Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
(Toch?) veel plezier Zyra. Hoe komt het dat je geen zin hebt?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 05 januari 2014 @ 10:37:

(Toch?) veel plezier Zyra. Hoe komt het dat je geen zin hebt?Onzekerheid denk ik. Moet ik weer een goede eerste indruk maken, zal het gesprek wel gaan lopen, dat soort dingen. Als ik er eenmaal zit, gaat het altijd wel hoor. Maar de uren ervoor, heb ik vaak ineens geen zin haha.
Alle reacties Link kopieren
Zyra: Ik kan hem mij goed voorstellen maar het komt vast goed. Was die al echt leuk via de berichtjes? Veel plezier. Wat gaan jullie doen?



Mats: Dat vrouwen visueel ingesteld zijn is volgens mij juist niet waar. Dacht altijd dat het juist andersom was maar goed.

Tref je niet gewoon de verkeerde vrouwen? Want inderdaad zoals je hier leest zijn wij er wel serieus mee bezig dus het generaliseren is niet terecht.

Aan de andere kant denk ik dat er gewoon aan beide kanten rotte appels tussen zitten want er zijn ook zat mannen die nooit iets laten horen nadat je een berichtje hebt gestuurd.



Amy: Ik heb 2 berichtjes van 1 man tot nu toe en hij is wel leuk. Ik twijfel nog steeds. Aan de andere kant Lexa is het niet gebleken voor mij dus dan misschien toch bij e-matching een balletje opgooien.

Ik hoor graag hoe Pepper bevalt als betalend lid. Al reacties?



Tumtummie: Ik kies een foto uit waarvan ik zelf ook vind dat ik er leuk op sta en waarvan andere mensen dat ook gezegd hebben. Zeker eentje waarop je gezicht goed te zien is en lachen is volgens mij altijd goed! Als je normaal weinig make-up draagt geen foto plaatsen waar je toevallig wel lagen make-up hebt en andersom ook niet natuurlijk. Maar ik ben ook nog maar internetdate groentje dus misschien hebben de andere betere tips.



Dan in het algemeen inderdaad sommige foto's van mannen. Best lachwekkend hoor. Ik knap ook af op mannen die met een sigaret op de foto staan of alleen maar foto's hebben waar drank op te zien is.

Afknappers voor mij zijn ook echt spellingsfouten en dan bedoel ik niet een verdwaalde typefout.
Alle reacties Link kopieren
quote:zyra123 schreef op 05 januari 2014 @ 10:44:

[...]





Onzekerheid denk ik. Moet ik weer een goede eerste indruk maken, zal het gesprek wel gaan lopen, dat soort dingen. Als ik er eenmaal zit, gaat het altijd wel hoor. Maar de uren ervoor, heb ik vaak ineens geen zin haha.



Hebben jullie een doe-date of gewoon wat gaan drinken? In het laatste geval: klikt het niet of stokt het gesprek, ben je toch zo weer weg? Tenminste, ik ben daar heel makkelijk in geworden. Ik 'verdoe' mijn tijd dan niet langer dan noodzakelijk en ga mezelf geen geweld aandoen door ergens uren te 'moeten' blijven.



Om die reden spreek ik ook nooit af om gelijk te gaan eten. Kan ene hele lang zit worden.

Ik sprak meestal na het werk af voor een drankje (had ik ook geen oppas nodig) en als dat voldoende klikte dan de 2e date langer.

Of het aan mij ligt, geen idee, alleen ik weet binnen 5 minuten wel of er een vervolg inzit of niet.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dat moet ik echt nog leren, dat gewoon weggaan als het niet klikt. Ik wil nog wel eens te lang blijven zitten dan haha. Vandaag gaan we een wandeling maken en daarna misschien nog wat drinken.



Eten op een eerste date heb ik ooit jaren geleden een keer gedaan en net inderdaad met iemand met wie het niet klikte. Was inderdaad een hele lange zit haha.



Tot nu toe gaat het contact met deze man op een hele relaxte manier en heb ik juist nog geen last van onzekerheid gehad, wat ik normaal gesproken vrijwel vanaf het begin heb. Alleen nu dus even kort voor de date haha. Jullie horen later vandaag wel hoe het geweest is ;).
Alle reacties Link kopieren
Zyra, dat noemde ik gezonde spanning. Leuk, ben benieuwd hoe het is geweest.
wij slapen nooit.
quote:sensotouch schreef op 05 januari 2014 @ 11:34:





Amy: Ik heb 2 berichtjes van 1 man tot nu toe en hij is wel leuk. Ik twijfel nog steeds. Aan de andere kant Lexa is het niet gebleken voor mij dus dan misschien toch bij e-matching een balletje opgooien.

Ik hoor graag hoe Pepper bevalt als betalend lid. Al reacties?





Nog helemaal niks!

Maar is me al wel duidelijk dat je niet kunt zien wie je bekeken heeft, en ook niet wie wel of geen full member is. Kan je wel berichten gaan sturen, maar als iemand niks terug kan sturen weet je dat dus niet. Beetje jammer.

Verder is hij wel overzichtelijk.



Zyra; veel plezier! Ik heb ook vaak geen zin (moeite allemaal) maar als je er dan eenmaal bent valt het wel weer mee.

Niet gaan wandelen als het niet klikt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zyra, veel plezier!



Ik heb volgende week zondag mijn eerste date via Paiq, wij gaan ook wandelen. Dat was ik toch all van plan dus dat is 2 vliegen in 1 klap



Op RP vlot het wat minder snel. Ik raak wel met mannen in gesprek maar de gesprekken vallen dood. Of omdat ze niet meer reageren of omdat ik er geen zin meer in heb omdat ze in hun reactie totaal niet ingaan op wat ik heb geschreven. Soms lijken alle mannen wel autisten
Alle reacties Link kopieren
@mats, ik snap niet hoe je aan de hand van de voorbeelden die je aangeeft (vleeskeuring ed.) kunt concluderen dat het de vrouwen zijn die visueel ingesteld zijn. Aan de hand van je voorbeelden en de verhalen hier van vrouwen zou je toch concluderen dat het de mannen zijn die alleen maar naar de plaatjes kijken en geen profielen lezen (of de moeite nemen die van zichzelf in te vullen).



Je opmerking over dat dit topic weer een inschrijving op een datingsite scheelt is ongepast en tegen de forum regels. Vissen is niet toegestaan en wordt over het algemeen ook niet gewaardeerd. Daarbij, ik reageer toch nooit op mannen zonder foto
Alle reacties Link kopieren
Zyra, wat spannend zeg , ben benieuwt hoe het gaat, is ie leuk



Ik heb tot nu toe 1 flirt gekregen van een man van 55, mijn ex was 13 jaar ouder dan mij, wou nu juist voor iets jonger gaan

Denk dat mij profiel tekst zeker beter kan maar vind het erg moeilijk wat ik moet schrijven.

Er heeft wel een leuke man naar mijn profiel gekeken maar durf hem geen flirt ofzo te sturen. Maar zal wel moeten als ik niet alleen wil blijven. Alles is nog erg nieuw voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Sensotouch & Naomii:



Het betreft de reacties van vrouwen over wat zij ervaren door met een profiel op een datingsite te staan, ik wil er niets aan generaliseren.

Hun profiel word niet goed gelezen en de foto's zijn een vleeskeuring, maar is dat voor vrouwen niet exact zo!?

Vrouwen komen liever iemand in real tegen, bijvoorbeeld een kroeg, om ze dan gelijk interactie, lichaamstaal en aantrekkingskracht hebben.

Dat is met een profiel en tekstberichten iets anders omdat het toch redelijk anoniem is.

Dit is een vrouwenforum en wellicht zijn de dames hier onderling wat meer open.

Vast niet allemaal maar ik heb deze info uit eerste hand.
Alle reacties Link kopieren
Wtf? Ik krijg net een (eerste!) mailtje van een verder vrij normaal ogende man waarin hij vragen stelt/keuzes voor legt. Laatste vraag: of een orgasme belangrijk voor me is Ik heb deze weirdo direct geblockt
Alle reacties Link kopieren
Mats, dat klopt wat je zegt maar ik begrijp niet waarom je daaruit de conclusie trekt dat vrouwen visueler zijn ingesteld. Misschien moeten we het hier maar gewoon bij laten: Agree to disagree
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik heb nog een datevoorstel gekregen Via RP dit keer. De man is wat snel maar niet te
quote:Naomii schreef op 05 januari 2014 @ 16:57:

Wtf? Ik krijg net een (eerste!) mailtje van een verder vrij normaal ogende man waarin hij vragen stelt/keuzes voor legt. Laatste vraag: of een orgasme belangrijk voor me is Ik heb deze weirdo direct geblockt



Zo niet gelukkig maar, want hij kan er niets van?



Ik kreeg net een bericht van een man die vond dat ik 'in mijn kracht sta en het beste in mezelf naar boven haal'.

Pfff
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 05 januari 2014 @ 17:12:

[...]





Zo niet gelukkig maar, want hij kan er niets van?



Dat was ook direct mijn gedachte



Ik kreeg net een bericht van een man die vond dat ik 'in mijn kracht sta en het beste in mezelf naar boven haal'.

PfffKlinkt nogal als therapeuten praat. Prima om van een peut te horen maar een potentiële date mag wat andere taal gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg laatst een 2e bericht waarin de vraag stond wat de zin van mijn leven is en en waar ik mijn energie. passie en kracht vandaan haal.



Ik heb aangegeven dat mijn leven weinig zin heeft, werken en met mijn ballen spelen.







Ik ben niet zo goed in sociaal wenselijke antwoorden en ik heb nooit meer wat van deze man gehoord.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer thuis. Was een aardige man (wilde eigenlijk jongen typen, dus zegt denk ik al genoeg :P) en gezellig gekletst, maar meer dan dan was het voor mij niet.



Leuk dat jij ook een date hebt volgende week Naomii. Hopelijk heb jij wel een leuke klik met jouw date
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 05 januari 2014 @ 17:35:

Ik kreeg laatst een 2e bericht waarin de vraag stond wat de zin van mijn leven is en en waar ik mijn energie. passie en kracht vandaan haal.



Ik heb aangegeven dat mijn leven weinig zin heeft, werken en met mijn ballen spelen.



[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... XNnzC7h8F3[/img]



Ik ben niet zo goed in sociaal wenselijke antwoorden en ik heb nooit meer wat van deze man gehoord.







Ik kan ook niks met dat soort vragen. Waarom vinden sommige mannen het zo moeilijk om een normaal gesprek op te starten. Je haalt het toch ook niet in je hoofd om zulke vragen te stellen aan iemand die je net ontmoet in de kroeg (of op straat, in de v&d ..etc.)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zyra, jammer dat het hem niet was. Next
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie het ook weleens dat je even met een man chat, wat kritische vragen stelt en na een kwartier ofzo de chat afbreekt omdat je wat anders gaat doen?Dat zo'n man je niks zegt, maar na afloop van de chat en de pc uit is bij mij me er gelijk afgooit?

Echt zo zonde van mijn tijd en energie...
Alle reacties Link kopieren
Jammer Zyra, hoe snel had je het door en hoe lang heeft de date uiteindelijk geduurd?
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 05 januari 2014 @ 18:24:

hebben jullie het ook weleens dat je even met een man chat, wat kritische vragen stelt en na een kwartier ofzo de chat afbreekt omdat je wat anders gaat doen?Dat zo'n man je niks zegt, maar na afloop van de chat en de pc uit is bij mij me er gelijk afgooit?

Echt zo zonde van mijn tijd en energie...Paiq, neem ik aan? Tja, ik heb ook liever dat iemand tijdens de chat al aangeeft dat ik zijn type niet blijk te zijn maar er zijn genoeg mensen die dat lastig vinden en het dus op die manier oplossen. Ik maak me daar niet meer druk over, nog genoeg andere mannen
Alle reacties Link kopieren
quote:shabs schreef op 05 januari 2014 @ 18:42:

Jammer Zyra, hoe snel had je het door en hoe lang heeft de date uiteindelijk geduurd?Eigenlijk bij het eerste oogcontact al. Date heeft denk anderhalf uur geduurd. Was ook gewoon heel relaxed (net als het contact eerder was geweest), maar meer dan dat dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Amy: Dat is jammer! Ik sta er als gratis lid maar krijg echt heel weinig reacties. Kan er zelf ook niets mee als het wel zou gebeuren maar het geeft voor mij al wel iets aan over de website. Misschien heb ik het mis hoor.



Zyra: Jammer maar gelukkig was het in elk geval niet heel vervelend. Hoe vond hij het? Meteen gezegd dat het niets zou worden?



Naomii: Leuk een date!!! Wat een een afknapper die vraag zeg, wat denkt die gast nou?



Miedo: Heb het nog niet echt zo op die manier meegemaakt maar ben natuurlijk pas net begonnen. Wel dat ik gewoon helemaal geen reactie krijg en dat komt erg vaak voor, haha.



Amber: Pfff dat is wel erg zweverig. Maar zijn vast vrouwen die het wel kunnen waarderen dus hij moet gewoon even verder zoeken ;)



Vandaag heerlijk hele middag op de bank onder een dekentje een boek gelezen dus niets geen berichtjes gestuurd. Ook niets ontvangen trouwens... Ga morgen denk ik dan toch maar betalen bij e-matching. Kijken of ik dan wel reacties terug krijg. Als de mannen daar niet betalen hebben ze geen excuus om niet te reageren want dat kan gewoon ook als je niet betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven