Man kiest voor vriendin

25-04-2017 12:49 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Een tijdje geleden postte ik in een topic van iemand anders voor het eerst over mijn man die vanuit het (vrijwel) niets aangaf te willen scheiden. Een aantal van jullie vroeg zich toen af of hij een ander had omdat hij voortdurend met een vriendin (ook mijn vriendin) zat te appen. En guess what... na een bliksemsnelle scheiding (hij kondigde het aan begin juli vorig jaar en eind maart was alles officieel rond) krijg ik een appje dat hij een relatie met haar heeft en het aan de kinderen heeft verteld.

Ik ben woedend. Op haar, maar vooral op hem. De kinderen vinden het helemaal niet leuk, maar ze moeten zich maar aanpassen, vindt hij. Wat een hufter, wat een zak hooi. Ik ben chic gebleven en heb niet gereageerd, maar het liefst zou ik een enorme scene trappen of met een honkbalknuppel zijn auto in elkaar beuken ofzo. Wie heeft wijze raad/een hart onder de riem?
Alle reacties Link kopieren
Loslaten en verder gaan.
is (was) het nog jouw vriendin? Spreek je haar nog of was die vriendschap al voorbij?
Alle reacties Link kopieren
.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Zo wat een enorme klap is dit voor je! Ik snap heel goed dat je boos bent! Goed dat je je hebt ingehouden. Reageer het bij iemand anders af en gedraag je normaal naar hem toe. Dat is veel beter voor de kinderen. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 april 2017 @ 12:51:

[...]



Wat een kutreactie!Ach, de reactie gewijzigd, dan is die van mij ook niet meer van toepassing.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Zit er iets anders op dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je witheet bent TO, ik zou ook echt iets van hem kapot willen maken.



Maar dat lost niets op en je wraakgevoel is maar van korte duur.

Probeer door te gaan en laat zien dat je ook zonder die lamzak gelukkig kunt zijn.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren




Wat een verdriet. Knap dat je je heel sterk houdt. Deze mensen verdienen jou niet.



Heel veel sterkte! Geniet van het mooie voorjaar dat er aan komt, wie weet kun je het dan proberen een plekje te geven onder genot van een paar mooie dagen en tijd voor jezelf.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
bah wat naar. Sterkte.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 april 2017 @ 12:52:

[...]



Ach, de reactie gewijzigd, dan is die van mij ook niet meer van toepassing.Ik vond de reactie "waar bemoei je je mee" ook totaal niet gepast! De mooie opmerking "met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig" past hier wel.
Niets hoeft, paarden wel
Alle reacties Link kopieren
Ach nee!! Wat een rotstreek!



Scène schoppen absoluut niet. Je bent een voorbeeld voor je kinderen, zorg dat ze later trots zijn op de manier waarop jij er mee bent omgegaan.
Tja, het is een hard gelag, maar helaas, je zult het ermee moeten doen.

Kan me voorstellen dat je kwaad bent, maar als het voorbij is dan is het voorbij en het beste dat je nu kunt doen is met alles dat je in je hebt hem te laten zien dat je heel gelukkig bent, daar doe je het meeste kwaad mee en neem je de beste wraak.

Ik snap dat het moeilijk is om dit zomaar even los te laten, maar is toch beter voor je, want het komt echt nooit meer goed, dus kan je je maar beter aanpassen aan de nieuwe situatie.

Ook voor jou loopt er al iemand rond, die is al geboren, je hoeft hem alleen nog maar tegen het lijf te lopen. Niet alles is verloren, er komen nog hele mooie tijden voor je aan, dus relax.
Alle reacties Link kopieren
Grey rock methode gebruiken wanneer je met elkaar converseert. Dus: letterlijk zo saai en non-reactief worden als een grijze steen als je met hem converseert. Alleen praten over de kinderen wanneer hij / jij ze ophaalt of brengt, buiten de noodzakelijke dingen geen contact met je ex en je voormalige vriendin, verder als hij vraagt hoe het met je gaat gewoon een saai neuzelverhaaltje ophangen over de was die je nog moet doen. Veel mensen zijn sadisten, het geeft ergens genoegdoening om je te zien lijden, dus geef hem die bevrediging niet.



Als je thuis alleen bent kan je uiteraard keihard Rammstein opzetten en schreeuwen. In een kussen rammen en bijten helpt ook. Legale problemen en kapotte spullen zijn het achteraf gezien namelijk nooit waard.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar TO



Er zit niets anders op dan je wonden te likken en verder te gaan met je leven. Probeer je zo min mogelijk bezig te houden met zijn leven en richt je op je eigen leven.
Klote voor je TO. Ga er heel, heel, heel ver boven staan. Jij verdient veel beter. Beperk het contact met hem tot zaken over jullie kinderen. Sterkte meid, hou je taai...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety2015 schreef op 25 april 2017 @ 12:52:

Zit er iets anders op dan?Er stond eerst "waar bemoei jij je mee?"
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 april 2017 @ 12:58:

[...]



Er stond eerst "waar bemoei jij je mee?"Serieus? Wat een kut opmerking idd
quote:Sweety2015 schreef op 25 april 2017 @ 12:50:

Loslaten en verder gaan.Ze is toch geen robot!
Wat NDD93 zegt. Hou het heel erg zakelijk, en gun hem geen greintje leedvermaak. Het is zwaar klote, maar je zult je ergens anders af moeten reageren. Koop een boksbal.



Alle reacties Link kopieren
quote:canvas schreef op 25 april 2017 @ 13:01:

Wat NDD93 zegt. Hou het heel erg zakelijk, en gun hem geen greintje leedvermaak. Het is zwaar klote, maar je zult je ergens anders af moeten reageren. Koop een boksbal.



Of gillen in een kussen, dat heeft bij mij goed geholpen
Alle reacties Link kopieren
En staar je niet blind op het leuke gezinnetje wat zij misschien nu vormen. Vaak is er een hoop shit binnen zo'n tweede relatie, maar dat laten ze echt niet aan jou zien!
Alle reacties Link kopieren
Stuur even een apje terug om ze te feliciteren.



Het laatste dat ze verwachten en kan zelfs kwetsend over komen bij ze.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wees maar blij dat je daarvan af bent.

Lekker verder gaan met leven..komt wel goed. Zorg dat de kinderen niets meekrijgen van je kwaadheid naar ex.
Alle reacties Link kopieren
quote:eva-luna schreef op 25 april 2017 @ 12:51:

is (was) het nog jouw vriendin? Spreek je haar nog of was die vriendschap al voorbij?

Euhm, ik mag hopen van niet.



Sterkte TO, zo'n man ben je liever kwijt. Nu besef je dat mss nog niet, maar het heeft tijd nodig.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven