Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.



Ik keur vreemdgaan af.



Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?



Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 15:02:

[...]

Eens, ik zou er van gegruwd hebben toentertijd.Ik was 20, hij 41.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wel over een paar jaar een FWB willen hebben met een leuke, gezellige studente (of misschien zelfs wel met een meisje uit 6-Gymnasium).
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 14:57:

[...]





Mijn eerlijke eerste reactie: wat mankeert die man?Ja, eens.
quote:wellebellie schreef op 24 februari 2012 @ 15:03:

[...]





Eens als ik naar mezelf kijk.



@ Iris, volgens mij komt seksuele vrijheid juist met de leeftijd. JOnge vrouwen zijn vaak nog niet zo vrij juis, nog erg bezig met hoe ze overkomen enzo, in plaats van gewoon genieten.Dat is waar, maar daar letten die mannen echt niet op vrees ik.
Ik val doorgaans op 8-14 jaar ouder. Nog ouder niet meer, want dan zou het (bijna) mijn vader kunnen zijn, qua leeftijd. En dát is niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 14:38:

Grappig onderwerp.



Ik snap dat wel hoor, dat jonge blaadjes-idee van veel mannen, want de dame in kwestie zit nog jong en strak in haar vel, heeft meestal geen psychische bagage of een cynische kijk op mannen en relaties, wil nog geen kinderen of geeft ze zelf nog niet, staat zorgeloos in het leven, heeft veel energie en is meestal sexueel vrij.



Wat een heerlijkheid als je net uit een moeizame, voorspelbare, langdurige relatie met moeder de vrouw komt .Jonge blaadjes en oude mannen, dat zijn vaak de beschadigde types (zoals eerder hier gezegd). Ze zijn onzeker, zeuren nog over van alles, waar je als je ouder bent je schouders over ophaalt. Sexueel zijn ze niet vrijer, niet zelfverzekerd en nog groen en doen hooguit iets na van MTV. Ik was begin 20 lang niet zo'n leuke vrouw voor een man, als dat ik nu ben. Nu ben ik nog geen graftak, maar geen 21 meer.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn eenentwintigste heb ik een fling gehad met een man die twintig jaar ouder was. Hij was enorm sexy, had een hele toffe baan en reed in een Jaguar. Hij behandelde mij daarnaast met alle egards, als een echte gentleman. Dat vond ik toen echt heel leuk, voor een week. Daarna was ik blij dat hij weer terug ging naar zijn land van herkomst.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 14:58:

Ik had het over ONSjes en SV en minnaar. Geen relatie hu bo be. Een man van 40 met een vriendin van 20 is op geen enkele manier houdbaar.stierenpoep!.. waarom zou dat geen houdbare relatie kunnen zijn?.. ligt aan de individuen..
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 15:05:

[...]





Dat is waar, maar daar letten die mannen echt niet op vrees ik.Niet de 40 plussers die een 19-jarig bloemetje willen nee. Die zien alleen parmantige fiere borstjes en een strak sexy buikje.
quote:wellebellie schreef op 24 februari 2012 @ 15:07:

[...]





Niet de 40 plussers die een 19-jarig bloemetje willen nee. Die zien alleen parmantige fiere borstjes en een strak sexy buikje.Precies.
quote:boogster schreef op 24 februari 2012 @ 15:06:

[...]



stierenpoep!.. waarom zou dat geen houdbare relatie kunnen zijn?.. ligt aan de individuen..Ik heb ook zo mijn twijfels hoor, door de generatiekloof. Dan sla je als jonge blom vaak wat stappen over en dat lijkt mij nooit goed voor een mens.
quote:jeane_avril schreef op 24 februari 2012 @ 15:06:

[...]



Jonge blaadjes en oude mannen, dat zijn vaak de beschadigde types (zoals eerder hier gezegd). Ze zijn onzeker, zeuren nog over van alles, waar je als je ouder bent je schouders over ophaalt. Sexueel zijn ze niet vrijer, niet zelfverzekerd en nog groen en doen hooguit iets na van MTV. Ik was begin 20 lang niet zo'n leuke vrouw voor een man, als dat ik nu ben. Nu ben ik nog geen graftak, maar geen 21 meer.Ja daar zit wat in. Als het inderdaad die types zijn die een vader zoeken heb je er alleen maar extra ballast bij als man zijnde.
En andersom van die 50-plussers die achter de kinderwagen kan gaan lopen.



Maar ja, ieder z`n ding dan weer, maar mijn keus zou het niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:wellebellie schreef op 24 februari 2012 @ 15:07:

Niet de 40 plussers die een 19-jarig bloemetje willen nee. Die zien alleen parmantige fiere borstjes en een strak sexy buikje.Wat een speling van de natuur weer he.. Tegen de tijd dat men wat rijper en seksueel vrijer is, zelfverzekerder is en durft te genieten, beginnen de lichamen te verleppen en borsten te hangen... :(
quote:wellebellie schreef op 24 februari 2012 @ 15:11:

En andersom van die 50-plussers die achter de kinderwagen kan gaan lopen.



Maar ja, ieder z`n ding dan weer, maar mijn keus zou het niet zijn.Nee de mijne ook niet. Ik keur het vaak af, daar ben ik heel eerlijk in.
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 15:12:

[...]





Nee de mijne ook niet. Ik keur het vaak af, daar ben ik heel eerlijk in.Och, ik keur niks af, zolang het legaal en met beider toestemming is. Maar zelf....neuhhhh danku.
quote:boogster schreef op 24 februari 2012 @ 15:11:

[...]



Wat een speling van de natuur weer he.. Tegen de tijd dat men wat rijper en seksueel vrijer is, zelfverzekerder is en durft te genieten, beginnen de lichamen te verleppen en borsten te hangen... :(Nouuuu, beetje overdreven vind je niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 15:09:

[...]

Ik heb ook zo mijn twijfels hoor, door de generatiekloof. Dan sla je als jonge blom vaak wat stappen over en dat lijkt mij nooit goed voor een mens.Vandaar dat ik zei dat ik denk die jonge blaadjes vaak juist al een hoop bagage hebben. Ik had voor die relatie op mijn twintigse al zoveel stappen overgeslagen, dan vind je ook geen aansluiting meer bij een leeftijdgenoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeane_avril schreef op 24 februari 2012 @ 15:06:

[...]



Jonge blaadjes en oude mannen, dat zijn vaak de beschadigde types (zoals eerder hier gezegd). Ze zijn onzeker, zeuren nog over van alles, waar je als je ouder bent je schouders over ophaalt. Sexueel zijn ze niet vrijer, niet zelfverzekerd en nog groen en doen hooguit iets na van MTV. Ik was begin 20 lang niet zo'n leuke vrouw voor een man, als dat ik nu ben. Nu ben ik nog geen graftak, maar geen 21 meer.Ik begin te vermoeden dat jij verlaten bent voor een jongere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 24 februari 2012 @ 15:11:

[...]



Wat een speling van de natuur weer he.. Tegen de tijd dat men wat rijper en seksueel vrijer is, zelfverzekerder is en durft te genieten, beginnen de lichamen te verleppen en borsten te hangen... :(



Daarom dus ook mijn vraag waar de fascinatie voor het jonge blaadje vandaan komt..

De gemiddelde man (zeker degene die hier meelezen) weten ondertussen dat een vrouw juist op latere leeftijd op haar seksuele hoogte punt komt, dat ze meer genieten, veel vrijer is en dat de seks dan gewoon beter is.. Toch... neigen mannen dus naar jonge blaadjes...



Is dat een ego ding?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op mijn 19e een korte fling gehad met een man van halverwege de dertig die toen het over was tussen ons doodleuk zei dat ie had gedacht dat ie zo'n jong grietje wel ff naar zijn zin kon kneden.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwke_theelepel schreef op 24 februari 2012 @ 15:50:

Ik heb op mijn 19e een korte fling gehad met een man van halverwege de dertig die toen het over was tussen ons doodleuk zei dat ie had gedacht dat ie zo'n jong grietje wel ff naar zijn zin kon kneden.



Duidelijk een ego ding dus...



Mijn grootste leeftijdsverschil is 6 jaar ouder geweest..

Momenteel met minnaar is hij jonger.. volgens hem een jaar of 15 maar in werkelijkheid maar 1 jaar
quote:Sensual_D schreef op 24 februari 2012 @ 15:43:

[...]





Daarom dus ook mijn vraag waar de fascinatie voor het jonge blaadje vandaan komt..

De gemiddelde man (zeker degene die hier meelezen) weten ondertussen dat een vrouw juist op latere leeftijd op haar seksuele hoogte punt komt, dat ze meer genieten, veel vrijer is en dat de seks dan gewoon beter is.. Toch... neigen mannen dus naar jonge blaadjes...



Is dat een ego ding?Ja dat denk ik wel. Je doet het natuurlijk heel goed op de menselijke apenrots als man zijnde met z'n jong (lees: vruchtbaar) meisje aan je zijde.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je twee soorten hebt van 'jong blaadje en oudere man' en dat dat nogal van elkaar verschilt.



Je hebt de types die, zoals Vrouwke Theelepel al zegt, zo'n jong grietje naar hun zin kneden en uit zijn op het lichaam, die kicken dat een jong meisje hun nog wilt.



Maar je hebt ook mensen die verliefd worden op iemand die nogal van hun leeftijd verschilt maar daar een normale relatie mee willen aangaan. Dat ze met zo'n iemand een relatie aan willen gaan omdat de persoon leuk is, bij hun past. Ongeacht de leeftijd.



De generatiekloof kan er zeker zijn, maar hoeft ook niet. Even naar mijn situatie kijkend, mijn vriend is 39 en ik ben 24. Maar ik heb altijd interesse gehad in oude muziek, films. En mijn vriend gaat juist wel met de tijd mee (maar niet overdreven, we liggen nogal op één lijn wat dat betreft). Verder willen we dezelfde dingen, alleen moet je daar wel goed over praten. En verder... tja, je kunt het leven niet beinvloeden natuurlijk, alles komt zoals het komt. Je kunt je er nog druk over maken, maar dat maakt het niet gemakkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Leuk en interessant topic overigens, Amand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven