg spannend. Merkte wel dat dat vooral van te voren was, toen ik er eenmaal was liep het wel. Ook met in mijn achterhoofd is het niks, ben ik gelijk weer weg. Maar dates blijven altijd spannend, zou willen dat ik dat stuk over kon slaan..
Alle reacties Link kopieren
quote:klavertje84 schreef op 03 januari 2014 @ 20:27:

Wat leuk weer een topic over internetdaten. Zelf ben ik een paar maand geleden begonnen met internetdaten. Heb toen gekozen voor paiq, aangezien dit lekker laagdrempelig is en je niet gelijk een heel profiel hoeft in te vullen. Heb met twee mannen een date gehad. Met de eerste was het gezellig, maar geen klik van mijn kant. Met de tweede heb ik meerdere dates gehad, maar uiteindelijk samen tot de conclusie gekomen dat het niets voor de langere termijn zal worden. Dit was ongeveer twee weken geleden en ik merk dat ik het toch wel weer een stap vind om weer het 'internet' op te gaan. Vind het ook erg lastig welke site nou geschikt is, zonder dat je gelijk helemaal open en bloot op internet staat. Kunnen jullie hier trouwens goed met vriendinnen over praten? Merk dat ik dit toch wat lastig vind, waarschijnlijk ook omdat zij allemaal gesetteld zijn.Ik zet er meestal een profielfoto met weinig licht op..en geef ook niet alle informatie
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 03 januari 2014 @ 19:58:[/b



Zyra123: We gaan gewoon wat drinken. Kan ik na 1 drankje weer weg als het niets is. Het enige is dat ik het soms wat ongemakkelijk vind zo tegenover elkaar aan een tafeltje.Komt vast helemaal goed! Gewoon voor een gezellige middag/avond gaan en inderdaad verder niet teveel verwachtingen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Klavertje84: Ik ben ook nog zoekende naar de juiste website. Denk toch veel uitproberen en kijken wat het beste bij je past.

Ik praat er met één vriendin wel over maar die zit ook beetje in zelfde schuitje als ik want is ook vrijgezel. Verder heb ik het er niet zo veel over. Eerste en Tweede dates overslaan zou ideaal zijn daarna wordt het al leuker :p
Senso, ik sta nu alleen op OKCupid. Is een gratis site, nog redelijk onbekend, maar ik heb er wel best wat normale dates vandaan geplukt.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels bijna 1,5 jaar een relatie. Wij kennen elkaar via Paiq.

Ik heb ook even op Pepper gestaan en op e-matching.

In totaal met 5 mannen een date gehad: 2 eenmalig, 2 een paar keer en daarna met nr 5 afgesproken.

Met hem klikte ik direct ook toen we elkaar zagen.
Alle reacties Link kopieren
Amy: Ik ga het eens bekijken.





Wat is dat trouwens met mannen die niets of maar 1 zin als profiel tekst hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf gewoon op alle gratis sites ingeschreven zoals paiq, okcupid, badoo, twoo en knuz even snel uit mijn hoofd. Ik wilde weten welk paste en ben zo op 2 sites blijven hangen.
Ben benieuwd wat je ervan vindt, Senso!
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn gevoel over mijn date was gister goed. Hij liet al niets meer horen en vanmorgen kreeg ik een berichtje dat zijn interesse minder was geworden en hij van de date afzag.

Beetje vaag verhaal wel want die dag er voor vroeg hij mij nog mee en niet eens andersom.

Ach jaa er zal wel iets anders aan de hand te zijn en ik hoef niet eens te weten wat.

Nu weer verder dus...



Is er iemand bekend met e-matching of match4me is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met internet daten begon zo'n 5,5 jaar geleden op RP. Volgens mij in totaal met vier mannen gedate. Met twee was t wel gezellig maar bleek bij de 1e date t simpelweg niet te zijn, met één jongen toch wel vijf dates gehad, maar was het echte gevoel ook niet 100%. Daarna nog een date gehad toen ik mn account al had verwijderd, maar n jongen nog sprak via msn (jaja oud tijdperk blijkt nu wel). Vanaf date 1 geweldig en nu 5 jaar later zijn we nog samen.



Op RP kwam je ook wel wat vieze en/of zielige spam mannetjes tegen, maar volgens mij kun je die makkelijk eruit filteren.. Mijn ervaring was eigenlijk wel goed!



Veel plezier met daten dames!
quote:sensotouch schreef op 04 januari 2014 @ 10:15:

Nou mijn gevoel over mijn date was gister goed. Hij liet al niets meer horen en vanmorgen kreeg ik een berichtje dat zijn interesse minder was geworden en hij van de date afzag.

Beetje vaag verhaal wel want die dag er voor vroeg hij mij nog mee en niet eens andersom.

Ach jaa er zal wel iets anders aan de hand te zijn en ik hoef niet eens te weten wat.

Nu weer verder dus...



Is er iemand bekend met e-matching of match4me is dat wat?

Jammer van de date!

Ik zit zelf op e. Ik vind het een vrij kleine vijver om uit te vissen, maar ik heb geen haast. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik me door minder ongeschikte matches hoef te worstelen dan bij bijv. Pepper. Ik vind het een fijne site dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolcu schreef op 04 januari 2014 @ 10:33:

[...]



Jammer van de date!

Ik zit zelf op e. Ik vind het een vrij kleine vijver om uit te vissen, maar ik heb geen haast. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik me door minder ongeschikte matches hoef te worstelen dan bij bijv. Pepper. Ik vind het een fijne site dus.



Goed om te horen.

Misschien eens proberen dan.

Als vrouw krijg je gratis 3 dagen lidmaatschap toch? Dan kun je het wel even echt goed uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig om hier de vrouwelijke varianten te lezen

De angst om te daten en het onbekende vanwege "internet", dat is wat ik ook ervaar bij de vrouwen die ik op paiq spreek.

Wat ook opvalt is dat volgens vrouwen weinig of niets aangegeven word in het profiel van mannen, zelf heb ik wel eens een leuk en informatief verhaal geschreven maar dat werkte ook niet haha.



Steeds meer singles maar steeds lastiger om die leuke "klik" tegen te komen en als ik hier al die vrouwen zo eens lees denk ik "hallo, kijk daar en daar! daar ben ik!"
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Sensotouch. Gelukkig nog genoeg andere leuke mannen!
Alle reacties Link kopieren
Mats: Heb je het idee dat vrouwen daar dan toch angstiger tegenover staan dan de mannen?



Zyra123: Laten we het hopen, haha.
Alle reacties Link kopieren
@sensotouch. Waarschijnlijk was hij gewoon al met een ander aan het daten. Die dingen gebeuren. Ik vind het altijd wel prettig als ze dat gewoon eerlijk zeggen.



Ik heb trouwens weleens op e-matching gestaan maar ik vond het niet prettig. Er lastig profielen doorzoeken en weinig leuke mannen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister ook geprobeerd mij in te schrijven op een dating site, maar word helemaal simpel van al die vragen waar je eerst doorheen moet. Toen moest ik 5 dingen over mezelf plaatsen en dat ging fout, alles opeens weg, daarna was ik er wel weer klaar mee.

Vind het ook moeilijk welke de beste is. Ga zo wel eens een poging wagen bij lexa.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Senso. Zegt wel weer dat je gevoel vaak klopt..

Ondertussen al wat rond gekeken op de sites? Al een geschikte gevonden?



Ik heb gister op relatieklik gekeken, maar geloof niet dat dit mijn site is. Word ook helemaal kriegel van wat je allemaal in moet vullen, maar dat zal bij de meeste sites wel zijn. Niet te lange lappen tekst, niet te kort, maar het moet wel pakkend zijn en weergegeven wie jij bent: help!

Ik zag dat okcupid met name engelstalig is, denk niet dat dat mijn ding is.



shabs op welke twee sites ben jij blijven hangen?
Alle reacties Link kopieren
Naomii: Ik denk ook dat hij gister date heeft gehad omdat hij toen is gestopt met contact zoeken en het verder nogal uit het niets kwam. Heb mij nu toch ingeschreven bij e-matching en wat mij opvalt is dat er juist erg veel leuke mannen tussen zitten. In mijn ogen een beetje te veel en te opvallend, haha. Dus dan vraag ik mij meteen af of dat wel klopt.

Als gratis lid kun je er trouwens helemaal niets behalve profielen kijken dus weet niet zo goed wat ik er nu mee moet.



Yanthe: Ja die vragen zijn verschrikkelijk. Even doorbijten! Daarna krijg je elke keer weer berichtjes schrijven of beantwoorden. Best hard werken dat internetdaten maar het is ook wel weer leuk tijd verdrijf.



Klavertje: In dit geval klopte het gevoel inderdaad. Ik moet de gratis sites nog steeds even gaan bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijna al mijn dates via Badoo gehad. Het is wel even schiften daar. Veel bezette mannen die een avontuurtje zoeken. Maar ik heb er ook leuke vrienden aan overgehouden (dus Senso, misschien zit daar wel iemand voor je bij, zijn leuke mannen, weet niet wat je precies zoekt ;))
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker rondkijken hopelijk krijg je snel een nieuwe date!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit alleen op Badoo. Lekker gratis en ik kan er tot nu toe genoeg leuke mannen vinden tussen heel veel mannen die 3x niks zijn. Er zitten veel lelijke mannen, niet al te slimme mannen en van die cheapy mannen, maar daar tussen kan ik telkens toch weer een leukerd vinden.



Ik heb nu 3 dates gehad, helaas heb ik een beetje pech gehad en is t wegens diverse omstandigheden niets geworden, maar 2 van de 3 waren normale leuke mannen.



Je kunt aan het kennismakingsspel doen of gewoon zoeken naar leden. Je kunt dan ook selecteren op opleidingsniveau en andere dingen.



Als je op de Badoo app elke dag online komt, krijg je 30 credits per dag en zo kun je af en toe je profiel omhoog zetten in zoekresultaten etc. Je kunt daar wel voor gaan betalen op Badoo, maar is dus niet nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven