Oudere mannen die jongere vrouwen daten

24-07-2016 23:01 129 berichten
Hoi,



Wat vinden jullie van 50+ mannen ( met jonge kinderen) die meiden van begin/midden 20 daten? En nooit vrouwen van hun eigen leeftijd?



Ik heb geen respect voor dit soort mannen.
anoniem_638f50cb8cb02 wijzigde dit bericht op 25-07-2016 04:20
Reden: -
% gewijzigd
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 23:33:

[...]





Nou, je mag ze aan me voorstellen, ik geloof er niet in dat die mannen (nog) bestaan. En nee, ik ga niet om met losers uit achterstandswijken



Maar goed dat je hoop houdt, hoop doet leven!Als je zo denkt, waarom zou je dan uberhaupt nog een relatie beginnen? Je neemt aan dat hij vreemd zal gaan?
Alle reacties Link kopieren
Is toch fijn dat Liberty alle mannen op aarde kent.



Als mensen wat minder zouden generaliseren zou het leven zoveel mooier zijn. Maar goed, ik snap dat jij ook graag alleen beoordeeld wilt worden op je geslacht? Het is maar waar je gelukkig van wordt.



Zeg maar Liberty, gaat jouw vader dan ook vreemd? En alle mannen in je familie? Poeh, lijkt me vervelend om omringt te zijn door dat soort mensen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuw-begin schreef op 24 juli 2016 @ 23:35:

[...]





Als je zo denkt, waarom zou je dan uberhaupt nog een relatie beginnen? Je neemt aan dat hij vreemd zal gaan?Die begin ik ook niet en ja, absoluut. Vroeg of laat.
Wat boeit het? Heb je er last van?
Nou het is maar goed dat ik mijn geld er niet op had ingezet.

Ik vraag net aan mijn man wat zijn minimumleeftijd zou zijn, omdat hij vorige keer nogal moeilijk keek toen onze date 10 jaar jonger was.

Kennelijk zijn grenzen vervaagd. Het antwoord was nu: legal.



O nog een toevoeging: dit zou niet voor een relatie gelden. Alleen voor casual dating/seks.
quote:Nieuw-begin schreef op 24 juli 2016 @ 23:17:

[...]

Een onaantrekkelijke man van 50+ met bierbuik, en erectie problemen( want die krijgen ze allemaal na 50+) wat is daar spannend aan? In het begin, misschien...maar lol is er snel af. Er zijn wel mannen van 50 die er echt nog goed uitzien, in shape zijn met een goed karakter, dat begrijp ik dan wel. Maar de lelijke ? Dat is raar. Waarom zou een model iets beginnen met een lelijke vent van 50Waarom geef je hier zelf niet wat meer uitleg over? Jij ging als adolescent toch om met mannen die drie keer zo oud waren als jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 24 juli 2016 @ 23:36:

Is toch fijn dat Liberty alle mannen op aarde kent.



Als mensen wat minder zouden generaliseren zou het leven zoveel mooier zijn. Maar goed, ik snap dat jij ook graag alleen beoordeeld wilt worden op je geslacht? Het is maar waar je gelukkig van wordt.



Zeg maar Liberty, gaat jouw vader dan ook vreemd? En alle mannen in je familie? Poeh, lijkt me vervelend om omringt te zijn door dat soort mensen...



Dat is inderdaad reuze fijn, ik hoef nooit te twijfelen of een man wel betrouwbaar is want dat antwoord weet ik al

En ja, letterlijk alle mannen. Alleen mijn opa's durf ik aan te twijfelen maar dat is natuurlijk omdat ik dat niet wíl weten, zij hadden een voorbeeldrol.



En dat is denk ik bij veel vrouwen zo. "Dat doet mijn man niet hoor, zo is hij niet." Omdat ze het niet willen weten. En die vrouwen komen er ook nooit achter, geen drama, niks aan de hand en blijven lekker gelukkig samen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuw-begin schreef op 24 juli 2016 @ 23:28:

[...]

Ik sta er niet voor open nu, en ben verliefd op de man uit m'n op, maar dat is een goedzak.Maar die is 'al' 40+ en heeft dus over een paar jaar volgens jou erectieproblemen......
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Genoeg meiden die erop ingaan, zolang die zak genoeg cash heeft.

Kom net uit een berucht vakantieoord en het hotel wemelde van halfbejaarde met bloedmooi uitziende teenager.

Pffff, je zou zo een oude over je heen krijgen brrrrr

Maar ieder het zijne hé.
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 23:42:

[...]





Dat is inderdaad reuze fijn, ik hoef nooit te twijfelen of een man wel betrouwbaar is want dat antwoord weet ik al

En ja, letterlijk alle mannen mensen. Alleen mijn opa's durf ik aan te twijfelen maar dat is natuurlijk omdat ik dat niet wíl weten, zij hadden een voorbeeldrol.



En dat is denk ik bij veel vrouwen mensen zo. "Dat doet mijn man niet hoor, zo is hij niet." Omdat ze het niet willen weten. En die vrouwen komen er ook nooit achter, geen drama, niks aan de hand en blijven lekker gelukkig samen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt.Ik snap dat je graag zou willen dat wij vrouwen super almachtig zijn, zelf nooooooit iets fout doen, alle normen en waarden hanteren en de beste zijn van de hele wereld. Maar guess what? Dat is niet zo. Vrouwen gaan net zovaak vreemd als mannen. Hoevaak dat is en of dat 'vaak' is dat ligt helemaal aan je referentiekader. Maar feit blijft dat veel mensen vreemd gaan. Of je nou een kut of een piemel hebt en of de tegenpartij nou een kut of piemel heeft, is totaal irrelevant.



Immers, met wie gaan al deze mannen dan vreemd? Roept u maar: "Met vrouwen!"
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat ontken ik toch ook niet. We hebben het alleen over mannen toch Bovendien krijg ik als heterovrouw natuurlijk veel minder mee van vreemdgaande vrouwen.
quote:Faranya schreef op 24 juli 2016 @ 23:48:

[...]





Ik snap dat je graag zou willen dat wij vrouwen super almachtig zijn, zelf nooooooit iets fout doen, alle normen en waarden hanteren en de beste zijn van de hele wereld. Maar guess what? Dat is niet zo. Vrouwen gaan net zovaak vreemd als mannen. Hoevaak dat is en of dat 'vaak' is dat ligt helemaal aan je referentiekader. Maar feit blijft dat veel mensen vreemd gaan. Of je nou een kut of een piemel hebt en of de tegenpartij nou een kut of piemel heeft, is totaal irrelevant.



Immers, met wie gaan al deze mannen dan vreemd? Roept u maar: "Met vrouwen!" Maar meestal weten deze vrouwen dit ook niet, en liegen de mannen dat ze vrijgezel zijn. Alhoewel er ook veel topics zijn van vrouwen die het met getrouwde mannen doen
Alle reacties Link kopieren
Grappig onderwerp.....ja heel veel mannen maar net zoveel vrouwen gaan vreemd. En als een vrouw haar zinnen heeft gezet op een man dan krijgt ze hem meestal ook wel. Hij zegt misschien 10 keer nee maar bij poging nummer 11 is hij gewoon de Sjaak ...en ik heb ook een tijdje een getrouwde 50+er gehad. Kon uren achter elkaar vrijen...de beste lover ooit die ik gehad heb met een heel leuk excuus...hij zei steeds "maar dit is niet mijn norm" .....en mannen van 50 die met meiden van 20 gaan...moeten ze lekker allemaal zelf weten...vreemd dat liefde altijd harder veroordeeld wordt dan geweld..
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuw-begin schreef op 24 juli 2016 @ 23:17:

[...]





Een onaantrekkelijke man van 50+ met bierbuik, en erectie problemen( want die krijgen ze allemaal na 50+) wat is daar spannend aan? In het begin, misschien...maar lol is er snel af. Er zijn wel mannen van 50 die er echt nog goed uitzien, in shape zijn met een goed karakter, dat begrijp ik dan wel. Maar de lelijke ? Dat is raar. Waarom zou een model iets beginnen met een lelijke vent van 50Pardon?? Waar heb jij die wijsheid vandaan?
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 24 juli 2016 @ 23:57:

[...]





Pardon?? Waar heb jij die wijsheid vandaan? Persoonlijke ervaring en verhalen
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 23:54:

Ja, dat ontken ik toch ook niet. We hebben het alleen over mannen toch Bovendien krijg ik als heterovrouw natuurlijk veel minder mee van vreemdgaande vrouwen.Dat klopt ook wel weer. Maar ik vind het altijd zo beperkt om een uitspraak over iemand te doen, alleen maar omdat ie een piemel heeft. Ik vind het ook niet leuk als mensen dingen over mij beweren, alleen maar gebaseerd op het feit dat ik een kut heb. Dus waarom zou ik dat dan andersom doen? Het lijkt me gewoon zo onnodig, om alle mannen gelijk in het hokje "vreemdganger" te plaatsen, zonder dat je ze persoonlijk kent. Ik vind het ook niet prettig als een man mij meteen in het hokje "huisvrouw" plaatst, alleen omdat ik een kut heb. Maar goed, dat vind jij dus ook geen probleem?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuw-begin schreef op 24 juli 2016 @ 23:12:

[...]





Nee. Ik ben eind 20... Gaat over iemand andersHeb jij niet genoeg aan je eigen sores?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuw-begin schreef op 24 juli 2016 @ 23:58:

[...]





Persoonlijke ervaring en verhalenDus je hebt wel eens seks gehad met een onaantrekkelijke vijftig plusser? Maar daar had je toch juist geen respect voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuw-begin schreef op 24 juli 2016 @ 23:58:

[...]

Persoonlijke ervaring en verhalenDus dan is het een feit. Zo simpel is dat.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuw-begin schreef op 24 juli 2016 @ 23:58:

[...]





Persoonlijke ervaring en verhalen

Oh dus jij bent eind 20 en je ex 50 plus?

Verhalen, allemaal hear say.

Ik heb er geen ervaringen mee en ik ben oud
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetFirefly schreef op 25 juli 2016 @ 00:01:

[...]



Dus dan is het een feit. Zo simpel is dat. Logisch, zou de befaamde nummer 14 zeggen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Faranya, Uiteraard niet, maar dat is ook bewezen niet waar. De eerste man die mij laat geloven dat hij niet vreemd zal gaan moet ik nog tegen komen. Terwijl je natuurlijk gewoon letterlijk kan bewijzen dat vrouwen banen hebben!



Overigens heb je gelijk hoor, als een man zegt "alle vrouwen zijn zeikende kuthoeren" voel ik me ook beledigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 25 juli 2016 @ 00:02:

Uiteraard niet, maar dat is ook bewezen niet waar. De eerste man die mij laat geloven dat hij niet vreemd zal gaan moet ik nog tegen komen. Terwijl je natuurlijk gewoon letterlijk kan bewijzen dat vrouwen banen hebben!



"laten geloven"

"letterlijk bewijzen"

Zie je je verschil in woordkeuze?



Dus jij bent ook vreemd gegaan?
Alle reacties Link kopieren
OP weg in 3.....2.....1.....
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 25 juli 2016 @ 00:04:

[...]





"laten geloven"

"letterlijk bewijzen"

Zie je je verschil in woordkeuze?



Dus jij bent ook vreemd gegaan?



Ik volg je niet

Ik bedoel dus ook dat het eerste (vreemdgaande mannen) niet te bewijzen is dat ze niet vreemdgaan, omdat ze erover (kunnen) liegen en dat ook vaak doen. Dat is bij het tweede (vrouwen zijn huisvrouwen) natuurlijk anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven