Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij in maar ook meteen weer uitgeschreven bij Badoo. Als ik jullie zo hoor misschien dan toch niet slim.

Maar ik zag echt niemand die ik leuk vond, allemaal (sorry als ik iemand beledig) nogal simpele mannen type sjonnie.

De echte leuke zitten er dus wel echt?
Alle reacties Link kopieren
Ze zitten er wel echt tussen hoor. Maar inderdaad ook veel wat niks is. Maar goed, dat heb ik tot nu toe op alle datingsites die ik geprobeerd heb wel gehad haha.
10 jaar geleden iemand ontmoet via lycos haha, daar heb ik jaren een relatie mee gehad. Later nog wat dates via verschillende sites (relatieklik, paiq, plentyoffish) Nu wederom single en ik heb Tinder maar eens een gooi gegeven. Het is een beetje vroeg, net uit eigenlijk, maar ik wilde toch eens kijken of dat iets is voor me wanneer ik er wel aan toe ben. (je moet bijblijven he :P )



Er zitten inderdaad echte leuke tussen, maar gelukkig is dat lekker subjectief, wat voor de een een droomdate is, kan voor de ander een nachtmerrie zijn. ^^



Ik vind het maar spannend allemaal, dus ik ga lekker meelezen als dat goed is
Alle reacties Link kopieren
quote:zyra123 schreef op 04 januari 2014 @ 18:34:

Ze zitten er wel echt tussen hoor. Maar inderdaad ook veel wat niks is. Maar goed, dat heb ik tot nu toe op alle datingsites die ik geprobeerd heb wel gehad haha.



Ja maar op Badoo zag ik echt niets leuks tot nu toe.

Kan ook aan mij liggen hoor of ik val gewoon op hele andere mannen dan jij ;)



E-Machting lijkt tot nu toe de leukste mannen voor mij te hebben maar ze komen allemaal iets te leuk over dat ik dus twijfel aan echtheid. Allemaal best uitgebreide profielen, leuke foto's etc. Kan toch niet waar zijn?

Twijfel dus nog steeds over betalend lidmaatschap maar meer dan kijken kan ik nu dus niet. Kan wel antwoorden als ik berichtje krijg trouwens dat is wel fijn dat dat kan als gratis lid.
Alle reacties Link kopieren
Online daten pffffff heb alle sites gehad. De mannen vind ik ontzettend tegenvallen op zowel RP als lexa en pepper momenteel. Lexa had nu 3 dagen gratis en abbo loopt zo af. Had ineens vanavond leuk contact dus ik geef aan dat abbo zo verloopt en of we zullen appen, niks meer. Pffffffff.



Ik ga zeker mee lezen
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook populaire sites voor bi-seksuelen?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
[quote]katrien1974 schreef op 04 januari 2014 @ 19:04:

Online daten pffffff heb alle sites gehad. De mannen vind ik ontzettend tegenvallen op zowel RP als lexa en pepper momenteel. Lexa had nu 3 dagen gratis en abbo loopt zo af. Had ineens vanavond leuk contact dus ik geef aan dat abbo zo verloopt en of we zullen appen, niks meer. Pffffffff.



Ben ik erg cynisch als ik denk dat dat leuke contact gewoon een lokkertje was om een nieuw abbo te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmiddag wat papieren aan het opruimen en bedacht dat een date met een boekhouder wel van pas zou komen

Heb mij ingeschreven bij lexa, ben benieuwt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga dat steeds vaker geloven. Had namelijk inderdaad gezegd dat mijn abbo afliep en dat ie maar moest whappen. Hij was overigens nog wel de hele tijd online. Dus mezelf net gewoon gecontrold-alt-deleted. Zo dat dit maar ja waar kom je ze tegen dan he. Mijn foto wordt bij paiq altijd zeer hoog gewaardeerd dus denk niet dat het aan uiterlijk

Ligt.



Maar gewoon veel oude mannen en mannen uit zuid-Limburg terwijl

Ik zelf in zuid Holland woon. Of niet het type man waar ik op val (als je begrijpt wat ik bedoel).



En als je dan de advertenties op FB moet geloven zijn er onwijs veel leuke mannen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst nog een keer een mail naar Lexa gestuurd hoe het kon dat ik gematcht werd aan mannen van in de 50, terwijl ik toch echt had aangegeven iemand van rond mijn leeftijd te zoeken (ben begin 30). Uiteraard nooit reactie van ze gekregen. Vind het zelf geen prettige site. Ik kreeg ze dus gewoon ook bij de matches te zien (en nu dacht ik echt dat ik ook nog best jong voor mijn leeftijd ben, ga nog veel stappen enzo), maar blijkbaar vindt Lexa dat een man van middelbare leeftijd beter bij me past hahaha. Ik heb mijn profiel er dus ook van verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Juist. De matches kloppen voor geen meter. Bij pepper wonen ze allemaal verweg en zijn kaal
Alle reacties Link kopieren
Katrien: Jammer is dat zeg! Valt wel op dat dit vaak voorkomt. Toch gek.

We moeten de ultieme site nog vinden dus.



Zyra: Dat is wel heel gek. Die zie ik niet bij mijn matches op lexa. Wel krijg ik erg veel bezoekers van oude mannen op lexa en vind dat alleen al geen prettig idee. Na mijn maand ga ik hier denk ik ook weg. Er antwoorden ook maar weinig mannen of ze hebben geen interesse maar ik denk dat een groot deel ook gewoon niet betaald heeft.



Nog iemand die mij verheldering kan geven over e-matching? Ik twijfel zo over wel of niet betalen op die website. Veel leuke profielen maar is het echt of is er grote kans dat ik toch van niemand een reactie krijg daar?
Alle reacties Link kopieren
quote:chatcat86 schreef op 04 januari 2014 @ 19:36:

Zijn er ook populaire sites voor bi-seksuelen?Toevallig komt er net een reclame voorbij op tlc voor bilove.nl. Ik ben niet bi, dus geen idee of het wat is haha.
Ik heb me ingeschreven bij Pepper vandaag! Zal jullie op de hoogte houden



Senso, ik heb op e-matching gestaan (gratis) en je kan alleen berichtjes versturen als ze jou eerst wat sturen dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 04 januari 2014 @ 22:37:

Ik heb me ingeschreven bij Pepper vandaag! Zal jullie op de hoogte houden



Senso, ik heb op e-matching gestaan (gratis) en je kan alleen berichtjes versturen als ze jou eerst wat sturen dacht ik.



Leuk! ben benieuwd....Echt betalend lid geworden dus?



Ik weet dat ik alleen berichtjes kan sturen als ik iets heb gekregen. Waar ik meer op doelde was of het het waard is om daar betalend lid te worden? Stel ik ga mijn best doen om leuke berichtjes te schrijven maar niemand reageert omdat het blijkt dat de mensen daar toch nep zijn (Dit gevoel krijg ik klein beetje omdat er in mijn ogen veel leuke en vooral ook uitgebreide profielen opstaan). Dat vind ik dan zonde geld.
Ja, betalend lid



Hmm ik heb er een week of 2 rondgekeken en toen was ik er wel klaar mee. Ik vond er ook veel leuke profielen, maar de mannen die mij aanschreven waren dan weer niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 04 januari 2014 @ 12:49:

Mats: Heb je het idee dat vrouwen daar dan toch angstiger tegenover staan dan de mannen?



Vrouwen zijn meer visueel ingesteld en "voelen" niets bij internet ( want anoniem )

Toch kun je d.m.v. chatten best goed filteren... afhankelijk van de gesprekspartner natuurlijk.

Inmiddels is mij duidelijk geworden dat iets minder filteren wel eens kan helpen.



Ik lees ook veel over profielen die niet echt lijken, ik dacht dat dát juist bij profielen van vrouwen gebeurde omdat de werkelijke verhoudingen van beide sexen op datingsites nogal uit verhouding staan.

Ik ben spontaan, heb een leuke profieltekst en leuke foto's op staan, ben halverwege de 30 ( 35 klinkt dan gelijk weer iets té :P ) en ben een normale jongen en krijg leuke beoordelingen maar ben zeker geen adonis.

Als ik de dames hier zo eens zie schrijven dan zou ik legio reacties moeten krijgen, het tegendeel is waar.

En ja, het is zeker een heel echt profiel
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zijn meer visueel ingesteld? ..... je vergist je mannen zijn meer visueel ingesteld.



Vrouwen voelen niets bij internet? Ik zie hier vele topics van vrouwen die alleen op basis van foto's , mails en chats verliefd zijn.



Ik begrijp je generalisering niet, Mats?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er ook aan te denken om me in te schrijven op een site. Moet alleen nog op zoek naar een leuke en geschikte profielfoto... Heb wel veel foto's maar niet waar ik van redelijk dichtbij op sta. Waar letten jullie op bij (het kiezen van) een profielfoto?
Alle reacties Link kopieren
@ Amber:



Geput uit constateringen van vrouwen zelf en hun ervaringen.

"Vleeskeuring", "inhoudsloos chatten en profieltjes doorbladeren" en vooral "vreemde figuren omdat het anoniem is".

Ik ben geen vrouw ( zoek er wel één ) dus kan niet oordelen maar ga wel uit van wat ik opvang.

Tuurlijk is het mogelijk om gevoelens te krijgen op basis van tekst of foto's maar van wat ik in mijn ervaring beleefd heb is dat vrouwen zeggen niet verliefd op een profieltje of veldje tekst te kunnen worden, omdat ze er niets mee hebben. ( enkel gezellig kletsen )



Hier blijkt dus anders en dat is dan ook de reden dat ik mee lees en af en toe post, niets is fijner om beide sekses hun ervaringen te laten delen.

Zonder hier een "ik zoek" gedeelte op te zetten: hier hangen genoeg vrouwen rond die graag in contact komen met mannen en vice versa.

Scheelt weer gedoe met (nep)profieltjes en betalend lid.
Alle reacties Link kopieren
@mats, deels klopt het wel wat je van de vrouwen terug hoort want 9 van de 10x leest de man in kwestie gewoon het profiel niet (goed) en reageert maar lukraak in de hoop dat er een vrouw wél geïnteresseerd is. Dus kijken idd alleen naar de foto en verder nergens naar.



En heb jij zelf weleens gekeken hoe sommige mannen op hun foto staan? Pfff, soms met open mond en dan half etend. Hoe bedénkt iemand het, dat dat leuk is om naar te kijken. Om nog maar te zwijgen van foto's van 10 jaar oud etc. Maargoed, daar is nog evt. een cam voor.

En nee, verliefd via alleen maar internet is me nog nooit gebeurd, alleen dat ik door de manier hóe iemand schrijft meer geïnteresseerd kan raken, ja dat dan weer wel. En dan bedoel ik o.a. of zijn Nederlands gewoon fatsoenlijk is.



Ik zette meestal een zinnetje helemaal onderaan mijn profiel waaruit moest blijken dat de man in kwestie al dan niet goed gelezen had, als ik een reactie kreeg. Hielp wel in het filteren .
wij slapen nooit.
Mijn ultieme wáárom??-moment in internetdaten is een schijnbaar leuke vent die een foto gebruikt waar nog de lange lokken van een vrouw op staan. Het kan me niet schelen of het een goede vriendin/zijn zus/wie dan ook is, maar al met andere vrouwen geconfronteerd worden voor het eerste contact vind ik niet zo aantrekkelijk



Mijn twijfelman lijkt afgehaakt te zijn, trouwens. Is niet erg, ondertussen ben ik heftig aan het chatten met mijn buurman (oeps )
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 05 januari 2014 @ 09:51:



En heb jij zelf weleens gekeken hoe sommige mannen op hun foto staan? Pfff, soms met open mond en dan half etend. Hoe bedénkt iemand het, dat dat leuk is om naar te kijken. Om nog maar te zwijgen van foto's van 10 jaar oud etc. Maargoed, daar is nog evt. een cam voor.

En nee, verliefd via alleen maar internet is me nog nooit gebeurd, alleen dat ik door de manier hóe iemand schrijft meer geïnteresseerd kan raken, ja dat dan weer wel. En dan bedoel ik o.a. of zijn Nederlands gewoon fatsoenlijk is.



Ik zette meestal een zinnetje helemaal onderaan mijn profiel waaruit moest blijken dat de man in kwestie al dan niet goed gelezen had, als ik een reactie kreeg. Hielp wel in het filteren .



True! ik vind het ook leuk om een persoonlijk berichtje te sturen waarin duidelijk word dat ik haar profiel goed gelezen heb.

Meestal sluit ik subtiel af met een leuke anekdote zodat iemand getriggerd word om te reageren.

Toch bied het geen enkele garantie dat er een reactie komt op een berichtje waar moeite voor gedaan is, vrouwen zien door de bomen het bos niet meer en het lijkt wel of dát ene berichtje dan ook niet opvalt.

Verder weet ik niet hoe mannen op foto's staan ( ik ben geïnteresseerd in vrouwen ) maar ik kan me voorstellen dat een vrouw weinig gecharmeerd is van zulke poses haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:mats schreef op 05 januari 2014 @ 10:11:

[...]





True! ik vind het ook leuk om een persoonlijk berichtje te sturen waarin duidelijk word dat ik haar profiel goed gelezen heb.

Meestal sluit ik subtiel af met een leuke anekdote zodat iemand getriggerd word om te reageren.

Toch bied het geen enkele garantie dat er een reactie komt op een berichtje waar moeite voor gedaan is, vrouwen zien door de bomen het bos niet meer en het lijkt wel of dát ene berichtje dan ook niet opvalt.

Verder weet ik niet hoe mannen op foto's staan ( ik ben geïnteresseerd in vrouwen ) maar ik kan me voorstellen dat een vrouw weinig gecharmeerd is van zulke poses haha.



Dat kan ik wel met je eens zijn. Het niets terugsturen hoorde ik 10 jaar geleden al en dat is kennelijk nog steeds niet erg veranderd. Zelf stuurde ik altijd iets terug, al was het maar 1 regeltje om aan te geven dat ik geen verder contact wilde. Kreeg meestal een bedankje alsnog terug.

Nu werd ik ook niet overstelpt door berichten dus hoefde ook niet door een enorme hoeveelheid berichten te worstelen, dat scheelde ook al .
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 05 januari 2014 @ 09:51:[/b



En heb jij zelf weleens gekeken hoe sommige mannen op hun foto staan? Pfff, soms met open mond en dan half etend. Hoe bedénkt iemand het, dat dat leuk is om naar te kijken. Om nog maar te zwijgen van foto's van 10 jaar oud etc. Maargoed, daar is nog evt. een cam voor.

.



Voor mij de ultieme afknapper, als een man met een net gevangen vis op de foto staat. Moet ik altijd erg hard om lachen hahah. Oh en op de foto staan met ontbloot bovenlijf. Hoe leuk de man in kwestie ook lijkt te zijn, een dikke vette nee voor mij.



Ik ga me nu klaar maken voor mijn date straks. Zoals altijd heb ik er, nu het zover is, helemaal geen zin meer in hahah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven