Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.



Ik keur vreemdgaan af.



Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?



Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
quote:2Italy2 schreef op 24 februari 2012 @ 13:33:

Wel ff uitkijken!!*gaat onmiddellijk bilspieren trainen.. *
quote:mariamena schreef op 24 februari 2012 @ 13:47:

Geld, status, aanzien, verzorgd en charismatisch uiterlijk, zorgzaam, galant, vrouwvriendelijk, complimenteus, niet seksistisch, belezen, intelligent, mooie auto

Geen vervelende ex, geen kinderen.Zo'n man willen we allemaal wel
quote:2Italy2 schreef op 24 februari 2012 @ 13:50:

Mss moet Amand zijn droomdefinitie van groen blaadje eens omschrijven?

Fair enough.



Komtie: een vrolijke flierefluitende sappige slanke jongedame van onder de 30 met een normaal libido om gezellig mee te seksen en bij gelegenheid mee uit te gaan wanneer het beiden uitkomt en waar geen verwachtingen in het spel zijn, anders dan dat je eerlijk tegen elkaar bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamena schreef op 24 februari 2012 @ 13:47:

Geld, status, aanzien, verzorgd en charismatisch uiterlijk, zorgzaam, galant, vrouwvriendelijk, complimenteus, niet seksistisch, belezen, intelligent, mooie auto

Geen vervelende ex, geen kinderen.



Mijn voormalige oude bok had geen mooie auto, geld, status of aanzien (en al zeker niet naar zijn leeftijd), was ook niet belezen en had wel een vervelende ex én kinderen.



Maar dat was ook niet voor de neuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:39:

[...]



Dat trek ik niet hoor.Hoeft ook niet hoor, tenzij je met jong blaadje een 14jarige bedoelde.
Alle reacties Link kopieren
Lupine: ik snap je dilemma en dat is inderdaad ook een lastige.. Het is voor vrouwen een stuk gemakkelijker om een seksdate te scoren dan voor mannen, maar om een friend with benefits te vinden waarbij je allebei op precies dezelfde golflengte zit en waarbij je allebei het zelfde van elkaar wil, zonder verborgen agenda of hoop op meer, dat is een toevalstreffer..



temeer omdat mijn ervaring is dat vrouwen ook nog wel eens van gedachten willen veranderen.. en waar ze dus in eerste instantie alleen maar seks willen, besluiten ze later toch ineens meer te willen..
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwke_theelepel schreef op 24 februari 2012 @ 13:55:

Mijn voormalige oude bok had geen mooie auto, geld, status of aanzien (en al zeker niet naar zijn leeftijd), was ook niet belezen en had wel een vervelende ex én kinderen.

Maar dat was ook niet voor de neuk.dan doe je toch iets verkeerds.. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:54:

[...]



Fair enough.



Komtie: een vrolijke flierefluitende sappige slanke jongedame van onder de 30 met een normaal libido om gezellig mee te seksen en bij gelegenheid mee uit te gaan wanneer het beiden uitkomt en waar geen verwachtingen in het spel zijn, anders dan dat je eerlijk tegen elkaar bent.



Ah, kijk, daar gaat het mis! Wie wil er nou 'gezellig' seksen met een oude vent? ;)

Als ik redenen probeer te bedenken om een seksrelatie te beginnen met een oudere man is gezelligheid wel het laatste wat in me op komt. Meer dat het hemeltergend geil moet zijn (maar dat lukt ook wel aardig met mijn niet zo veel oudere vriend)
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 24 februari 2012 @ 13:57:

[...]

dan doe je toch iets verkeerds.. ;)



Is maar net hoe je het bekijkt.



Ik voldoe niet aan al die vooroordelen. Maar inmiddels zelf op een leeftijd dat een jaartje of 7 ouder aln wel oud genoeg is.
quote:boogster schreef op 24 februari 2012 @ 13:56:

Lupine: ik snap je dilemma en dat is inderdaad ook een lastige.. Het is voor vrouwen een stuk gemakkelijker om een seksdate te scoren dan voor mannen, maar om een friend with benefits te vinden waarbij je allebei op precies dezelfde golflengte zit en waarbij je allebei het zelfde van elkaar wil, zonder verborgen agenda of hoop op meer, dat is een toevalstreffer..



temeer omdat mijn ervaring is dat vrouwen ook nog wel eens van gedachten willen veranderen.. en waar ze dus in eerste instantie alleen maar seks willen, besluiten ze later toch ineens meer te willen..Inderdaad. Maar ik denk wel dat het niet zozeer vrouw-eigen als wel mens-eigen is. Het risico dat een van de twee verliefd wordt bestaat nou eenmaal en dat weet je van tevoren ook niet altijd, dat maakt het nou juist zo moeilijk.
Ik val ook wat oudere mannen, zeg 8-14 jaar ouder dan ik.



Omdat zij geen apenstreken meer hebben, rustiger zijn in hun hele houding, en inderdaad, de seks is vaak erg goed. Hoewel van mannen boven de 30 jr je sowieso toch wel wat mag verwachten.



Maar hoe kom je als oude bik dan aan een jong blaadje? Door bovenstaande denk ik. Rust, geen rare praat, niet wanhopig op seks aansturen, nog meer rust, goede manier van flirten, respectvol, liefdevolle benadering, die rare presatiedrang is weg (ze presteren gewoon, punt) sja noem maar op.



Als ik naar mezelf kijk is het vooral de rust en het relaxte wat me aantrekt in een wat oudere man.
Oh, geld, auto, huis, status enzo doen het niet voor mij. Wel een richting in het werk/leven hebben gekozen.





Boven de 30-35 en nog steeds tobben met werk en niet weten wat je wil, vind ik zorgelijk, en niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Als je het puur lichamelijke even achterwege laat (dus slank/strak/ geen rimpels)



Wat zijn dan de andere redenen die maken dat 'de man' graag een jong blaadje wil?
Alle reacties Link kopieren
@wellebellie



Ikdenk dat leeftijd er weinig mee te maken heeft of iemand nog haantjes gedrag heeft of volwassen is.

Mijn vriend nu is even oud als mijn ex.

Allebei eind dertig.



Mijn ex is echt nog een kleuter.

Niet werken, doelloos, geen verantwoordelijkheid enz,enz.

Mijn vriend is wat dat betreft heel anders, gewoon volwassen.



Ook over de seks zegt het niet veel.

Het is toch een kwestie van aanleg i.c.m ervaring.
Dat kan niet, D. Het gaat om jeugdigheid.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmmm.. nog nooit met iemand over gesproken maarrr.. ikheb ook een ervaring gehad met een veel oudere man..



Deze man was echt woest aantrekkelijk en in bed was ie echt goddelijk , ik denk is toch zijn ervaring verder is het op niets uitgelopen ...
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 14:16:

Dat kan niet, D. Het gaat om jeugdigheid.



Waarom zou dat niet kunnen?

Er zijn zat redenen waarom mensen voorkeuren hebben.. Of een bepaalde fantasie hebben..



Maar... als het niet kan, dat achterwege laten.. is het dan echt puur het lichamelijke? (wat jij dan jeugdheid noemt)
Alle reacties Link kopieren
Sensual, de term jong blaadje zegt het toch al?
Een jong blaadje wil je omdat ze jong is, met alles wat daarbij hoort.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:43:

[...]

Ik heb het nog een keer gelezen en volgens mij snap ik het nu wel; jij vind mannen die een vrouw hebben die ouder is dan zij zelf wel stoer. Toch?Jep, alleen niet stoer, maar mannen met ballen. Geen losers die bezig zijn met oppervlakkige zaken als jonge blaadjes neuken.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 14:22:

Een jong blaadje wil je omdat ze jong is, met alles wat daarbij hoort.Wat hoort er bij een jong blaadje? Geil neuken, zorgeloosheid, blijheid, huppelen?
Yep
quote:cheerlesscard schreef op 24 februari 2012 @ 14:12:

@wellebellie



Ikdenk dat leeftijd er weinig mee te maken heeft of iemand nog haantjes gedrag heeft of volwassen is.

Mijn vriend nu is even oud als mijn ex.

Allebei eind dertig.



Mijn ex is echt nog een kleuter.

Niet werken, doelloos, geen verantwoordelijkheid enz,enz.

Mijn vriend is wat dat betreft heel anders, gewoon volwassen.



Ook over de seks zegt het niet veel.

Het is toch een kwestie van aanleg i.c.m ervaring.Tuurlijk is leeftijd geen garantie voor volwassen en fatsoenlijk gedrag (was het maar zo). Maar over het algemeen zorgen de jaren toch wel voor wat meer van wat ik schreef.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeane_avril schreef op 24 februari 2012 @ 14:25:

[...]



Wat hoort er bij een jong blaadje? Geil neuken, zorgeloosheid, blijheid, huppelen?oww... dus ouwe blaadjes kunnen dat niet?
Dat zegt niemand, D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven