Leeftijdsverschil (28jr)

19-10-2015 13:10 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK HEB GENOEG MENINGEN GELEZEN EN VOOR MIJ GENOEG ERVARINGEN
anoniem_257847 wijzigde dit bericht op 19-10-2015 14:27
Reden: Genoeg :)
% gewijzigd
Leef alsof het je laatste dag is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 13:47:

Dat inderdaad. Ik ben nog nooit een stabiele vrouw met een berg zelfvertrouwen tegengekomen met een kerel die 25 jaar ouder was. Zonder uitzondering problemen thuis gehad en op zoek naar een veilige basis en huisje boompje beestje. En die mannen kunnen doorgaans geen vrouw van hun eigen leeftijd aan omdat die doorhebben dat ze wat infantieler zijn dan gemiddeld. En dan zo'n kippetje van 22 die je het gevoel geeft dat niet het grootste deel van je leven erop zit en je je je opeens geen mislukte midlifecrisis op pootjes voelt, en hop.Dat dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:46:

[...]





Hier hebben wij het ook over gehad, je weet nooit wat de toekomst brengt want zo wist hij ook niet dat zijn relatie van +/- 25 jaar ineens zou stuk lopen.Laat me raden dat had hij niet aan zien komen en daar had hij zelf geen aandeel in?
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu gelieve alleen reageren als je ervaring hebt, of ervaring van mensen om je heen!
Leef alsof het je laatste dag is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 13:47:

Dat inderdaad. Ik ben nog nooit een stabiele vrouw met een berg zelfvertrouwen tegengekomen met een kerel die 25 jaar ouder was. Zonder uitzondering problemen thuis gehad en op zoek naar een veilige basis en huisje boompje beestje. En die mannen kunnen doorgaans geen vrouw van hun eigen leeftijd aan omdat die doorhebben dat ze wat infantieler zijn dan gemiddeld. En dan zo'n kippetje van 22 die je het gevoel geeft dat niet het grootste deel van je leven erop zit en je je je opeens geen mislukte midlifecrisis op pootjes voelt, en hop.Kan zijn. Mijn nicht is een hele fatsoenlijke meid. Normale jeugd in een heel liefdevol gezin gehad. Heeft nog steeds veel en goed contact met haar ouders en zus. Heeft het VWO gedaan, daarna gestudeerd en is altijd best een populaire meid geweest met een vlotte babbel. Mankeert helemaal niks mee. En toen is ze tijdens haar studie die man tegengekomen. Ideaal? Zeker niet, maar doe niet net alsof elke oudere man een misbruiker is en elke jongere vrouw die een relatie met zo'n man begint een kind met een heel verleden is.
Ik ken wel een stel waarvan de man 29 jaar ouder is en zij 23 was toen ze een relatie kregen. Ze hebben inmiddels al puberkinderen samen en volgens mij gaat dat prima. Mijn vader heeft ook eens een vriendin gehad die veel jonger was dan hij (en mij). Hij zag haar als een platonische vriendin maar zij wilde wel meer (heel vreemd, want mijn vader is geen prototype kwieke zestiger). Ik had daar geen problemen mee, aangezien ze beiden al ruimschoots de dertig gepasseerd waren dus oud en wijs genoeg.

Met 22 ben je nog zo piepjong dat ik het persoonlijk echt zonde vind van je jeugd om die te slijten met zo'n oude kerel. Aan de andere kant kan ik me ook herinneren dat ik mezelf op die leeftijd ook veel volwassener vond dan leeftijdsgenoten (ik ben getrouwd op mijn 23e en kreeg mijn eerste kind met 26). Maar ja, je bent volwassen en hebt er recht op om je eigen fouten te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:50:

Vanaf nu gelieve alleen reageren als je ervaring hebt, of ervaring van mensen om je heen!





hahaha

Leuk geprobeerd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:46:

[...]





Hier hebben wij het ook over gehad, je weet nooit wat de toekomst brengt want zo wist hij ook niet dat zijn relatie van +/- 25 jaar ineens zou stuk lopen.Nou als jullie het nu fijn hebben samen en dat voor nu genoeg is, dan wens ik jullie voor de komende jaren veel plezier samen. Daarna denk ik dat de relatie uitgaat en dat verdrietig zal zijn, maar daar komen jullie beide wel overheen. En je weet natuurlijk nooit wat de toekomst gaat brengen, maar blijf wel goed voor ogen houden of wat jij wil in een relatie met hem überhaupt wel mogelijk is. Samen oud worden bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 13:47:

Dat inderdaad. Ik ben nog nooit een stabiele vrouw met een berg zelfvertrouwen tegengekomen met een kerel die 25 jaar ouder was. Zonder uitzondering problemen thuis gehad en op zoek naar een veilige basis en huisje boompje beestje. En die mannen kunnen doorgaans geen vrouw van hun eigen leeftijd aan omdat die doorhebben dat ze wat infantieler zijn dan gemiddeld. En dan zo'n kippetje van 22 die je het gevoel geeft dat niet het grootste deel van je leven erop zit en je je je opeens geen mislukte midlifecrisis op pootjes voelt, en hop.Ja, dit dus. Exactly my thoughts.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Want de meningen (die je expliciet vroeg) bevallen je niet?
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:50:

Vanaf nu gelieve alleen te reageren als je ervaring hebt, of als je ervaringen van mensen om je heen wil delen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:50:

Vanaf nu gelieve alleen reageren als je ervaring hebt, of ervaring van mensen om je heen!Ik heb een vriendin die een relatie heeft gestart met een 20 jaar oudere man... 8 maanden later heeft ze dit haar serieus beklaagd... Zie mijn eerder antwoord...
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:50:

Vanaf nu gelieve alleen reageren als je ervaring hebt, of ervaring van mensen om je heen!Oeiii je hebt niet alleen weinig levenservaring, maar ook weinig forumervaring. Forumleden doen hier graag aan gevraagd-, maar ook zeker aan ongevraagd advies!
Alle reacties Link kopieren
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:50:

Vanaf nu gelieve alleen reageren als je ervaring hebt, of ervaring van mensen om je heen!



Oh jee. Dit is niet zo slim van je.



*haalt klapstoeltje*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is zijn huwelijk wel stukgelopen omdat hij nog steeds dacht 25 te zijn. En dat denkt hij dan over 25 jaar ook nog steeds.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 19 oktober 2015 @ 13:52:

[...]





Zeg stop daar eens mee!!

Oneindig irritant... Wat draag je daar nu eigenlijk mee bij?



Niemand zit te wachten op spelling(bet)verbeteraars
Alle reacties Link kopieren
Anyway, ik ben zo geintresseerd in die 'oplossingen' die er zijn om met hem een kind te maken.



Ik neem aan dat hij gesteriliseerd is? Of is hij impotent?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 19 oktober 2015 @ 13:52:

[...]

Ik wilde nog wat zeggen, maar het mag niet meer, jammer.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:50:

Vanaf nu gelieve alleen reageren als je ervaring hebt, of ervaring van mensen om je heen!

Ervaringen om me heen:



Één was al jaren samen maar toen ze 30 was en hij inmiddels zowat 60 wilde zij kinderen en dingen ondernemen. Hij wilde op de bank zittenn. Zij was aan het opbouwen, hij aan het afbouwen. Hij had kleinkinderen, zij had géén kinderen. Hij was een oude man die het rustig aan wilde doen, zij wilde reizen en dingen ondernemen. Seks was er niet meer. Ze zijn uit elkaar.





De andere ervaring: kregen een kind, hij was oud en gezapig zij een jonge meid, hij overleed 4 maanden na de geboorte van hun eerste kind aan een kwaal die nogal ouderdomsgerelateerd is. Ook hij rond de 60, zij begin 30





Ik ken géén gelukkige aflopen. Niemand is langer dan een paar jaar gelukkig met elkaar, dan is de verliefdheid eraf en liggen de dingen ver uit elkaar. Dat iedereen hier zo reageert is geen negativiteit, maar realisme l
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 19 oktober 2015 @ 13:52:

[...]

Erg kinderachtig, en dit noemt zich dan wel volwassen. Sorry als ik hier voor mijn Nederlandse taal zat had ik dit boven aan mijn tekst ook even aangegeven. Verdere correcties hoeft niet, bedankt! Een tip; Misschien Nederlands lessen geven, want je vind het geloof ik heerlijk om een topic van een ander te corrigeren. Misschien bij VIVA solliciteren, naar een baan als '' wandellende woordenboek '' .
Leef alsof het je laatste dag is...
Ik ken een "kind" van 28, die het sinds enkele weken doet met een andere kennis: een lul van 56. Zelfde leeftijdsverschil, dus ik kan er me wel iets bij voorstellen. Ergens begrijp ik het ook wel: vanuit zijn optiek een strak lekker spontaan jong ding, vanuit haar optiek ervaring, maturiteit, vrijheid. Maar ja, hij had eerst haar moeder "gedaan" en toen die relatie uit ging kwam de dochter in zicht. Moeder vond het wel kunnen want tja, kon moeilijk anders he? Haar vader slaapt niet meer want die heeft wel nog wat verstand in de bovenkamer: what if... als ze zwanger wordt van die klojo, moet hij dan "schoonzoon" zeggen tegen iemand die ouder is dan hijzelf?



Ik kan niet geloven dat een man en een vrouw waar 28 jaar verschil tussen zit elkaar kunnen zien zitten voor een relatie. Een wip wel, 10 wippen ook maar voor elkaar gemaakt niet, daarvoor is het verschil in maturiteit te groot... of zou het toch moeten zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 13:55:

[...]



Ervaringen om me heen:



Één was al jaren samen maar toen ze 30 was en hij inmiddels zowat 60 wilde zij kinderen en dingen ondernemen. Hij wilde op de bank zittenn. Zij was aan het opbouwen, hij aan het afbouwen. Hij had kleinkinderen, zij had géén kinderen. Hij was een oude man die het rustig aan wilde doen, zij wilde reizen en dingen ondernemen. Seks was er niet meer. Ze zijn uit elkaar.





De andere ervaring: kregen een kind, hij was oud en gezapig zij een jonge meid, hij overleed 4 maanden na de geboorte van hun eerste kind aan een kwaal die nogal ouderdomsgerelateerd is. Ook hij rond de 60, zij begin 30





Ik ken géén gelukkige aflopen. Niemand is langer dan een paar jaar gelukkig met elkaar, dan is de verliefdheid eraf en liggen de dingen ver uit elkaar. Dat iedereen hier zo reageert is geen negativiteit, maar realisme l+1
quote:Jc2 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:54:

[...]





Zeg stop daar eens mee!!

Oneindig irritant... Wat draag je daar nu eigenlijk mee bij?



Niemand zit te wachten op spelling(bet)verbeteraars

Ik heb jouw reeks spelfouten niet eens meegenomen. Terwijl "intellegent" best leuk was.



Wat ik er mee bijdraag wil ik je best een keer uitleggen, als jij wil uitleggen waarom je een nogal negatieve reactie begint met de oproep negatieve reacties te negeren.
quote:minnimouse schreef op 19 oktober 2015 @ 13:51:

[...]



Kan zijn. Mijn nicht is een hele fatsoenlijke meid. Normale jeugd in een heel liefdevol gezin gehad. Heeft nog steeds veel en goed contact met haar ouders en zus. Heeft het VWO gedaan, daarna gestudeerd en is altijd best een populaire meid geweest met een vlotte babbel. Mankeert helemaal niks mee. En toen is ze tijdens haar studie die man tegengekomen. Ideaal? Zeker niet, maar doe niet net alsof elke oudere man een misbruiker is en elke jongere vrouw die een relatie met zo'n man begint een kind met een heel verleden is.Ik ken een aantal van die stellen en daar gaat het wel op. Er zijn vast uitzonderingen
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:55:

[...]





Erg kinderachtig, en dit noemt zich dan wel volwassen. Sorry als ik hier voor mijn Nederlandse taal zat had ik dit boven aan mijn tekst ook even aangegeven. Verdere correcties hoeft niet, bedankt! Een tip; Misschien Nederlands lessen geven, want je vind het geloof ik heerlijk om een topic van een ander te corrigeren. Misschien bij VIVA solliciteren, naar een baan als '' wandellende woordenboek '' .

"Dit" noemt zich niet volwassen.



Wat een "wandellende woordenboek" moge zijn weet ik niet. Waar een kinderlijke beheersing van de taal op wijst, lijkt me redelijk duidelijk. Daar kan geen wijntje op de bank tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik je dan dit uit eigen ervaring zeggen: een man die op zijn vijftigste een vrouw van 22 serieus interessant vindt om meer dan alleen mee te wippen, is het soort man waar je op je 40e echt je neus voor ophaalt en alleen maar van denkt wat een sneue mislukte sukkel het is waar je het nog niet eens mee zou doen als je er geld voor kreeg.



Dus bezint eer ge begint.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven