Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.



Deel hier je successen en je frustraties.



Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
Ik vraag altijd de achternaam van een match die goed loopt. Ben al bezig met googlen voordat hij de laatste lettet getypet heeft.

Simpel toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat een beetje raar, ik zou ook niet antwoorden als een match het mij zou vragen.



Het is trouwens niet gelukt met zijn telefoonnummer. Misschien heeft hij die, net als ik, niet doorgegeven aan fb.
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer choco! Dan wordt het lastig. Achternaam vragen doe ik zelf ook nooit, dan weet die ander meteen dat je sherloc holmes gaat spelen.
Alle reacties Link kopieren
Achternaam vraag ik bij eerste of tweede date en in ieder geval voor ik naar iemands huis ga. En daar doe ik dan ook niet geheimzinnig over dat dat ivm een googlecheck is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit niet meer op Tinder, maar ik heb het wel een tijdje gedaan.

Eén van mijn matches van toen was nogal open over zijn google/ facebook onderzoek en ik vond het eerlijk gezegd nogal creepy overkomen. Zijn tweede zin bestond uit de vraag of we koffie gingen drinken, zijn derde zin was een vraag over iets dat hij van mijn facebook had gevist. Een vraag over een activiteit van een paar maanden terug. (We hadden een gezamenlijke kennis en mijn update stond open voor vrienden van vrienden, het was niets geheims of zo.)

Ik kan me best voorstellen dat mensen elkaar facebooken en googelen en zo, maar dit gaf me toch een wat onprettig gevoel... Nou ja, hij was er tenminste open over... Koffie drinken zag ik echter totaal niet zitten.



Wel verstandig om achternaam te vragen als je iemand thuis gaat treffen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en na 2 dagen stilte aan mijn date gevraagd of het hem nog steeds leuk lijkt om een keer naar mijn stad te komen. Hij reageerde meteen enthousiast en vroeg wanneer ik kon. We hebben volgend weekend pas afgesproken, ik kan komend weekend niet, doordeweeks is niet zo handig met onze banen, en wil niks overhaasten. Grappige is dat doordat ik deze date niet direct zie als serieus relatiemateriaal, het allemaal juist wat gemakkelijker/soepeler lijkt te verlopen. Minder onzekerheid, meer rust, nee heb je, ja kun je krijgen, zoiets.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasmonster: goed initiatief dus, knap ook dat je de verwachting niet hebt op meer! ik vind dat echt lastig nm......
[quote]Pindakaasmonster schreef op 20 oktober 2016 @ 22:18:

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en na 2 dagen stilte aan mijn date gevraagd of het hem nog steeds leuk lijkt om een keer naar mijn stad te komen. Hij reageerde meteen enthousiast en vroeg wanneer ik kon. We hebben volgend weekend pas afgesproken, ik kan komend weekend niet, doordeweeks is niet zo handig met onze banen, en wil niks overhaasten. Grappige is dat doordat ik deze date niet direct zie als serieus relatiemateriaal, het allemaal juist wat gemakkelijker/soepeler lijkt te verlopen. Minder onzekerheid, meer rust, nee heb je, ja kun je krijgen, zoiets.[/quote



En heeft hij al geantwoord? Mn date is ook paar dagen weg met vrienden.... :(
Alle reacties Link kopieren
Leuk pindakaasmonster! Goed gedaan!



Ik heb een date van het weekend!
Alle reacties Link kopieren
Winkje, met de fb man? Zo ja, dan maak ik even een vreugdedansje
Alle reacties Link kopieren
yes!
Winkje top!! Het klinkt veelbelovend
ik google ook altijd een rondje, doet iedereen toch?



Voel me een beetje een man. Zat al tijdje te appen met een tindermatch en dat was eigenlijk wel gezellig steeds. Maar het kwam nooit tot een date, hij pakte nooit echt door dus ik had het er een beetje bij gelaten. Afgelopen nacht kwam het ineens heel spontaan tot een date. Was eigenlijk best wel onder de indruk van hem en had me voorgenomen om nu eens netjes te zijn. Maar ja, toch in bed beland natuurlijk. Nu zit ie klef te doen op de app en vind ik het eigenlijk niet leuk meer.
Nou iedereen? Ik Google nooit vooraf. Pas als ik iemand interessant begin te vinden na een date, word ik nieuwsgierig.

Daarvoor boeit het mij nog niet.

FB wel heel af en toe, omdat diegene vrienden heeft die ik ken. Dan ben ik nieuwsgieriger.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, Chocopinda heeft morgen ook weer eens een date! Was ook nog maar 3 maanden geleden.
anoniem_279573 wijzigde dit bericht op 21-10-2016 22:01
Reden: Heb me bedacht :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk, allemaal dates dit weekend! Die van mij wil morgen met me gaan shoppen..als ie nou ook nog betaalt
quote:broodroostertje schreef op 21 oktober 2016 @ 22:07:

Leuk, allemaal dates dit weekend! Die van mij wil morgen met me gaan shoppen..als ie nou ook nog betaalt Shoppen? Dat heeft nog nooit iemand voorgesteld. Laat je hem dan bij t pashokje wachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 22:15:

[...]



Shoppen? Dat heeft nog nooit iemand voorgesteld. Laat je hem dan bij t pashokje wachten? Voor mij ook voor het eerst haha. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Welke man wil dat nou? Vind het op zich wel een pluspunt. Als ik hem niet leuk vind dan kan ik me heel erg gaan concentreren op de kleding.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 21 oktober 2016 @ 22:07:

Leuk, allemaal dates dit weekend! Die van mij wil morgen met me gaan shoppen..als ie nou ook nog betaalt

Is dit een nieuw exemplaar, of kennen we hem al?

Ik zit nog met die mediterraan in m'n hoofd, maar die is exit, toch?
Alle reacties Link kopieren
Veel dates dus! Ik ben ook benieuwd broodrooster. Hoeveelste date wordt het?



Bij mij zegt de geoloog vrijwel niks meer. Hij heeft al 2 dagen mijn vraag zogenaamd niet gelezen, ik vind het wel jammer want had hem graag nog een keer gezien.



Ik heb morgen wel een andere date, ben er nog niet helemaal over uit of ik er zin in heb. Maar ja, hij woont dichtbij dus als het niks is stap ik zo op.
Hier app contact met date op vakantie. Kleine verkoeling van ons contact na een bijna naakt selfie van hem.

Maar nu komen er toch wel weer veel leuke en interessante verslagen en foto d uit de VS. Hup dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer uutef!



Ok, ik heb effe iets heel sufs. Jullie daten vaak, dus zullen hier denk ik geen last van hebben, maar het gaat om het volgende:

Ik heb morgen met mijn date in mijn woonplaats afgesproken, ik wilde liever naar zijn plaats gaan, maar dat is niet handig ivm evenement.

Nu moet ik dus de locatie bepalen, maar ik kom nooit in een kroeg. Geen idee dus wat een leuke tent is.

Nou heb ik op internet gekeken en ik heb wel wat gevonden wat me leuk lijkt, alleen is het een grand café en zit het dus vol met etende mensen als wij aankomen. Het ziet er van buiten ook altijd vrij druk uit. Dus is dat wel handig?

En waar spreken jullie af? In het café? Voor het café? Op een andere plek? Als het heel druk is, is in het misschien lastig om elkaar te kunnen vinden. Pff, hier zit ik dus altijd zo mee. Als het in mijn woonplaats is, voel ik me verantwoordelijk voor de date.
Gewoon aan de bar? Als je hem dan niet kunt vinden lijkt hij niet op z'n foto's
Alle reacties Link kopieren
quote:froufrou80 schreef op 21 oktober 2016 @ 18:51:

ik google ook altijd een rondje, doet iedereen toch?



Voel me een beetje een man. Zat al tijdje te appen met een tindermatch en dat was eigenlijk wel gezellig steeds. Maar het kwam nooit tot een date, hij pakte nooit echt door dus ik had het er een beetje bij gelaten. Afgelopen nacht kwam het ineens heel spontaan tot een date. Was eigenlijk best wel onder de indruk van hem en had me voorgenomen om nu eens netjes te zijn. Maar ja, toch in bed beland natuurlijk. Nu zit ie klef te doen op de app en vind ik het eigenlijk niet leuk meer. Slettepettet
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 22:33:

Hier app contact met date op vakantie. Kleine verkoeling van ons contact na een bijna naakt selfie van hem.

Maar nu komen er toch wel weer veel leuke en interessante verslagen en foto d uit de VS. Hup dan maar.



Voorruit met de geit!

(Dat zeg ik ook regelmatig tegen mezelf)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven