Niet te geloven - nét getrouwd, zwanger en hij gaat vreemd!

26-06-2009 23:22 1359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu overkomt het ondenkbare mij dus. Expres langer gewacht met zwanger worden (ben 34) omdat ik graag een stabiele gezinssituatie wilde. Nog geen maand geleden getrouwd en nu kom ik er dus net achter dat mijn kersverse man al een half jaar een relatie/neukertje erbij heeft!



Van de ene op de andere dag ziet mijn toekomst er totaal anders uit. Van een knus gezinnetje naar een alleenstaande moeder...



Volgens mij is hij vannacht bij haar (hij ging stappen met een vriend) en morgen zal ik hem dus hiermee confronteren. Het moeilijkste zal zijn om me aan mijn standpunt van de scheiding te houden, ik weet dat hij met puppy ogen om vergeving zal vragen, danwel ontkennen...



Wish me luck...
Alle reacties Link kopieren
Wat een zakkenwasser.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet inderdaad niet zeker dat hij NU bij haar is, maar heb wel het zeer sterke vermoeden. Wat ik wél zeker weet is dat hij het laatste half jaar (in ieder geval) is vreemd gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Olivia wat een kutsituatie! ik heb helaas geen advies voor je, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 27 juni 2009 @ 00:16:

[...]





Flair!Dacht ik al
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nahnah schreef op 27 juni 2009 @ 00:17:

Als hij het soort man is die je bij alles aan jezelf doet twijfelen zou ik ook overwegen om het bewijs (de mails) voor jezelf te bewaren. Zodat je je niet gek laat maken door wat hij mogelijk te vertellen heeft....Ik heb inderdaad de bestanden naar mezelf gemaild ter ondersteuning.
Die sms zou ik zelf ook niet versturen hoor, maar ik zou er wel naar toe rijden. Met eigen ogen bekijken at er nou werkelijk aan de hand is.



Dat is wat ik zélf destijds deed. Ik reed naar mijn vriendin toe en kon met eigen ogen zien dat zij en mijn toenmalige echtgenoot een 'setje' waren. Toen ik wist dat het ook écht waar was, wist ik dat er een oplossing moest komen. En ook al is die anders als ik toen (heel in het begin) hoopte, ook al heb ik écht wel meer dan eens een potje zitten janken, het heeft mij wel geholpen om zoveel mogelijk rustig te blijven.



Sterkte....
quote:Olivia4 schreef op 27 juni 2009 @ 00:17:

[...]





Ik heb ook een topic geopend over mijn miskraam... tijdens die periode was hij blijkbaar ook al met haar samen...





Maar die miskraam heb je blijkbaar in januari al gehad?



Als jij op 28 mei 12 weken zwanger bent kun je nu niet 20 weken zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken (blijkbaar gelukkig) het Flair forum niet.
Alle reacties Link kopieren
20 weken had ik inderdaad afgerond voor de herkenbaarheid. Maar het klopt dat ik nu 16,5 weken zwanger ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:shining schreef op 27 juni 2009 @ 00:20:

[...]





Maar die miskraam heb je blijkbaar in januari al gehad?



Als jij op 28 mei 12 weken zwanger bent kun je nu niet 20 weken zwanger zijn.



Misschien een echo gehad waaruit bleek dat ze al verder was?

jeetje wat een wantrouwen hier zeg.



*edit* Crosspost met TO....
Alle reacties Link kopieren
20 weken, 16 weken, wat maakt het uit. Het verandert toch niks aan de situatie. Ik denk dat Olivia nu trouwens ook wel wat anders aan haar hoofd heeft, dan berichten uit andere topics te verantwoorden. Als je haar niet gelooft, laat dit topic dan lekker voor wat het is.
banba wijzigde dit bericht op 27-06-2009 00:25
Reden: lettertje vergeten
% gewijzigd
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Shine je zou opzouten Toch wel boeiend hier he
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
TO voelt zich al enorm kut lijkt me, moet ze zich nu ook nog gaan verantwoorden??? misschien is het flair forum, nog zo gek niet, misschien nemen mensen haar daar wel serieus!
Alle reacties Link kopieren
Dames, dank voor de ondersteuning so far. Ik ga proberen te slapen...



Ik was zo blij met mijn leventje, maar nu...
Hey TO,



Ik weet wat je voelt, hier zo'n soortgelijke situatie gehad.

Heel veel sterkte, blijf bij je gevoel en zorg dat je in je huis blijft.

Je krijgt nl géén urgentieverklaring, ookal ben je zwanger.

Verder, hoe hij ook smeekt, iemand die je zo intens belazerd zal het weer doen. Ook dat weet ik uit ervaring.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:newstylista schreef op 27 juni 2009 @ 00:25:

TO voelt zich al enorm kut lijkt me, moet ze zich nu ook nog gaan verantwoorden??? misschien is het flair forum, nog zo gek niet, misschien nemen mensen haar daar wel serieus!Dat denk ik niet want daar is het wel haar eerste post.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Olivia... ik heb niks geen advies of wat dan ook voor je, alleen het bericht dat ik met je meeleef... Pffff!



Je wereld moet haast wel een beetje instorten nu. Maar je klinkt ook alsof je in staat gaat zijn om jezelf hierbovenuit te trekken. Ik wens je heel veel succes toe in de komende tijd!
Alle reacties Link kopieren
Wel vreemd, dat je gewoon netjes gaat zitten wachten thuis tot morgen, jezelf he-le-maal gek maken vannacht, terwijl hij misschien wel weer.......

Kan er met m'n pet niet bij..
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het een wazig verhaal vinden. TO ziet haar "droom leven met de vader van haar kindje van 16,5 of 20 weken en kersverse echtgenoot" uiteen barsten Ik zou toch echt in dergelijk geval eerst mijn echtgenoot willen spreken voordat ik cool en collected mijn "vuile was" bij een vriendin en het Viva forum ga hangen.



Never mind, ik trek mij terug maar misschien dat ik nog terugkom .
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het je lukt om de slaap een beetje te vatten. En morgen die confrontatie aangaan, pfoe, sterkte hoor. Laat je geen rad voor ogen draaien. Al moet hij zich natuurlijk wel in heel vreemde bochten wringen als hij zich hier nog uit wil praten, het staat immers op papier.



Blijf vooral goed aan jezelf en je kindje denken.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer .



Ja sorry hoor, maar geen enkele vrouw gaat toch straks lekker slapen wanneer ze denkt te weten dat haar man hoogstwaarschijnlijk NU en/of de rest van de nacht met zijn buitenechtelijke vriendinnetje ligt te vieselevozen?! Ik geloof hier echt geen barst van.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, vrouwen zijn heel verschillend.
Ik het eigenlijk niet geloven dat er

a) zoveel mensen zijn die zo'n verhaal niet geloven en

b) dat dan vervolgens ook meedelen in plaats van dat ze het topic gewoon leuk negeren ofzo.



dunno...
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar ben je ongeloofwaardig als je je schuinsmarcherende oen van een echtgenoot niet schuimbekkend achterna gaat rijden/ bellen/ sms-en, maar eerst even rustig pas op de plaats wil maken en je goed voor wil bereiden op een confrontatie die een paar uur later gaat plaatsvinden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven