Niet te geloven - nét getrouwd, zwanger en hij gaat vreemd!

26-06-2009 23:22 1359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu overkomt het ondenkbare mij dus. Expres langer gewacht met zwanger worden (ben 34) omdat ik graag een stabiele gezinssituatie wilde. Nog geen maand geleden getrouwd en nu kom ik er dus net achter dat mijn kersverse man al een half jaar een relatie/neukertje erbij heeft!



Van de ene op de andere dag ziet mijn toekomst er totaal anders uit. Van een knus gezinnetje naar een alleenstaande moeder...



Volgens mij is hij vannacht bij haar (hij ging stappen met een vriend) en morgen zal ik hem dus hiermee confronteren. Het moeilijkste zal zijn om me aan mijn standpunt van de scheiding te houden, ik weet dat hij met puppy ogen om vergeving zal vragen, danwel ontkennen...



Wish me luck...
Meiden, ik zou denk ik pecies het zelfde doen... alleen thuis en een beetje steun zoeken en waar krijgje dat op dit tijdstip nog? Juist!



En ook ik ga in 'overlevingsmodus' oftewel heel 'cool' als mij zoiets gebeurt.



En het ís mij ook gebeurd, ik weet waar ik het overheb!



Olivia, wanneer komt hij thuis? En heb je al enig idee wat je gaat doen?



Ik denk dat ik hem een sms zou sturen: Veel plezier vannacht met 'X' en doe het wel veilig! Ik heb zo'n idee dat hij dan wel snel zal reageren....



Sterkte in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Waarom altijd meteen roepen dat een topic fake is?

Er zijn mensen die niet in puin op de bank liggen te janken als ze iets meemaken maar erover willen praten zonder hun omgeving ermee lastig te vallen.



@TO: Ik denk dat je morgen toch een goed gesprek moet hebben met je man.

En van daaruit verdere beslissingen nemen.

Sterkte
Ik begrijp niet waarom er zoveel wantrouwen is naar TO. Ik geloof het verhaal tot nog toe wel, iedereen reageert anders. Er zijn ook forummers die net slechts nieuws van de dokter hebben gekregen en dat meteen op het forum plaatsen. Daar wordt dan toch ook niet over getwijfeld? Mijn alarmbellen zouden pas afgaan als dit echt haar eerste posting zou zijn, maar dat is niet zo,



TO sterkte, vind het knap dat je zo rustig blijft. Je bent zwanger dus dat is in zoeen geval misschien maar beter. Ik hoop dat je man in ieder geval de ballen heeft om zijn affaire eerlijk op te biechten en niet te gaan liegen!
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hem bellen het minste is wat je in zo'n situatie zou gaan doen. Een coole kikker of een hysterica.



Waarom doe je dat niet?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Olivia, wat een klap voor je!



Wat ga je doen? Heb je zelf een idee?



Als ik je mag adviseren, probeer om kalm te blijven als je gaat praten met je man. Voor je bloeddruk, voor je kind. Stress is slecht voor je nu.



Vraag hem, als je wil praten, te gaan zitten en zeg wat je uitgevonden hebt. Niet schreeuwen, als je kalm blijft maakt dat meer indruk dan wanneer je meteen gaat huilen en schreeuwen. Klinkt stom misschien maar kalm blijven en niet in de emotie schieten gaat je echt redden in een situatie als deze.



Neem niet te veel beslissingen die je niet kunt overzien nu. Ga zelf een paar dagen weg of vraag hem om weg te gaan als je hem niet om je heen kunt hebben, je hebt tijd nodig om de boel op een rijtje te krijgen.



O meid, wat vreselijk voor je. Gelukkig heb je vrienden zo te lezen, maak er gebruik van hoor en blijf ook lekker posten als je dat helpt, we hebben hier al heel wat van dit soort topics gehad en we hebben vast allerlei handige tippen voor je.



Alle reacties Link kopieren
quote:Carrrie schreef op 27 juni 2009 @ 00:01:

Ik denk dat ik hem een sms zou sturen: Veel plezier vannacht met 'X' en doe het wel veilig! Ik heb zo'n idee dat hij dan wel snel zal reageren....Welnee, dit zijn geen sms-aangelegenheden! Dit heeft zwaarder en duidelijker geschut nodig. Ik vond het slot verwisselen en die mail op de buitendeur plakken een héle sterke. Snel aan de slag! En even voor de zekerheid een stevige vriend te logeren vragen voor het geval hij vannacht not amused is door wat hij aantreft.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:La Vie en Rose schreef op 27 juni 2009 @ 00:05:

Ik denk dat hem bellen het minste is wat je in zo'n situatie zou gaan doen. Een coole kikker of een hysterica.



Waarom doe je dat niet?

Nou, ik zou ook niet bellen hoor. Wat moet je zeggen? De een zoekt meteen de confrontatie, de ander wacht een rustiger moment af. Kan me goed voorstellen dat ik zo zou reageren als TO. Proberen de consequenties te bevatten van zoiets groots.



Sterkte, meid! Een vent die je zo bedriegt, zelfs in de weken voor en na je trouwdag, die kun je beter kwijt zijn lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de emoties morgen nog wel komen. Bij de confrontatie.



Ik weet het echt even niet meer - aan de ene kant wil ik hem NU confronteren, maar denk dat ik bang ben dat hij dan tijd heeft om een goede smoes te verzinnen. Daar is hij blijkbaar erg goed in.
Heb je enig idee wáár hij nu zit?



Als je daar naar toe rijdt, dan weet je toch gelijk hoe de vork in de steel zit?
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe weet je dan zo zeker dat hij vannacht bij haar is? Stond dat in de mail die je hebt gelezen? Misschien is hij wel echt bij die vriend op dit moment?
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
quote:Olivia4 schreef op 27 juni 2009 @ 00:07:

Ik denk dat de emoties morgen nog wel komen. Bij de confrontatie.



Ik weet het echt even niet meer - aan de ene kant wil ik hem NU confronteren, maar denk dat ik bang ben dat hij dan tijd heeft om een goede smoes te verzinnen. Daar is hij blijkbaar erg goed in.Ook dat, Olivia. Ik zou hem in de ogen willen kijken als ik hem vertel wat ik ontdekt heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat ik me zou kunnen inhouden en dan ook gelijk NU zou willen weten of hij met haar is zodat het maken van smoezen juist vermeden kan worden (icm met de mails)

Hij zal zeker zeggen dat ie alleen met zijn vriend is en proberen zand in de ogen strooien...als je het met je eigen ogen hebt gezien voelt dat gelijk anders.

Maar ik wens je veel succes TO, in jouw schoenen zou ik nu echt niet willen staan meid!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte met deze puinhoop... keep it cool en ga je vooral niet door deze actie onzeker voelen!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp ook heel goed dat je hem nu niet belt. Zou ik ook niet doen, zoals MissMara al zei; 'wat moet je zeggen'.

Ik zou er wel vast over nadenken wat je morgen allemaal wilt zeggen en weten. Dat kan je helpen om straks beter uit je woorden te komen en je hopelijk behoeden om niet te vervallen in een hysterische tirade (wat overigens ook heel begrijpelijk zou zijn).

Sterkte!
The time is now
quote:AriMa schreef op 27 juni 2009 @ 00:11:

Ik geloof niet dat ik me zou kunnen inhouden en dan ook gelijk NU zou willen weten of hij met haar is zodat het maken van smoezen juist vermeden kan worden (icm met de mails)

Hij zal zeker zeggen dat ie alleen met zijn vriend is en proberen zand in de ogen strooien...als je het met je eigen ogen hebt gezien voelt dat gelijk anders.

Maar ik wens je veel succes TO, in jouw schoenen zou ik nu echt niet willen staan meid!Dit bedoel ik.... Ik zou wel zeker willen weten of het écht zo is en of hij écht bij haar is vanavond en daar kom je maar op één manier achter...
Alle reacties Link kopieren
Dat is het inderdaad, ik wil in zijn ogen kijken als ik het vertel. En nee, ik weet nu niet zeker dat hij bij haar is. Ik weet alleen dat hij hem eerder als dekmantel heeft gebruikt.



Ik weet geen ww van zijn mail, maar ik kwam er toevallig achter dat er een soort moeilijk te lezen (met notepad) kopieen worden gemaakt van e-mail berichten. En daar kon ik genoem uithalen. Ik heb meer dan 200 berichten gevonden en daarin stond ook dat ze elkaar sms-en.



Thanks Miss Mara, het lijkt alsof je mij begrijpt. Ben mooit het type van een woede uitbarsting maar ga confrontatie zeker niet uit de weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het bovendien verschrikkelijk vinden om hem te bellen en te weten dat hij aan de andere kant van de lijn met haar in één ruimte zit.
Alle reacties Link kopieren
Pfffff heavy verhaal zeg. En flink klote ook. Sterkte dit weekend! Ik denk dat ik niet zo rustig zou kunnen zijn als jij nu lijkt te zijn. Ik zou waarschijnlijk zo'n sms sturen als Carrie opperde. Maar de tips van Eleonara lijken me zinniger dan wat ik zou doen



Even advocaat van de duivel spelen; ben je echt 100% zeker?? Ik heb ook eens een keer een situatie volledig verkeerd beoordeeld. Had alles in mijn hoofd helemaal duidelijk en alles heel erg gemaakt. Bleek heel anders te zijn, maar dat bedacht ik in mijn stress toen niet.





(Kan me wel voorstellen dat sommige mensen denken dat dit een fake topic is, zulke onderkoelde reacties verwacht je denk ik niet snel. Ik kijk dan altijd snel even of iemand net nieuw is op forum, of al een tijdje meeforumt en meerdere postings heeft gedaan. Dat lijkt bij jouw wel zo te zijn. Enige "gekke" is dat je op 28 mei zegt 12 weken zwanger te zijn en nu, een maand later al 20 weken....).
Alle reacties Link kopieren
quote:delphicat schreef op 27 juni 2009 @ 00:14:

Ik zou het bovendien verschrikkelijk vinden om hem te bellen en te weten dat hij aan de andere kant van de lijn met haar in één ruimte zit.Maar dat weet ze dus niet zeker ;)
quote:nouschi schreef op 26 juni 2009 @ 23:59:

[quote]fleurtje schreef op 26 juni 2009 @ 23:54:

Hoewel... Misschien juist wel posten op een forum waar niemand haar 'kent'.

Als ik zoiets mee zou maken zou ik misschien ook wel eerder naar het flair-forum gaan dan naar hier... God verhoede het.[/quote]





Dat je op het flairforum terecht komt of zoiets meemaken?Flair!
Alle reacties Link kopieren
quote:Toet schreef op 27 juni 2009 @ 00:14:

Enige "gekke" is dat je op 28 mei zegt 12 weken zwanger te zijn en nu, een maand later al 20 weken....).Ik heb ook een topic geopend over mijn miskraam... tijdens die periode was hij blijkbaar ook al met haar samen...
Beetje jammer dat er mensen zijn met zoveel vooroordelen.



Meid, vreselijk dat dit je moet gebeuren. Doe gewoon wat jij voelt dat goed is.. wat het ook is. Je zult het toch eerst moeten doorleven voor je zeker weet of je een goede of slechte keuze hebt gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Als hij het soort man is die je bij alles aan jezelf doet twijfelen zou ik ook overwegen om het bewijs (de mails) voor jezelf te bewaren. Zodat je je niet gek laat maken door wat hij mogelijk te vertellen heeft....
Elke gelijkenis met bestaande personen en gebeurtenissen berust geheel en al op toeval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven